abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 3 juli 2014 @ 19:20:50 #101
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_141861470
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juli 2014 19:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
Niet bang dat je straks overal krekels hebt? :@
Zoonlief kwam met dat idee dus mijn eerste vraag was waar hij die wilde kweken.

De schuur, 3 verdiepingen lager leek hem wel een goed plan. Daar kan ik wel mee leven :D

En buiten dat, het is 1 keer een fikse (pak em beet 50 euro) uitgave maar dan ben ik al snel van de 8 euro per week af *O* (wat de puber overigens zelf betaalt!)
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
  donderdag 3 juli 2014 @ 19:22:47 #102
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_141861539
quote:
R&P *O*
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
  donderdag 3 juli 2014 @ 19:22:48 #103
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141861540
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 19:20 schreef Faxie het volgende:

[..]

Als een vrouw het zegt is het meid, als een man het zegt is het lekker wijf ;)

Simpel eigenlijk :D
Stom, vooral.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  donderdag 3 juli 2014 @ 19:23:11 #104
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_141861550
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 19:20 schreef Faxie het volgende:

[..]

Als een vrouw het zegt is het meid, als een man het zegt is het lekker wijf ;)

Simpel eigenlijk :D
Onzin!!
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
  donderdag 3 juli 2014 @ 19:23:28 #105
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_141861557
Bah, lekker generaliseren :r
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_141861564
quote:
13s.gif Op donderdag 3 juli 2014 19:23 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Onzin!!
Nee hoor
pi_141861574
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 19:22 schreef Samzz het volgende:

[..]

Stom, vooral.
oO<
  donderdag 3 juli 2014 @ 19:24:24 #108
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_141861580
quote:
10s.gif Op donderdag 3 juli 2014 19:23 schreef Faxie het volgende:

[..]

Nee hoor
Ik ben vrouw. Als ik het zeg bedoel ik heus niet altijd "meid"
Jij generaliseert!! :{w
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_141861643
quote:
2s.gif Op donderdag 3 juli 2014 19:24 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Ik ben vrouw. Als ik het zeg bedoel ik heus niet altijd "meid"
Jij generaliseert!! :{w
Aldus een vrouw, zegt genoeg :{w
  donderdag 3 juli 2014 @ 19:27:19 #110
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141861674
Oh god, krijgen we serieus in juli al Sinterklaas-gezeur ;(?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  donderdag 3 juli 2014 @ 19:27:30 #111
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_141861678
quote:
10s.gif Op donderdag 3 juli 2014 19:26 schreef Faxie het volgende:

[..]

Aldus een vrouw, zegt genoeg :{w
Aww een opmerking die wal noch kant raakt *O*
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
  donderdag 3 juli 2014 @ 19:27:49 #112
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_141861690
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 19:27 schreef Samzz het volgende:
Oh god, krijgen we serieus in juli al Sinterklaas-gezeur ;(?
Zwarte piet mag niet meer ;(

Stomme rechter -O-
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
  donderdag 3 juli 2014 @ 19:28:51 #113
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141861730
quote:
9s.gif Op donderdag 3 juli 2014 19:27 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Zwarte piet mag niet meer ;(

Stomme rechter -O-
Ach ja, men moet altijd wat te zeuren hebben. Ik kan er niet zo mee zitten, eigenlijk. Ik doe toch niet mee aan 's lands grootste collectieve leugen :').
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_141861735
quote:
14s.gif Op donderdag 3 juli 2014 19:27 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Aww een opmerking die wal noch kant raakt *O*
*;
  donderdag 3 juli 2014 @ 19:33:38 #115
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_141861893
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 19:28 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ach ja, men moet altijd wat te zeuren hebben. Ik kan er niet zo mee zitten, eigenlijk. Ik doe toch niet mee aan 's lands grootste collectieve leugen :').
Met de gevolgen voor dat feest an sich kan ik ook niet zo mee zitten.
Ik vraag mij wel af waar de grens is.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
  donderdag 3 juli 2014 @ 19:35:41 #116
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141861973
quote:
2s.gif Op donderdag 3 juli 2014 19:33 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Met de gevolgen voor dat feest an sich kan ik ook niet zo mee zitten.
Ik vraag mij wel af waar de grens is.
Dat inderdaad wel :). Deze uitspraak kan gevolgen hebben.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_141862000
compact en kleverig.
  donderdag 3 juli 2014 @ 19:36:40 #118
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_141862008
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 19:35 schreef Samzz het volgende:

[..]

Dat inderdaad wel :). Deze uitspraak kan gevolgen hebben.
Daarom.

Hoeveel Nederlandse traditie moeten wij op gaan geven omdat een (nakomeling van) een vluchteling er aanstoot aan neemt?
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_141862013
quote:
2s.gif Op donderdag 3 juli 2014 19:33 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Met de gevolgen voor dat feest an sich kan ik ook niet zo mee zitten.
Ik vraag mij wel af waar de grens is.
Alle negers het land uit, want negers zijn racisme :(
  donderdag 3 juli 2014 @ 19:38:22 #120
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_141862066
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 19:36 schreef Faxie het volgende:

[..]

Alle negers het land uit, want negers zijn racisme :(
Ik zou het echt tof vinden als de negers die geen probleem met zwarte piet hebben zich spontaan aanmelden om zwarte piet te spelen overal :D
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
  donderdag 3 juli 2014 @ 19:39:13 #121
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141862094
quote:
2s.gif Op donderdag 3 juli 2014 19:38 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Ik zou het echt tof vinden als de negers die geen probleem met zwarte piet hebben zich spontaan aanmelden om zwarte piet te spelen overal :D
Bij ons in het dorp woonde een donkere man die dat ieder jaar deed :D. Hij werd ook geschminkt, hoor. Maar toch.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_141862099
quote:
2s.gif Op donderdag 3 juli 2014 19:38 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Ik zou het echt tof vinden als de negers die geen probleem met zwarte piet hebben zich spontaan aanmelden om zwarte piet te spelen overal :D
Dat zou die zeurpieten inderdaad de mond snoeren, en ik heb een collega die donker getint is en graag zwarte piet speelt
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  donderdag 3 juli 2014 @ 19:40:39 #123
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_141862138
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 19:39 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dat zou die zeurpieten inderdaad de mond snoeren, en ik heb een collega die donker getint is en graag zwarte piet speelt
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 19:39 schreef Samzz het volgende:

[..]

Bij ons in het dorp woonde een donkere man die dat ieder jaar deed :D. Hij werd ook geschminkt, hoor. Maar toch.
Zo zijn er wel meer!!
Die moeten we verzamelen! Vind ik :D

Make a statement :D
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
  donderdag 3 juli 2014 @ 19:42:09 #124
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141862187
Ik heb gewoon zin om naar de kapper te gaan _O-. Triest.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_141862245
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 19:42 schreef Samzz het volgende:
Ik heb gewoon zin om naar de kapper te gaan _O-. Triest.
Wat ga je met je haar doen? O+
  donderdag 3 juli 2014 @ 19:43:54 #126
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_141862249
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 19:42 schreef Samzz het volgende:
Ik heb gewoon zin om naar de kapper te gaan _O-. Triest.
Mijn haar moet ook hoognodig geknipt worden :X
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
  donderdag 3 juli 2014 @ 19:44:25 #127
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141862268
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 19:43 schreef Faxie het volgende:

[..]

Wat ga je met je haar doen? O+
Bijpunten, lagen er weer netjes in en een schuine frou frou, zoals ze dat hier noemen :).
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  donderdag 3 juli 2014 @ 19:45:37 #128
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141862318
En ik moet nodig bruistabletten hebben :(. Godverdomme, m'n voeten vermoorden me.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  donderdag 3 juli 2014 @ 19:46:11 #129
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_141862339
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 19:45 schreef Samzz het volgende:
En ik moet nodig bruistabletten hebben :(. Godverdomme, m'n voeten vermoorden me.
Soda!!
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_141862345
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 19:44 schreef Samzz het volgende:

[..]

Bijpunten, lagen er weer netjes in en een schuine frou frou, zoals ze dat hier noemen :).
Frou frou :')

Klinkt als een naam voor zo'n vieze Franse poedel :')

Maar leuk :D
pi_141862364
Frou frou ligt hier in de schappen :D
pi_141862462
quote:
2s.gif Op donderdag 3 juli 2014 19:40 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

[..]

Zo zijn er wel meer!!
Die moeten we verzamelen! Vind ik :D

Make a statement :D
Inderdaad, aan dit soort politiek correct gedoe gaat de wereld kapot
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  donderdag 3 juli 2014 @ 19:49:31 #133
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_141862477
Jullie meer problemen met whatsapp ? :')
I like the way you look at me with those beautiful eyes
  donderdag 3 juli 2014 @ 19:50:20 #134
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_141862504
Ik moet trouwens ook weer naar de kapper. This weer veul te lang :(
I like the way you look at me with those beautiful eyes
  donderdag 3 juli 2014 @ 19:50:28 #135
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_141862510
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 19:49 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Inderdaad, aan dit soort politiek correct gedoe gaat de wereld kapot
Ik vind eigenlijk dat elke moslim, jood, whatever voortaan met pasen enz naar school/werk moet want waarom zouden die dubbele vrije dagen moeten krijgen?
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
  donderdag 3 juli 2014 @ 19:51:00 #136
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141862533
quote:
2s.gif Op donderdag 3 juli 2014 19:46 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Soda!!
Oh ja, Mono's tip! Morgen dus na de kapper om soda en geitenkaas :P.

quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 19:46 schreef Faxie het volgende:

[..]

Frou frou :')

Klinkt als een naam voor zo'n vieze Franse poedel :')

Maar leuk :D
Dat is de Belgische term voor pony :P.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_141862544
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 19:50 schreef zeefje het volgende:
Ik moet trouwens ook weer naar de kapper. This weer veul te lang :(
NEE :(
  donderdag 3 juli 2014 @ 19:51:42 #138
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_141862557
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 19:49 schreef zeefje het volgende:
Jullie meer problemen met whatsapp ? :')
Nee
  donderdag 3 juli 2014 @ 19:51:43 #139
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_141862558
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 19:51 schreef Faxie het volgende:

[..]

NEE :(
wel :(
I like the way you look at me with those beautiful eyes
  donderdag 3 juli 2014 @ 19:51:46 #140
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141862560
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 19:51 schreef Faxie het volgende:

[..]

NEE :(
Is zij ook aanhanger van het Faxisme?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  donderdag 3 juli 2014 @ 19:51:50 #141
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_141862564
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 19:51 schreef Faxie het volgende:

[..]

NEE :(
Jij mist het haren trekken tijdens de seks?
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
  donderdag 3 juli 2014 @ 19:51:55 #142
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_141862569
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juli 2014 19:51 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Nee
potferdikkie ik natuurlijk wel weer
I like the way you look at me with those beautiful eyes
  donderdag 3 juli 2014 @ 19:52:06 #143
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_141862575
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 19:51 schreef Samzz het volgende:

[..]

Is zij ook aanhanger van het Faxisme?
Ze neuken :Y
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_141862576
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 19:51 schreef Samzz het volgende:

[..]

Is zij ook aanhanger van het Faxisme?
Ze hangt er wel eens aan ja
  donderdag 3 juli 2014 @ 19:52:18 #145
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_141862583
quote:
2s.gif Op donderdag 3 juli 2014 19:51 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Jij mist het haren trekken tijdens de seks?
>:)
I like the way you look at me with those beautiful eyes
pi_141862593
quote:
2s.gif Op donderdag 3 juli 2014 19:51 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Jij mist het haren trekken tijdens de seks?
;(
  donderdag 3 juli 2014 @ 19:52:38 #147
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141862598
quote:
2s.gif Op donderdag 3 juli 2014 19:52 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Ze neuken :Y
Ik weet even niet wat mijn reactie moet zijn.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  donderdag 3 juli 2014 @ 19:52:53 #148
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_141862608
quote:
2s.gif Op donderdag 3 juli 2014 19:52 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Ze neuken :Y
neehoor. ik zit in mijn celibaatleef
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 19:52 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ze hangt er wel eens aan ja
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 19:52 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ze hangt er wel eens aan ja
gatfer
I like the way you look at me with those beautiful eyes
  donderdag 3 juli 2014 @ 19:53:13 #149
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_141862624
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 19:52 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik weet even niet wat mijn reactie moet zijn.
ik denk dat deze :') gepast is
I like the way you look at me with those beautiful eyes
  donderdag 3 juli 2014 @ 19:53:21 #150
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_141862634
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 19:52 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik weet even niet wat mijn reactie moet zijn.
Ik zou gaan voor: ;r ;r ;r
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_141862637
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 19:52 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik weet even niet wat mijn reactie moet zijn.
:D
  donderdag 3 juli 2014 @ 19:53:44 #152
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141862648
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 19:53 schreef zeefje het volgende:

[..]

ik denk dat deze :') gepast is
Ik ga voor Huppels optie.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  donderdag 3 juli 2014 @ 19:53:46 #153
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_141862650
Placebo _O_
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
  donderdag 3 juli 2014 @ 19:53:56 #154
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_141862658
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 19:53 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik ga voor Huppels optie.
AHUM!! :7
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_141862659
quote:
2s.gif Op donderdag 3 juli 2014 19:53 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Ik zou gaan voor: ;r ;r ;r
:')
pi_141862670
Ik heb net gegeten ;(
  donderdag 3 juli 2014 @ 19:54:21 #157
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_141862676
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 19:53 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik ga voor Huppels optie.
kan ook.
vinden jullie seks dan zo vies?
I like the way you look at me with those beautiful eyes
pi_141862681
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 19:53 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik ga voor Huppels optie.
:{w
  donderdag 3 juli 2014 @ 19:54:35 #159
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_141862683
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 19:54 schreef muhahaha het volgende:
Ik heb net gegeten ;(
was het lekker?
I like the way you look at me with those beautiful eyes
  donderdag 3 juli 2014 @ 19:54:55 #160
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_141862695
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 19:53 schreef Faxie het volgende:

[..]

:')
No offence maar tijdje terug zat je haar nog af te zeiken in mijn DM en toen opeens neukte je haar weer.

Is gewoon puur een "jeej ik kan mn lul weer ergens insteken" reactie toch?
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_141862700
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 19:54 schreef zeefje het volgende:

[..]

was het lekker?
Nouja ik heb weinig zin om het te gaan herkauwen.
  donderdag 3 juli 2014 @ 19:55:02 #162
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141862702
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 19:54 schreef zeefje het volgende:

[..]

kan ook.
vinden jullie seks dan zo vies?
Ik vind seks niet vies.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_141862719
quote:
2s.gif Op donderdag 3 juli 2014 19:54 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

No offence maar tijdje terug zat je haar nog af te zeiken in mijn DM en toen opeens neukte je haar weer.

Is gewoon puur een "jeej ik kan mn lul weer ergens insteken" reactie toch?
Uh wat?
  donderdag 3 juli 2014 @ 19:55:40 #164
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_141862725
quote:
14s.gif Op donderdag 3 juli 2014 19:55 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik vind seks niet vies.
waarom dan :r
I like the way you look at me with those beautiful eyes
  donderdag 3 juli 2014 @ 19:55:49 #165
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_141862728
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 19:55 schreef Faxie het volgende:

[..]

Uh wat?
Duidelijk
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
  donderdag 3 juli 2014 @ 19:56:15 #166
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141862745
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 19:55 schreef zeefje het volgende:

[..]

waarom dan :r
Omdat ik bepaalde dingen niet hoef te weten. Dit is er één van.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_141862746
Busted
  donderdag 3 juli 2014 @ 19:56:19 #168
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_141862749
Ik ga even verder met de was :W
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
  donderdag 3 juli 2014 @ 19:56:20 #169
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_141862750
quote:
2s.gif Op donderdag 3 juli 2014 19:54 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

No offence maar tijdje terug zat je haar nog af te zeiken in mijn DM en toen opeens neukte je haar weer.

Is gewoon puur een "jeej ik kan mn lul weer ergens insteken" reactie toch?
doe jij niet hetzelfde met tinderslet . afzeiken hier in de sexsc en daarna weer lekker op hem kruipen?
I like the way you look at me with those beautiful eyes
  donderdag 3 juli 2014 @ 19:56:46 #170
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141862759
quote:
14s.gif Op donderdag 3 juli 2014 19:56 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga even verder met de was :W
Ik wil ook de was doen ;(. Met Zwitsal wasmiddel. En dat kan niet ;(.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  donderdag 3 juli 2014 @ 19:57:22 #171
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_141862777
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 19:56 schreef zeefje het volgende:

[..]

doe jij niet hetzelfde met tinderslet . afzeiken hier in de sexsc en daarna weer lekker op hem kruipen?
Waar zeik ik hem af dan?

Ik zeg dat ik hem niet snap en dat heb ik ook tegen hem gezegd.
Wat Fax mij vertelde kan ik hier beter niet herhalen :)
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
  donderdag 3 juli 2014 @ 19:57:36 #172
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_141862790
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 19:56 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik wil ook de was doen ;(. Met Zwitsal wasmiddel. En dat kan niet ;(.
Je mag wel met je was hierheen komen *;
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_141862794
  donderdag 3 juli 2014 @ 19:57:56 #174
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141862804
quote:
17s.gif Op donderdag 3 juli 2014 19:57 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Je mag wel met je was hierheen komen *;
Goed idee.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  donderdag 3 juli 2014 @ 19:58:34 #175
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141862825
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 19:57 schreef muhahaha het volgende:
[ afbeelding ]
Die lijkt wel een beetje op Spyro.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_141862844
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 19:58 schreef Samzz het volgende:

[..]

Die lijkt wel een beetje op Spyro.
Ik ben niet zo thuis in de brony wereld, kwam deze toevallig tegen.
  donderdag 3 juli 2014 @ 20:00:33 #177
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141862906
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 19:59 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Ik ben niet zo thuis in de brony wereld, kwam deze toevallig tegen.
Ik weet niet wat brony is. Ik doelde op Spyro het draakje, uit zo'n PS game. Of heet dat ding anders, zou ook kunnen :').
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_141862924
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:00 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik weet niet wat brony is. Ik doelde op Spyro het draakje, uit zo'n PS game. Of heet dat ding anders, zou ook kunnen :').
Oow hm, klinkt als dat spel van de playstation? Dat je die poppetjes in de winkel moet kopen?
  donderdag 3 juli 2014 @ 20:01:47 #179
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141862938
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:01 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Oow hm, klinkt als dat spel van de playstation? Dat je die poppetjes in de winkel moet kopen?
Nee. In dat spel ben je een draakje en moet je allemaal opdrachten doen en zo. Alleen nu twijfel ik over de naam :').
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  donderdag 3 juli 2014 @ 20:01:50 #180
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_141862939
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:00 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik weet niet wat brony is. Ik doelde op Spyro het draakje, uit zo'n PS game. Of heet dat ding anders, zou ook kunnen :').

_O_
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
  donderdag 3 juli 2014 @ 20:02:09 #181
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_141862950
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:01 schreef Samzz het volgende:

[..]

Nee. In dat spel ben je een draakje en moet je allemaal opdrachten doen en zo. Alleen nu twijfel ik over de naam :').
Naam is goed, was al op PSX :D
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
  donderdag 3 juli 2014 @ 20:02:46 #182
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141862969


Deze :D. En die inderdaad, Hups.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_141862985
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:01 schreef Samzz het volgende:

[..]

Nee. In dat spel ben je een draakje en moet je allemaal opdrachten doen en zo. Alleen nu twijfel ik over de naam :').
Naam klinkt bekend, wellicht van reclame op tv :)
  donderdag 3 juli 2014 @ 20:03:20 #184
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141862993
Bij nader inzien lijken ze voor geen meter op elkaar :').
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  donderdag 3 juli 2014 @ 20:06:43 #185
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141863112
Ik wacht op een whatsappje *O*.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_141863142
Die is toch kapot?
  donderdag 3 juli 2014 @ 20:08:07 #187
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_141863156
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:07 schreef muhahaha het volgende:
Die is toch kapot?
hier niet meer opstarten deed wonderen
I like the way you look at me with those beautiful eyes
  donderdag 3 juli 2014 @ 20:08:27 #188
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141863168
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:07 schreef muhahaha het volgende:
Die is toch kapot?
Voor zover ik weet niet.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_141863177
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:06 schreef Samzz het volgende:
Ik wacht op een whatsappje *O*.
Ja maar ik heb je nummer toch niet :'(
pi_141863201
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:08 schreef Samzz het volgende:

[..]

Voor zover ik weet niet.
Hm nee hier werkt ie ook gewoon. :)
pi_141863206
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:08 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ja maar ik heb je nummer toch niet :'(
Zeefje toch wel?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_141863223
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:09 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Zeefje toch wel?
Heeft Zeefje haar nummer? :o
  donderdag 3 juli 2014 @ 20:11:02 #193
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_141863257
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:08 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ja maar ik heb je nummer toch niet :'(
smooth baby
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:09 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Zeefje toch wel?
van de fokkers heb ik alleen fax zijn nummer.
I like the way you look at me with those beautiful eyes
pi_141863278
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:08 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ja maar ik heb je nummer toch niet :'(
pi_141863292
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:11 schreef muhahaha het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Mja :'(
  donderdag 3 juli 2014 @ 20:12:16 #196
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141863318
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:08 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ja maar ik heb je nummer toch niet :'(
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet wacht op een appje van jou :7.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_141863352
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:12 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet wacht op een appje van jou :7.
-O-
  donderdag 3 juli 2014 @ 20:13:07 #198
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_141863357
Ik heb Samzz misselijk gemaakt ;(

Ik wil hier mijn nederige excuses voor aanbieden en ik hoop dat ze die accepteert ;(
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_141863361
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:12 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet wacht op een appje van jou :7.
  donderdag 3 juli 2014 @ 20:14:01 #200
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141863392
quote:
9s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:13 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb Samzz misselijk gemaakt ;(

Ik wil hier mijn nederige excuses voor aanbieden en ik hoop dat ze die accepteert ;(
Geaccepteerd :D. Ik vroeg er zelf om, kan jou dan moeilijk verwijten maken :').
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')