Nogal jaquote:
Inderdaad, bahquote:
Kan ik niet ontkennen, maar denk dat Beelen nogal veranderd is. Vroeger was het een freak, nu gewoon een volwassen man die zich als een ware autist opsluit in een radiostudio.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Maar die NOS-kneus lijkt toch op hoink381? Ik haat Giel Beelen niet omdat hij een 17 jarig model neukt. Daar ben ik gewoon jaloers op. Het is gewoon een imbeciel
Overdag, op een zaterdag?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:00 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Heb je weer zitten filosoferen met je vrienden onder het genot van een betere kwaliteit cannabis?
Volgens mij heb jij allemaal briefjes in je zak met leuke opmerkingen. Als er dan een ook maar een heel klein beetje van toepassing is trek je die te voorschijn!quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:07 schreef Zaktabak het volgende:
Nee man, dit bedacht ik mij gisteravond toevallig en ik zag net bij deadprez een goed aanknooppunt, dus vandaar dat ik het er ff ingooi.
Nee, er staat hier een verkapte spekjespot op mijn bureau met allemaal lootjes en daar trek ik er dan eentje uitquote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij allemaal briefjes in je zak met leuke opmerkingen. Als er dan een ook maar een heel klein beetje van toepassing is trek je die te voorschijn!
Ik heb je m'n naam gedm't. Dus als je zelf wil oordelen over m'n Beelen gelijkenis, dan check je m'n Facebook maar.quote:
Op die tweede foto wel. Al weet ik niet hoe Beelen er op dit moment uitziet. Ik stelde me je overigens voor als die NOS dude uit dat kokosnotenfilmpjequote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:22 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik heb je m'n naam gedm't. Dus als je zelf wil oordelen over m'n Beelen gelijkenis, dan check je m'n Facebook maar.
Wat is dat dan?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Op die tweede foto wel. Al weet ik niet hoe Beelen er op dit moment uitziet. Ik stelde me je overigens voor als die NOS dude uit dat kokosnotenfilmpje
Kom chillen na dat examenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:24 schreef ntm het volgende:
Tering, ben echt chagrijnig vandaag. Ook gewoon nergens zin in, moet ik een examen inleveren voor vanavond...someone help me#zelfmedelijden
Ben te lui, sorryquote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kom chillen na dat exameneven ontspannen
Die kerel heeft maar 1 onderarm.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
http://nos.nl/wk2014/vide(...)-zijn-fifaproof.html
Takoquote:
Oh ik vroeg me al of hoe iemand die zo slecht is namens de NOS naar Brazilie zou kunnen gaan. Maar dit verklaart een hoopquote:
Omdat het de NOS is.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oh ik vroeg me al of hoe iemand die zo slecht is namens de NOS naar Brazilie zou kunnen gaan. Maar dit verklaart een hoop
Gemistquote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
Wie zag die chick met die bril 20 seconden geleden? 6,01/10 hoofd maar wat een tieten.
De NOS probeert zichzelf wat te verhippen valt mij op. Vooral op de radio hebben ze daar erg veel last van.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oh ik vroeg me al of hoe iemand die zo slecht is namens de NOS naar Brazilie zou kunnen gaan. Maar dit verklaart een hoop
Maar voor een verslaggever ter plaatse mag je toch in ieder geval verwachten dat hij engels spreekt? Gewoon in het Nederlands tegen die straatverkoper praten, en dan ook nog op zo'n neerbuigende toon. Die man is met z'n werk bezig en dan doe je alsof het een of andere ridicule bezienswaardigheid is.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:40 schreef voederbietel het volgende:
[..]
De NOS probeert zichzelf wat te verhippen valt mij op. Vooral op de radio hebben ze daar erg veel last van.
Ja, ik stoor me er ook verschrikkelijk aan, maar het is denk ik onderdeel van het grote hip-maak-masterplan.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Maar voor een verslaggever ter plaatse mag je toch in ieder geval verwachten dat hij engels spreekt? Gewoon in het Nederlands tegen die straatverkoper praten, en dan ook nog op zo'n neerbuigende toon. Die man is met z'n werk bezig en dan doe je alsof het een of andere ridicule bezienswaardigheid is.
Social Media ook. Verschrikkelijk onprofessioneel.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:40 schreef voederbietel het volgende:
[..]
De NOS probeert zichzelf wat te verhippen valt mij op. Vooral op de radio hebben ze daar erg veel last van.
Ik ontvang geen Social Media op tv.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:49 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Social Media ook. Verschrikkelijk onprofessioneel.
Check deze danquote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
Wie zag die chick met die bril 20 seconden geleden? 6,01/10 hoofd maar wat een tieten.
Ze is half Aziatisch gok ik. Support Japan daarquote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Is volgens mij een Colombiaanse.
Toch. Of niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Is volgens mij een Colombiaanse.
Toch. Of niet?
Allemaal plastische chirurgie. Ze willen daar zo blank en westers mogelijk zijnquote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:33 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Sick, ik zie er geen greintje Asian in terug.
Geknepen billetjes op mijn stoel had ik.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:57 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een kk harde wedstrijd, godverdomme.
Kun je nagaan als het Nederland was. x10quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:01 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Geknepen billetjes op mijn stoel had ik.
Ben nu al zenuwachtig voor morgen.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:02 schreef ntm het volgende:
[..]
Kun je nagaan als het Nederland was. x10
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |