abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 3 juli 2014 @ 20:21:40 #226
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141863724
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:19 schreef muhahaha het volgende:

[..]

hm 14, 18, hm faxie is 12 mentaal gezien en een paar oudjes.
Ah ja, niks nieuws onder de zon dus :7.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  donderdag 3 juli 2014 @ 20:21:52 #227
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_141863733
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:21 schreef twi het volgende:

[..]

Daardoor hoort hij toch bij de jonkies. Net als ik.
Het hebben van een vriendin wil zeggen dat je jong bent?

In dat geval is het hele topic oud behalve jullie zo'n beetje :')
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
  donderdag 3 juli 2014 @ 20:22:19 #228
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_141863745
quote:
5s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:21 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Het hebben van een vriendin wil zeggen dat je jong bent?

In dat geval is het hele topic oud behalve jullie zo'n beetje :')
ik ben de jongste :)
I like the way you look at me with those beautiful eyes
pi_141863759
quote:
5s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:21 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Het hebben van een vriendin wil zeggen dat je jong bent?

In dat geval is het hele topic oud behalve jullie zo'n beetje :')
Het hebben van een jonge vriendin bedoelt onze twi'tje. :)
  donderdag 3 juli 2014 @ 20:22:39 #230
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141863760
quote:
5s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:21 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Het hebben van een vriendin wil zeggen dat je jong bent?

In dat geval is het hele topic oud behalve jullie zo'n beetje :')
Oh, ik ben oud *O*! Nou ja, dat wist ik al :').
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  donderdag 3 juli 2014 @ 20:22:42 #231
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_141863762
quote:
10s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:21 schreef Samzz het volgende:

[..]

Zit Myra in een modecrisis ;(?
Gewoon de dagelijkse "Wat moet ik morgen aan?"-crisis.

Afgelopen week werd me ineens gevraagd wat ik vond van oranje nagellak die niet zo fel was. Zou dat kunnen op een sollicitatiegesprek?

"Ja, tuurlijk kan dat!"

8)7
  donderdag 3 juli 2014 @ 20:22:51 #232
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_141863773
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:22 schreef zeefje het volgende:

[..]

ik ben de jongste :)
En dat bewijs je keer op keer op keer ^O^
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
  donderdag 3 juli 2014 @ 20:23:16 #233
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141863789
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:22 schreef twi het volgende:

[..]

Gewoon de dagelijkse "Wat moet ik morgen aan?"-crisis.

Afgelopen week werd me ineens gevraagd wat ik vond van oranje nagellak die niet zo fel was. Zou dat kunnen op een sollicitatiegesprek?

"Ja, tuurlijk kan dat!"
Ah, dat zijn geen vragen die ik een man ooit zou stellen. Tenzij die man Watertornado heet.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  donderdag 3 juli 2014 @ 20:23:18 #234
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_141863790
quote:
14s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:22 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

En dat bewijs je keer op keer op keer ^O^
goed he >:)
I like the way you look at me with those beautiful eyes
  donderdag 3 juli 2014 @ 20:23:19 #235
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_141863791
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:22 schreef twi het volgende:

[..]

Gewoon de dagelijkse "Wat moet ik morgen aan?"-crisis.

Afgelopen week werd me ineens gevraagd wat ik vond van oranje nagellak die niet zo fel was. Zou dat kunnen op een sollicitatiegesprek?

"Ja, tuurlijk kan dat!"
Die kwam ook in het topic voorbij ja _O-
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
  donderdag 3 juli 2014 @ 20:23:31 #236
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_141863796
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:23 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ah, dat zijn geen vragen die ik een man ooit zou stellen. Tenzij die man Watertornado heet.
WT _O_
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
  donderdag 3 juli 2014 @ 20:24:13 #237
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141863818
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:23 schreef zeefje het volgende:

[..]

goed he >:)
Het is niet echt iets waar je trots op moet zijn.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  donderdag 3 juli 2014 @ 20:24:13 #238
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_141863819
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:23 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ah, dat zijn geen vragen die ik een man ooit zou stellen. Tenzij die man Watertornado heet.
Watertornado, de man die beter op hoge hakken kan lopen dan vrouwen _O_
pi_141863826
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:22 schreef twi het volgende:

[..]

Gewoon de dagelijkse "Wat moet ik morgen aan?"-crisis.

Afgelopen week werd me ineens gevraagd wat ik vond van oranje nagellak die niet zo fel was. Zou dat kunnen op een sollicitatiegesprek?

"Ja, tuurlijk kan dat!"

8)7
Vat nu even samen wat je klacht/probleem/vraag is? Ik snap het niet
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_141863839
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:24 schreef twi het volgende:

[..]

Watertornado, de man die beter op hoge hakken kan lopen dan vrouwen _O_
De man die alles probeert _O_
  donderdag 3 juli 2014 @ 20:24:46 #241
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141863841
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:24 schreef twi het volgende:

[..]

Watertornado, de man die beter op hoge hakken kan lopen dan vrouwen _O_
Hij heeft mij eens op een vol station gevonden enkel door naar m'n hakken te zoeken _O_. De baas.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  donderdag 3 juli 2014 @ 20:24:49 #242
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_141863846
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:24 schreef Samzz het volgende:

[..]

Het is niet echt iets waar je trots op moet zijn.
ik moet ergens trots op zijn :)
gelukkig zijn jullie de enige die klachten hebben :*
I like the way you look at me with those beautiful eyes
  donderdag 3 juli 2014 @ 20:25:14 #243
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_141863867
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:24 schreef zeefje het volgende:

[..]

ik moet ergens trots op zijn :)
gelukkig zijn jullie de enige die klachten hebben :*
Wij spreken onze klachten uit, ik denk dat dat het is
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
  donderdag 3 juli 2014 @ 20:25:15 #244
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141863868
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:24 schreef zeefje het volgende:

[..]

ik moet ergens trots op zijn :)
gelukkig zijn jullie de enige die klachten hebben :*
Ik heb geen klachten, hoor. Ik ken je niet.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  donderdag 3 juli 2014 @ 20:25:21 #245
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_141863870
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:24 schreef twi het volgende:

[..]

Watertornado, de man die beter op hoge hakken kan lopen dan vrouwen _O_
op vrouwen lopen?
I like the way you look at me with those beautiful eyes
  donderdag 3 juli 2014 @ 20:25:42 #246
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_141863878
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:24 schreef Samzz het volgende:

[..]

Hij heeft mij eens op een vol station gevonden enkel door naar m'n hakken te zoeken _O_. De baas.
Hij is zo'n held!! _O_

Beetje brommerhelmen spotten met hem is al een genot _O_
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
  donderdag 3 juli 2014 @ 20:25:47 #247
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_141863882
quote:
2s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:25 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Wij spreken onze klachten uit, ik denk dat dat het is
dat klopt, dat doe je. maar in het echt ben ik best een schatje :P
I like the way you look at me with those beautiful eyes
  donderdag 3 juli 2014 @ 20:26:41 #248
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141863911
quote:
17s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:25 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Hij is zo'n held!! _O_

Beetje brommerhelmen spotten met hem is al een genot _O_
Samen met hem in de trein zitten lurkend aan een biertje terwijl de conducteur je jaloers aankijkt, dat is een genot :P.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  donderdag 3 juli 2014 @ 20:27:15 #249
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_141863932
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:26 schreef Samzz het volgende:

[..]

Samen met hem in de trein zitten lurkend aan een biertje terwijl de conducteur je jaloers aankijkt, dat is een genot :P.
bier in de trein O+
sowieso bier
I like the way you look at me with those beautiful eyes
  donderdag 3 juli 2014 @ 20:27:17 #250
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_141863934
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:26 schreef Samzz het volgende:

[..]

Samen met hem in de trein zitten lurkend aan een biertje terwijl de conducteur je jaloers aankijkt, dat is een genot :P.
WT die voor je kookt in zijn keuken _O_
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')