Maar voor een verslaggever ter plaatse mag je toch in ieder geval verwachten dat hij engels spreekt? Gewoon in het Nederlands tegen die straatverkoper praten, en dan ook nog op zo'n neerbuigende toon. Die man is met z'n werk bezig en dan doe je alsof het een of andere ridicule bezienswaardigheid is.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:40 schreef voederbietel het volgende:
[..]
De NOS probeert zichzelf wat te verhippen valt mij op. Vooral op de radio hebben ze daar erg veel last van.
Ja, ik stoor me er ook verschrikkelijk aan, maar het is denk ik onderdeel van het grote hip-maak-masterplan.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Maar voor een verslaggever ter plaatse mag je toch in ieder geval verwachten dat hij engels spreekt? Gewoon in het Nederlands tegen die straatverkoper praten, en dan ook nog op zo'n neerbuigende toon. Die man is met z'n werk bezig en dan doe je alsof het een of andere ridicule bezienswaardigheid is.
Social Media ook. Verschrikkelijk onprofessioneel.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:40 schreef voederbietel het volgende:
[..]
De NOS probeert zichzelf wat te verhippen valt mij op. Vooral op de radio hebben ze daar erg veel last van.
Ik ontvang geen Social Media op tv.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:49 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Social Media ook. Verschrikkelijk onprofessioneel.
Check deze danquote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
Wie zag die chick met die bril 20 seconden geleden? 6,01/10 hoofd maar wat een tieten.
Ze is half Aziatisch gok ik. Support Japan daarquote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Is volgens mij een Colombiaanse.
Toch. Of niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Is volgens mij een Colombiaanse.
Toch. Of niet?
Allemaal plastische chirurgie. Ze willen daar zo blank en westers mogelijk zijnquote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:33 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Sick, ik zie er geen greintje Asian in terug.
Geknepen billetjes op mijn stoel had ik.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:57 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een kk harde wedstrijd, godverdomme.
Kun je nagaan als het Nederland was. x10quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:01 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Geknepen billetjes op mijn stoel had ik.
Ben nu al zenuwachtig voor morgen.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:02 schreef ntm het volgende:
[..]
Kun je nagaan als het Nederland was. x10
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |