Als ik dat hoor denk ik aan tot moes gestampte... Sjaquote:Op donderdag 3 juli 2014 18:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind flamoes best wel onsmakelijk klinken
Neukgleufquote:
ik heb je nog n pm gestuurdquote:Op donderdag 3 juli 2014 18:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wilde je antwoorden, maar je PM-pox is vol. Dus maar even hier.
Ik bedoel met koudgeslagen puur honing direct van de imker. Ik bedoelde niet te zeggen dat fabriekshoning per se slechte honing is. Maar de meuk die je bij de Appie kunt kopen bijvoorbeeld, dat is imo geen honing meer.
Hoe moet ik nu antwoorden, danquote:Op donderdag 3 juli 2014 18:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik heb je nog n pm gestuurd![]()
Hij zit idd vol..
Leuk voor je zoon. Komt ie morgen bij z'n matties en ruiken al z'n kleren naar baby.quote:
Ik heb het eerst aan hem gevraagd en hij vond het niet ergquote:Op donderdag 3 juli 2014 18:39 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Leuk voor je zoon. Komt ie morgen bij z'n matties en ruiken al z'n kleren naar baby.
ga neuken en spuit een fles baby olie op elkaar leeg.quote:
Jij gaat Maltaman ontmoetenquote:
Daar gaat mijn was van naar Zwitsal ruiken?quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:40 schreef Adolecens het volgende:
[..]
ga neuken en spuit een fles baby olie op elkaar leeg.
wat een watjequote:Op donderdag 3 juli 2014 18:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb het eerst aan hem gevraagd en hij vond het niet erg
Ik wil ook seksquote:Op donderdag 3 juli 2014 18:40 schreef Adolecens het volgende:
[..]
ga neuken en spuit een fles baby olie op elkaar leeg.
Pics to prove itquote:Op donderdag 3 juli 2014 18:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmmm... Dat staat alleen m'n poes goed.
Niks mis met Zwitsalquote:
trek daarna je kleren aanquote:Op donderdag 3 juli 2014 18:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar gaat mijn was van naar Zwitsal ruiken?
Ja... Ooitquote:
Ik hoef niks te bewijzenquote:
Oh ja, dat kan ook iddquote:Op donderdag 3 juli 2014 18:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
via dm ofzo? Die hele verhalen van mij zijn niet handig op dm
Eh huppel, wie wil dat nu niet?quote:
Shit, dat is weer die juridische reflex van me. Schandalige afwijking is datquote:
dat is dus niet waarquote:Op donderdag 3 juli 2014 18:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh ja, dat kan ook idd.
Mij is altijd verteld dat in fabriekshoning geen propolis meer zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |