abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 3 juli 2014 @ 20:50:15 #51
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_141864867
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:49 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Maar als optie 1 je partner zou helpen van de drank van te blijven. Zou ik dat wel doen. En als mijn partner sterk genoeg is om van de drank af te blijven zou ik voor optie 2 te gaan
Maar help je een verslaafde echt door haar/hem weg te houden bij dat waar zij/hij verslaafd aan is?
In het begin uiteraard wel maar op lange termij?
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_141864869
quote:
2s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Stel!!!

Je partner is alcoholist, zij/hij gaat daarvoor naar een kliniek en komt daar alcoholvrij uit. *O*

Dan zorg je dat er thuis:
1) gewoon geen alcohol is
2) zij/hij is wel gestopt maar ik mag nog wel dus af en toe een wijntje/biertje moet kunnen
3) schijt aan haar/hem ik zuip gewoon bijna dagelijks een fles wijn leeg!
Geen alcohol. Als hij wel weer drinkt zou ik er klaar mee zijn.
  donderdag 3 juli 2014 @ 20:50:27 #53
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_141864877
quote:
2s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:49 schreef DaMook het volgende:
Hoi :W .
Hoi jij :*
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
  donderdag 3 juli 2014 @ 20:50:38 #54
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_141864884
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:49 schreef Adolecens het volgende:

[..]

Werkt bij mij niet, ik krijg alleen voetbal topics dan :(
hoe dan?
I like the way you look at me with those beautiful eyes
  donderdag 3 juli 2014 @ 20:50:48 #55
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_141864891
quote:
2s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:49 schreef DaMook het volgende:

[..]

You never have too much beer >:) .
*O*
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_141864894
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:50 schreef zeefje het volgende:

[..]

hoe dan?
Ado?

ADO Den Haag?
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
  donderdag 3 juli 2014 @ 20:51:46 #57
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_141864920
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:50 schreef Adolecens het volgende:

[..]

Ado?

ADO Den Haag?
:r
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_141864938
quote:
5s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:50 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Maar help je een verslaafde echt door haar/hem weg te houden bij dat waar zij/hij verslaafd aan is?
In het begin uiteraard wel maar op lange termij?
Dat hangt helemaal af hoe de partner daarover denkt en mee omgaat, voor sommige zal weg blijven van alcohol de enige manier zijn. Dus geen alcohol meer in huis, geen alcohol drinken in zijn/haar bij zijn.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  donderdag 3 juli 2014 @ 20:52:25 #59
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_141864948
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:50 schreef Adolecens het volgende:

[..]

Ado?

ADO Den Haag?
ohja :r
I like the way you look at me with those beautiful eyes
  donderdag 3 juli 2014 @ 20:52:49 #60
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_141864965
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:52 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dat hangt helemaal af hoe de partner daarover denkt en mee omgaat, voor sommige zal weg blijven van alcohol de enige manier zijn. Dus geen alcohol meer in huis, geen alcohol drinken in zijn/haar bij zijn.
Dus de verleiding weghalen staat gelijk aan "genezing"?
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_141865081
quote:
2s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:52 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Dus de verleiding weghalen staat gelijk aan "genezing"?
Nee, maar het gaat er uiteindelijk om wat voor iemand werkt. En als die manier voor iemand zou werken. Geen alcohol in zijn/haar buurt.

Uiteindelijk denk ik niet dat dit de manier is. Zeker niet voor de omgeving van die persoon.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  donderdag 3 juli 2014 @ 20:56:41 #62
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_141865130
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:55 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Nee, maar het gaat er uiteindelijk om wat voor iemand werkt. En als die manier voor iemand zou werken. Geen alcohol in zijn/haar buurt.

Uiteindelijk denk ik niet dat dit de manier is. Zeker niet voor de omgeving van die persoon.
Ik denk dat af en toe een borrel voor de partner moet kunnen maar helemaal niets of juist dagelijks werkt averechts.

Maar ja dat is mijn mening maar -O-
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
  donderdag 3 juli 2014 @ 20:57:35 #63
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_141865171
quote:
2s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:50 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Hoi jij :*
Hoi hups :W :* .
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
  donderdag 3 juli 2014 @ 20:57:46 #64
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_141865175
quote:
10s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:50 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

*O*
*) .
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_141865178
Ik zou niet in de extreme gaan, bedoel als iemand een wijntje wil drinken op O&N of whatever, moet die dat vooral doen. Maar in zijn eentje op een random dag, dan ben ik er erg snel klaar mee.
  donderdag 3 juli 2014 @ 20:59:05 #66
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_141865227
quote:
14s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:57 schreef Myraela het volgende:
Ik zou niet in de extreme gaan, bedoel als iemand een wijntje wil drinken op O&N of whatever, moet die dat vooral doen. Maar in zijn eentje op een random dag, dan ben ik er erg snel klaar mee.
Maar een alcoholist ziet overal wel een feestdag in -O-
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
  donderdag 3 juli 2014 @ 20:59:39 #67
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_141865245
quote:
14s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:57 schreef Myraela het volgende:
Ik zou niet in de extreme gaan, bedoel als iemand een wijntje wil drinken op O&N of whatever, moet die dat vooral doen. Maar in zijn eentje op een random dag, dan ben ik er erg snel klaar mee.
Gelukkig heb ik m'n vrimibo.
  donderdag 3 juli 2014 @ 20:59:59 #68
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_141865263
Ik ga even een pizza halen :W
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
  donderdag 3 juli 2014 @ 21:00:16 #69
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_141865272
quote:
14s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:59 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga even een pizza halen :W
:*
I like the way you look at me with those beautiful eyes
pi_141865315
quote:
14s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:59 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga even een pizza halen :W
Ow, die hadden wij ook :9
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
pi_141865329
quote:
2s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:56 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Ik denk dat af en toe een borrel voor de partner moet kunnen maar helemaal niets of juist dagelijks werkt averechts.

Maar ja dat is mijn mening maar -O-
Uiteindelijk moet je naar een situatie gaan wat werkt voor zo wel de verslaafde als de omgeving van die verslaafde. En hoe dat is verschilt van geval tot geval.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  donderdag 3 juli 2014 @ 21:06:47 #72
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_141865617
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 21:01 schreef Adolecens het volgende:

[..]

Ow, die hadden wij ook :9
Vast niet bij dezelfde Italiaan vandaan. :D
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_141865717
Boh, ik heb zin om op 't terras te gaan zitten met een koud biertje :9
  donderdag 3 juli 2014 @ 21:09:31 #74
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141865742
Bleh, schijthengsten.

Hallo ik ben er weer.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  donderdag 3 juli 2014 @ 21:09:50 #75
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141865764
quote:
11s.gif Op donderdag 3 juli 2014 21:09 schreef Vinniiee het volgende:
Boh, ik heb zin om op 't terras te gaan zitten met een koud biertje :9
Doe het!
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_141865845
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 21:09 schreef Samzz het volgende:

[..]

Doe het!
Nou ja ik zou wel willen, maar ik ga niet alleen op een terras zitten. :P

Als schrale troost pak ik er wel een uit de koelkast en ga op mn balkon chillen. (
  donderdag 3 juli 2014 @ 21:12:12 #77
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141865869
quote:
7s.gif Op donderdag 3 juli 2014 21:11 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Nou ja ik zou wel willen, maar ik ga niet alleen op een terras zitten. :P

Als schrale troost pak ik er wel een uit de koelkast en ga op mn balkon chillen. (
Waarom niet, eigenlijk?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  donderdag 3 juli 2014 @ 21:12:31 #78
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_141865885
quote:
7s.gif Op donderdag 3 juli 2014 21:11 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Nou ja ik zou wel willen, maar ik ga niet alleen op een terras zitten. :P

Als schrale troost pak ik er wel een uit de koelkast en ga op mn balkon chillen. (
Of je nou in je eentje op je balkon zit of in je eentje op een terras...
pi_141865890
quote:
10s.gif Op donderdag 3 juli 2014 21:06 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Vast niet bij dezelfde Italiaan vandaan. :D
Nee :')
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
  donderdag 3 juli 2014 @ 21:12:49 #80
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141865901
Hé godverdomme, er komt morgen een meisje meelopen. Helemaal leuk. Ze zou er tussen vijf en acht zijn. Komt ze nu aankakken :'). Kan ik alles gaan laten zien op m'n vrije avond.

Godverdommeeeee :r.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_141865939
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 21:12 schreef Samzz het volgende:
Hé godverdomme, er komt morgen een meisje meelopen. Helemaal leuk. Ze zou er tussen vijf en acht zijn. Komt ze nu aankakken :'). Kan ik alles gaan laten zien op m'n vrije avond.

Godverdommeeeee :r.
Haha oopsie ;)
pi_141865945
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 21:12 schreef Samzz het volgende:

[..]

Waarom niet, eigenlijk?
Een terras associeer ik met gezelligheid, dat heb je niet in je eentje :P
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 21:12 schreef twi het volgende:

[..]

Of je nou in je eentje op je balkon zit of in je eentje op een terras...
Zie hierboven.
pi_141865950
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 21:12 schreef Samzz het volgende:
Hé godverdomme, er komt morgen een meisje meelopen. Helemaal leuk. Ze zou er tussen vijf en acht zijn. Komt ze nu aankakken :'). Kan ik alles gaan laten zien op m'n vrije avond.

Godverdommeeeee :r.
Aan het werk jij :Y)
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
pi_141865952
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 21:12 schreef Samzz het volgende:
Hé godverdomme, er komt morgen een meisje meelopen. Helemaal leuk. Ze zou er tussen vijf en acht zijn. Komt ze nu aankakken :'). Kan ik alles gaan laten zien op m'n vrije avond.

Godverdommeeeee :r.
Dat is kut ;( Succes :*
  donderdag 3 juli 2014 @ 21:14:09 #85
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141865959
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 21:13 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Haha oopsie ;)
Dat is niet oepsie. Dat is gewoon asociaal.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  donderdag 3 juli 2014 @ 21:14:34 #86
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141865978
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 21:13 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Een terras associeer ik met gezelligheid, dat heb je niet in je eentje :P

[..]

Zie hierboven.
Hmmm... Gezelligheid kan je maken :7.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_141866086
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 21:14 schreef Samzz het volgende:

[..]

Dat is niet oepsie. Dat is gewoon asociaal.
Ja, is niet echt tof.
pi_141866168
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 21:14 schreef Samzz het volgende:

[..]

Dat is niet oepsie. Dat is gewoon asociaal.
Stuur d'r weg dan :')
  donderdag 3 juli 2014 @ 21:20:03 #89
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_141866205
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 21:12 schreef Samzz het volgende:
Hé godverdomme, er komt morgen een meisje meelopen. Helemaal leuk. Ze zou er tussen vijf en acht zijn. Komt ze nu aankakken :'). Kan ik alles gaan laten zien op m'n vrije avond.

Godverdommeeeee :r.
Tsja, dan had je maar in Nederland moeten blijven.
  donderdag 3 juli 2014 @ 21:33:17 #90
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_141866822
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 21:13 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Een terras associeer ik met gezelligheid, dat heb je niet in je eentje :P

[..]

Zie hierboven.
Eigenlijk is het best sneu dat je anderen nodig hebt om het gezellig te hebben :@
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_141866857
quote:
2s.gif Op donderdag 3 juli 2014 21:33 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Eigenlijk is het best sneu dat je anderen nodig hebt om het gezellig te hebben :@
Welcome to my life.
pi_141866948
quote:
14s.gif Op donderdag 3 juli 2014 21:33 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Welcome to my life.
Heb je zaterdag wat te doen?
  donderdag 3 juli 2014 @ 21:35:52 #93
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_141866970
quote:
14s.gif Op donderdag 3 juli 2014 21:33 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Welcome to my life.
Zit tussen je oren hoor!

Maar ja, ik ga even gezellig alleen op de bank filmpje kijken *O*
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
  donderdag 3 juli 2014 @ 21:37:14 #94
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141867041
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 21:17 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Ja, is niet echt tof.
Ah, ze kwam met 't OV. Dan kan het niet anders dan vertraging zijn natuurlijk.

quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 21:19 schreef Faxie het volgende:

[..]

Stuur d'r weg dan :')
Ja, want daar ga ik ook over :').

quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 21:20 schreef twi het volgende:

[..]

Tsja, dan had je maar in Nederland moeten blijven.
Het is een Nederlandse :7. Al zegt dat ook niks, die komen ook gewoon niet opdagen.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_141867053
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 21:35 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Heb je zaterdag wat te doen?
Ja, 's ochtends huis van m'n pa opruimen, 's middags auto ophalen en 's avonds feestje.
quote:
2s.gif Op donderdag 3 juli 2014 21:35 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Zit tussen je oren hoor!

Maar ja, ik ga even gezellig alleen op de bank filmpje kijken *O*
Weet ik :) niet al te beste bui nu :')

Have fun :*
  donderdag 3 juli 2014 @ 21:38:58 #96
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141867128
Kusjekroel voor Vinnie O+.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_141867191
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 21:37 schreef Vinniiee het volgende:

Ja, 's ochtends huis van m'n pa opruimen, 's middags auto ophalen en 's avonds feestje.
Oow zat te doen, ik ga zaterdag de rit even proefrijden. ;)
  donderdag 3 juli 2014 @ 21:41:46 #98
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141867268
De rit proefrijden... Hoe moet ik dat voor me zien?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_141867300
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 21:38 schreef Samzz het volgende:
Kusjekroel voor Vinnie O+.
Dankje O+ :@
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 21:40 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Oow zat te doen, ik ga zaterdag de rit even proefrijden. ;)
Oh ben benieuwd :D
pi_141867315
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 21:41 schreef Samzz het volgende:
De rit proefrijden... Hoe moet ik dat voor me zien?
FOK! motorrit over een paar weken, en dan ff alvast de route rijden om te kijken of er nog gekke dingen zijn :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')