Kennissen is mss een beter woord. Mensen die hij via Via kent.quote:Op donderdag 3 juli 2014 01:14 schreef Leandra het volgende:
Geen idee wat de showboat is, maar hoe kan het dat je man vrienden heeft die jij niet kent?
Je hebt niks te verbieden.quote:Op donderdag 3 juli 2014 01:13 schreef agter het volgende:
Zouden jullie hem laten gaan, of het verbieden?
Dus hij wil met kennissen, maar zonder jou, naar en swingersclub?quote:Op donderdag 3 juli 2014 01:15 schreef agter het volgende:
[..]
Kennissen is mss een beter woord. Mensen die hij via Via kent.
Iik swing hem ieder zaterdag de pan uit in de dancing.quote:Op donderdag 3 juli 2014 01:29 schreef TserrofEnoch het volgende:
Ik ben trouwens wel benieuwd hoe veel mensen eigenlijk swingen.
Zal wel minder dan 1% zijn. Denk dat de meeste mannen toch echt walgen bij de gedachte dat hun vrouw/vriendin door andere mannen geneukt wordt.quote:Op donderdag 3 juli 2014 01:29 schreef TserrofEnoch het volgende:
Ik ben trouwens wel benieuwd hoe veel mensen eigenlijk swingen. Qua percentages.
5% bijvoorbeeld?
Op Fok! lijkt het wel alsof iedereen aan het swingen is met de topics die hierover geopend zijn.
Ik voel me er echt een grefogristen van de SGP door deze topics.
Hoeveel procent van de stellen dan, want als een van de twee niet meedoet is het geen swingen...quote:Op donderdag 3 juli 2014 01:29 schreef TserrofEnoch het volgende:
Ik ben trouwens wel benieuwd hoe veel mensen eigenlijk swingen. Qua percentages.
5% bijvoorbeeld?
Op Fok! lijkt het wel alsof iedereen aan het swingen is met de topics die hierover geopend zijn.
Veel mensen zijn emotioneel onvolwassen en nooit over jaloezie heengegroeid. Jaloezie is een emotie maar het idee dat het valide is en dat er rekening mee moet worden gehouden is een vals concept, net als het idee dat je iemand anders 'bezit'. Deze denkbeelden zitten wel diepgeworteld in de cultuur. Al lijkt daar wel een kentering in te komen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 01:31 schreef cpanker het volgende:
[..]
Zal wel minder dan 1% zijn. Denk dat de meeste mannen toch echt walgen bij de gedachte dat hun vrouw/vriendin door andere mannen geneukt wordt.
Doe nou maar niet alsof het normaal is om maar rond te neuken terwijl je een "vaste partner" hebt...quote:Op donderdag 3 juli 2014 01:42 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Veel mensen zijn emotioneel onvolwassen en nooit over jaloezie heengegroeid. Jaloezie is een emotie maar het idee dat het valide is en dat er rekening mee moet worden gehouden is een vals concept, net als het idee dat je iemand anders 'bezit'. Deze denkbeelden zitten wel diepgeworteld in de cultuur. Al lijkt daar wel een kentering in te komen.
Wie heeft het over normaal, en waarom is dat relevant?quote:Op donderdag 3 juli 2014 01:57 schreef cpanker het volgende:
[..]
Doe nou maar niet alsof het normaal is om maar rond te neuken terwijl je een "vaste partner" hebt...
Zonder jaloezie had je een Fucking orgie en vanuit biologisch oogpunt is dat niet zo handig.quote:Op donderdag 3 juli 2014 01:42 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Veel mensen zijn emotioneel onvolwassen en nooit over jaloezie heengegroeid. Jaloezie is een emotie maar het idee dat het valide is en dat er rekening mee moet worden gehouden is een vals concept, net als het idee dat je iemand anders 'bezit'. Deze denkbeelden zitten wel diepgeworteld in de cultuur. Al lijkt daar wel een kentering in te komen.
Relevant aangezien de OP vraagt hoeveel mensen nou swingen en hoeveel mensen het normaal vinden. Jij moet overigens lekker doen waar je zin in hebt, maar niet stellen dat dit de status quo moet worden.quote:Op donderdag 3 juli 2014 02:06 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Wie heeft het over normaal, en waarom is dat relevant?
Amen, mensen zijn het product van miljoenen jaren evolutionaire perfectie en er zijn (in ieder geval vroeger) hele goede redenen geweest om jouw vrouwtje niet te willen delen met anderen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 02:50 schreef thom_05 het volgende:
[..]
Zonder jaloezie had je een Fucking orgie en vanuit biologisch oogpunt is dat niet zo handig.
Of iets normaal/gebruikelijk is zegt niets over de wenselijkheid ervan, of de noodzakelijkheid. Mensen moeten lekker doen wat ze niet laten kunnen, maar het zou wel beter zijn als meer mensen over jaloezie heengroeiden en niet krampachtig iemand anders zouden willen bezitten, want dat is een ongezonde manier om met elkaar om te gaan.quote:Op donderdag 3 juli 2014 02:53 schreef cpanker het volgende:
[..]
Relevant aangezien de OP vraagt hoeveel mensen nou swingen en hoeveel mensen het normaal vinden. Jij moet overigens lekker doen waar je zin in hebt, maar niet stellen dat dit de status quo moet worden.
Dat iets zich op een bepaalde manier ontwikkeld heeft wil niet per sé zeggen dat het ooit goed is geweest, laat staan dat het nu nog goed is.quote:Amen, mensen zijn het product van miljoenen jaren evolutionaire perfectie en er zijn (in ieder geval vroeger) hele goede redenen geweest om jouw vrouwtje niet te willen delen met anderen.
Zijn er ook andere orgies dan fucking orgies?quote:Op donderdag 3 juli 2014 02:50 schreef thom_05 het volgende:
[..]
Zonder jaloezie had je een Fucking orgie en vanuit biologisch oogpunt is dat niet zo handig.
Op FOK! is minstens 75% verzonnen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 01:29 schreef TserrofEnoch het volgende:
5% bijvoorbeeld?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |