Ik snap wel dat ze dat liever weggeven dan serveren.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:10 schreef Chloroform het volgende:
Heb rabarber meegekregen van het werk.![]()
Jij eet alleen maar diepvriespizza's, wat weet jij nou.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:13 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik snap wel dat ze dat liever weggeven dan serveren..
Chloro pls.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij eet alleen maar diepvriespizza's, wat weet jij nou.
Modus pls.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
Rabarber na de zonnewendequote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:10 schreef Chloroform het volgende:
Heb rabarber meegekregen van het werk.![]()
Follow me on instagram.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:48 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Had dan gevraagd wat 'ie doorgaans eet.
Ach, weet in ieder geval wat hij nooit eet en dat is pussy. Hahahahaquote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:48 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Had dan gevraagd wat 'ie doorgaans eet.
Vind dat gewoon lekker, laat me. :squote:
Niks mis mee, maar men zegt dat het eten van rabarber na de zonnewende niet goed is omdat er dan teveel oxaalzuur in kan zitten.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vind dat gewoon lekker, laat me. :s
Boeiend, ben toch al zuur.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:10 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Niks mis mee, maar men zegt dat het eten van rabarber na de zonnewende niet goed is omdat er dan teveel oxaalzuur in kan zitten.
Zou me er zelf niet te druk om maken overigens.
quote:
Your call, your call.quote:Wanneer oxaalzuur wordt ingenomen irriteert het de binnenkant van de keel. Oxaalzuur bindt zich in het lichaam met metaalionen, zoals calcium, waarmee het oxalaten vormt die de keel en nieren kunnen irriteren. Sommige nierstenen bestaan voor het grootste gedeelte uit oxalaten.
Langdurige of herhaalde blootstelling aan oxaalzuur kan schade aan de nieren toebrengen. Aan de ogen kan een kleine hoeveelheid stof oogirritatie (gekarakteriseerd door rode en waterige ogen) veroorzaken, langdurig contact kan schade aan het hoornvlies of zelfs blindheid veroorzaken. Herhaalde blootstelling aan de huid geeft weefselbeschadiging, ontstekingen of brandblaren, afhankelijk van de blootstellingsduur.
Inhalatie van oxaalzuur kan verschillende gradaties van longschade en irritatie aan de luchtwegen veroorzaken, gekarakteriseerd door branderig gevoel in de keel, kuchen en hoesten. Grote hoeveelheden kunnen verstikking, bewusteloosheid en zelfs dood veroorzaken.
Gvd, net een halve kilo rabarbercompote naar binnen lopen vegen.quote:
Jonge bladeren kunnen nog wel, oudere bladen schijn je beter niet te kunnen gebruiken. Maar goed, wat ik al zei, ik geloof er allemaal niet zo in, tenzij je weken achter elkaar dagelijks kilo's rabarber weg eet, maar ik wou je deze boeiende informatie niet ontzienquote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gvd, net een halve kilo rabarbercompote naar binnen lopen vegen.
Als ik morgen dood ben, weet dan dat ik jullie allemaal haat.
Bedankt, heel lief van je.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:16 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Jonge bladeren kunnen nog wel, oudere bladen schijn je beter niet te kunnen gebruiken. Maar goed, wat ik al zei, ik geloof er allemaal niet zo in, tenzij je weken achter elkaar dagelijks kilo's rabarber weg eet, maar ik wou je deze boeiende informatie niet ontzien.
Chloro be likequote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ach, weet in ieder geval wat hij nooit eet en dat is pussy. Hahahaha![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zal jou eens.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |