Jij hebt besloten maar in afbeeldingen te communiceren?quote:
Auw?quote:
Gelukkigquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geaccepteerd. Ik vroeg er zelf om, kan jou dan moeilijk verwijten maken
.
Ja, dan kan ik geen typefouten maken.quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij hebt besloten maar in afbeeldingen te communiceren?
Zo slim van jouquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, dan kan ik geen typefouten maken.
Wat slimquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, dan kan ik geen typefouten maken.
Ik ben 12quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:18 schreef Samzz het volgende:
Welke leeftijden zijn hier eigenlijk vertegenwoordigd?
Ik ben een uur of 2 jonger dan Muhahahaquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:18 schreef Samzz het volgende:
hm 14, 18, hm faxie is 12 mentaal gezien en een paar oudjes.quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:18 schreef Samzz het volgende:
quote:
Zie je wel.quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
hm 14, 18, hm faxie is 12 mentaal gezien en een paar oudjes.
Jij hoort bij de oudjesquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
19quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:18 schreef Samzz het volgende:
wat is deze?quote:
Kusjekroelquote:
Daardoor hoort hij toch bij de jonkies. Net als ik.quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kusjekroel![]()
Hoe is het met je vriendin?
Zit Myra in een modecrisisquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:20 schreef twi het volgende:
Serieus, vrouwen die denken dat mannen zich herinneren wat ze gisteren aan hadden, of die denken dat ik advies kan geven over wat ze aan moeten
Enige wat mannen zich kunnen bedenken is dat ze het zo snel mogelijk uit moeten trekkenquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:20 schreef twi het volgende:
Serieus, vrouwen die denken dat mannen zich herinneren wat ze gisteren aan hadden, of die denken dat ik advies kan geven over wat ze aan moeten
Ze leren het ook nooit he.quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:20 schreef twi het volgende:
Gaat heel goed, al bijna 19 maanden samen. Tijd gaat hard.quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:20 schreef Huppelmuts het volgende:
Kusjekroel![]()
Hoe is het met je vriendin?
uitkleden met de ogenquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Enige wat mannen zich kunnen bedenken is dat ze het zo snel mogelijk uit moeten trekken
Ah ja, niks nieuws onder de zon dusquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het hebben van een vriendin wil zeggen dat je jong bent?quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:21 schreef twi het volgende:
[..]
Daardoor hoort hij toch bij de jonkies. Net als ik.
ik ben de jongstequote:Op donderdag 3 juli 2014 20:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het hebben van een vriendin wil zeggen dat je jong bent?
In dat geval is het hele topic oud behalve jullie zo'n beetje
Het hebben van een jonge vriendin bedoelt onze twi'tje.quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh, ik ben oudquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gewoon de dagelijkse "Wat moet ik morgen aan?"-crisis.quote:
En dat bewijs je keer op keer op keerquote:
Ah, dat zijn geen vragen die ik een man ooit zou stellen. Tenzij die man Watertornado heet.quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:22 schreef twi het volgende:
[..]
Gewoon de dagelijkse "Wat moet ik morgen aan?"-crisis.
Afgelopen week werd me ineens gevraagd wat ik vond van oranje nagellak die niet zo fel was. Zou dat kunnen op een sollicitatiegesprek?
"Ja, tuurlijk kan dat!"
goed hequote:Op donderdag 3 juli 2014 20:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dat bewijs je keer op keer op keer
Die kwam ook in het topic voorbij jaquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:22 schreef twi het volgende:
[..]
Afgelopen week werd me ineens gevraagd wat ik vond van oranje nagellak die niet zo fel was. Zou dat kunnen op een sollicitatiegesprek?
"Ja, tuurlijk kan dat!"
WTquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah, dat zijn geen vragen die ik een man ooit zou stellen. Tenzij die man Watertornado heet.
Het is niet echt iets waar je trots op moet zijn.quote:
Watertornado, de man die beter op hoge hakken kan lopen dan vrouwenquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah, dat zijn geen vragen die ik een man ooit zou stellen. Tenzij die man Watertornado heet.
Vat nu even samen wat je klacht/probleem/vraag is? Ik snap het nietquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:22 schreef twi het volgende:
[..]
"Ja, tuurlijk kan dat!"
![]()
De man die alles probeertquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:24 schreef twi het volgende:
[..]
Watertornado, de man die beter op hoge hakken kan lopen dan vrouwen
Hij heeft mij eens op een vol station gevonden enkel door naar m'n hakken te zoekenquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:24 schreef twi het volgende:
[..]
ik moet ergens trots op zijnquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is niet echt iets waar je trots op moet zijn.
Wij spreken onze klachten uit, ik denk dat dat het isquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:24 schreef zeefje het volgende:
[..]
ik moet ergens trots op zijn
gelukkig zijn jullie de enige die klachten hebben
Ik heb geen klachten, hoor. Ik ken je niet.quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:24 schreef zeefje het volgende:
[..]
ik moet ergens trots op zijn
gelukkig zijn jullie de enige die klachten hebben
op vrouwen lopen?quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:24 schreef twi het volgende:
[..]
Hij is zo'n held!!quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij heeft mij eens op een vol station gevonden enkel door naar m'n hakken te zoeken. De baas.
dat klopt, dat doe je. maar in het echt ben ik best een schatjequote:Op donderdag 3 juli 2014 20:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wij spreken onze klachten uit, ik denk dat dat het is
Samen met hem in de trein zitten lurkend aan een biertje terwijl de conducteur je jaloers aankijkt, dat is een genotquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij is zo'n held!!![]()
Beetje brommerhelmen spotten met hem is al een genot
bier in de treinquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Samen met hem in de trein zitten lurkend aan een biertje terwijl de conducteur je jaloers aankijkt, dat is een genot.
WT die voor je kookt in zijn keukenquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Samen met hem in de trein zitten lurkend aan een biertje terwijl de conducteur je jaloers aankijkt, dat is een genot.
Was dat biertje zo lekker dan?quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat sowieso. Ik zit even te bedenken welk biertje het was...quote:
Nee, WTquote:
De rest gedraagt zich lekker volwassen hier jaquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is niet echt iets waar je trots op moet zijn.
Ik wist niet dat dat een vereiste was.quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
De rest gedraagt zich lekker volwassen hier ja
Was die conducteur daar jaloers opquote:
Voor mij blijkbaar welquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wist niet dat dat een vereiste was.
Dat weet ik ook niet. Toch is het zo.quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wist niet dat dat een vereiste was.
Hij die zonder zonde is werpe de eerste steen!!quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
De rest gedraagt zich lekker volwassen hier ja
Jij zegt het. Je zal vast weten waarom je het zegt.quote:
Geniet ervan mooierdquote:
Ik vind mezelf anders best volwassen, hoorquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij die zonder zonde is werpe de eerste steen!!
Niemand hier gedraagt zich volwassen!! Laat dat even duidelijk zijn!
Ben blij dat je dat door hebtquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij die zonder zonde is werpe de eerste steen!!
Niemand hier gedraagt zich volwassen!! Laat dat even duidelijk zijn!
vind je over 10 jaar ook niet meerquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind mezelf anders best volwassen, hoor.
Nu jij nog!quote:
Wanneer het mag van zijn vriendinnetje.quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:33 schreef Samzz het volgende:
Muaha! Ik woon nu in België. Wanneer gaan we biertjes atten?
Ga maar met Huppel discussieren, die zegt het ookquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij zegt het. Je zal vast weten waarom je het zegt.
Over tien jaar vind ik mezelf niet volwassen meer? Hmmm... Zou leuk zijn.quote:
Je moet twi niet bestoken met van die moeilijke vragen johquote:
Die kan toch gewoon meequote:
als je dan terugkijkt op nu denk naah ik was toch niet volwassenquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Over tien jaar vind ik mezelf niet volwassen meer? Hmmm... Zou leuk zijn.
quote:
Lekkerquote:
Belgquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:33 schreef Samzz het volgende:
Doubt it.quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:34 schreef zeefje het volgende:
[..]
als je dan terugkijkt op nu denk naah ik was toch niet volwassen
Graag gedaan!quote:
in het echt daarentegenquote:
Volgens mij is die na de Oz-biosmeet afgekickt van FOK!kers.quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die kan toch gewoon mee. Tenzij ze vastgeketend is aan 't aanrecht, dan wordt 't lastiger.
Ik kwam er vorig jaar achter dat mijn alcoholtolerantie triest laag is, ik heb serieus buiten gekotst en was heel ziek ernaquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:33 schreef Samzz het volgende:
Ik was iets wat ik echt super vaak draag. Hij onthoudt elke fucking lettergreep die ik zeg, maar wat ik al 2 jaar draag weet die niet.quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je moet twi niet bestoken met van die moeilijke vragen joh
NoFi maar als er 1 ding ....quote:
Mannenquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik was iets wat ik echt super vaak draag. Hij onthoudt elke fucking lettergreep die ik zeg, maar wat ik al 2 jaar draag weet die niet.
Ik ben echter niet zomaar een FOK!er.quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:35 schreef twi het volgende:
[..]
Volgens mij is die na de Oz-biosmeet afgekickt van FOK!kers.
Er bestaat ook zoiets als alcoholvrij bier. Maar, dat is geen antwoord op mijn vraagquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik kwam er vorig jaar achter dat mijn alcoholtolerantie triest laag is, ik heb serieus buiten gekotst en was heel ziek erna.
Gelukkig was mijn lief erbij
Welkom in de wondere wereld van de manquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik was iets wat ik echt super vaak draag. Hij onthoudt elke fucking lettergreep die ik zeg, maar wat ik al 2 jaar draag weet die niet.
Geen idee, de kinderen zijn er vanaf morgen de komende drie weken nietquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Graag gedaan!![]()
Nog wilde plannen dit weekend?
Truequote:Op donderdag 3 juli 2014 20:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben echter niet zomaar een FOK!er.
[..]
Er bestaat ook zoiets als alcoholvrij bier. Maar, dat is geen antwoord op mijn vraag.
Sommige dingen moeten niet geëxporteerd wordenquote:
Dat is langquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:37 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Geen idee, de kinderen zijn er vanaf morgen de komende drie weken niet
Tot vandaag, want Zwitsalquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
True![]()
Maar dat is als een BH aan de waslijn, het beste is eruit
Ja, zomervakantie bij hun vader.quote:
Dat klopt...quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
True![]()
Maar dat is als een BH aan de waslijn, het beste is eruit
Ik vat dit op als complimentquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:37 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Sommige dingen moeten niet geëxporteerd worden
Stel je niet aan, Zwitsal isquote:
Maakt het niet minder lang!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |