Ik ben bijna volwassen en ik begin niets met iemand mijlen onder mijn mentale niveau.quote:Op donderdag 3 juli 2014 01:16 schreef Partypoeper het volgende:
De mensen die 'xD' gebruiken zijn over een jaar of 10 ook volwassen, wellicht handig om alvast contact te leggen en hossels te zetten?
Daar is toch niet zo heel erg veel onder?quote:Op donderdag 3 juli 2014 01:18 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Ik ben bijna volwassen en ik begin niets met iemand mijlen onder mijn mentale niveau.
Je zult je verbazen. Blijkbaar ben je zo laag dat je het niet begrijpt.quote:Op donderdag 3 juli 2014 02:03 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Daar is toch niet zo heel erg veel onder?
quote:Op donderdag 3 juli 2014 02:06 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Je zult je verbazen. Blijkbaar ben je zo laag dat je het niet begrijpt.
Ik heb Tinder wel nodig, omdat in mijn omgeving niet voldoende aantrekkelijke chicks aanwezig zijn.quote:Op donderdag 3 juli 2014 02:07 schreef complicate het volgende:
Als je er goed uitziet dan kan je meisjes versieren irl en dan heb je Tinder toch niet nodig?
Opdonderen. Als ik jouw posts lees, dan twijfel ik of je een troll of een gigantische randdebiel bent.quote:Op donderdag 3 juli 2014 02:06 schreef Ouder1 het volgende:
[..]![]()
Dat blijkt niet uit je posts of je topic!
En dat gaat iemand geloven? je zoekt gewoon een smoesjequote:Op donderdag 3 juli 2014 02:15 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Ik heb Tinder wel nodig, omdat in mijn omgeving niet voldoende aantrekkelijke chicks aanwezig zijn.
Of een verknipt beeld van wat hij in een vrouw zoekt/kan zoeken.quote:Op donderdag 3 juli 2014 09:07 schreef Hexagon het volgende:
Je hebt gewoon een verknipt beeld van vrouwen, dat kan ook natuurlijk
quote:
quote:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 01:12 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
5% komt door mijn keuring heen.
En is die man nu gelukkig?quote:Op donderdag 3 juli 2014 09:29 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Of een verknipt beeld van wat hij in een vrouw zoekt/kan zoeken.
Ik ken een paar van dat soort mannen. Zelf niet erg aantrekkelijk, niet al te snugger, geen bazenbaan, uit een familie komende waarbij mijn wenkbrauwen zich wel even fronsen en dan opzoek naar dat prachtige fotomodel met grote tieten en lang haar, een goed stel hersens, een stabiele (goede) baan (ze moet wel zichzelf kunnen bedruipen zeggen ze dan), zonder issues of rugzakje, al helemaal zonder kind met een onderdanige verzorgende instelling (na haar werk zijn moeder willen spelen dus).
Dat soort mannen hebben een (droom)beeld van de ideale vrouw in hun hoofd maar niet het realiteitsbesef om eens in de spiegel te kijken. Ze blijven vaak ook lang alleen.
Eén van die mannen is nu getrouwd met een niet al te snuggere dikke vrouw (zelfs niet echt een leuk koppie er op) met een kort pittig kapsel, kleine tieten, zonder baan en met twee kinderen. Ze is wel heel erg zorgzaam (maar niet onderdanig)![]()
BTW hij was 38 voor hij zijn eerste echt serieuze relatie kreeg - met haar dus.
Ja want ze is dus wel leuk en lief. Hij had zijn lat gewoon 20 jaar eerder wat lager moeten leggen, dan waren het zijn eigen kinderen geweest en had hij niet 20 jaar gefrustreerd rondgelopen dat er geen aantrekkelijke chicks waren (die hem ook leuk vonden).quote:
Haha, herkenbaar. Een beetje het type kerel die je bij programma's als "Ik heb het nog nooit gedaan" ziet.quote:Op donderdag 3 juli 2014 09:29 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Of een verknipt beeld van wat hij in een vrouw zoekt/kan zoeken.
Ik ken een paar van dat soort mannen. Zelf niet erg aantrekkelijk, niet al te snugger, geen bazenbaan, uit een familie komende waarbij mijn wenkbrauwen zich wel even fronsen en dan opzoek naar dat prachtige fotomodel met grote tieten en lang haar, een goed stel hersens, een stabiele (goede) baan (ze moet wel zichzelf kunnen bedruipen zeggen ze dan), zonder issues of rugzakje, al helemaal zonder kind met een onderdanige verzorgende instelling (na haar werk zijn moeder willen spelen dus).
Dat soort mannen hebben een (droom)beeld van de ideale vrouw in hun hoofd maar niet het realiteitsbesef om eens in de spiegel te kijken. Ze blijven vaak ook lang alleen.
Eén van die mannen is nu getrouwd met een niet al te snuggere dikke vrouw (zelfs niet echt een leuk koppie er op) met een kort pittig kapsel, kleine tieten, zonder baan en met twee kinderen. Ze is wel heel erg zorgzaam (maar niet onderdanig)![]()
BTW hij was 38 voor hij zijn eerste echt serieuze relatie kreeg - met haar dus.
Hoe de fuck zijn dat absurde eisen?quote:Op donderdag 3 juli 2014 09:46 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Haha, herkenbaar. Een beetje het type kerel die je bij programma's als "Ik heb het nog nooit gedaan" ziet.
Ik heb ook een keer zo'n huisgenoot gehad. Die had ook allerlei bizarre eisen. Ze moest blond haar hebben, moest maat 36 hebben, mocht geen bril dragen, mocht niet roken, mocht geen piercings of tattoos dragen, moest universitair geschoold zijn maar liefst natuurlijk ook onderdanig en zorgzaam. En hij had natuurlijk altijd commentaar om de meisjes die de andere huisgenoten wel eens mee naar huis namen.
Zelf zag hij er vrij standaard uit maar was hij qua leven verder een saaie huismus. Uiteraard was die kerel altijd vrijgezel en volgens mij is hij dat nu op zijn 35e nog steeds.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |