Ik ben bijna volwassen en ik begin niets met iemand mijlen onder mijn mentale niveau.quote:Op donderdag 3 juli 2014 01:16 schreef Partypoeper het volgende:
De mensen die 'xD' gebruiken zijn over een jaar of 10 ook volwassen, wellicht handig om alvast contact te leggen en hossels te zetten?
Daar is toch niet zo heel erg veel onder?quote:Op donderdag 3 juli 2014 01:18 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Ik ben bijna volwassen en ik begin niets met iemand mijlen onder mijn mentale niveau.
Je zult je verbazen. Blijkbaar ben je zo laag dat je het niet begrijpt.quote:Op donderdag 3 juli 2014 02:03 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Daar is toch niet zo heel erg veel onder?
quote:Op donderdag 3 juli 2014 02:06 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Je zult je verbazen. Blijkbaar ben je zo laag dat je het niet begrijpt.
Ik heb Tinder wel nodig, omdat in mijn omgeving niet voldoende aantrekkelijke chicks aanwezig zijn.quote:Op donderdag 3 juli 2014 02:07 schreef complicate het volgende:
Als je er goed uitziet dan kan je meisjes versieren irl en dan heb je Tinder toch niet nodig?
Opdonderen. Als ik jouw posts lees, dan twijfel ik of je een troll of een gigantische randdebiel bent.quote:Op donderdag 3 juli 2014 02:06 schreef Ouder1 het volgende:
[..]![]()
Dat blijkt niet uit je posts of je topic!
En dat gaat iemand geloven? je zoekt gewoon een smoesjequote:Op donderdag 3 juli 2014 02:15 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Ik heb Tinder wel nodig, omdat in mijn omgeving niet voldoende aantrekkelijke chicks aanwezig zijn.
Of een verknipt beeld van wat hij in een vrouw zoekt/kan zoeken.quote:Op donderdag 3 juli 2014 09:07 schreef Hexagon het volgende:
Je hebt gewoon een verknipt beeld van vrouwen, dat kan ook natuurlijk
quote:
quote:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 01:12 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
5% komt door mijn keuring heen.
En is die man nu gelukkig?quote:Op donderdag 3 juli 2014 09:29 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Of een verknipt beeld van wat hij in een vrouw zoekt/kan zoeken.
Ik ken een paar van dat soort mannen. Zelf niet erg aantrekkelijk, niet al te snugger, geen bazenbaan, uit een familie komende waarbij mijn wenkbrauwen zich wel even fronsen en dan opzoek naar dat prachtige fotomodel met grote tieten en lang haar, een goed stel hersens, een stabiele (goede) baan (ze moet wel zichzelf kunnen bedruipen zeggen ze dan), zonder issues of rugzakje, al helemaal zonder kind met een onderdanige verzorgende instelling (na haar werk zijn moeder willen spelen dus).
Dat soort mannen hebben een (droom)beeld van de ideale vrouw in hun hoofd maar niet het realiteitsbesef om eens in de spiegel te kijken. Ze blijven vaak ook lang alleen.
Eén van die mannen is nu getrouwd met een niet al te snuggere dikke vrouw (zelfs niet echt een leuk koppie er op) met een kort pittig kapsel, kleine tieten, zonder baan en met twee kinderen. Ze is wel heel erg zorgzaam (maar niet onderdanig)![]()
BTW hij was 38 voor hij zijn eerste echt serieuze relatie kreeg - met haar dus.
Ja want ze is dus wel leuk en lief. Hij had zijn lat gewoon 20 jaar eerder wat lager moeten leggen, dan waren het zijn eigen kinderen geweest en had hij niet 20 jaar gefrustreerd rondgelopen dat er geen aantrekkelijke chicks waren (die hem ook leuk vonden).quote:
Haha, herkenbaar. Een beetje het type kerel die je bij programma's als "Ik heb het nog nooit gedaan" ziet.quote:Op donderdag 3 juli 2014 09:29 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Ik ken een paar van dat soort mannen. Zelf niet erg aantrekkelijk, niet al te snugger, geen bazenbaan, uit een familie komende waarbij mijn wenkbrauwen zich wel even fronsen en dan opzoek naar dat prachtige fotomodel met grote tieten en lang haar, een goed stel hersens, een stabiele (goede) baan (ze moet wel zichzelf kunnen bedruipen zeggen ze dan), zonder issues of rugzakje, al helemaal zonder kind met een onderdanige verzorgende instelling (na haar werk zijn moeder willen spelen dus).
Dat soort mannen hebben een (droom)beeld van de ideale vrouw in hun hoofd maar niet het realiteitsbesef om eens in de spiegel te kijken. Ze blijven vaak ook lang alleen.
Eén van die mannen is nu getrouwd met een niet al te snuggere dikke vrouw (zelfs niet echt een leuk koppie er op) met een kort pittig kapsel, kleine tieten, zonder baan en met twee kinderen. Ze is wel heel erg zorgzaam (maar niet onderdanig)![]()
Hoe de fuck zijn dat absurde eisen?quote:Op donderdag 3 juli 2014 09:46 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Haha, herkenbaar. Een beetje het type kerel die je bij programma's als "Ik heb het nog nooit gedaan" ziet.
Ik heb ook een keer zo'n huisgenoot gehad. Die had ook allerlei bizarre eisen. Ze moest blond haar hebben, moest maat 36 hebben, mocht geen bril dragen, mocht niet roken, mocht geen piercings of tattoos dragen, moest universitair geschoold zijn maar liefst natuurlijk ook onderdanig en zorgzaam. En hij had natuurlijk altijd commentaar om de meisjes die de andere huisgenoten wel eens mee naar huis namen.
Zelf zag hij er vrij standaard uit maar was hij qua leven verder een saaie huismus. Uiteraard was die kerel altijd vrijgezel en volgens mij is hij dat nu op zijn 35e nog steeds.
"Hossel zetten",quote:Op donderdag 3 juli 2014 01:12 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Goedenavond FOK!,
Ik ben al een tijdje aan het nadenken over de reden waarom ik geen hossel zet.
'De chicks' zijn niet plotsklaps allemaal verandert hoor, er is geen kernramp geweest waardoor ze nu allemaal chemical warriors zijn. Het ligt niet aan de chicks.quote:Het ligt aan de chicks.
Juist ja. Als een hosselzetter maak je hier echt indruk mee, met hosselen op het internet.quote:Neem nou als voorbeeld Tinder.
Ik vraag me heel hard af hoe een oppervlakkig persoon zoals jij aan de hand van een paar foto's op Tinder al de diagnose kan stellen dat de chicks labiel zijn. Al helemaal omdat jij ze niet aanspreekt, want neger, je komt zo kansloos over dat ik weet dat je ze niet aanspreekt.quote:Allereerst ziet 80% van de chicks er niet uit. Vervolgens is 10% van de knappe chicks labiel, 5% achterlijk en 5% komt door mijn keuring heen.
Hahahaha, ik wist dat je ze niet aansprak.quote:"Prima toch," zul je vast zeggen, maar niets is minder waar, omdat dit pas de eerste keuring is. (Uiterlijk, foto's en biografie meegenomen)
Oh, je durft ze nog wel aan te spreken. Vast omdat ze het zweet op je voorhoofd (en rug...) niet kunnen zien tijdens het typen. Waar heb jij in godsnaam een klik voor nodig als je slechts een hossel wil zetten?quote:Je liket die uitverkorene vrouwen dan in de hoop van een match, maar niet iedereen lijkt jou, natuurlijk. Vervolgens voer je gesprekken met je matches, en valt er met sommige chicks niet te communiceren, gebruiken sommige chicks "xD" en heb je met sommige matches gewoon geen klik. Zo blijven er dus achterlijk weinig chicks over. Van die chicks moet er ook nog eens in het echt een klik zijn.
Kom nou, je zou niet eens meer dan twee regels aan real life ervaring kunnen typen, vandaar ook dat je met Tinder begint en met Tinder eindigt. Alsof jij in het echt 80% van de chicks durft af te keuren, laat staan een hossel zetten. Met je bakkes.quote:Dit was natuurlijk Tinder als voorbeeld, maar in het echt verschilt het niet zoveel met Tinder.
Ongelofelijk dat jij de sterkste zaadcel was.quote:Ligt dit nou aan mij?
TS, dit is je toekomst als je zo doorgaat.quote:Op donderdag 3 juli 2014 09:29 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Hulde voor deze postquote:
Ja, ik moet aan mijn FOK!reputatie denken, dus daarom gebruik ik het woord 'hosselen.'quote:Op donderdag 3 juli 2014 11:45 schreef zarGon het volgende:
[..]
"Hossel zetten",. Voor wie probeer je nou stoer over te komen; moet je aan je FOK!reputatie denken?
Verder, als jij een 'hosselzetter' bent, draait het je om het jagen en niet om de chicks.
[..]
'De chicks' zijn niet plotsklaps allemaal verandert hoor, er is geen kernramp geweest waardoor ze nu allemaal chemical warriors zijn. Het ligt niet aan de chicks.
[..]
Juist ja. Als een hosselzetter maak je hier echt indruk mee, met hosselen op het internet.. Gek genoeg geen voorbeelden over het postkantoor, wachtkamer van de dokter of de kerkbank op een zondag. Nee, internet, lamer kan het niet voor een hosselzetter.
[..]
Ik vraag me heel hard af hoe een oppervlakkig persoon zoals jij aan de hand van een paar foto's op Tinder al de diagnose kan stellen dat de chicks labiel zijn. Al helemaal omdat jij ze niet aanspreekt, want neger, je komt zo kansloos over dat ik weet dat je ze niet aanspreekt.
Met je achterlijke percentages en je drang om op deze manier voldoening te halen.
[..]
Hahahaha, ik wist dat je ze niet aansprak..
Natuurlijk weet ik dat Tinder een vleeskeuring is en dat diepte ver te zoeken is, maar als je alleen maar wil scoren moet je niet zeiken over zaken zoals 'labiel' en 'achterlijk', want dat zoek je helemaal niet.
[..]
Oh, je durft ze nog wel aan te spreken. Vast omdat ze het zweet op je voorhoofd (en rug...) niet kunnen zien tijdens het typen. Waar heb jij in godsnaam een klik voor nodig als je slechts een hossel wil zetten?
Wat heb jij ze eigenlijk te bieden met je holle bolle hoofd?
[..]
Kom nou, je zou niet eens meer dan twee regels aan real life ervaring kunnen typen, vandaar ook dat je met Tinder begint en met Tinder eindigt. Alsof jij in het echt 80% van de chicks durft af te keuren, laat staan een hossel zetten. Met je bakkes.
[..]
Ongelofelijk dat jij de sterkste zaadcel was.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 11:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
TS, dit is je toekomst als je zo doorgaat.
Dan begeef je je in de verkeerde omgeving. Vrouwen proberen te versieren vanachter je telefoonschermpjequote:Op donderdag 3 juli 2014 02:15 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Ik heb Tinder wel nodig, omdat in mijn omgeving niet voldoende aantrekkelijke chicks aanwezig zijn.
Gelukkig ben jij de Catch of the Day dat je zulke kritiek op andere vrouwen kunt bezigen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 09:29 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Mensen die zulke lijstjes afvinkenquote:Op donderdag 3 juli 2014 10:37 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Hoe de fuck zijn dat absurde eisen?
Waar bezig ik kritiek op andere vrouwen?quote:Op donderdag 3 juli 2014 12:15 schreef fathank het volgende:
Gelukkig ben jij de Catch of the Day dat je zulke kritiek op andere vrouwen kunt bezigen
Het klinkt niet echt positief zoals je over haar praat. Daarom vroeg ik voor de zekerheid of hij gelukkig met haar is. Dat is uit je initiële post niet echt op te maken.quote:Op donderdag 3 juli 2014 12:17 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Waar bezig ik kritiek op andere vrouwen?
Je kijkt hier op iemand neer op een walgelijke manier. Je voelt jezelf wel erg verheven volgens mij. Althans, zo kom je wel over. Maar dat weten we wel van je, hoe geweldig je jezelf wel niet vindt. En bijv. mbo'ers zoals je (ex?)vriend eigenlijk maar minderwaardig vindt.quote:niet al te snuggere dikke vrouw (zelfs niet echt een leuk koppie er op) met een kort pittig kapsel, kleine tieten, zonder baan en met twee kinderen. Ze is wel heel erg zorgzaam (maar niet onderdanig)![]()
Hij is wel gelukkig met haar. Ondanks alles, maar toch.quote:
Het enige wat ik doe is de tegenstelling laten zien in wat hij altijd zocht, de eisen die hij stelde, de kritiek die hij altijd op vrouwen waar hij een kans bij maakte had leggen naast waar hij na 20 jaar bij uitkwam. Volgens mij zijn het buiten de opmerking over haar koppie echt allemaal gewoon meetbare feiten.quote:Op donderdag 3 juli 2014 12:19 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het klinkt niet echt positief zoals je over haar praat. Daarom vroeg ik voor de zekerheid of hij gelukkig met haar is. Dat is uit je initiële post niet echt op te maken.
Hoe jij haar ziet is niet hoe hij haar ziet. Hoe jij haar ziet is eigenlijk ook niet echt relevant.quote:Op donderdag 3 juli 2014 12:24 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Het enige wat ik doe is de tegenstelling laten zien in wat hij altijd zocht, de eisen die hij stelde, de kritiek die hij altijd op vrouwen waar hij een kans bij maakte had leggen naast waar hij na 20 jaar bij uitkwam. Volgens mij zijn het buiten de opmerking over haar koppie echt allemaal gewoon meetbare feiten.
Maar ik weet dat sommigen (vooral vrouwen) nogal hypergevoelige lange tenen hebben als je meetbare feiten benoemt.
Djeezz.. Grow up. Figuren als TS en die mannen die ik noemden vinden het minderwaardig. Dat ik dat minderwaardig zo vinden is een conclusie uit jouw eigen visie op die dingen (ergo; Jij vindt het minderwaardig, niet ik).quote:Op donderdag 3 juli 2014 12:19 schreef fathank het volgende:
[..]
Je kijkt hier op iemand neer op een walgelijke manier. Je voelt jezelf wel erg verheven volgens mij. Althans, zo kom je wel over. Maar dat weten we wel van je, hoe geweldig je jezelf wel niet vindt. En bijv. mbo'ers zoals je (ex?)vriend eigenlijk maar minderwaardig vindt.
Fixed.quote:Op donderdag 3 juli 2014 12:20 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hij is wel gelukkig met haar. Ondanks alles al zijn eerdere gemiep over dat soort dingen, maar toch.
Je klinkt als een vrouw die aan haar beschrijving voldoet en daarom zo aan het steigeren bent.quote:Op donderdag 3 juli 2014 12:25 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hoe jij haar ziet is niet hoe hij haar ziet. Hoe jij haar ziet is eigenlijk ook niet echt relevant.
Het zegt echt meer over jou dan over mij, je beschrijving en ook deze reactie.quote:Op donderdag 3 juli 2014 12:29 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Je klinkt als een vrouw die aan haar beschrijving voldoet en daarom zo aan het steigeren bent.
Je kan zeggen wat je wilt maar maat 46 bij een lengte van 1.65 is gewoon dik. Dat heeft niets te maken met hoe iemand haar ziet, het is een feit, een meetbaar feit.
Een persoon waarmee je je leven wil delen is hopelijk wel iets meer dan een afgestreept eisenlijstje.quote:
Post dat dan gewoon ipv een paar kenmerken te benoemen die hier over het algemeen als negatief worden bestempeld afgesloten met eenquote:Op donderdag 3 juli 2014 12:26 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Djeezz.. Grow up. Figuren als TS en die mannen die ik noemden vinden het minderwaardig. Dat ik dat minderwaardig zo vinden is een conclusie uit jouw eigen visie op die dingen (ergo; Jij vindt het minderwaardig, niet ik).
Het is toch juist volkomen normaal dat degene waar je je leven mee wil delen aan bepaalde eisen moet voldoen?quote:Op donderdag 3 juli 2014 12:31 schreef fathank het volgende:
[..]
Een persoon waarmee je je leven wil delen is hopelijk wel iets meer dan een afgestreept eisenlijstje.
[..]
Post dat dan gewoon ipv een paar kenmerken te benoemen die hier over het algemeen als negatief worden bestempeld afgesloten met een.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |