quote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:52 schreef voederbietel het volgende:
Ik wil niet meer naar boven scrollen door dat kut plaatje om anti-loper te quoten om 'em goedendag te zeggen.
Is wel een nette prijs.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:54 schreef housesoftheholy het volgende:
Ik kreeg dit als reactie op mijn marktplaatsadvertentie:
Hallo
Voor 380¤
Mvg
Je verkoopt je maagdelijkheid op marktplaats? Beter in V&Aquote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:54 schreef housesoftheholy het volgende:
Ik kreeg dit als reactie op mijn marktplaatsadvertentie:
Hallo
Voor 380¤
Mvg
Ik had die afbeelding al ge-adblocked maar ik neem aan dat je 'em nog een keer gepost hebt?quote:
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:56 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik had die afbeelding al ge-adblocked maar ik neem aan dat je 'em nog een keer gepost hebt?
Hoe is het Modus?
Ik richt me op een ander publiek.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je verkoopt je maagdelijkheid op marktplaats? Beter in V&A
Zulke mailtjes zijn echt kut ja, onfatsoenlijk ook.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:56 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Niet als mijn vraagprijs veel hoger ligt, en ik krijg zo'n droge kutmail.
Oh cool. ik wist niet dat dat kon.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:56 schreef voederbietel het volgende:
Ik had die afbeelding al ge-adblocked maar ik neem aan dat je 'em nog een keer gepost hebt?
Sinds jij je UI oranje gemaakt hebt, heb je bij mij ook geen UI meer, kan die shit niet aan man.quote:
Het is wat.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:57 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Sinds jij je UI oranje gemaakt hebt, heb je bij mij ook geen UI meer, kan die shit niet aan man.
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:56 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Hoe is het Modus?
Daar over gesproken hè? Beelen wordt vaak door zijn tegenstanders een "pedofiel" genoemd, omdat hij ooit een vaste relatie heeft gehad met een meisje vanaf haar 17de jaar, terwijl Giel al meerderjarig was:quote:
Hypocriet, niet?quote:
quote:
| 1 2 3 4 5 6 7 8 | 28-jun Brazilie Chili 1 0 28-jun Colombia Uruguay 2 1 29-jun Nederland Mexico 2 0 29-jun Costa Ric Griekenland 1 2 30-jun Frankrijk Nigeria 3 0 30-jun Duitsland Algerije 3 1 1-jul Argentinie Zwitserland 2 0 1-jul Belgie Ver. Staten 2 2 |
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:59 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Daar over gesproken hè? Beelen wordt vaak door zijn tegenstanders een "pedofiel" genoemd, omdat hij ooit een vaste relatie heeft gehad met een meisje vanaf haar 17de jaar, terwijl Giel al meerderjarig was:
1) als je daar seksueel aangetrokken zou voelen, ben je eerder Efebofiel.
2) Mortaxx haat Giel Beelen, maar kwijlt wel over een 17 jarig meisje:
[..]
Hypocriet, niet?
quote:
Mortaxx is ook een viespeukquote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:59 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Daar over gesproken hè? Beelen wordt vaak door zijn tegenstanders een "pedofiel" genoemd, omdat hij ooit een vaste relatie heeft gehad met een meisje vanaf haar 17de jaar, terwijl Giel al meerderjarig was:
[..]
Hypocriet, niet?
Maar die NOS-kneus lijkt toch op hoink381? Ik haat Giel Beelen niet omdat hij een 17 jarig model neukt. Daar ben ik gewoon jaloers op. Het is gewoon een imbecielquote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:59 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
[..]
Hypocriet, niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |