Hoe werd er gereageerd op je weerbericht omroep?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:41 schreef fyah het volgende:
Hele dag van CS naar Leidse geredenop en af. playerhaters keken.
Vrienden gemaakt! Eentje heet Wesley en is dakloos, de ander heette Wesley Snipes maar het kan ook zijn dat hij op tv was. Ik was in de war.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:43 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Hoe werd er gereageerd op je weerbericht omroep?
Oh pls tell more.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:47 schreef fyah het volgende:
Ok ik ga het jullie niet onthouden , het is sararaats
quote:Rond 21.30 uur zaterdagavond heeft de brandweer een auto uit de sloot bij de Nico Broekhuysenweg in Slotermeer moeten trekken.
De bestuurder van de auto moest uitwijken voor een konijn dat rustig midden op de weg bleef zitten en reed zijn auto in het water.
De man is niet gewond geraakt bij het ongeluk. Zijn auto kon door een berger afgevoerd worden.
http://www.at5.nl/artikel(...)-eindigt-in-de-sloot
Wel mooi, als je daar langs zou rijden zonder het verhaal te kennen dan zou je waarschijnlijk denken dat het een gevolg is van een misgelopen straatrace, achtervolging of iets in die richting.quote:Op zondag 29 juni 2014 00:46 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mocro crasht door konijn op de weg![]()
. Die dacht "'t is Ramadan, laat ik 's iets goeds doen"
![]()
.
Ja precies, eerste wat me opviel was dat petje.quote:Op zondag 29 juni 2014 00:52 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Wel mooi, als je daar langs zou rijden zonder het verhaal te kennen dan zou je waarschijnlijk denken dat het een gevolg is van een misgelopen straatrace, achtervolging of iets in die richting.
Buitencategorie dit.quote:
Daarom wijk ik ook nooit uit voor dieren op de weg eigenlijk. Je zal de eerste niet zijn die zich op die manier hartstikke dood rijdt.quote:Op zondag 29 juni 2014 00:46 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mocro crasht door konijn op de weg![]()
. Die dacht "'t is Ramadan, laat ik 's iets goeds doen"
![]()
.
Je moet dingen zoals je scriptie ook onder invloed maken, dat schrijft een stuk soepeler en fijner, en de tijd gaat sneller voorbij!quote:Op zondag 29 juni 2014 01:06 schreef MMGYMCMB het volgende:
Tering, hoor ineens luidruchtigen op straat en besef weer dat ik op zaterdagavond aan m'n scriptie zit.
Dan maar een Heineken 25 cl. draaidrop.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |