Schuinquote:Op donderdag 3 juli 2014 18:21 schreef Samzz het volgende:
Ik heb dus morgen een afspraak bij de kapper. Ik weet nog steeds niet of ik voor schuin of recht moet gaan.
Dropkick Murphy'squote:Op donderdag 3 juli 2014 18:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn Tinderslet loopt nu stomdronken en knetterstoned op Rock Werchter rond. Althans als ie de pit van Dropkick Murphy's heeft overleefd
Ik oohook!!quote:
Dat hangt er vanaf wat je precies gaat doen met/bij de kapper.quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:21 schreef Samzz het volgende:
Ik heb dus morgen een afspraak bij de kapper. Ik weet nog steeds niet of ik voor schuin of recht moet gaan.
Schuin it is. Neigde ik sowieso al meer naar. Maar recht staat mij ook goehoedquote:
nee hoor chickiequote:
Een pony kopenquote:Op donderdag 3 juli 2014 18:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf wat je precies gaat doen met/bij de kapper.
Kaalquote:Op donderdag 3 juli 2014 18:21 schreef Samzz het volgende:
Ik heb dus morgen een afspraak bij de kapper. Ik weet nog steeds niet of ik voor schuin of recht moet gaan.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Schuin it is. Neigde ik sowieso al meer naar. Maar recht staat mij ook goehoed. Nou ja.
Jij ook altijd met je paarden.quote:
Vast geen appels kopen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf wat je precies gaat doen met/bij de kapper.
Zekerquote:Op donderdag 3 juli 2014 18:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Ik zie de foto's wel verschijnen neem ik aan?
Ik snap vooral niet waarom je uit een Feyenoord-winkel wilt jatten.quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:25 schreef Huppelmuts het volgende:
Dat je uit stelen gaat met je baby is al erg maar dat je dan wegrent als je betrapt wordt is nog veel erger. En dat je dan niet eens het lef hebt om naar voren te komen dat het jouw kind is .... sprakeloos!!
Als je het over een raar woord hebtquote:Op donderdag 3 juli 2014 18:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmmm... Dat staat alleen m'n poes goed.
Ik hou van jequote:Op donderdag 3 juli 2014 18:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap vooral niet waarom je uit een Feyenoord-winkel wilt jatten.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:25 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Als je het over een raar woord hebt
Dat is stom. Maar het stomste woord dat ik ooit gehoord heb... Is vagijn. Die snap ik echt, echt, echt nietquote:
Dat lijkt tenminste nog op vagina, fluflu gaat gewoon nergens overquote:Op donderdag 3 juli 2014 18:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is stom. Maar het stomste woord dat ik ooit gehoord heb... Is vagijn. Die snap ik echt, echt, echt niet.
Va-jay-jayquote:Op donderdag 3 juli 2014 18:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat lijkt tenminste nog op vagina, fluflu gaat gewoon nergens over
Goed hequote:
Ik vind flamoes best wel onsmakelijk klinkenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |