Jij hebt besloten maar in afbeeldingen te communiceren?quote:
Auw?quote:
Gelukkigquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geaccepteerd. Ik vroeg er zelf om, kan jou dan moeilijk verwijten maken
.
Ja, dan kan ik geen typefouten maken.quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij hebt besloten maar in afbeeldingen te communiceren?
Zo slim van jouquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, dan kan ik geen typefouten maken.
Wat slimquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, dan kan ik geen typefouten maken.
Ik ben 12quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:18 schreef Samzz het volgende:
Welke leeftijden zijn hier eigenlijk vertegenwoordigd?
Ik ben een uur of 2 jonger dan Muhahahaquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:18 schreef Samzz het volgende:
hm 14, 18, hm faxie is 12 mentaal gezien en een paar oudjes.quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:18 schreef Samzz het volgende:
quote:
Zie je wel.quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
hm 14, 18, hm faxie is 12 mentaal gezien en een paar oudjes.
Jij hoort bij de oudjesquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
hm 14, 18, hm faxie is 12 mentaal gezien en een paar oudjes.
19quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:18 schreef Samzz het volgende:
wat is deze?quote:
Kusjekroelquote:
Daardoor hoort hij toch bij de jonkies. Net als ik.quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kusjekroel![]()
Hoe is het met je vriendin?
Zit Myra in een modecrisisquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:20 schreef twi het volgende:
Serieus, vrouwen die denken dat mannen zich herinneren wat ze gisteren aan hadden, of die denken dat ik advies kan geven over wat ze aan moeten
Enige wat mannen zich kunnen bedenken is dat ze het zo snel mogelijk uit moeten trekkenquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:20 schreef twi het volgende:
Serieus, vrouwen die denken dat mannen zich herinneren wat ze gisteren aan hadden, of die denken dat ik advies kan geven over wat ze aan moeten
Ze leren het ook nooit he.quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:20 schreef twi het volgende:
Gaat heel goed, al bijna 19 maanden samen. Tijd gaat hard.quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:20 schreef Huppelmuts het volgende:
Kusjekroel![]()
Hoe is het met je vriendin?
uitkleden met de ogenquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Enige wat mannen zich kunnen bedenken is dat ze het zo snel mogelijk uit moeten trekken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |