Nogal jaquote:
Inderdaad, bahquote:
Kan ik niet ontkennen, maar denk dat Beelen nogal veranderd is. Vroeger was het een freak, nu gewoon een volwassen man die zich als een ware autist opsluit in een radiostudio.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Maar die NOS-kneus lijkt toch op hoink381? Ik haat Giel Beelen niet omdat hij een 17 jarig model neukt. Daar ben ik gewoon jaloers op. Het is gewoon een imbeciel
Overdag, op een zaterdag?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:00 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Heb je weer zitten filosoferen met je vrienden onder het genot van een betere kwaliteit cannabis?
Volgens mij heb jij allemaal briefjes in je zak met leuke opmerkingen. Als er dan een ook maar een heel klein beetje van toepassing is trek je die te voorschijn!quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:07 schreef Zaktabak het volgende:
Nee man, dit bedacht ik mij gisteravond toevallig en ik zag net bij deadprez een goed aanknooppunt, dus vandaar dat ik het er ff ingooi.
Nee, er staat hier een verkapte spekjespot op mijn bureau met allemaal lootjes en daar trek ik er dan eentje uitquote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij allemaal briefjes in je zak met leuke opmerkingen. Als er dan een ook maar een heel klein beetje van toepassing is trek je die te voorschijn!
Ik heb je m'n naam gedm't. Dus als je zelf wil oordelen over m'n Beelen gelijkenis, dan check je m'n Facebook maar.quote:
Op die tweede foto wel. Al weet ik niet hoe Beelen er op dit moment uitziet. Ik stelde me je overigens voor als die NOS dude uit dat kokosnotenfilmpjequote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:22 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik heb je m'n naam gedm't. Dus als je zelf wil oordelen over m'n Beelen gelijkenis, dan check je m'n Facebook maar.
Wat is dat dan?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Op die tweede foto wel. Al weet ik niet hoe Beelen er op dit moment uitziet. Ik stelde me je overigens voor als die NOS dude uit dat kokosnotenfilmpje
Kom chillen na dat examenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:24 schreef ntm het volgende:
Tering, ben echt chagrijnig vandaag. Ook gewoon nergens zin in, moet ik een examen inleveren voor vanavond...someone help me#zelfmedelijden
Ben te lui, sorryquote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kom chillen na dat exameneven ontspannen
Die kerel heeft maar 1 onderarm.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
http://nos.nl/wk2014/vide(...)-zijn-fifaproof.html
Takoquote:
Oh ik vroeg me al of hoe iemand die zo slecht is namens de NOS naar Brazilie zou kunnen gaan. Maar dit verklaart een hoopquote:
Omdat het de NOS is.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oh ik vroeg me al of hoe iemand die zo slecht is namens de NOS naar Brazilie zou kunnen gaan. Maar dit verklaart een hoop
Gemistquote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
Wie zag die chick met die bril 20 seconden geleden? 6,01/10 hoofd maar wat een tieten.
De NOS probeert zichzelf wat te verhippen valt mij op. Vooral op de radio hebben ze daar erg veel last van.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oh ik vroeg me al of hoe iemand die zo slecht is namens de NOS naar Brazilie zou kunnen gaan. Maar dit verklaart een hoop
Maar voor een verslaggever ter plaatse mag je toch in ieder geval verwachten dat hij engels spreekt? Gewoon in het Nederlands tegen die straatverkoper praten, en dan ook nog op zo'n neerbuigende toon. Die man is met z'n werk bezig en dan doe je alsof het een of andere ridicule bezienswaardigheid is.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:40 schreef voederbietel het volgende:
[..]
De NOS probeert zichzelf wat te verhippen valt mij op. Vooral op de radio hebben ze daar erg veel last van.
Ja, ik stoor me er ook verschrikkelijk aan, maar het is denk ik onderdeel van het grote hip-maak-masterplan.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Maar voor een verslaggever ter plaatse mag je toch in ieder geval verwachten dat hij engels spreekt? Gewoon in het Nederlands tegen die straatverkoper praten, en dan ook nog op zo'n neerbuigende toon. Die man is met z'n werk bezig en dan doe je alsof het een of andere ridicule bezienswaardigheid is.
Social Media ook. Verschrikkelijk onprofessioneel.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:40 schreef voederbietel het volgende:
[..]
De NOS probeert zichzelf wat te verhippen valt mij op. Vooral op de radio hebben ze daar erg veel last van.
Ik ontvang geen Social Media op tv.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:49 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Social Media ook. Verschrikkelijk onprofessioneel.
Check deze danquote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
Wie zag die chick met die bril 20 seconden geleden? 6,01/10 hoofd maar wat een tieten.
Ze is half Aziatisch gok ik. Support Japan daarquote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Is volgens mij een Colombiaanse.
Toch. Of niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Is volgens mij een Colombiaanse.
Toch. Of niet?
Allemaal plastische chirurgie. Ze willen daar zo blank en westers mogelijk zijnquote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:33 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Sick, ik zie er geen greintje Asian in terug.
Geknepen billetjes op mijn stoel had ik.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:57 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een kk harde wedstrijd, godverdomme.
Kun je nagaan als het Nederland was. x10quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:01 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Geknepen billetjes op mijn stoel had ik.
Ben nu al zenuwachtig voor morgen.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:02 schreef ntm het volgende:
[..]
Kun je nagaan als het Nederland was. x10
Ik snap wel dat ze dat liever weggeven dan serveren.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:10 schreef Chloroform het volgende:
Heb rabarber meegekregen van het werk.![]()
Jij eet alleen maar diepvriespizza's, wat weet jij nou.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:13 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik snap wel dat ze dat liever weggeven dan serveren..
Chloro pls.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij eet alleen maar diepvriespizza's, wat weet jij nou.
Modus pls.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
Rabarber na de zonnewendequote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:10 schreef Chloroform het volgende:
Heb rabarber meegekregen van het werk.![]()
Follow me on instagram.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:48 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Had dan gevraagd wat 'ie doorgaans eet.
Ach, weet in ieder geval wat hij nooit eet en dat is pussy. Hahahahaquote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:48 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Had dan gevraagd wat 'ie doorgaans eet.
Vind dat gewoon lekker, laat me. :squote:
Niks mis mee, maar men zegt dat het eten van rabarber na de zonnewende niet goed is omdat er dan teveel oxaalzuur in kan zitten.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vind dat gewoon lekker, laat me. :s
Boeiend, ben toch al zuur.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:10 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Niks mis mee, maar men zegt dat het eten van rabarber na de zonnewende niet goed is omdat er dan teveel oxaalzuur in kan zitten.
Zou me er zelf niet te druk om maken overigens.
quote:
Your call, your call.quote:Wanneer oxaalzuur wordt ingenomen irriteert het de binnenkant van de keel. Oxaalzuur bindt zich in het lichaam met metaalionen, zoals calcium, waarmee het oxalaten vormt die de keel en nieren kunnen irriteren. Sommige nierstenen bestaan voor het grootste gedeelte uit oxalaten.
Langdurige of herhaalde blootstelling aan oxaalzuur kan schade aan de nieren toebrengen. Aan de ogen kan een kleine hoeveelheid stof oogirritatie (gekarakteriseerd door rode en waterige ogen) veroorzaken, langdurig contact kan schade aan het hoornvlies of zelfs blindheid veroorzaken. Herhaalde blootstelling aan de huid geeft weefselbeschadiging, ontstekingen of brandblaren, afhankelijk van de blootstellingsduur.
Inhalatie van oxaalzuur kan verschillende gradaties van longschade en irritatie aan de luchtwegen veroorzaken, gekarakteriseerd door branderig gevoel in de keel, kuchen en hoesten. Grote hoeveelheden kunnen verstikking, bewusteloosheid en zelfs dood veroorzaken.
Gvd, net een halve kilo rabarbercompote naar binnen lopen vegen.quote:
Jonge bladeren kunnen nog wel, oudere bladen schijn je beter niet te kunnen gebruiken. Maar goed, wat ik al zei, ik geloof er allemaal niet zo in, tenzij je weken achter elkaar dagelijks kilo's rabarber weg eet, maar ik wou je deze boeiende informatie niet ontzienquote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gvd, net een halve kilo rabarbercompote naar binnen lopen vegen.
Als ik morgen dood ben, weet dan dat ik jullie allemaal haat.
Bedankt, heel lief van je.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:16 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Jonge bladeren kunnen nog wel, oudere bladen schijn je beter niet te kunnen gebruiken. Maar goed, wat ik al zei, ik geloof er allemaal niet zo in, tenzij je weken achter elkaar dagelijks kilo's rabarber weg eet, maar ik wou je deze boeiende informatie niet ontzien.
Chloro be likequote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ach, weet in ieder geval wat hij nooit eet en dat is pussy. Hahahaha![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zal jou eens.quote:
Hoe werd er gereageerd op je weerbericht omroep?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:41 schreef fyah het volgende:
Hele dag van CS naar Leidse geredenop en af. playerhaters keken.
Vrienden gemaakt! Eentje heet Wesley en is dakloos, de ander heette Wesley Snipes maar het kan ook zijn dat hij op tv was. Ik was in de war.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:43 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Hoe werd er gereageerd op je weerbericht omroep?
Oh pls tell more.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:47 schreef fyah het volgende:
Ok ik ga het jullie niet onthouden , het is sararaats
quote:Rond 21.30 uur zaterdagavond heeft de brandweer een auto uit de sloot bij de Nico Broekhuysenweg in Slotermeer moeten trekken.
De bestuurder van de auto moest uitwijken voor een konijn dat rustig midden op de weg bleef zitten en reed zijn auto in het water.
De man is niet gewond geraakt bij het ongeluk. Zijn auto kon door een berger afgevoerd worden.
http://www.at5.nl/artikel(...)-eindigt-in-de-sloot
Wel mooi, als je daar langs zou rijden zonder het verhaal te kennen dan zou je waarschijnlijk denken dat het een gevolg is van een misgelopen straatrace, achtervolging of iets in die richting.quote:Op zondag 29 juni 2014 00:46 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mocro crasht door konijn op de weg![]()
. Die dacht "'t is Ramadan, laat ik 's iets goeds doen"
![]()
.
Ja precies, eerste wat me opviel was dat petje.quote:Op zondag 29 juni 2014 00:52 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Wel mooi, als je daar langs zou rijden zonder het verhaal te kennen dan zou je waarschijnlijk denken dat het een gevolg is van een misgelopen straatrace, achtervolging of iets in die richting.
Buitencategorie dit.quote:
Daarom wijk ik ook nooit uit voor dieren op de weg eigenlijk. Je zal de eerste niet zijn die zich op die manier hartstikke dood rijdt.quote:Op zondag 29 juni 2014 00:46 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mocro crasht door konijn op de weg![]()
. Die dacht "'t is Ramadan, laat ik 's iets goeds doen"
![]()
.
Je moet dingen zoals je scriptie ook onder invloed maken, dat schrijft een stuk soepeler en fijner, en de tijd gaat sneller voorbij!quote:Op zondag 29 juni 2014 01:06 schreef MMGYMCMB het volgende:
Tering, hoor ineens luidruchtigen op straat en besef weer dat ik op zaterdagavond aan m'n scriptie zit.
Dan maar een Heineken 25 cl. draaidrop.
quote:
Onkruid vergaat niet eh. Haha. Ha. Ha.quote:
quote:
Doe jy ramadan?quote:Op zondag 29 juni 2014 11:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Onkruid vergaat niet eh. Haha. Ha. Ha.
Nee, ben toch geen moslim.quote:
jij doet ook niet aan ramadan he ;p hahahaquote:
Ja!quote:
Nee dit jaar ff de boel de boel.quote:Op zondag 29 juni 2014 12:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
jij doet ook niet aan ramadan he ;p hahaha
wow, een 'normaal' antwoordquote:
Uit respect voor de islam ga ik een dag meedoenquote:Op zondag 29 juni 2014 12:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
jij doet ook niet aan ramadan he ;p hahaha
Dat zal de islam leuk vinden.quote:Op zondag 29 juni 2014 12:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Uit respect voor de islam ga ik een dag meedoen
quote:Op zondag 29 juni 2014 12:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Uit respect voor de islam ga ik een dag meedoen
Je gaat niet echt toch? Die fluoride adolescent heeft twee fokkers naar een club laten komen en kwam toen zelf niet opdagen. Dat wil k niet op mijn geweten hebbenquote:Op zondag 29 juni 2014 13:13 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik ben volledig in het zwart, skinny jeans en oogmakeup.
Neuh, ik zou gaan, maar mijn gezelschap had andere plannen en ik heb vandaag geen zin om in m'n eentje te gaan.quote:Op zondag 29 juni 2014 13:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je gaat niet echt toch? Die fluoride adolescent heeft twee fokkers naar een club laten komen en kwam toen zelf niet opdagen. Dat wil k niet op mijn geweten hebben
Waren die twee fokkers jij en BT trouwens?quote:Op zondag 29 juni 2014 13:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je gaat niet echt toch? Die fluoride adolescent heeft twee fokkers naar een club laten komen en kwam toen zelf niet opdagen. Dat wil k niet op mijn geweten hebben
Je gezelschap zijn tardis en hoth?quote:Op zondag 29 juni 2014 13:17 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Neuh, ik zou gaan, maar mijn gezelschap had andere plannen en ik heb vandaag geen zin om in m'n eentje te gaan.
Nee ik heb gister leuke avond gehad in clubbaquote:Op zondag 29 juni 2014 13:17 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Waren die twee fokkers jij en BT trouwens?
Nee, ik had gehoopt met vogeltjesdans te kunnen gaan, maar hij mag me niet of zo.quote:
quote:Op zondag 29 juni 2014 13:20 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Nee, ik had gehoopt met vogeltjesdans te kunnen gaan, maar hij mag me niet of zo.
Maar had je nog kunnen genieten van vrouwelijk schoon dan vannacht?quote:
Ik had aandacht van ze dus ben tevredenquote:Op zondag 29 juni 2014 13:24 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Maar had je nog kunnen genieten van vrouwelijk schoon dan vannacht?
Gematigdheid dient de mens.quote:Op zondag 29 juni 2014 13:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik had aandacht van ze dus ben tevreden
quote:Op zondag 29 juni 2014 13:16 schreef Mortaxx het volgende:
Die fluoride adolescent heeft twee fokkers naar een club laten komen en kwam toen zelf niet opdagen. Dat wil k niet op mijn geweten hebben
Ja kom op manquote:
Ohhh ik dacht dat je doelde op blondie die een pic moest posten.quote:Op zondag 29 juni 2014 13:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja kom op manen dan langer dan 2min laten staan he
Hahaha.quote:Op zondag 29 juni 2014 13:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 juni 2014 13:47 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ohhh ik dacht dat je doelde op blondie die een pic moest posten.Ze heeft nog gedaan ook. kk
____
quote:Ik heb sinds kort een relatie (8 maanden). We zijn zeer gelukkig met elkaar, dat we elkaar gevonden hebben!
Langzaam aan kennis gemaakt met zijn ouders en vriendenkring. Over een vriendin had hij het heel vaak. Ze zagen elkaar elk weekend en gingen dan uit enzo. Puur platonisch beweerde hij dat het was. Maar uiteindelijk kwam toch het hoge woord eruit: hij had wel een one night stand met haar gehad toen ze beide dronken waren (dit was wel ver voordat mijn vriend en ik elkaar kenden).
Ik heb toen voorgesteld dat zij bij mij thuis een keer zou komen om te eten en zodat ik met haar ook kennis kon maken omdat ze zo'n belangrijke vriendin van hem was (enige vrouwelijke vriendin die hij heeft naast zn mannelijke vrienden)
Hij was altijd vol lof over haar. Intelligent, mooi etc. etc. Ik had me er heel wat bij voorgesteld en was eerlijk gezegd ook heel bezorgd. Tot ik haar voor het eerst ontmoette. Ik had nog een vriendin uitgenodigd zodat zij ook wat aanspraak had. Toen ze binnenkwam was ik oprecht verbaast. Een enorm dikke vrouw stond er in mijn kamer. 25 jaar, maar zag eruit als pakweg eind dertig. Ze was zo lelijk dat het oprecht pijn aan mijn ogen deed. Saai kapsel en kleding. Dus alles gleed van me af (qua bezorgdheid enzo). Toen ze weg was alleen aan mijn vriend gevraagd waarom hij met haar om ging. Het idee dat hij met haar had geneukt (al was het dronken) vond ik ook enorm smerig.
Vanaf toen gingen we vaker met elkaar optrekken. Ze kwam vaker langs en haar gebrek aan een normaal uiterlijk compenseerde ze gelukkig ruimschoots omdat het echt een aardige en slimme meid was. Maar nu merk ik dat het me toch steekt hoe mijn vriend en zij met elkaar omgaan. Ze hebben dezelfde interesses waar ik niet over kan meepraten. Ze houden beiden van een stevige wandeling en ondanks dat zij veel dikker is hou ik ze dan niet bij en hobbel ik er maar een beetje achteraan. (het is een wonder hoe ze dit kan met haar logge lijf).
Ze is hier steeds vaker en ik vind dat goed en gezellig maar dan brengt mijn vriend haar ook terug naar huis aan het eind van de avond (de laatste trein is dan al weg). Het is 20 minuten rijden heen en 20 minuten terug, maar ze blijven vaak ook een uur in de auto zitten kletsen. Ik vraag me dan af, wat heeft hij te bespreken met haar wat belangrijker is dan bij mij in bed kruipen s avonds??
Mijn vriendinnen zeggen dat ik me geen zorgen hoef te maken. Degene die haar gezien hebben snappen al niet eens dat mijn vriend met zo iemand om wil gaan. Maar toch zit het me ergens niet lekker...
Misschien omdat ik in het verleden bedrogen ben?
Ik weet niet...zouden jullie dit accepteren van je vriend?
Even door het filmpje geskipt en moet toegeven dat dat er toch best cool uitziet.quote:
Echt magisch gewoon... zo vet.quote:Op zondag 29 juni 2014 14:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
Even door het filmpje geskipt en moet toegeven dat dat er toch best cool uitziet.
whehehquote:Op zondag 29 juni 2014 14:05 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Echt magisch gewoon... zo vet.
Ook paar keer van die fragmenten gehoord van: JAAA VAN PERSIEEE!! JAA VAN PERSIE, HET IS 4-1!!!!! JAAAA en dan iedereen weer opnieuw juichen.Wat een sfeer!
dat is best wel vetquote:Op zondag 29 juni 2014 14:05 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Echt magisch gewoon... zo vet.
Ook paar keer van die fragmenten gehoord van: JAAA VAN PERSIEEE!! JAA VAN PERSIE, HET IS 4-1!!!!! JAAAA en dan iedereen weer opnieuw juichen.Wat een sfeer!
quote:Op zondag 29 juni 2014 14:08 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wat complimenteus van je. Maar met jou weet ik het nooit.
Alle mannen zijn klootzakken.quote:Op zondag 29 juni 2014 14:10 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Nou nou, het kan toch komen doordat ze een keer bedrogen is.
Ik ken die jongen met die camera op een stok volgens mijquote:Op zondag 29 juni 2014 14:11 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja sick as fuck
Overigens een groot deel van de dag hier gestaan![]()
Dat ben ikquote:Op zondag 29 juni 2014 14:13 schreef voederbietel het volgende:
Ik ken die jongen met die camera op een stok volgens mij.
Viel mij ook opquote:Op zondag 29 juni 2014 14:16 schreef voederbietel het volgende:
Er komen niet heel veel vrouwen daar zeker BT? Zonder flauw te willen doen hoor, maar dat valt me op die filmpjes wel op.
Dat denkenquote:
Bizar wat voor geile sloeries in schaars geklede pakjes daar rondlopen.quote:Op zondag 29 juni 2014 14:16 schreef voederbietel het volgende:
Er komen niet heel veel vrouwen daar zeker BT? Zonder flauw te willen doen hoor, maar dat valt me op die filmpjes wel op.
ahaha ben je hommotje ofsoquote:Op zondag 29 juni 2014 14:17 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Dat denken
[..]
Bizar wat voor geile sloeries in schaars geklede pakjes daar rondlopen.Meer mannen, dat is zeker, maar het ontbreekt niet aan vrouwelijk schoon. Zou me overigens ook echt niet kunnen schelen want dat is wel het laatste waar ik mee bezig ben.
Zag in US een foto van een heel cute exemplaarquote:Op zondag 29 juni 2014 14:17 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Dat denken
[..]
Bizar wat voor geile sloeries in schaars geklede pakjes daar rondlopen.Meer mannen, dat is zeker, maar het ontbreekt niet aan vrouwelijk schoon. Zou me overigens ook echt niet kunnen schelen want dat is wel het laatste waar ik mee bezig ben.
Woops, gezien. ja.quote:Op zondag 29 juni 2014 14:18 schreef voederbietel het volgende:
Zag in US een foto van een heel cute exemplaar .
Wel leuk om d'r eens uit deze hoek te zien i.p.v. de tiet hoek.quote:
Cute nog wel?quote:Op zondag 29 juni 2014 14:18 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Zag in US een foto van een heel cute exemplaar.
Dat was het commentaar van iemand anders.quote:Op zondag 29 juni 2014 14:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Cute nog wel?
Heb altijd het idee dat er maar 2 categorieën Defqon snolletjes zijn, de kankergeilen en de bizar lelijke.
Chai weet. Je ziet op tinder ook veel van die technomeisjes. Die zijn vaak wel leukquote:Op zondag 29 juni 2014 14:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Cute nog wel?
Heb altijd het idee dat er maar 2 categorieën Defqon snolletjes zijn, de kankergeilen en de bizar lelijke.
Je hebt tegenwoordig ook een middenmoot aangezien het tegenwoordig ook echt kkr tof is om drugs te gebruiken.quote:Op zondag 29 juni 2014 14:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Cute nog wel?
Plein, Den Haagquote:Op zondag 29 juni 2014 14:21 schreef TARDIS. het volgende:
waar gaat iedereen voetbal kijken vanavond?
Parkpop met voederbietelquote:Op zondag 29 juni 2014 14:21 schreef TARDIS. het volgende:
waar gaat iedereen voetbal kijken vanavond?
Tegenwoordig?quote:Op zondag 29 juni 2014 14:21 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Je hebt tegenwoordig ook een middenmoot aangezien het tegenwoordig ook echt kkr tof is om drugs te gebruiken.
Oh, ik meende altijd dat er vroeger ook wel eens drugs gebruikt werden.quote:Op zondag 29 juni 2014 14:22 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja, het is echt een hype op dit moment.
Zelf weer niks gebruikt?quote:Op zondag 29 juni 2014 14:22 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja, het is echt een hype op dit moment.
Drugs zijn pas rond 2004 uitgevonden.quote:Op zondag 29 juni 2014 14:23 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Oh, ik meende altijd dat er vroeger ook wel eens drugs gebruikt werden.
Snap echt niet hoe je dat vol kan houden.quote:Op zondag 29 juni 2014 14:24 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nope, op karakter alles eruit gestampt. Ben kapot
Omdat ik een KK BUFFEL BEN!!!!quote:Op zondag 29 juni 2014 14:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
Snap echt niet hoe je dat vol kan houden.
zag je ninja edit wel.quote:Op zondag 29 juni 2014 14:24 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dat verklaart wel waarom dp toen pas begon.
hahahquote:
zag het !quote:Op zondag 29 juni 2014 14:24 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dat verklaart wel waarom dp toen pas begon.
Voorbeeld?quote:Op zondag 29 juni 2014 14:25 schreef housesoftheholy het volgende:
Ik snap die users die in Userfoto's posten echt niet.
De een hecht meer aan verbale uiting, de andere meer aan fysieke uiting, zo ingewikkeld is dat toch niet?quote:Op zondag 29 juni 2014 14:25 schreef housesoftheholy het volgende:
Ik ga dat niet opzetten nu, kan die muziek niet hendelen met een godse kkkater.quote:Op zondag 29 juni 2014 14:26 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik post hem nog 1x voor de zekerheidDit is toch evenallesvergetenenbeukenmaar?: )
Je bent me door het hoge cultniveau wat er in dat filmpje afspeelt meer dan dankbaar.quote:Op zondag 29 juni 2014 14:27 schreef deadprez het volgende:
Ik ga dat niet opzetten nu, kan die muziek niet hendelen met een godse kkkater.
Ik ook niet. Foto's DM je toch?quote:Op zondag 29 juni 2014 14:25 schreef housesoftheholy het volgende:
Ik zal me eens fysiek uiten op jou.quote:Op zondag 29 juni 2014 14:27 schreef voederbietel het volgende:
[..]
De een hecht meer aan verbale uiting, de andere meer aan fysieke uiting, zo ingewikkeld is dat toch niet?
straks misschien.quote:Op zondag 29 juni 2014 14:27 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Je bent me door het hoge cultniveau wat er in dat filmpje afspeelt meer dan dankbaar.
Ik ook niet maar vermakelijk is het wel.quote:Op zondag 29 juni 2014 14:25 schreef housesoftheholy het volgende:
linkquote:Op zondag 29 juni 2014 14:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik zag laatst een foto van jou in een topic.
Je geeft tegenstrijdige signalen af.quote:Op zondag 29 juni 2014 14:27 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik zal me eens fysiek uiten op jou.
Wel meer dan 1quote:Op zondag 29 juni 2014 14:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik zag laatst een foto van jou in een topic.
Nou gewoon, van die users die echt in elk topic een of meer foto's hebben geplaatst? Wat willen ze er nou precies mee, ik snap gewoon het punt niet, naar complimentjes vissen moet toch OOIT gaan vervelen?quote:
Heb hem toch al gezien joh.quote:Op zondag 29 juni 2014 14:29 schreef Chai het volgende:
[..]
In die tinderreeks ergens. En jij ziet hem toch binnenkort irl.
Voor complimentjes kun je beter gewoon dm'en.quote:Op zondag 29 juni 2014 14:29 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Nou gewoon, van die users die echt in elk topic een of meer foto's hebben geplaatst? Wat willen ze er nou precies mee, ik snap gewoon het punt niet, naar complimentjes vissen moet toch OOIT gaan vervelen?
Wot daar?quote:Op zondag 29 juni 2014 14:29 schreef Chai het volgende:
[..]
In die tinderreeks ergens. En jij ziet hem toch binnenkort irl.
Ik vind het altijd heel erg prettig als mensen die ik niet ken exact weten wat ik aan heb.quote:Op zondag 29 juni 2014 14:29 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Nou gewoon, van die users die echt in elk topic een of meer foto's hebben geplaatst? Wat willen ze er nou precies mee, ik snap gewoon het punt niet, naar complimentjes vissen moet toch OOIT gaan vervelen?
Voyeurisme.quote:Op zondag 29 juni 2014 14:29 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Bedoel je nu srslymortaxx? Die heb ik daar laatst wel gepostquote:Op zondag 29 juni 2014 14:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja toch? Die rare gekleurde waarvan niemand gelooft dat jij het bent.
Ja, vooral als mensen van wie het gewoon duidelijk is dat ze zichzelf prachtig vinden genegeerd worden na het posten van hun fotoquote:Op zondag 29 juni 2014 14:28 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik ook niet maar vermakelijk is het wel.
Gewoon stiekem weer andere kleren aantrekken.quote:Op zondag 29 juni 2014 14:30 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik vind het altijd heel erg prettig als mensen die ik niet ken exact weten wat ik aan heb.
Als jij zou posten zou ik je een complimentje geven ookal ben je dikquote:Op zondag 29 juni 2014 14:31 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ja, vooral als mensen van wie het gewoon duidelijk is dat ze zichzelf prachtig vinden genegeerd worden na het posten van hun foto
Twee keer ontkennen, verdacht.quote:Op zondag 29 juni 2014 14:32 schreef Mortaxx het volgende:
GvdChai bedoelt echt die van srslymortaxx
![]()
'Leuk, eh, lekker apart'quote:Op zondag 29 juni 2014 14:32 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Als jij zou posten zou ik je een complimentje geven ookal ben je dik
Wacht? Ben jij niet srslymortaxx? En ook niet op Twitter?quote:Op zondag 29 juni 2014 14:32 schreef Mortaxx het volgende:
GvdChai bedoelt echt die van srslymortaxx
![]()
._.quote:Op zondag 29 juni 2014 14:32 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Als jij zou posten zou ik je een complimentje geven ookal ben je dik
'Wat zie je er gezellig uit'quote:
quote:
quote:Op zondag 29 juni 2014 13:50 schreef voederbietel het volgende:
Heeft iemand enige idee of er ergens op internet staat op welk perron de treinen van de City Night Line aankomen op Amsterdam CS?
Hoe vaak moet ik nog zeggen dat ik alleen het roze bovenste zag en de reacties.quote:Op zondag 29 juni 2014 14:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Terwijl ik haar gemeet heb. Wat een indruk heb ik gemaakt
Dat staat gewoon op de site van NS. Naast hoelaat het rijdquote:Op zondag 29 juni 2014 14:37 schreef voederbietel het volgende:
Jongens jullie zijn allemaal OV specialisten:
[..]
waarom deze verontwaardigingquote:Op zondag 29 juni 2014 14:37 schreef Gridlok het volgende:
[..]
wat is een beter type man volgens jou dan.
net wel opeens onweer. Nu weer droogquote:
Vraag het gewoon aan het op dat moment dienstdoende personeel of ben je autistisch.quote:Op zondag 29 juni 2014 14:37 schreef voederbietel het volgende:
[..]
het regent hier echt al twee dagen ofzoquote:Op zondag 29 juni 2014 14:39 schreef anti-loper het volgende:
[..]
net wel opeens onweer. Nu weer droog
bahquote:
Ik kan alleen maar Nederlandse steden als vertrekpunt invullen op de site van NS. Bij Highspeed staat het er niet bij.quote:Op zondag 29 juni 2014 14:38 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Dat staat gewoon op de site van NS. Naast hoelaat het rijd
Jij denkt ik ben Socios?quote:Op zondag 29 juni 2014 14:37 schreef voederbietel het volgende:
[..]
sux2beyoum8quote:Op zondag 29 juni 2014 14:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
het regent hier echt al twee dagen ofzo
Ja.quote:Op zondag 29 juni 2014 14:39 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Vraag het gewoon aan het op dat moment dienstdoende personeel of ben je autistisch.
Je laat een oostblokhoertje overkomen?quote:Op zondag 29 juni 2014 14:39 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik kan alleen maar Nederlandse steden als vertrekpunt invullen op de site van NS. Bij Highspeed staat het er niet bij.
jupquote:
Waar ga je naar toe dan ? Of waar kom je vandaanquote:Op zondag 29 juni 2014 14:39 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik kan alleen maar Nederlandse steden als vertrekpunt invullen op de site van NS. Bij Highspeed staat het er niet bij.
Ze had zelf geen geld dus ik heb 1000 euro overgemaakt voor de reis want ze houdt van me.quote:Op zondag 29 juni 2014 14:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je laat een oostblokhoertje overkomen?
Naar Amsterdam CS. Ik kom van thuis.quote:Op zondag 29 juni 2014 14:41 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Waar ga je naar toe dan ? Of waar kom je vandaan
Wat ga je in Amsterdam doen?quote:Op zondag 29 juni 2014 14:41 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Naar Amsterdam CS. Ik kom van thuis.
moest lachenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:59 schreef Zaktabak het volgende:
B. Raddie van het Braziliaanse eftal heeft hem effe niet meer hoor
[ afbeelding ]
Gigantisch. En kutquote:
Ja, bij die reeksen bekruipt mij ook altijd het gevoel van ''het blijft maar gebeuren'', zoals bijvoorbeeld Blondje die iedere keer weer dezelfde lelijke graffoto post of vrouwen (knap en lelijk) die na het posten van een foto meteen weer tientallen complimentjes ontvangen van nederige wanhopige beta ''mannen'' die op deze wijze hopen te scoren.quote:Op zondag 29 juni 2014 14:31 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ja, vooral als mensen van wie het gewoon duidelijk is dat ze zichzelf prachtig vinden genegeerd worden na het posten van hun foto
Balen, je dacht toch dat je alles gehaald had?quote:Op zondag 29 juni 2014 14:45 schreef anti-loper het volgende:
ik heb nog een paar herkansingen te gaan voor mijn P
Nee?quote:Op zondag 29 juni 2014 14:45 schreef BlauweTijger het volgende:
We kennen hier allemaal KSI neem ik aan?
Ik had ook alles gehaald dat ik moest halen om over te gaan.quote:Op zondag 29 juni 2014 14:46 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Balen, je dacht toch dat je alles gehaald had?
https://www.youtube.com/channel/UCVtFOytbRpEvzLjvqGG5gxQ een van de grootste helden van Youtube.quote:
Dat is satire toch?quote:Op zondag 29 juni 2014 14:46 schreef Chai het volgende:
WK / Hilarische column van Amerikaanse Republikeinse over voetbal (soccer)
Dat wijf is echt compleet achterlijk.quote:
Weet niet of ik het eens ben met die hele alfa/beta-man dichotomie, maar een hoop sneue taferelen altijd in die topics, dat wel.quote:Op zondag 29 juni 2014 14:45 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ja, bij die reeksen bekruipt mij ook altijd het gevoel van ''het blijft maar gebeuren'', zoals bijvoorbeeld Blondje die iedere keer weer dezelfde lelijke graffoto post of vrouwen (knap en lelijk) die na het posten van een foto meteen weer tientallen complimentjes ontvangen van nederige wanhopige beta ''mannen'' die op deze wijze hopen te scoren.
Dan heb je S&G nog nooit gezien, als je wilt lachen/huilen moet je die reacties maar eens lezen.quote:Op zondag 29 juni 2014 14:56 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Weet niet of ik het eens ben met die hele alfa/beta-man dichotomie, maar een hoop sneue taferelen altijd in die topics, dat wel.
Daar ben ik ook wel eens geweest. Inderdaad om te huilen, maar niet zo erg als gonewildquote:Op zondag 29 juni 2014 14:57 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Dan heb je S&G nog nooit gezien, als je wilt lachen/huilen moet je die reacties maar eens lezen.
Je bent een kloon van dima he?quote:Op zondag 29 juni 2014 15:02 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Daar ben ik ook wel eens geweest. Inderdaad om te huilen, maar niet zo erg als gonewild![]()
Jij post nooit foto's, dus niet lullen.quote:Op zondag 29 juni 2014 14:45 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ja, bij die reeksen bekruipt mij ook altijd het gevoel van ''het blijft maar gebeuren'', zoals bijvoorbeeld Blondje die iedere keer weer dezelfde lelijke graffoto post of vrouwen (knap en lelijk) die na het posten van een foto meteen weer tientallen complimentjes ontvangen van nederige wanhopige beta ''mannen'' die op deze wijze hopen te scoren.
Hoi Blondjequote:Op zondag 29 juni 2014 15:13 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Jij post nooit foto's, dus niet lullen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |