abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 3 juli 2014 @ 20:14:23 #201
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141863410
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:13 schreef muhahaha het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Jij hebt besloten maar in afbeeldingen te communiceren?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_141863417
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:13 schreef muhahaha het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Auw?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  donderdag 3 juli 2014 @ 20:15:10 #203
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_141863434
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:14 schreef Samzz het volgende:

[..]

Geaccepteerd :D. Ik vroeg er zelf om, kan jou dan moeilijk verwijten maken :').
Gelukkig *O*
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_141863452
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:14 schreef Samzz het volgende:

[..]

Jij hebt besloten maar in afbeeldingen te communiceren?
Ja, dan kan ik geen typefouten maken. :Y
pi_141863467
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:13 schreef muhahaha het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
o|O
  donderdag 3 juli 2014 @ 20:15:56 #206
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_141863468
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:15 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Ja, dan kan ik geen typefouten maken. :Y
Zo slim van jou _O_
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
  donderdag 3 juli 2014 @ 20:16:22 #207
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141863490
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:15 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Ja, dan kan ik geen typefouten maken. :Y
Wat slim :o!
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_141863509
  donderdag 3 juli 2014 @ 20:18:32 #209
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141863576
Welke leeftijden zijn hier eigenlijk vertegenwoordigd?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  donderdag 3 juli 2014 @ 20:18:45 #210
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_141863587
Ik ben al 32!
  donderdag 3 juli 2014 @ 20:18:48 #211
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_141863591
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:16 schreef muhahaha het volgende:
[ afbeelding ]
I like the way you look at me with those beautiful eyes
pi_141863593
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:18 schreef Samzz het volgende:
Welke leeftijden zijn hier eigenlijk vertegenwoordigd?
Ik ben 12
  donderdag 3 juli 2014 @ 20:18:54 #213
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_141863597
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:18 schreef Samzz het volgende:
Welke leeftijden zijn hier eigenlijk vertegenwoordigd?
Ik ben een uur of 2 jonger dan Muhahaha :D
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_141863603
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:18 schreef Samzz het volgende:
Welke leeftijden zijn hier eigenlijk vertegenwoordigd?
hm 14, 18, hm faxie is 12 mentaal gezien en een paar oudjes.
pi_141863615
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:18 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ik ben 12
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:19 schreef muhahaha het volgende:

[..]

hm 14, 18, hm faxie is 12 mentaal gezien en een paar oudjes.
Zie je wel. :7
  donderdag 3 juli 2014 @ 20:19:35 #216
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_141863632
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:19 schreef muhahaha het volgende:

[..]

hm 14, 18, hm faxie is 12 mentaal gezien en een paar oudjes.
Jij hoort bij de oudjes :D
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
  donderdag 3 juli 2014 @ 20:19:44 #217
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_141863637
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:18 schreef Samzz het volgende:
Welke leeftijden zijn hier eigenlijk vertegenwoordigd?
19
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:18 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ik ben 12
wat is deze?
I like the way you look at me with those beautiful eyes
pi_141863647
quote:
2s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:19 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Jij hoort bij de oudjes :D
Ja ;(
  donderdag 3 juli 2014 @ 20:20:24 #219
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_141863662
Serieus, vrouwen die denken dat mannen zich herinneren wat ze gisteren aan hadden, of die denken dat ik advies kan geven over wat ze aan moeten :')
  donderdag 3 juli 2014 @ 20:20:26 #220
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_141863666
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:20 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Ja ;(
Kusjekroel :*

Hoe is het met je vriendin?
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
  donderdag 3 juli 2014 @ 20:21:02 #221
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_141863696
quote:
10s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:20 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Kusjekroel :*

Hoe is het met je vriendin?
Daardoor hoort hij toch bij de jonkies. Net als ik.
  donderdag 3 juli 2014 @ 20:21:06 #222
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141863700
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:20 schreef twi het volgende:
Serieus, vrouwen die denken dat mannen zich herinneren wat ze gisteren aan hadden, of die denken dat ik advies kan geven over wat ze aan moeten :')
Zit Myra in een modecrisis ;(?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_141863703
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:20 schreef twi het volgende:
Serieus, vrouwen die denken dat mannen zich herinneren wat ze gisteren aan hadden, of die denken dat ik advies kan geven over wat ze aan moeten :')
Enige wat mannen zich kunnen bedenken is dat ze het zo snel mogelijk uit moeten trekken :')
pi_141863714
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:20 schreef twi het volgende:
Serieus, vrouwen die denken dat mannen zich herinneren wat ze gisteren aan hadden, of die denken dat ik advies kan geven over wat ze aan moeten :')
Ze leren het ook nooit he.
quote:
10s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:20 schreef Huppelmuts het volgende:

Kusjekroel :*

Hoe is het met je vriendin?
Gaat heel goed, al bijna 19 maanden samen. Tijd gaat hard. :)
  donderdag 3 juli 2014 @ 20:21:40 #225
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_141863722
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:21 schreef Faxie het volgende:

[..]

Enige wat mannen zich kunnen bedenken is dat ze het zo snel mogelijk uit moeten trekken :')
uitkleden met de ogen _O_
I like the way you look at me with those beautiful eyes
  donderdag 3 juli 2014 @ 20:21:40 #226
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141863724
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:19 schreef muhahaha het volgende:

[..]

hm 14, 18, hm faxie is 12 mentaal gezien en een paar oudjes.
Ah ja, niks nieuws onder de zon dus :7.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  donderdag 3 juli 2014 @ 20:21:52 #227
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_141863733
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:21 schreef twi het volgende:

[..]

Daardoor hoort hij toch bij de jonkies. Net als ik.
Het hebben van een vriendin wil zeggen dat je jong bent?

In dat geval is het hele topic oud behalve jullie zo'n beetje :')
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
  donderdag 3 juli 2014 @ 20:22:19 #228
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_141863745
quote:
5s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:21 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Het hebben van een vriendin wil zeggen dat je jong bent?

In dat geval is het hele topic oud behalve jullie zo'n beetje :')
ik ben de jongste :)
I like the way you look at me with those beautiful eyes
pi_141863759
quote:
5s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:21 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Het hebben van een vriendin wil zeggen dat je jong bent?

In dat geval is het hele topic oud behalve jullie zo'n beetje :')
Het hebben van een jonge vriendin bedoelt onze twi'tje. :)
  donderdag 3 juli 2014 @ 20:22:39 #230
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141863760
quote:
5s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:21 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Het hebben van een vriendin wil zeggen dat je jong bent?

In dat geval is het hele topic oud behalve jullie zo'n beetje :')
Oh, ik ben oud *O*! Nou ja, dat wist ik al :').
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  donderdag 3 juli 2014 @ 20:22:42 #231
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_141863762
quote:
10s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:21 schreef Samzz het volgende:

[..]

Zit Myra in een modecrisis ;(?
Gewoon de dagelijkse "Wat moet ik morgen aan?"-crisis.

Afgelopen week werd me ineens gevraagd wat ik vond van oranje nagellak die niet zo fel was. Zou dat kunnen op een sollicitatiegesprek?

"Ja, tuurlijk kan dat!"

8)7
  donderdag 3 juli 2014 @ 20:22:51 #232
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_141863773
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:22 schreef zeefje het volgende:

[..]

ik ben de jongste :)
En dat bewijs je keer op keer op keer ^O^
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
  donderdag 3 juli 2014 @ 20:23:16 #233
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141863789
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:22 schreef twi het volgende:

[..]

Gewoon de dagelijkse "Wat moet ik morgen aan?"-crisis.

Afgelopen week werd me ineens gevraagd wat ik vond van oranje nagellak die niet zo fel was. Zou dat kunnen op een sollicitatiegesprek?

"Ja, tuurlijk kan dat!"
Ah, dat zijn geen vragen die ik een man ooit zou stellen. Tenzij die man Watertornado heet.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  donderdag 3 juli 2014 @ 20:23:18 #234
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_141863790
quote:
14s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:22 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

En dat bewijs je keer op keer op keer ^O^
goed he >:)
I like the way you look at me with those beautiful eyes
  donderdag 3 juli 2014 @ 20:23:19 #235
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_141863791
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:22 schreef twi het volgende:

[..]

Gewoon de dagelijkse "Wat moet ik morgen aan?"-crisis.

Afgelopen week werd me ineens gevraagd wat ik vond van oranje nagellak die niet zo fel was. Zou dat kunnen op een sollicitatiegesprek?

"Ja, tuurlijk kan dat!"
Die kwam ook in het topic voorbij ja _O-
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
  donderdag 3 juli 2014 @ 20:23:31 #236
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_141863796
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:23 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ah, dat zijn geen vragen die ik een man ooit zou stellen. Tenzij die man Watertornado heet.
WT _O_
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
  donderdag 3 juli 2014 @ 20:24:13 #237
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141863818
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:23 schreef zeefje het volgende:

[..]

goed he >:)
Het is niet echt iets waar je trots op moet zijn.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  donderdag 3 juli 2014 @ 20:24:13 #238
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_141863819
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:23 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ah, dat zijn geen vragen die ik een man ooit zou stellen. Tenzij die man Watertornado heet.
Watertornado, de man die beter op hoge hakken kan lopen dan vrouwen _O_
pi_141863826
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:22 schreef twi het volgende:

[..]

Gewoon de dagelijkse "Wat moet ik morgen aan?"-crisis.

Afgelopen week werd me ineens gevraagd wat ik vond van oranje nagellak die niet zo fel was. Zou dat kunnen op een sollicitatiegesprek?

"Ja, tuurlijk kan dat!"

8)7
Vat nu even samen wat je klacht/probleem/vraag is? Ik snap het niet
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_141863839
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:24 schreef twi het volgende:

[..]

Watertornado, de man die beter op hoge hakken kan lopen dan vrouwen _O_
De man die alles probeert _O_
  donderdag 3 juli 2014 @ 20:24:46 #241
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141863841
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:24 schreef twi het volgende:

[..]

Watertornado, de man die beter op hoge hakken kan lopen dan vrouwen _O_
Hij heeft mij eens op een vol station gevonden enkel door naar m'n hakken te zoeken _O_. De baas.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  donderdag 3 juli 2014 @ 20:24:49 #242
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_141863846
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:24 schreef Samzz het volgende:

[..]

Het is niet echt iets waar je trots op moet zijn.
ik moet ergens trots op zijn :)
gelukkig zijn jullie de enige die klachten hebben :*
I like the way you look at me with those beautiful eyes
  donderdag 3 juli 2014 @ 20:25:14 #243
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_141863867
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:24 schreef zeefje het volgende:

[..]

ik moet ergens trots op zijn :)
gelukkig zijn jullie de enige die klachten hebben :*
Wij spreken onze klachten uit, ik denk dat dat het is
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
  donderdag 3 juli 2014 @ 20:25:15 #244
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141863868
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:24 schreef zeefje het volgende:

[..]

ik moet ergens trots op zijn :)
gelukkig zijn jullie de enige die klachten hebben :*
Ik heb geen klachten, hoor. Ik ken je niet.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  donderdag 3 juli 2014 @ 20:25:21 #245
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_141863870
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:24 schreef twi het volgende:

[..]

Watertornado, de man die beter op hoge hakken kan lopen dan vrouwen _O_
op vrouwen lopen?
I like the way you look at me with those beautiful eyes
  donderdag 3 juli 2014 @ 20:25:42 #246
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_141863878
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:24 schreef Samzz het volgende:

[..]

Hij heeft mij eens op een vol station gevonden enkel door naar m'n hakken te zoeken _O_. De baas.
Hij is zo'n held!! _O_

Beetje brommerhelmen spotten met hem is al een genot _O_
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
  donderdag 3 juli 2014 @ 20:25:47 #247
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_141863882
quote:
2s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:25 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Wij spreken onze klachten uit, ik denk dat dat het is
dat klopt, dat doe je. maar in het echt ben ik best een schatje :P
I like the way you look at me with those beautiful eyes
  donderdag 3 juli 2014 @ 20:26:41 #248
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141863911
quote:
17s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:25 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Hij is zo'n held!! _O_

Beetje brommerhelmen spotten met hem is al een genot _O_
Samen met hem in de trein zitten lurkend aan een biertje terwijl de conducteur je jaloers aankijkt, dat is een genot :P.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  donderdag 3 juli 2014 @ 20:27:15 #249
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_141863932
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:26 schreef Samzz het volgende:

[..]

Samen met hem in de trein zitten lurkend aan een biertje terwijl de conducteur je jaloers aankijkt, dat is een genot :P.
bier in de trein O+
sowieso bier
I like the way you look at me with those beautiful eyes
  donderdag 3 juli 2014 @ 20:27:17 #250
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_141863934
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:26 schreef Samzz het volgende:

[..]

Samen met hem in de trein zitten lurkend aan een biertje terwijl de conducteur je jaloers aankijkt, dat is een genot :P.
WT die voor je kookt in zijn keuken _O_
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_141863938
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:26 schreef Samzz het volgende:

[..]

Samen met hem in de trein zitten lurkend aan een biertje terwijl de conducteur je jaloers aankijkt, dat is een genot :P.
Was dat biertje zo lekker dan?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  donderdag 3 juli 2014 @ 20:27:59 #252
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141863955
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:27 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Was dat biertje zo lekker dan?
Ja, dat sowieso. Ik zit even te bedenken welk biertje het was...
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  donderdag 3 juli 2014 @ 20:28:05 #253
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_141863959
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:27 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Was dat biertje zo lekker dan?
Nee, WT :Y
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_141863984
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:24 schreef Samzz het volgende:

[..]

Het is niet echt iets waar je trots op moet zijn.
De rest gedraagt zich lekker volwassen hier ja :')
  donderdag 3 juli 2014 @ 20:29:12 #255
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141863996
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:28 schreef Faxie het volgende:

[..]

De rest gedraagt zich lekker volwassen hier ja :')
Ik wist niet dat dat een vereiste was.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_141864011
quote:
2s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:28 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Nee, WT :Y
Was die conducteur daar jaloers op _O-
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  donderdag 3 juli 2014 @ 20:29:48 #257
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_141864022
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:29 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik wist niet dat dat een vereiste was.
Voor mij blijkbaar wel
I like the way you look at me with those beautiful eyes
  donderdag 3 juli 2014 @ 20:30:17 #258
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141864041
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:29 schreef zeefje het volgende:

[..]

Voor mij blijkbaar wel
Verschil moet er zijn.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_141864044
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:29 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik wist niet dat dat een vereiste was.
Dat weet ik ook niet. Toch is het zo.
  donderdag 3 juli 2014 @ 20:31:15 #260
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_141864072
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:28 schreef Faxie het volgende:

[..]

De rest gedraagt zich lekker volwassen hier ja :')
Hij die zonder zonde is werpe de eerste steen!!

Niemand hier gedraagt zich volwassen!! Laat dat even duidelijk zijn!
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
  donderdag 3 juli 2014 @ 20:31:29 #261
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141864084
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:30 schreef Faxie het volgende:

[..]

Dat weet ik ook niet. Toch is het zo.
Jij zegt het. Je zal vast weten waarom je het zegt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_141864117
Zo, koffie c_/
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
  donderdag 3 juli 2014 @ 20:32:41 #263
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_141864127
quote:
14s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:32 schreef Adolecens het volgende:
Zo, koffie c_/
Geniet ervan mooierd :*
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
  donderdag 3 juli 2014 @ 20:32:52 #264
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_141864134
quote:
14s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:32 schreef Adolecens het volgende:
Zo, koffie c_/
hey ik doe met je mee
I like the way you look at me with those beautiful eyes
  donderdag 3 juli 2014 @ 20:32:58 #265
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141864139
quote:
2s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:31 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Hij die zonder zonde is werpe de eerste steen!!

Niemand hier gedraagt zich volwassen!! Laat dat even duidelijk zijn!
Ik vind mezelf anders best volwassen, hoor :@.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_141864159
quote:
2s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:31 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Hij die zonder zonde is werpe de eerste steen!!

Niemand hier gedraagt zich volwassen!! Laat dat even duidelijk zijn!
Ben blij dat je dat door hebt ;)
  donderdag 3 juli 2014 @ 20:33:23 #267
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141864160
Muaha! Ik woon nu in België. Wanneer gaan we biertjes atten?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  donderdag 3 juli 2014 @ 20:33:25 #268
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_141864162
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:32 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik vind mezelf anders best volwassen, hoor :@.
vind je over 10 jaar ook niet meer
I like the way you look at me with those beautiful eyes
pi_141864163
Ik wil nog even niet volwassen zijn.
  donderdag 3 juli 2014 @ 20:33:38 #270
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_141864170
quote:
17s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:33 schreef Myraela het volgende:
Ik wil nog even niet volwassen zijn.
eens
I like the way you look at me with those beautiful eyes
  donderdag 3 juli 2014 @ 20:33:47 #271
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_141864178
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:33 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ben blij dat je dat door hebt ;)
Nu jij nog! :)
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
  donderdag 3 juli 2014 @ 20:33:53 #272
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_141864181
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:33 schreef Samzz het volgende:
Muaha! Ik woon nu in België. Wanneer gaan we biertjes atten?
Wanneer het mag van zijn vriendinnetje.
pi_141864185
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:31 schreef Samzz het volgende:

[..]

Jij zegt het. Je zal vast weten waarom je het zegt.
Ga maar met Huppel discussieren, die zegt het ook :*
  donderdag 3 juli 2014 @ 20:34:06 #274
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141864190
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:33 schreef zeefje het volgende:

[..]

vind je over 10 jaar ook niet meer
Over tien jaar vind ik mezelf niet volwassen meer? Hmmm... Zou leuk zijn.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  donderdag 3 juli 2014 @ 20:34:09 #275
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_141864193
quote:
17s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:33 schreef Myraela het volgende:
Ik wil nog even niet volwassen zijn.
Je moet twi niet bestoken met van die moeilijke vragen joh :D
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
  donderdag 3 juli 2014 @ 20:34:37 #276
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141864218
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:33 schreef twi het volgende:

[..]

Wanneer het mag van zijn vriendinnetje.
Die kan toch gewoon mee :?. Tenzij ze vastgeketend is aan 't aanrecht, dan wordt 't lastiger.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  donderdag 3 juli 2014 @ 20:34:46 #277
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_141864222
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:34 schreef Samzz het volgende:

[..]

Over tien jaar vind ik mezelf niet volwassen meer? Hmmm... Zou leuk zijn.
als je dan terugkijkt op nu denk naah ik was toch niet volwassen
I like the way you look at me with those beautiful eyes
pi_141864226
quote:
17s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:32 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Geniet ervan mooierd :*
:@

Dank je! :9
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:32 schreef zeefje het volgende:

[..]

hey ik doe met je mee
Lekker 8-)
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:33 schreef Samzz het volgende:
Muaha! Ik woon nu in België. Wanneer gaan we biertjes atten?
Belg ;(
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
pi_141864236
quote:
14s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:33 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Nu jij nog! :)
:D

Ik ben altijd supervolwassen hier :{w
  donderdag 3 juli 2014 @ 20:35:18 #280
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141864246
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:34 schreef zeefje het volgende:

[..]

als je dan terugkijkt op nu denk naah ik was toch niet volwassen
Doubt it.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  donderdag 3 juli 2014 @ 20:35:21 #281
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_141864248
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:34 schreef Adolecens het volgende:

[..]

:@

Dank je! :9

Graag gedaan! :)

Nog wilde plannen dit weekend?
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
  donderdag 3 juli 2014 @ 20:35:25 #282
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_141864255
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:35 schreef Faxie het volgende:

[..]

:D

Ik ben altijd supervolwassen hier :{w
in het echt daarentegen
:)
maar wel keurig beleefd hoor ;)
I like the way you look at me with those beautiful eyes
  donderdag 3 juli 2014 @ 20:35:31 #283
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_141864257
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:34 schreef Samzz het volgende:

[..]

Die kan toch gewoon mee :?. Tenzij ze vastgeketend is aan 't aanrecht, dan wordt 't lastiger.
Volgens mij is die na de Oz-biosmeet afgekickt van FOK!kers.
pi_141864261
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:33 schreef Samzz het volgende:
Muaha! Ik woon nu in België. Wanneer gaan we biertjes atten?
Ik kwam er vorig jaar achter dat mijn alcoholtolerantie triest laag is, ik heb serieus buiten gekotst en was heel ziek erna :').
Gelukkig was mijn lief erbij :')
pi_141864262
quote:
10s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:34 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Je moet twi niet bestoken met van die moeilijke vragen joh :D
Ik was iets wat ik echt super vaak draag. Hij onthoudt elke fucking lettergreep die ik zeg, maar wat ik al 2 jaar draag weet die niet.
  donderdag 3 juli 2014 @ 20:35:43 #286
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141864269
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:34 schreef Adolecens het volgende:

[..]

:@

Dank je! :9

[..]

Lekker 8-)

[..]

Belg ;(
Nou ja ;(.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  donderdag 3 juli 2014 @ 20:35:53 #287
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_141864275
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:35 schreef Faxie het volgende:

[..]

:D

Ik ben altijd supervolwassen hier :{w
NoFi maar als er 1 ding .... :X
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
  donderdag 3 juli 2014 @ 20:36:09 #288
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_141864290
quote:
9s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:35 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik was iets wat ik echt super vaak draag. Hij onthoudt elke fucking lettergreep die ik zeg, maar wat ik al 2 jaar draag weet die niet.
Mannen *O*
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
  donderdag 3 juli 2014 @ 20:36:52 #289
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141864323
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:35 schreef twi het volgende:

[..]

Volgens mij is die na de Oz-biosmeet afgekickt van FOK!kers.
Ik ben echter niet zomaar een FOK!er.

quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:35 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Ik kwam er vorig jaar achter dat mijn alcoholtolerantie triest laag is, ik heb serieus buiten gekotst en was heel ziek erna :').
Gelukkig was mijn lief erbij :')
Er bestaat ook zoiets als alcoholvrij bier. Maar, dat is geen antwoord op mijn vraag :7.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  donderdag 3 juli 2014 @ 20:37:11 #290
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141864335
quote:
9s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:35 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik was iets wat ik echt super vaak draag. Hij onthoudt elke fucking lettergreep die ik zeg, maar wat ik al 2 jaar draag weet die niet.
Welkom in de wondere wereld van de man O+.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_141864337
quote:
2s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:35 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Graag gedaan! :)

Nog wilde plannen dit weekend?
Geen idee, de kinderen zijn er vanaf morgen de komende drie weken niet :+
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
  donderdag 3 juli 2014 @ 20:37:41 #292
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_141864351
quote:
10s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:36 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik ben echter niet zomaar een FOK!er.

[..]

Er bestaat ook zoiets als alcoholvrij bier. Maar, dat is geen antwoord op mijn vraag :7.
True :Y

Maar dat is als een BH aan de waslijn, het beste is eruit -O-
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_141864357
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:35 schreef Samzz het volgende:

[..]

Nou ja ;(.
Sommige dingen moeten niet geëxporteerd worden :7
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
  donderdag 3 juli 2014 @ 20:37:53 #294
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_141864362
quote:
14s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:37 schreef Adolecens het volgende:

[..]

Geen idee, de kinderen zijn er vanaf morgen de komende drie weken niet :+
Dat is lang :o
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_141864372
quote:
14s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:35 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

NoFi maar als er 1 ding .... :X
^)
pi_141864373
quote:
2s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:37 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

True :Y

Maar dat is als een BH aan de waslijn, het beste is eruit -O-
Tot vandaag, want Zwitsal :')
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
pi_141864381
quote:
11s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:37 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Dat is lang :o
Ja, zomervakantie bij hun vader.
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
  donderdag 3 juli 2014 @ 20:38:30 #298
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141864383
quote:
2s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:37 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

True :Y

Maar dat is als een BH aan de waslijn, het beste is eruit -O-
Dat klopt...

quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:37 schreef Adolecens het volgende:

[..]

Sommige dingen moeten niet geëxporteerd worden :7
Ik vat dit op als compliment O+.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  donderdag 3 juli 2014 @ 20:38:35 #299
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_141864385
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:38 schreef Adolecens het volgende:

[..]

Tot vandaag, want Zwitsal :')
Stel je niet aan, Zwitsal is _O_
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
  donderdag 3 juli 2014 @ 20:38:52 #300
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_141864399
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:38 schreef Adolecens het volgende:

[..]

Ja, zomervakantie bij hun vader.
Maakt het niet minder lang!
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')