dat is best wel vetquote:Op zondag 29 juni 2014 14:05 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Echt magisch gewoon... zo vet.
Ook paar keer van die fragmenten gehoord van: JAAA VAN PERSIEEE!! JAA VAN PERSIE, HET IS 4-1!!!!! JAAAA en dan iedereen weer opnieuw juichen.Wat een sfeer!
quote:Op zondag 29 juni 2014 14:08 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wat complimenteus van je. Maar met jou weet ik het nooit.
Alle mannen zijn klootzakken.quote:Op zondag 29 juni 2014 14:10 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Nou nou, het kan toch komen doordat ze een keer bedrogen is.
Ik ken die jongen met die camera op een stok volgens mijquote:Op zondag 29 juni 2014 14:11 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja sick as fuck
Overigens een groot deel van de dag hier gestaan![]()
Dat ben ikquote:Op zondag 29 juni 2014 14:13 schreef voederbietel het volgende:
Ik ken die jongen met die camera op een stok volgens mij.
Viel mij ook opquote:Op zondag 29 juni 2014 14:16 schreef voederbietel het volgende:
Er komen niet heel veel vrouwen daar zeker BT? Zonder flauw te willen doen hoor, maar dat valt me op die filmpjes wel op.
Dat denkenquote:
Bizar wat voor geile sloeries in schaars geklede pakjes daar rondlopen.quote:Op zondag 29 juni 2014 14:16 schreef voederbietel het volgende:
Er komen niet heel veel vrouwen daar zeker BT? Zonder flauw te willen doen hoor, maar dat valt me op die filmpjes wel op.
ahaha ben je hommotje ofsoquote:Op zondag 29 juni 2014 14:17 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Dat denken
[..]
Bizar wat voor geile sloeries in schaars geklede pakjes daar rondlopen.Meer mannen, dat is zeker, maar het ontbreekt niet aan vrouwelijk schoon. Zou me overigens ook echt niet kunnen schelen want dat is wel het laatste waar ik mee bezig ben.
Zag in US een foto van een heel cute exemplaarquote:Op zondag 29 juni 2014 14:17 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Dat denken
[..]
Bizar wat voor geile sloeries in schaars geklede pakjes daar rondlopen.Meer mannen, dat is zeker, maar het ontbreekt niet aan vrouwelijk schoon. Zou me overigens ook echt niet kunnen schelen want dat is wel het laatste waar ik mee bezig ben.
Woops, gezien. ja.quote:Op zondag 29 juni 2014 14:18 schreef voederbietel het volgende:
Zag in US een foto van een heel cute exemplaar .
Wel leuk om d'r eens uit deze hoek te zien i.p.v. de tiet hoek.quote:
Cute nog wel?quote:Op zondag 29 juni 2014 14:18 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Zag in US een foto van een heel cute exemplaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |