Mijn haar moet ook hoognodig geknipt wordenquote:Op donderdag 3 juli 2014 19:42 schreef Samzz het volgende:
Ik heb gewoon zin om naar de kapper te gaan. Triest.
Bijpunten, lagen er weer netjes in en een schuine frou frou, zoals ze dat hier noemenquote:
Soda!!quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:45 schreef Samzz het volgende:
En ik moet nodig bruistabletten hebben. Godverdomme, m'n voeten vermoorden me.
Frou frouquote:Op donderdag 3 juli 2014 19:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bijpunten, lagen er weer netjes in en een schuine frou frou, zoals ze dat hier noemen.
Inderdaad, aan dit soort politiek correct gedoe gaat de wereld kapotquote:Op donderdag 3 juli 2014 19:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Zo zijn er wel meer!!
Die moeten we verzamelen! Vind ik![]()
Make a statement
Ik vind eigenlijk dat elke moslim, jood, whatever voortaan met pasen enz naar school/werk moet want waarom zouden die dubbele vrije dagen moeten krijgen?quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Inderdaad, aan dit soort politiek correct gedoe gaat de wereld kapot
Oh ja, Mono's tip! Morgen dus na de kapper om soda en geitenkaasquote:
Dat is de Belgische term voor ponyquote:Op donderdag 3 juli 2014 19:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Frou frou![]()
Klinkt als een naam voor zo'n vieze Franse poedel![]()
Maar leuk
NEEquote:Op donderdag 3 juli 2014 19:50 schreef zeefje het volgende:
Ik moet trouwens ook weer naar de kapper. This weer veul te lang
Jij mist het haren trekken tijdens de seks?quote:
Ze neukenquote:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij mist het haren trekken tijdens de seks?
quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij mist het haren trekken tijdens de seks?
Ik weet even niet wat mijn reactie moet zijn.quote:
neehoor. ik zit in mijn celibaatleefquote:
quote:
gatferquote:
ik denk dat dezequote:Op donderdag 3 juli 2014 19:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet even niet wat mijn reactie moet zijn.
Ik zou gaan voor: ;r ;r ;rquote:Op donderdag 3 juli 2014 19:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet even niet wat mijn reactie moet zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |