abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 3 juli 2014 @ 20:14:23 #201
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141863410
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:13 schreef muhahaha het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Jij hebt besloten maar in afbeeldingen te communiceren?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_141863417
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:13 schreef muhahaha het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Auw?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  donderdag 3 juli 2014 @ 20:15:10 #203
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_141863434
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:14 schreef Samzz het volgende:

[..]

Geaccepteerd :D. Ik vroeg er zelf om, kan jou dan moeilijk verwijten maken :').
Gelukkig *O*
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_141863452
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:14 schreef Samzz het volgende:

[..]

Jij hebt besloten maar in afbeeldingen te communiceren?
Ja, dan kan ik geen typefouten maken. :Y
pi_141863467
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:13 schreef muhahaha het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
o|O
  donderdag 3 juli 2014 @ 20:15:56 #206
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_141863468
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:15 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Ja, dan kan ik geen typefouten maken. :Y
Zo slim van jou _O_
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
  donderdag 3 juli 2014 @ 20:16:22 #207
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141863490
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:15 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Ja, dan kan ik geen typefouten maken. :Y
Wat slim :o!
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_141863509
  donderdag 3 juli 2014 @ 20:18:32 #209
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141863576
Welke leeftijden zijn hier eigenlijk vertegenwoordigd?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  donderdag 3 juli 2014 @ 20:18:45 #210
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_141863587
Ik ben al 32!
  donderdag 3 juli 2014 @ 20:18:48 #211
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_141863591
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:16 schreef muhahaha het volgende:
[ afbeelding ]
I like the way you look at me with those beautiful eyes
pi_141863593
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:18 schreef Samzz het volgende:
Welke leeftijden zijn hier eigenlijk vertegenwoordigd?
Ik ben 12
  donderdag 3 juli 2014 @ 20:18:54 #213
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_141863597
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:18 schreef Samzz het volgende:
Welke leeftijden zijn hier eigenlijk vertegenwoordigd?
Ik ben een uur of 2 jonger dan Muhahaha :D
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_141863603
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:18 schreef Samzz het volgende:
Welke leeftijden zijn hier eigenlijk vertegenwoordigd?
hm 14, 18, hm faxie is 12 mentaal gezien en een paar oudjes.
pi_141863615
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:18 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ik ben 12
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:19 schreef muhahaha het volgende:

[..]

hm 14, 18, hm faxie is 12 mentaal gezien en een paar oudjes.
Zie je wel. :7
  donderdag 3 juli 2014 @ 20:19:35 #216
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_141863632
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:19 schreef muhahaha het volgende:

[..]

hm 14, 18, hm faxie is 12 mentaal gezien en een paar oudjes.
Jij hoort bij de oudjes :D
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
  donderdag 3 juli 2014 @ 20:19:44 #217
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_141863637
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:18 schreef Samzz het volgende:
Welke leeftijden zijn hier eigenlijk vertegenwoordigd?
19
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:18 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ik ben 12
wat is deze?
I like the way you look at me with those beautiful eyes
pi_141863647
quote:
2s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:19 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Jij hoort bij de oudjes :D
Ja ;(
  donderdag 3 juli 2014 @ 20:20:24 #219
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_141863662
Serieus, vrouwen die denken dat mannen zich herinneren wat ze gisteren aan hadden, of die denken dat ik advies kan geven over wat ze aan moeten :')
  donderdag 3 juli 2014 @ 20:20:26 #220
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_141863666
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:20 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Ja ;(
Kusjekroel :*

Hoe is het met je vriendin?
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
  donderdag 3 juli 2014 @ 20:21:02 #221
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_141863696
quote:
10s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:20 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Kusjekroel :*

Hoe is het met je vriendin?
Daardoor hoort hij toch bij de jonkies. Net als ik.
  donderdag 3 juli 2014 @ 20:21:06 #222
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141863700
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:20 schreef twi het volgende:
Serieus, vrouwen die denken dat mannen zich herinneren wat ze gisteren aan hadden, of die denken dat ik advies kan geven over wat ze aan moeten :')
Zit Myra in een modecrisis ;(?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_141863703
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:20 schreef twi het volgende:
Serieus, vrouwen die denken dat mannen zich herinneren wat ze gisteren aan hadden, of die denken dat ik advies kan geven over wat ze aan moeten :')
Enige wat mannen zich kunnen bedenken is dat ze het zo snel mogelijk uit moeten trekken :')
pi_141863714
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:20 schreef twi het volgende:
Serieus, vrouwen die denken dat mannen zich herinneren wat ze gisteren aan hadden, of die denken dat ik advies kan geven over wat ze aan moeten :')
Ze leren het ook nooit he.
quote:
10s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:20 schreef Huppelmuts het volgende:

Kusjekroel :*

Hoe is het met je vriendin?
Gaat heel goed, al bijna 19 maanden samen. Tijd gaat hard. :)
  donderdag 3 juli 2014 @ 20:21:40 #225
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_141863722
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:21 schreef Faxie het volgende:

[..]

Enige wat mannen zich kunnen bedenken is dat ze het zo snel mogelijk uit moeten trekken :')
uitkleden met de ogen _O_
I like the way you look at me with those beautiful eyes
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')