Die kan toch gewoon meequote:
als je dan terugkijkt op nu denk naah ik was toch niet volwassenquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Over tien jaar vind ik mezelf niet volwassen meer? Hmmm... Zou leuk zijn.
quote:
Lekkerquote:
Belgquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:33 schreef Samzz het volgende:
Muaha! Ik woon nu in België. Wanneer gaan we biertjes atten?
Doubt it.quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:34 schreef zeefje het volgende:
[..]
als je dan terugkijkt op nu denk naah ik was toch niet volwassen
Graag gedaan!quote:
in het echt daarentegenquote:
Volgens mij is die na de Oz-biosmeet afgekickt van FOK!kers.quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die kan toch gewoon mee. Tenzij ze vastgeketend is aan 't aanrecht, dan wordt 't lastiger.
Ik kwam er vorig jaar achter dat mijn alcoholtolerantie triest laag is, ik heb serieus buiten gekotst en was heel ziek ernaquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:33 schreef Samzz het volgende:
Muaha! Ik woon nu in België. Wanneer gaan we biertjes atten?
Ik was iets wat ik echt super vaak draag. Hij onthoudt elke fucking lettergreep die ik zeg, maar wat ik al 2 jaar draag weet die niet.quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je moet twi niet bestoken met van die moeilijke vragen joh
NoFi maar als er 1 ding ....quote:
Mannenquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik was iets wat ik echt super vaak draag. Hij onthoudt elke fucking lettergreep die ik zeg, maar wat ik al 2 jaar draag weet die niet.
Ik ben echter niet zomaar een FOK!er.quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:35 schreef twi het volgende:
[..]
Volgens mij is die na de Oz-biosmeet afgekickt van FOK!kers.
Er bestaat ook zoiets als alcoholvrij bier. Maar, dat is geen antwoord op mijn vraagquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik kwam er vorig jaar achter dat mijn alcoholtolerantie triest laag is, ik heb serieus buiten gekotst en was heel ziek erna.
Gelukkig was mijn lief erbij
Welkom in de wondere wereld van de manquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik was iets wat ik echt super vaak draag. Hij onthoudt elke fucking lettergreep die ik zeg, maar wat ik al 2 jaar draag weet die niet.
Geen idee, de kinderen zijn er vanaf morgen de komende drie weken nietquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Graag gedaan!![]()
Nog wilde plannen dit weekend?
Truequote:Op donderdag 3 juli 2014 20:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben echter niet zomaar een FOK!er.
[..]
Er bestaat ook zoiets als alcoholvrij bier. Maar, dat is geen antwoord op mijn vraag.
Sommige dingen moeten niet geëxporteerd wordenquote:
Dat is langquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:37 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Geen idee, de kinderen zijn er vanaf morgen de komende drie weken niet
Tot vandaag, want Zwitsalquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
True![]()
Maar dat is als een BH aan de waslijn, het beste is eruit
Ja, zomervakantie bij hun vader.quote:
Dat klopt...quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
True![]()
Maar dat is als een BH aan de waslijn, het beste is eruit
Ik vat dit op als complimentquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:37 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Sommige dingen moeten niet geëxporteerd worden
Stel je niet aan, Zwitsal isquote:
Maakt het niet minder lang!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |