Dat was het commentaar van iemand anders.quote:Op zondag 29 juni 2014 14:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Cute nog wel?
Heb altijd het idee dat er maar 2 categorieën Defqon snolletjes zijn, de kankergeilen en de bizar lelijke.
Chai weet. Je ziet op tinder ook veel van die technomeisjes. Die zijn vaak wel leukquote:Op zondag 29 juni 2014 14:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Cute nog wel?
Heb altijd het idee dat er maar 2 categorieën Defqon snolletjes zijn, de kankergeilen en de bizar lelijke.
Je hebt tegenwoordig ook een middenmoot aangezien het tegenwoordig ook echt kkr tof is om drugs te gebruiken.quote:Op zondag 29 juni 2014 14:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Cute nog wel?
Plein, Den Haagquote:Op zondag 29 juni 2014 14:21 schreef TARDIS. het volgende:
waar gaat iedereen voetbal kijken vanavond?
Parkpop met voederbietelquote:Op zondag 29 juni 2014 14:21 schreef TARDIS. het volgende:
waar gaat iedereen voetbal kijken vanavond?
Tegenwoordig?quote:Op zondag 29 juni 2014 14:21 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Je hebt tegenwoordig ook een middenmoot aangezien het tegenwoordig ook echt kkr tof is om drugs te gebruiken.
Oh, ik meende altijd dat er vroeger ook wel eens drugs gebruikt werden.quote:Op zondag 29 juni 2014 14:22 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja, het is echt een hype op dit moment.
Zelf weer niks gebruikt?quote:Op zondag 29 juni 2014 14:22 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja, het is echt een hype op dit moment.
Drugs zijn pas rond 2004 uitgevonden.quote:Op zondag 29 juni 2014 14:23 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Oh, ik meende altijd dat er vroeger ook wel eens drugs gebruikt werden.
Snap echt niet hoe je dat vol kan houden.quote:Op zondag 29 juni 2014 14:24 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nope, op karakter alles eruit gestampt. Ben kapot
Omdat ik een KK BUFFEL BEN!!!!quote:Op zondag 29 juni 2014 14:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
Snap echt niet hoe je dat vol kan houden.
zag je ninja edit wel.quote:Op zondag 29 juni 2014 14:24 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dat verklaart wel waarom dp toen pas begon.
hahahquote:
zag het !quote:Op zondag 29 juni 2014 14:24 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dat verklaart wel waarom dp toen pas begon.
Voorbeeld?quote:Op zondag 29 juni 2014 14:25 schreef housesoftheholy het volgende:
Ik snap die users die in Userfoto's posten echt niet.
De een hecht meer aan verbale uiting, de andere meer aan fysieke uiting, zo ingewikkeld is dat toch niet?quote:Op zondag 29 juni 2014 14:25 schreef housesoftheholy het volgende:
Ik snap die users die in Userfoto's posten echt niet.
Ik ga dat niet opzetten nu, kan die muziek niet hendelen met een godse kkkater.quote:Op zondag 29 juni 2014 14:26 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik post hem nog 1x voor de zekerheidDit is toch evenallesvergetenenbeukenmaar?: )
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |