Ik weet niet wat brony is. Ik doelde op Spyro het draakje, uit zo'n PS game. Of heet dat ding anders, zou ook kunnenquote:Op donderdag 3 juli 2014 19:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ben niet zo thuis in de brony wereld, kwam deze toevallig tegen.
Oow hm, klinkt als dat spel van de playstation? Dat je die poppetjes in de winkel moet kopen?quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet niet wat brony is. Ik doelde op Spyro het draakje, uit zo'n PS game. Of heet dat ding anders, zou ook kunnen.
Nee. In dat spel ben je een draakje en moet je allemaal opdrachten doen en zo. Alleen nu twijfel ik over de naamquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oow hm, klinkt als dat spel van de playstation? Dat je die poppetjes in de winkel moet kopen?
quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet niet wat brony is. Ik doelde op Spyro het draakje, uit zo'n PS game. Of heet dat ding anders, zou ook kunnen.
Naam is goed, was al op PSXquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. In dat spel ben je een draakje en moet je allemaal opdrachten doen en zo. Alleen nu twijfel ik over de naam.
Naam klinkt bekend, wellicht van reclame op tvquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. In dat spel ben je een draakje en moet je allemaal opdrachten doen en zo. Alleen nu twijfel ik over de naam.
hier niet meer opstarten deed wonderenquote:
Zeefje toch wel?quote:
smooth babyquote:
van de fokkers heb ik alleen fax zijn nummer.quote:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet wacht op een appje van jouquote:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet wacht op een appje van jou.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet wacht op een appje van jou.
Geaccepteerdquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:13 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb Samzz misselijk gemaakt![]()
Ik wil hier mijn nederige excuses voor aanbieden en ik hoop dat ze die accepteert
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |