abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_141862844
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 19:58 schreef Samzz het volgende:

[..]

Die lijkt wel een beetje op Spyro.
Ik ben niet zo thuis in de brony wereld, kwam deze toevallig tegen.
  donderdag 3 juli 2014 @ 20:00:33 #177
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141862906
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 19:59 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Ik ben niet zo thuis in de brony wereld, kwam deze toevallig tegen.
Ik weet niet wat brony is. Ik doelde op Spyro het draakje, uit zo'n PS game. Of heet dat ding anders, zou ook kunnen :').
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_141862924
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:00 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik weet niet wat brony is. Ik doelde op Spyro het draakje, uit zo'n PS game. Of heet dat ding anders, zou ook kunnen :').
Oow hm, klinkt als dat spel van de playstation? Dat je die poppetjes in de winkel moet kopen?
  donderdag 3 juli 2014 @ 20:01:47 #179
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141862938
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:01 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Oow hm, klinkt als dat spel van de playstation? Dat je die poppetjes in de winkel moet kopen?
Nee. In dat spel ben je een draakje en moet je allemaal opdrachten doen en zo. Alleen nu twijfel ik over de naam :').
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  donderdag 3 juli 2014 @ 20:01:50 #180
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_141862939
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:00 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik weet niet wat brony is. Ik doelde op Spyro het draakje, uit zo'n PS game. Of heet dat ding anders, zou ook kunnen :').

_O_
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
  donderdag 3 juli 2014 @ 20:02:09 #181
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_141862950
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:01 schreef Samzz het volgende:

[..]

Nee. In dat spel ben je een draakje en moet je allemaal opdrachten doen en zo. Alleen nu twijfel ik over de naam :').
Naam is goed, was al op PSX :D
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
  donderdag 3 juli 2014 @ 20:02:46 #182
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141862969


Deze :D. En die inderdaad, Hups.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_141862985
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:01 schreef Samzz het volgende:

[..]

Nee. In dat spel ben je een draakje en moet je allemaal opdrachten doen en zo. Alleen nu twijfel ik over de naam :').
Naam klinkt bekend, wellicht van reclame op tv :)
  donderdag 3 juli 2014 @ 20:03:20 #184
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141862993
Bij nader inzien lijken ze voor geen meter op elkaar :').
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  donderdag 3 juli 2014 @ 20:06:43 #185
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141863112
Ik wacht op een whatsappje *O*.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_141863142
Die is toch kapot?
  donderdag 3 juli 2014 @ 20:08:07 #187
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_141863156
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:07 schreef muhahaha het volgende:
Die is toch kapot?
hier niet meer opstarten deed wonderen
I like the way you look at me with those beautiful eyes
  donderdag 3 juli 2014 @ 20:08:27 #188
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141863168
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:07 schreef muhahaha het volgende:
Die is toch kapot?
Voor zover ik weet niet.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_141863177
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:06 schreef Samzz het volgende:
Ik wacht op een whatsappje *O*.
Ja maar ik heb je nummer toch niet :'(
pi_141863201
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:08 schreef Samzz het volgende:

[..]

Voor zover ik weet niet.
Hm nee hier werkt ie ook gewoon. :)
pi_141863206
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:08 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ja maar ik heb je nummer toch niet :'(
Zeefje toch wel?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_141863223
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:09 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Zeefje toch wel?
Heeft Zeefje haar nummer? :o
  donderdag 3 juli 2014 @ 20:11:02 #193
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_141863257
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:08 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ja maar ik heb je nummer toch niet :'(
smooth baby
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:09 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Zeefje toch wel?
van de fokkers heb ik alleen fax zijn nummer.
I like the way you look at me with those beautiful eyes
pi_141863278
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:08 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ja maar ik heb je nummer toch niet :'(
pi_141863292
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:11 schreef muhahaha het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Mja :'(
  donderdag 3 juli 2014 @ 20:12:16 #196
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141863318
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:08 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ja maar ik heb je nummer toch niet :'(
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet wacht op een appje van jou :7.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_141863352
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:12 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet wacht op een appje van jou :7.
-O-
  donderdag 3 juli 2014 @ 20:13:07 #198
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_141863357
Ik heb Samzz misselijk gemaakt ;(

Ik wil hier mijn nederige excuses voor aanbieden en ik hoop dat ze die accepteert ;(
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_141863361
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:12 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet wacht op een appje van jou :7.
  donderdag 3 juli 2014 @ 20:14:01 #200
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141863392
quote:
9s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:13 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb Samzz misselijk gemaakt ;(

Ik wil hier mijn nederige excuses voor aanbieden en ik hoop dat ze die accepteert ;(
Geaccepteerd :D. Ik vroeg er zelf om, kan jou dan moeilijk verwijten maken :').
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')