Je bent me door het hoge cultniveau wat er in dat filmpje afspeelt meer dan dankbaar.quote:Op zondag 29 juni 2014 14:27 schreef deadprez het volgende:
Ik ga dat niet opzetten nu, kan die muziek niet hendelen met een godse kkkater.
Ik ook niet. Foto's DM je toch?quote:Op zondag 29 juni 2014 14:25 schreef housesoftheholy het volgende:
Ik snap die users die in Userfoto's posten echt niet.
Ik zal me eens fysiek uiten op jou.quote:Op zondag 29 juni 2014 14:27 schreef voederbietel het volgende:
[..]
De een hecht meer aan verbale uiting, de andere meer aan fysieke uiting, zo ingewikkeld is dat toch niet?
straks misschien.quote:Op zondag 29 juni 2014 14:27 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Je bent me door het hoge cultniveau wat er in dat filmpje afspeelt meer dan dankbaar.
Ik ook niet maar vermakelijk is het wel.quote:Op zondag 29 juni 2014 14:25 schreef housesoftheholy het volgende:
Ik snap die users die in Userfoto's posten echt niet.
linkquote:Op zondag 29 juni 2014 14:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik zag laatst een foto van jou in een topic.
Je geeft tegenstrijdige signalen af.quote:Op zondag 29 juni 2014 14:27 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik zal me eens fysiek uiten op jou.
Wel meer dan 1quote:Op zondag 29 juni 2014 14:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik zag laatst een foto van jou in een topic.
Nou gewoon, van die users die echt in elk topic een of meer foto's hebben geplaatst? Wat willen ze er nou precies mee, ik snap gewoon het punt niet, naar complimentjes vissen moet toch OOIT gaan vervelen?quote:
Heb hem toch al gezien joh.quote:Op zondag 29 juni 2014 14:29 schreef Chai het volgende:
[..]
In die tinderreeks ergens. En jij ziet hem toch binnenkort irl.
Voor complimentjes kun je beter gewoon dm'en.quote:Op zondag 29 juni 2014 14:29 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Nou gewoon, van die users die echt in elk topic een of meer foto's hebben geplaatst? Wat willen ze er nou precies mee, ik snap gewoon het punt niet, naar complimentjes vissen moet toch OOIT gaan vervelen?
Wot daar?quote:Op zondag 29 juni 2014 14:29 schreef Chai het volgende:
[..]
In die tinderreeks ergens. En jij ziet hem toch binnenkort irl.
Ik vind het altijd heel erg prettig als mensen die ik niet ken exact weten wat ik aan heb.quote:Op zondag 29 juni 2014 14:29 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Nou gewoon, van die users die echt in elk topic een of meer foto's hebben geplaatst? Wat willen ze er nou precies mee, ik snap gewoon het punt niet, naar complimentjes vissen moet toch OOIT gaan vervelen?
Voyeurisme.quote:Op zondag 29 juni 2014 14:29 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Bedoel je nu srslymortaxx? Die heb ik daar laatst wel gepostquote:Op zondag 29 juni 2014 14:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja toch? Die rare gekleurde waarvan niemand gelooft dat jij het bent.
Ja, vooral als mensen van wie het gewoon duidelijk is dat ze zichzelf prachtig vinden genegeerd worden na het posten van hun fotoquote:Op zondag 29 juni 2014 14:28 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik ook niet maar vermakelijk is het wel.
Gewoon stiekem weer andere kleren aantrekken.quote:Op zondag 29 juni 2014 14:30 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik vind het altijd heel erg prettig als mensen die ik niet ken exact weten wat ik aan heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |