abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_141840805
Goedenavond FOK!,

Ik ben al een tijdje aan het nadenken over de reden waarom ik geen hossel zet. Het ligt aan de chicks. Neem nou als voorbeeld Tinder. Allereerst ziet 80% van de chicks er niet uit. Vervolgens is 10% van de knappe chicks labiel, 5% achterlijk en 5% komt door mijn keuring heen."Prima toch," zul je vast zeggen, maar niets is minder waar, omdat dit pas de eerste keuring is. (Uiterlijk, foto's en biografie meegenomen) Je liket die uitverkorene vrouwen dan in de hoop van een match, maar niet iedereen lijkt jou, natuurlijk. Vervolgens voer je gesprekken met je matches, en valt er met sommige chicks niet te communiceren, gebruiken sommige chicks "xD" en heb je met sommige matches gewoon geen klik. Zo blijven er dus achterlijk weinig chicks over. Van die chicks moet er ook nog eens in het echt een klik zijn.

Dit was natuurlijk Tinder als voorbeeld, maar in het echt verschilt het niet zoveel met Tinder.

Ligt dit nou aan mij? :'(
Hoogachtend
pi_141840855
Ja, ligt aan jou. Wat is er mis met xD?!

Nee serieus ik gebruik ;p, ;), xD, xP enzovoort ook ooit. ;(
  donderdag 3 juli 2014 @ 01:16:18 #3
383931 Partypoeper
0979856467553765708
pi_141840884
De mensen die 'xD' gebruiken zijn over een jaar of 10 ook volwassen, wellicht handig om alvast contact te leggen en hossels te zetten? O+
pi_141840912
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 01:16 schreef Partypoeper het volgende:
De mensen die 'xD' gebruiken zijn over een jaar of 10 ook volwassen, wellicht handig om alvast contact te leggen en hossels te zetten? O+
Ik ben bijna volwassen en ik begin niets met iemand mijlen onder mijn mentale niveau. :P
Hoogachtend
  donderdag 3 juli 2014 @ 01:51:52 #5
262 Re
Kiss & Swallow
pi_141841264
Ja dat ligt aan jou
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_141841301
quote:
14s.gif Op donderdag 3 juli 2014 01:51 schreef Re het volgende:
Ja dat ligt aan jou
:'(

Waarom?
Hoogachtend
pi_141841325
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juli 2014 01:12 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Ligt dit nou aan mij?
Ja.
pi_141841331
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juli 2014 01:18 schreef helemaalnaardemavo het volgende:

[..]

Ik ben bijna volwassen en ik begin niets met iemand mijlen onder mijn mentale niveau. :P
Daar is toch niet zo heel erg veel onder? ;)
pi_141841344
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 02:03 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Daar is toch niet zo heel erg veel onder? ;)
Je zult je verbazen. Blijkbaar ben je zo laag dat je het niet begrijpt.
Hoogachtend
pi_141841348
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juli 2014 02:06 schreef helemaalnaardemavo het volgende:

[..]

Je zult je verbazen. Blijkbaar ben je zo laag dat je het niet begrijpt.
_O-

Dat blijkt niet uit je posts of je topic!
pi_141841349
Als je er goed uitziet dan kan je meisjes versieren irl en dan heb je Tinder toch niet nodig?
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_141841378
quote:
9s.gif Op donderdag 3 juli 2014 02:07 schreef complicate het volgende:
Als je er goed uitziet dan kan je meisjes versieren irl en dan heb je Tinder toch niet nodig?
Ik heb Tinder wel nodig, omdat in mijn omgeving niet voldoende aantrekkelijke chicks aanwezig zijn.
Hoogachtend
pi_141841381
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 02:06 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

_O-

Dat blijkt niet uit je posts of je topic!
Opdonderen. Als ik jouw posts lees, dan twijfel ik of je een troll of een gigantische randdebiel bent.
Hoogachtend
pi_141841388
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juli 2014 02:15 schreef helemaalnaardemavo het volgende:

[..]

Ik heb Tinder wel nodig, omdat in mijn omgeving niet voldoende aantrekkelijke chicks aanwezig zijn.
En dat gaat iemand geloven? je zoekt gewoon een smoesje :)
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
  donderdag 3 juli 2014 @ 06:42:06 #15
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_141842153
Misschien dingen als 'hossel zetten' etc. niet meer gebruiken.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  donderdag 3 juli 2014 @ 09:07:38 #16
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_141843206
Je hebt gewoon een verknipt beeld van vrouwen, dat kan ook natuurlijk
pi_141843496
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juli 2014 01:12 schreef helemaalnaardemavo het volgende:Ligt dit nou aan mij? :'(
Natuurlijk niet, jij bent Gods geschenk aan het vrouwelijk geslacht!
pi_141843514
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 09:07 schreef Hexagon het volgende:
Je hebt gewoon een verknipt beeld van vrouwen, dat kan ook natuurlijk
Of een verknipt beeld van wat hij in een vrouw zoekt/kan zoeken.

Ik ken een paar van dat soort mannen. Zelf niet erg aantrekkelijk, niet al te snugger, geen bazenbaan, uit een familie komende waarbij mijn wenkbrauwen zich wel even fronsen en dan opzoek naar dat prachtige fotomodel met grote tieten en lang haar, een goed stel hersens, een stabiele (goede) baan (ze moet wel zichzelf kunnen bedruipen zeggen ze dan), zonder issues of rugzakje, al helemaal zonder kind met een onderdanige verzorgende instelling (na haar werk zijn moeder willen spelen dus).

Dat soort mannen hebben een (droom)beeld van de ideale vrouw in hun hoofd maar niet het realiteitsbesef om eens in de spiegel te kijken. Ze blijven vaak ook lang alleen.

Eén van die mannen is nu getrouwd met een niet al te snuggere dikke vrouw (zelfs niet echt een leuk koppie er op) met een kort pittig kapsel, kleine tieten, zonder baan en met twee kinderen. Ze is wel heel erg zorgzaam (maar niet onderdanig) _O-
BTW hij was 38 voor hij zijn eerste echt serieuze relatie kreeg - met haar dus.
pi_141843547
quote:
14s.gif Op donderdag 3 juli 2014 01:51 schreef Re het volgende:
Ja dat ligt aan jou
quote:
Vervolgens is 5% achterlijk
quote:

5% komt door mijn keuring heen.
  donderdag 3 juli 2014 @ 09:32:50 #20
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_141843566
Aan je manier van schrijven te zien moet je misschien de lat ook niet zo hoog leggen.
Je zoekt een mooi, lief en intelligent meisje ( of chick zoals jij het noemt :') ) maar mijn idee is dat die meisjes ten eerste niet op Tinder zitten maar al in een relatie zijn en als ze er wel zitten dat die meisjes geen wederzijdse interesse in jou hebben.
Die meisjes kunnen namelijk uit honderden geïnteresseerde kiezen, en die gaan dan ook voor een knappe, intelligente en lieve jongen die respect voor ze toont.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  donderdag 3 juli 2014 @ 09:33:04 #21
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_141843572
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 09:29 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Ik ken een paar van dat soort mannen. Zelf niet erg aantrekkelijk, niet al te snugger, geen bazenbaan, uit een familie komende waarbij mijn wenkbrauwen zich wel even fronsen en dan opzoek naar dat prachtige fotomodel met grote tieten en lang haar, een goed stel hersens, een stabiele (goede) baan (ze moet wel zichzelf kunnen bedruipen zeggen ze dan), zonder issues of rugzakje, al helemaal zonder kind met een onderdanige verzorgende instelling (na haar werk zijn moeder willen spelen dus).

Dat soort mannen hebben een (droom)beeld van de ideale vrouw in hun hoofd maar niet het realiteitsbesef om eens in de spiegel te kijken. Ze blijven vaak ook lang alleen.

Eén van die mannen is nu getrouwd met een niet al te snuggere dikke vrouw (zelfs niet echt een leuk koppie er op) met een kort pittig kapsel, kleine tieten, zonder baan en met twee kinderen. Ze is wel heel erg zorgzaam (maar niet onderdanig) _O-
En is die man nu gelukkig?
The love you take is equal to the love you make.
pi_141843720
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juli 2014 09:33 schreef Lienekien het volgende:

[..]

En is die man nu gelukkig?
Ja want ze is dus wel leuk en lief. Hij had zijn lat gewoon 20 jaar eerder wat lager moeten leggen, dan waren het zijn eigen kinderen geweest en had hij niet 20 jaar gefrustreerd rondgelopen dat er geen aantrekkelijke chicks waren (die hem ook leuk vonden).

Dat is juist het moraal van het verhaal. :)
  donderdag 3 juli 2014 @ 09:46:59 #23
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_141843834
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 09:29 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Haha, herkenbaar. Een beetje het type kerel die je bij programma's als "Ik heb het nog nooit gedaan" ziet.

Ik heb ook een keer zo'n huisgenoot gehad. Die had ook allerlei bizarre eisen. Ze moest blond haar hebben, moest maat 36 hebben, mocht geen bril dragen, mocht niet roken, mocht geen piercings of tattoos dragen, moest universitair geschoold zijn maar liefst natuurlijk ook onderdanig en zorgzaam. En hij had natuurlijk altijd commentaar om de meisjes die de andere huisgenoten wel eens mee naar huis namen.

Zelf zag hij er vrij standaard uit maar was hij qua leven verder een saaie huismus. Uiteraard was die kerel altijd vrijgezel en volgens mij is hij dat nu op zijn 35e nog steeds.
  donderdag 3 juli 2014 @ 10:31:27 #24
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_141844776
Het ligt aan jou, TS. Iedereen regelt chicks, alleen jij niet. (Samen met nog een paar andere fokkers)

Je hebt op zich wel de verbale capaciteiten, dus misschien je uiterlijk? Aan je username te zien ben je een eerstejaars of tweedejaars student, nog een babyface? :+
Gourmetten of steengrillen?
pi_141844914
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 09:46 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Haha, herkenbaar. Een beetje het type kerel die je bij programma's als "Ik heb het nog nooit gedaan" ziet.

Ik heb ook een keer zo'n huisgenoot gehad. Die had ook allerlei bizarre eisen. Ze moest blond haar hebben, moest maat 36 hebben, mocht geen bril dragen, mocht niet roken, mocht geen piercings of tattoos dragen, moest universitair geschoold zijn maar liefst natuurlijk ook onderdanig en zorgzaam. En hij had natuurlijk altijd commentaar om de meisjes die de andere huisgenoten wel eens mee naar huis namen.

Zelf zag hij er vrij standaard uit maar was hij qua leven verder een saaie huismus. Uiteraard was die kerel altijd vrijgezel en volgens mij is hij dat nu op zijn 35e nog steeds.
Hoe de fuck zijn dat absurde eisen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')