abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_141860207
Maar goed, ik weet niet of dat overál zo is.
compact en kleverig.
pi_141860312
quote:
2s.gif Op donderdag 3 juli 2014 18:25 schreef Huppelmuts het volgende:
Dat je uit stelen gaat met je baby is al erg maar dat je dan wegrent als je betrapt wordt is nog veel erger. En dat je dan niet eens het lef hebt om naar voren te komen dat het jouw kind is .... sprakeloos!! :|W
Het feit dat je iets uit een feyenoord wil jatten maakt al dat je niet helemaal 100% bent
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  donderdag 3 juli 2014 @ 18:54:48 #78
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141860525
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juli 2014 18:43 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

dat is dus niet waar *O*

Er gebeurt echt helemaal niks met honing anders dan dat t in potjes gedaan wordt in de fabriek.
Dan weet ik niet hoe diegene erbij kwam :'). Het klonk wel geloofwaardig.

Ken je mesitran zalf/gel?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_141860626
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 18:54 schreef Samzz het volgende:

[..]

Dan weet ik niet hoe diegene erbij kwam :'). Het klonk wel geloofwaardig.

Ken je mesitran zalf/gel?
is dat n merk propoliszalf? Want merken ken ik noet echt verder.
compact en kleverig.
pi_141860649
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 18:54 schreef Samzz het volgende:

[..]

Dan weet ik niet hoe diegene erbij kwam :'). Het klonk wel geloofwaardig.

Ken je mesitran zalf/gel?
overigens kan het best dat t vroeger anders ging hoor, dat weet ik dan weer niet :+
compact en kleverig.
  donderdag 3 juli 2014 @ 18:59:12 #81
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141860668
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juli 2014 18:58 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

is dat n merk propoliszalf? Want merken ken ik noet echt verder.
Honingzalf :). Heel fijn spul.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_141860722
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 18:59 schreef Samzz het volgende:

[..]

Honingzalf :). Heel fijn spul.
nee, merk ken ik niet, maar klopt wel dat t heel goed schijnt te zijn bij wonden enzo ^O^
compact en kleverig.
  donderdag 3 juli 2014 @ 19:02:58 #83
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141860808
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juli 2014 19:00 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

nee, merk ken ik niet, maar klopt wel dat t heel goed schijnt te zijn bij wonden enzo ^O^
Is ook vrij nieuw, volgens mij :). Ik heb op Bokt een topic over die zalf gevolgd toen deze net op de markt was. Paard in kwestie had een enorme, ontstekende wond. Mesitran heeft zalf gesponsord en in ruil daarvoor is door de eigenaresse een verslag gemaakt ter promotie. Ik stond echt versteld. Serieus.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  donderdag 3 juli 2014 @ 19:03:39 #84
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_141860832
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 18:47 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Het feit dat je iets uit een feyenoord wil jatten maakt al dat je niet helemaal 100% bent
Snap ik :')
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_141860856
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 19:02 schreef Samzz het volgende:

[..]

Is ook vrij nieuw, volgens mij :). Ik heb op Bokt een topic over die zalf gevolgd toen deze net op de markt was. Paard in kwestie had een enorme, ontstekende wond. Mesitran heeft zalf gesponsord en in ruil daarvoor is door de eigenaresse een verslag gemaakt ter promotie. Ik stond echt versteld. Serieus.
ik ken dat soort verhalen ja!
Iemand wiens ontstoken voet maar niet beter wilde worden, een weekje ingesmeerd met honing en t was over...
compact en kleverig.
  donderdag 3 juli 2014 @ 19:05:38 #86
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_141860899
Zaterdag onweer in België :{ :X
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
  donderdag 3 juli 2014 @ 19:05:57 #87
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141860910
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juli 2014 19:04 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

ik ken dat soort verhalen ja!
Iemand wiens ontstoken voet maar niet beter wilde worden, een weekje ingesmeerd met honing en t was over...
Ja. Echt heel tof.

Boh, mijn druifjes waren lekker :9.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  donderdag 3 juli 2014 @ 19:06:33 #88
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141860931
quote:
11s.gif Op donderdag 3 juli 2014 19:05 schreef Huppelmuts het volgende:
Zaterdag onweer in België :{ :X
Als dat net zo zwaar was als de vorige keer hier (bij mij dus), dan hoeft die :X niet _O-.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  donderdag 3 juli 2014 @ 19:07:02 #89
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_141860947
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 19:06 schreef Samzz het volgende:

[..]

Als dat net zo zwaar was als de vorige keer hier (bij mij dus), dan hoeft die :X niet _O-.
Ghehehe
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_141860986
Ik vind honing en bijen sowieso n leuk onderwerp *O*
Wil nog steeds n keer een cursus gaan doen en n bijenkast nemen :@

En ik heb nu korianderhoning O+ O+ :9
Zó lekker!
compact en kleverig.
  donderdag 3 juli 2014 @ 19:08:31 #91
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_141861014
Ik (lees: huppelpuber) ga zelf krekels kweken *O*
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_141861037
quote:
14s.gif Op donderdag 3 juli 2014 19:08 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik (lees: huppelpuber) ga zelf krekels kweken *O*
Om zelf op te eten?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  donderdag 3 juli 2014 @ 19:12:06 #93
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141861136
Ik denk dat Hertog Jan en zijn jonkvrouwen honger hebben :7.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  donderdag 3 juli 2014 @ 19:13:51 #94
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_141861198
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 19:12 schreef Samzz het volgende:
Ik denk dat Hertog Jan en zijn jonkvrouwen honger hebben :7.
Ja O+

Hertog is zo'n schatje!!
Als ik naar terrarium loop komt ie naar het deurtje toe, bij Huppelpuber doet ie dat niet dus Huppelpuber is boos op mij :D
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 19:09 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Om zelf op te eten?
Iel bah nee :D
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
  donderdag 3 juli 2014 @ 19:14:25 #95
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_141861218
Tevens de gamen heten:
Hertog Jan
Rooie
Slappe zak (ja het is een vrouwtje :') )
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_141861404
Niet bang dat je straks overal krekels hebt? :@
compact en kleverig.
pi_141861407
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
pi_141861420
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 19:12 schreef Samzz het volgende:
Ik denk dat Hertog Jan en zijn jonkvrouwen honger hebben :7.
HJ heeft chickies
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
pi_141861435
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 18:10 schreef Samzz het volgende:

[..]

Betekent dat naar jouw mening ook gewoon 'meid'? Of betekent dat 'lekker wijf'? Daar is bij mij de laatste tijd een beetje verwarring over ontstaan.
Als een vrouw het zegt is het meid, als een man het zegt is het lekker wijf ;)

Simpel eigenlijk :D
pi_141861458
quote:
17s.gif Op donderdag 3 juli 2014 19:13 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Ja O+

Hertog is zo'n schatje!!
Als ik naar terrarium loop komt ie naar het deurtje toe, bij Huppelpuber doet ie dat niet dus Huppelpuber is boos op mij :D

[..]

Iel bah nee :D
Haha :D
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')