Was dat biertje zo lekker dan?quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Samen met hem in de trein zitten lurkend aan een biertje terwijl de conducteur je jaloers aankijkt, dat is een genot.
Ja, dat sowieso. Ik zit even te bedenken welk biertje het was...quote:
Nee, WTquote:
De rest gedraagt zich lekker volwassen hier jaquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is niet echt iets waar je trots op moet zijn.
Ik wist niet dat dat een vereiste was.quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
De rest gedraagt zich lekker volwassen hier ja
Was die conducteur daar jaloers opquote:
Voor mij blijkbaar welquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wist niet dat dat een vereiste was.
Dat weet ik ook niet. Toch is het zo.quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wist niet dat dat een vereiste was.
Hij die zonder zonde is werpe de eerste steen!!quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
De rest gedraagt zich lekker volwassen hier ja
Jij zegt het. Je zal vast weten waarom je het zegt.quote:
Geniet ervan mooierdquote:
Ik vind mezelf anders best volwassen, hoorquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij die zonder zonde is werpe de eerste steen!!
Niemand hier gedraagt zich volwassen!! Laat dat even duidelijk zijn!
Ben blij dat je dat door hebtquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij die zonder zonde is werpe de eerste steen!!
Niemand hier gedraagt zich volwassen!! Laat dat even duidelijk zijn!
vind je over 10 jaar ook niet meerquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind mezelf anders best volwassen, hoor.
Nu jij nog!quote:
Wanneer het mag van zijn vriendinnetje.quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:33 schreef Samzz het volgende:
Muaha! Ik woon nu in België. Wanneer gaan we biertjes atten?
Ga maar met Huppel discussieren, die zegt het ookquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij zegt het. Je zal vast weten waarom je het zegt.
Over tien jaar vind ik mezelf niet volwassen meer? Hmmm... Zou leuk zijn.quote:
Je moet twi niet bestoken met van die moeilijke vragen johquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |