abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_141864616
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:43 schreef Samzz het volgende:

[..]

Faxie heeft het druk met zeefje. Maar ook hij is welkom, hoor. Ik heb half FOK! wat dat betreft al uitgenodigd :').
FOK!slet! :o
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
  donderdag 3 juli 2014 @ 20:44:24 #27
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_141864619
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:43 schreef Samzz het volgende:

[..]

Faxie heeft het druk met zeefje. Maar ook hij is welkom, hoor. Ik heb half FOK! wat dat betreft al uitgenodigd :').
Ik las wat anders...
pi_141864621
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:43 schreef Samzz het volgende:

[..]

Faxie heeft het druk met zeefje. Maar ook hij is welkom, hoor. Ik heb half FOK! wat dat betreft al uitgenodigd :').
Ik ben niet druk hoor gekkie :*
  donderdag 3 juli 2014 @ 20:44:33 #29
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141864629
quote:
8s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:44 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Ik voel mij wederom buitengesloten :(
Heb ik jou niet uitgenodigd :o!? Bij deze :@!!!
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_141864635
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:44 schreef Samzz het volgende:

[..]

Welke hij? Ik wacht op een pakketje...
Ow :P
  donderdag 3 juli 2014 @ 20:45:00 #31
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_141864649
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:44 schreef Samzz het volgende:

[..]

Heb ik jou niet uitgenodigd :o!? Bij deze :@!!!
Nee ;(

oe lijkt me leuk!!
Moet voor elkaar te krijgen zijn *O*
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
  donderdag 3 juli 2014 @ 20:45:02 #32
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141864651
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:44 schreef Adolecens het volgende:

[..]

FOK!slet! :o
Dat is ook niet aardig...

Paarden voeren, brb :W.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_141864657
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:42 schreef Samzz het volgende:

Ja. Leuk. Maar nog steeds geen antwoord op m'n vraag :+. Alhoewel, stelde ik überhaupt een vraag?

Laat ik het anders stellen, gaan we ooit eens biertjes/wijntjes/martini'tjes/watertjes atten :+?
Ooit :+
quote:
2s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Stel!!!

Je partner is alcoholist, zij/hij gaat daarvoor naar een kliniek en komt daar alcoholvrij uit. *O*

Dan zorg je dat er thuis:
1) gewoon geen alcohol is
2) zij/hij is wel gestopt maar ik mag nog wel dus af en toe een wijntje/biertje moet kunnen
3) schijt aan haar/hem ik zuip gewoon bijna dagelijks een fles wijn leeg!
Denk dat ik alle alcohol zou verbannen.
pi_141864663
quote:
2s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Stel!!!

Je partner is alcoholist, zij/hij gaat daarvoor naar een kliniek en komt daar alcoholvrij uit. *O*

Dan zorg je dat er thuis:
1) gewoon geen alcohol is
2) zij/hij is wel gestopt maar ik mag nog wel dus af en toe een wijntje/biertje moet kunnen
3) schijt aan haar/hem ik zuip gewoon bijna dagelijks een fles wijn leeg!
Optie 1
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  donderdag 3 juli 2014 @ 20:45:21 #35
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141864666
quote:
9s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:45 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Nee ;(

oe lijkt me leuk!!
Moet voor elkaar te krijgen zijn *O*
Ja! Neem WT mee, gegarandeerd lol voor 100.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  donderdag 3 juli 2014 @ 20:45:48 #36
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141864683
Ik ben asociaal, ik ga voor optie 2 :@.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  donderdag 3 juli 2014 @ 20:45:55 #37
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_141864684
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:45 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ja! Neem WT mee, gegarandeerd lol voor 100.
Zo'n goed plan!!!! _O_
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
  donderdag 3 juli 2014 @ 20:46:16 #38
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_141864699
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:45 schreef Samzz het volgende:
Ik ben asociaal, ik ga voor optie 2 :@.
Ik vind 3 asocialer :@
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_141864702
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:44 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ik ben niet druk hoor gekkie :*
En anders neem je haar toch gewoon mee :D
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_141864703
quote:
2s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Stel!!!

Je partner is alcoholist, zij/hij gaat daarvoor naar een kliniek en komt daar alcoholvrij uit. *O*

Dan zorg je dat er thuis:
1) gewoon geen alcohol is
2) zij/hij is wel gestopt maar ik mag nog wel dus af en toe een wijntje/biertje moet kunnen
3) schijt aan haar/hem ik zuip gewoon bijna dagelijks een fles wijn leeg!
Voer 'm dronken en neuk 'm suf om het te vieren *O*
pi_141864728
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:45 schreef Samzz het volgende:

[..]

Dat is ook niet aardig...

Paarden voeren, brb :W.
Niet alles zo negatief zien :{
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
  donderdag 3 juli 2014 @ 20:47:24 #42
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_141864747
Bij optie 1 helpt je je partner niet naar mijn idee.

Dan zorg je gewoon dat de verslaving niet in stand kan blijven/genegeerd wordt. Bij optie 2 moet zij/hij discipline tonen en bij optie 3 heb je gewoon schijt aan alles.

Maar zo denk ik :@
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
  donderdag 3 juli 2014 @ 20:48:32 #43
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_141864795
Ik kan de juiste woorden even niet vinden :'(
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
  donderdag 3 juli 2014 @ 20:48:54 #44
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_141864814
hahaha jezelf sherlocken is prachtig _O-
I like the way you look at me with those beautiful eyes
pi_141864823
quote:
2s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:47 schreef Huppelmuts het volgende:
Bij optie 1 helpt je je partner niet naar mijn idee.

Dan zorg je gewoon dat de verslaving niet in stand kan blijven. Bij optie 2 moet zij/hij discipline tonen en bij optie 3 heb je gewoon schijt aan alles.

Maar zo denk ik :@
Maar als optie 1 je partner zou helpen van de drank van te blijven. Zou ik dat wel doen. En als mijn partner sterk genoeg is om van de drank af te blijven zou ik voor optie 2 te gaan
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  donderdag 3 juli 2014 @ 20:49:07 #46
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_141864824
quote:
15s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:48 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik kan de juiste woorden even niet vinden :'(
to much beer?
I like the way you look at me with those beautiful eyes
  donderdag 3 juli 2014 @ 20:49:13 #47
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_141864827
Hoi :W .
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_141864832
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:48 schreef zeefje het volgende:
hahaha jezelf sherlocken is prachtig _O-
Werkt bij mij niet, ik krijg alleen voetbal topics dan :(
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
  donderdag 3 juli 2014 @ 20:49:44 #49
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_141864849
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:49 schreef zeefje het volgende:

[..]

to much beer?
You never have too much beer >:) .
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_141864853
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:49 schreef Adolecens het volgende:

[..]

Werkt bij mij niet, ik krijg alleen voetbal topics dan :(
Wees blij, ik krijg van alles te zien. :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')