Zoonlief kwam met dat idee dus mijn eerste vraag was waar hij die wilde kweken.quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
Niet bang dat je straks overal krekels hebt?
R&Pquote:Op donderdag 3 juli 2014 19:19 schreef Adolecens het volgende:
Pareltje;
R&P / Partner wil naar de Showboat
Stom, vooral.quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als een vrouw het zegt is het meid, als een man het zegt is het lekker wijf![]()
Simpel eigenlijk
Onzin!!quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als een vrouw het zegt is het meid, als een man het zegt is het lekker wijf![]()
Simpel eigenlijk
Ik ben vrouw. Als ik het zeg bedoel ik heus niet altijd "meid"quote:
Aldus een vrouw, zegt genoegquote:Op donderdag 3 juli 2014 19:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben vrouw. Als ik het zeg bedoel ik heus niet altijd "meid"
Jij generaliseert!!
Aww een opmerking die wal noch kant raaktquote:
Zwarte piet mag niet meerquote:Op donderdag 3 juli 2014 19:27 schreef Samzz het volgende:
Oh god, krijgen we serieus in juli al Sinterklaas-gezeur?
Ach ja, men moet altijd wat te zeuren hebben. Ik kan er niet zo mee zitten, eigenlijk. Ik doe toch niet mee aan 's lands grootste collectieve leugenquote:Op donderdag 3 juli 2014 19:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zwarte piet mag niet meer![]()
Stomme rechter
quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Aww een opmerking die wal noch kant raakt
Met de gevolgen voor dat feest an sich kan ik ook niet zo mee zitten.quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach ja, men moet altijd wat te zeuren hebben. Ik kan er niet zo mee zitten, eigenlijk. Ik doe toch niet mee aan 's lands grootste collectieve leugen.
Dat inderdaad welquote:Op donderdag 3 juli 2014 19:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Met de gevolgen voor dat feest an sich kan ik ook niet zo mee zitten.
Ik vraag mij wel af waar de grens is.
Daarom.quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat inderdaad wel. Deze uitspraak kan gevolgen hebben.
Alle negers het land uit, want negers zijn racismequote:Op donderdag 3 juli 2014 19:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Met de gevolgen voor dat feest an sich kan ik ook niet zo mee zitten.
Ik vraag mij wel af waar de grens is.
Ik zou het echt tof vinden als de negers die geen probleem met zwarte piet hebben zich spontaan aanmelden om zwarte piet te spelen overalquote:Op donderdag 3 juli 2014 19:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Alle negers het land uit, want negers zijn racisme
Bij ons in het dorp woonde een donkere man die dat ieder jaar deedquote:Op donderdag 3 juli 2014 19:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zou het echt tof vinden als de negers die geen probleem met zwarte piet hebben zich spontaan aanmelden om zwarte piet te spelen overal
Dat zou die zeurpieten inderdaad de mond snoeren, en ik heb een collega die donker getint is en graag zwarte piet speeltquote:Op donderdag 3 juli 2014 19:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zou het echt tof vinden als de negers die geen probleem met zwarte piet hebben zich spontaan aanmelden om zwarte piet te spelen overal
quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat zou die zeurpieten inderdaad de mond snoeren, en ik heb een collega die donker getint is en graag zwarte piet speelt
Zo zijn er wel meer!!quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bij ons in het dorp woonde een donkere man die dat ieder jaar deed. Hij werd ook geschminkt, hoor. Maar toch.
Wat ga je met je haar doen?quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:42 schreef Samzz het volgende:
Ik heb gewoon zin om naar de kapper te gaan. Triest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |