Ah ja, niks nieuws onder de zon dusquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
hm 14, 18, hm faxie is 12 mentaal gezien en een paar oudjes.
Het hebben van een vriendin wil zeggen dat je jong bent?quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:21 schreef twi het volgende:
[..]
Daardoor hoort hij toch bij de jonkies. Net als ik.
ik ben de jongstequote:Op donderdag 3 juli 2014 20:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het hebben van een vriendin wil zeggen dat je jong bent?
In dat geval is het hele topic oud behalve jullie zo'n beetje
Het hebben van een jonge vriendin bedoelt onze twi'tje.quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het hebben van een vriendin wil zeggen dat je jong bent?
In dat geval is het hele topic oud behalve jullie zo'n beetje
Oh, ik ben oudquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het hebben van een vriendin wil zeggen dat je jong bent?
In dat geval is het hele topic oud behalve jullie zo'n beetje
Gewoon de dagelijkse "Wat moet ik morgen aan?"-crisis.quote:
En dat bewijs je keer op keer op keerquote:
Ah, dat zijn geen vragen die ik een man ooit zou stellen. Tenzij die man Watertornado heet.quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:22 schreef twi het volgende:
[..]
Gewoon de dagelijkse "Wat moet ik morgen aan?"-crisis.
Afgelopen week werd me ineens gevraagd wat ik vond van oranje nagellak die niet zo fel was. Zou dat kunnen op een sollicitatiegesprek?
"Ja, tuurlijk kan dat!"
goed hequote:Op donderdag 3 juli 2014 20:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dat bewijs je keer op keer op keer
Die kwam ook in het topic voorbij jaquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:22 schreef twi het volgende:
[..]
Gewoon de dagelijkse "Wat moet ik morgen aan?"-crisis.
Afgelopen week werd me ineens gevraagd wat ik vond van oranje nagellak die niet zo fel was. Zou dat kunnen op een sollicitatiegesprek?
"Ja, tuurlijk kan dat!"
WTquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah, dat zijn geen vragen die ik een man ooit zou stellen. Tenzij die man Watertornado heet.
Het is niet echt iets waar je trots op moet zijn.quote:
Watertornado, de man die beter op hoge hakken kan lopen dan vrouwenquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah, dat zijn geen vragen die ik een man ooit zou stellen. Tenzij die man Watertornado heet.
Vat nu even samen wat je klacht/probleem/vraag is? Ik snap het nietquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:22 schreef twi het volgende:
[..]
Gewoon de dagelijkse "Wat moet ik morgen aan?"-crisis.
Afgelopen week werd me ineens gevraagd wat ik vond van oranje nagellak die niet zo fel was. Zou dat kunnen op een sollicitatiegesprek?
"Ja, tuurlijk kan dat!"
![]()
De man die alles probeertquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:24 schreef twi het volgende:
[..]
Watertornado, de man die beter op hoge hakken kan lopen dan vrouwen
Hij heeft mij eens op een vol station gevonden enkel door naar m'n hakken te zoekenquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:24 schreef twi het volgende:
[..]
Watertornado, de man die beter op hoge hakken kan lopen dan vrouwen
ik moet ergens trots op zijnquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is niet echt iets waar je trots op moet zijn.
Wij spreken onze klachten uit, ik denk dat dat het isquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:24 schreef zeefje het volgende:
[..]
ik moet ergens trots op zijn
gelukkig zijn jullie de enige die klachten hebben
Ik heb geen klachten, hoor. Ik ken je niet.quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:24 schreef zeefje het volgende:
[..]
ik moet ergens trots op zijn
gelukkig zijn jullie de enige die klachten hebben
op vrouwen lopen?quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:24 schreef twi het volgende:
[..]
Watertornado, de man die beter op hoge hakken kan lopen dan vrouwen
Hij is zo'n held!!quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij heeft mij eens op een vol station gevonden enkel door naar m'n hakken te zoeken. De baas.
dat klopt, dat doe je. maar in het echt ben ik best een schatjequote:Op donderdag 3 juli 2014 20:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wij spreken onze klachten uit, ik denk dat dat het is
Samen met hem in de trein zitten lurkend aan een biertje terwijl de conducteur je jaloers aankijkt, dat is een genotquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij is zo'n held!!![]()
Beetje brommerhelmen spotten met hem is al een genot
bier in de treinquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Samen met hem in de trein zitten lurkend aan een biertje terwijl de conducteur je jaloers aankijkt, dat is een genot.
WT die voor je kookt in zijn keukenquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Samen met hem in de trein zitten lurkend aan een biertje terwijl de conducteur je jaloers aankijkt, dat is een genot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |