Het feit dat je iets uit een feyenoord wil jatten maakt al dat je niet helemaal 100% bentquote:Op donderdag 3 juli 2014 18:25 schreef Huppelmuts het volgende:
Dat je uit stelen gaat met je baby is al erg maar dat je dan wegrent als je betrapt wordt is nog veel erger. En dat je dan niet eens het lef hebt om naar voren te komen dat het jouw kind is .... sprakeloos!!
Dan weet ik niet hoe diegene erbij kwamquote:Op donderdag 3 juli 2014 18:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat is dus niet waar![]()
Er gebeurt echt helemaal niks met honing anders dan dat t in potjes gedaan wordt in de fabriek.
is dat n merk propoliszalf? Want merken ken ik noet echt verder.quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan weet ik niet hoe diegene erbij kwam. Het klonk wel geloofwaardig.
Ken je mesitran zalf/gel?
overigens kan het best dat t vroeger anders ging hoor, dat weet ik dan weer nietquote:Op donderdag 3 juli 2014 18:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan weet ik niet hoe diegene erbij kwam. Het klonk wel geloofwaardig.
Ken je mesitran zalf/gel?
Honingzalfquote:Op donderdag 3 juli 2014 18:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
is dat n merk propoliszalf? Want merken ken ik noet echt verder.
nee, merk ken ik niet, maar klopt wel dat t heel goed schijnt te zijn bij wonden enzoquote:
Is ook vrij nieuw, volgens mijquote:Op donderdag 3 juli 2014 19:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee, merk ken ik niet, maar klopt wel dat t heel goed schijnt te zijn bij wonden enzo
Snap ikquote:Op donderdag 3 juli 2014 18:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het feit dat je iets uit een feyenoord wil jatten maakt al dat je niet helemaal 100% bent
ik ken dat soort verhalen ja!quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is ook vrij nieuw, volgens mij. Ik heb op Bokt een topic over die zalf gevolgd toen deze net op de markt was. Paard in kwestie had een enorme, ontstekende wond. Mesitran heeft zalf gesponsord en in ruil daarvoor is door de eigenaresse een verslag gemaakt ter promotie. Ik stond echt versteld. Serieus.
Ja. Echt heel tof.quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik ken dat soort verhalen ja!
Iemand wiens ontstoken voet maar niet beter wilde worden, een weekje ingesmeerd met honing en t was over...
Als dat net zo zwaar was als de vorige keer hier (bij mij dus), dan hoeft diequote:
Ghehehequote:Op donderdag 3 juli 2014 19:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als dat net zo zwaar was als de vorige keer hier (bij mij dus), dan hoeft dieniet
.
Om zelf op te eten?quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:08 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik (lees: huppelpuber) ga zelf krekels kweken
Jaquote:Op donderdag 3 juli 2014 19:12 schreef Samzz het volgende:
Ik denk dat Hertog Jan en zijn jonkvrouwen honger hebben.
Iel bah neequote:
HJ heeft chickiesquote:Op donderdag 3 juli 2014 19:12 schreef Samzz het volgende:
Ik denk dat Hertog Jan en zijn jonkvrouwen honger hebben.
Als een vrouw het zegt is het meid, als een man het zegt is het lekker wijfquote:Op donderdag 3 juli 2014 18:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Betekent dat naar jouw mening ook gewoon 'meid'? Of betekent dat 'lekker wijf'? Daar is bij mij de laatste tijd een beetje verwarring over ontstaan.
Hahaquote:Op donderdag 3 juli 2014 19:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja![]()
Hertog is zo'n schatje!!
Als ik naar terrarium loop komt ie naar het deurtje toe, bij Huppelpuber doet ie dat niet dus Huppelpuber is boos op mij
[..]
Iel bah nee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |