Onkruid vergaat niet eh. Haha. Ha. Ha.quote:
quote:
Doe jy ramadan?quote:Op zondag 29 juni 2014 11:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Onkruid vergaat niet eh. Haha. Ha. Ha.
Nee, ben toch geen moslim.quote:
jij doet ook niet aan ramadan he ;p hahahaquote:
Ja!quote:
Nee dit jaar ff de boel de boel.quote:Op zondag 29 juni 2014 12:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
jij doet ook niet aan ramadan he ;p hahaha
wow, een 'normaal' antwoordquote:
Uit respect voor de islam ga ik een dag meedoenquote:Op zondag 29 juni 2014 12:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
jij doet ook niet aan ramadan he ;p hahaha
Dat zal de islam leuk vinden.quote:Op zondag 29 juni 2014 12:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Uit respect voor de islam ga ik een dag meedoen
quote:Op zondag 29 juni 2014 12:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Uit respect voor de islam ga ik een dag meedoen
Je gaat niet echt toch? Die fluoride adolescent heeft twee fokkers naar een club laten komen en kwam toen zelf niet opdagen. Dat wil k niet op mijn geweten hebbenquote:Op zondag 29 juni 2014 13:13 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik ben volledig in het zwart, skinny jeans en oogmakeup.
Neuh, ik zou gaan, maar mijn gezelschap had andere plannen en ik heb vandaag geen zin om in m'n eentje te gaan.quote:Op zondag 29 juni 2014 13:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je gaat niet echt toch? Die fluoride adolescent heeft twee fokkers naar een club laten komen en kwam toen zelf niet opdagen. Dat wil k niet op mijn geweten hebben
Waren die twee fokkers jij en BT trouwens?quote:Op zondag 29 juni 2014 13:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je gaat niet echt toch? Die fluoride adolescent heeft twee fokkers naar een club laten komen en kwam toen zelf niet opdagen. Dat wil k niet op mijn geweten hebben
Je gezelschap zijn tardis en hoth?quote:Op zondag 29 juni 2014 13:17 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Neuh, ik zou gaan, maar mijn gezelschap had andere plannen en ik heb vandaag geen zin om in m'n eentje te gaan.
Nee ik heb gister leuke avond gehad in clubbaquote:Op zondag 29 juni 2014 13:17 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Waren die twee fokkers jij en BT trouwens?
Nee, ik had gehoopt met vogeltjesdans te kunnen gaan, maar hij mag me niet of zo.quote:
quote:Op zondag 29 juni 2014 13:20 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Nee, ik had gehoopt met vogeltjesdans te kunnen gaan, maar hij mag me niet of zo.
Maar had je nog kunnen genieten van vrouwelijk schoon dan vannacht?quote:
Ik had aandacht van ze dus ben tevredenquote:Op zondag 29 juni 2014 13:24 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Maar had je nog kunnen genieten van vrouwelijk schoon dan vannacht?
Gematigdheid dient de mens.quote:Op zondag 29 juni 2014 13:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik had aandacht van ze dus ben tevreden
quote:Op zondag 29 juni 2014 13:16 schreef Mortaxx het volgende:
Die fluoride adolescent heeft twee fokkers naar een club laten komen en kwam toen zelf niet opdagen. Dat wil k niet op mijn geweten hebben
Ja kom op manquote:
Ohhh ik dacht dat je doelde op blondie die een pic moest posten.quote:Op zondag 29 juni 2014 13:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja kom op manen dan langer dan 2min laten staan he
Hahaha.quote:Op zondag 29 juni 2014 13:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 juni 2014 13:47 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ohhh ik dacht dat je doelde op blondie die een pic moest posten.Ze heeft nog gedaan ook. kk
____
quote:Ik heb sinds kort een relatie (8 maanden). We zijn zeer gelukkig met elkaar, dat we elkaar gevonden hebben!
Langzaam aan kennis gemaakt met zijn ouders en vriendenkring. Over een vriendin had hij het heel vaak. Ze zagen elkaar elk weekend en gingen dan uit enzo. Puur platonisch beweerde hij dat het was. Maar uiteindelijk kwam toch het hoge woord eruit: hij had wel een one night stand met haar gehad toen ze beide dronken waren (dit was wel ver voordat mijn vriend en ik elkaar kenden).
Ik heb toen voorgesteld dat zij bij mij thuis een keer zou komen om te eten en zodat ik met haar ook kennis kon maken omdat ze zo'n belangrijke vriendin van hem was (enige vrouwelijke vriendin die hij heeft naast zn mannelijke vrienden)
Hij was altijd vol lof over haar. Intelligent, mooi etc. etc. Ik had me er heel wat bij voorgesteld en was eerlijk gezegd ook heel bezorgd. Tot ik haar voor het eerst ontmoette. Ik had nog een vriendin uitgenodigd zodat zij ook wat aanspraak had. Toen ze binnenkwam was ik oprecht verbaast. Een enorm dikke vrouw stond er in mijn kamer. 25 jaar, maar zag eruit als pakweg eind dertig. Ze was zo lelijk dat het oprecht pijn aan mijn ogen deed. Saai kapsel en kleding. Dus alles gleed van me af (qua bezorgdheid enzo). Toen ze weg was alleen aan mijn vriend gevraagd waarom hij met haar om ging. Het idee dat hij met haar had geneukt (al was het dronken) vond ik ook enorm smerig.
Vanaf toen gingen we vaker met elkaar optrekken. Ze kwam vaker langs en haar gebrek aan een normaal uiterlijk compenseerde ze gelukkig ruimschoots omdat het echt een aardige en slimme meid was. Maar nu merk ik dat het me toch steekt hoe mijn vriend en zij met elkaar omgaan. Ze hebben dezelfde interesses waar ik niet over kan meepraten. Ze houden beiden van een stevige wandeling en ondanks dat zij veel dikker is hou ik ze dan niet bij en hobbel ik er maar een beetje achteraan. (het is een wonder hoe ze dit kan met haar logge lijf).
Ze is hier steeds vaker en ik vind dat goed en gezellig maar dan brengt mijn vriend haar ook terug naar huis aan het eind van de avond (de laatste trein is dan al weg). Het is 20 minuten rijden heen en 20 minuten terug, maar ze blijven vaak ook een uur in de auto zitten kletsen. Ik vraag me dan af, wat heeft hij te bespreken met haar wat belangrijker is dan bij mij in bed kruipen s avonds??
Mijn vriendinnen zeggen dat ik me geen zorgen hoef te maken. Degene die haar gezien hebben snappen al niet eens dat mijn vriend met zo iemand om wil gaan. Maar toch zit het me ergens niet lekker...
Misschien omdat ik in het verleden bedrogen ben?
Ik weet niet...zouden jullie dit accepteren van je vriend?
Even door het filmpje geskipt en moet toegeven dat dat er toch best cool uitziet.quote:
Echt magisch gewoon... zo vet.quote:Op zondag 29 juni 2014 14:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
Even door het filmpje geskipt en moet toegeven dat dat er toch best cool uitziet.
whehehquote:Op zondag 29 juni 2014 14:05 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Echt magisch gewoon... zo vet.
Ook paar keer van die fragmenten gehoord van: JAAA VAN PERSIEEE!! JAA VAN PERSIE, HET IS 4-1!!!!! JAAAA en dan iedereen weer opnieuw juichen.Wat een sfeer!
dat is best wel vetquote:Op zondag 29 juni 2014 14:05 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Echt magisch gewoon... zo vet.
Ook paar keer van die fragmenten gehoord van: JAAA VAN PERSIEEE!! JAA VAN PERSIE, HET IS 4-1!!!!! JAAAA en dan iedereen weer opnieuw juichen.Wat een sfeer!
quote:Op zondag 29 juni 2014 14:08 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wat complimenteus van je. Maar met jou weet ik het nooit.
Alle mannen zijn klootzakken.quote:Op zondag 29 juni 2014 14:10 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Nou nou, het kan toch komen doordat ze een keer bedrogen is.
Ik ken die jongen met die camera op een stok volgens mijquote:Op zondag 29 juni 2014 14:11 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja sick as fuck
Overigens een groot deel van de dag hier gestaan![]()
Dat ben ikquote:Op zondag 29 juni 2014 14:13 schreef voederbietel het volgende:
Ik ken die jongen met die camera op een stok volgens mij.
Viel mij ook opquote:Op zondag 29 juni 2014 14:16 schreef voederbietel het volgende:
Er komen niet heel veel vrouwen daar zeker BT? Zonder flauw te willen doen hoor, maar dat valt me op die filmpjes wel op.
Dat denkenquote:
Bizar wat voor geile sloeries in schaars geklede pakjes daar rondlopen.quote:Op zondag 29 juni 2014 14:16 schreef voederbietel het volgende:
Er komen niet heel veel vrouwen daar zeker BT? Zonder flauw te willen doen hoor, maar dat valt me op die filmpjes wel op.
ahaha ben je hommotje ofsoquote:Op zondag 29 juni 2014 14:17 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Dat denken
[..]
Bizar wat voor geile sloeries in schaars geklede pakjes daar rondlopen.Meer mannen, dat is zeker, maar het ontbreekt niet aan vrouwelijk schoon. Zou me overigens ook echt niet kunnen schelen want dat is wel het laatste waar ik mee bezig ben.
Zag in US een foto van een heel cute exemplaarquote:Op zondag 29 juni 2014 14:17 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Dat denken
[..]
Bizar wat voor geile sloeries in schaars geklede pakjes daar rondlopen.Meer mannen, dat is zeker, maar het ontbreekt niet aan vrouwelijk schoon. Zou me overigens ook echt niet kunnen schelen want dat is wel het laatste waar ik mee bezig ben.
Woops, gezien. ja.quote:Op zondag 29 juni 2014 14:18 schreef voederbietel het volgende:
Zag in US een foto van een heel cute exemplaar .
Wel leuk om d'r eens uit deze hoek te zien i.p.v. de tiet hoek.quote:
Cute nog wel?quote:Op zondag 29 juni 2014 14:18 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Zag in US een foto van een heel cute exemplaar.
Dat was het commentaar van iemand anders.quote:Op zondag 29 juni 2014 14:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Cute nog wel?
Heb altijd het idee dat er maar 2 categorieën Defqon snolletjes zijn, de kankergeilen en de bizar lelijke.
Chai weet. Je ziet op tinder ook veel van die technomeisjes. Die zijn vaak wel leukquote:Op zondag 29 juni 2014 14:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Cute nog wel?
Heb altijd het idee dat er maar 2 categorieën Defqon snolletjes zijn, de kankergeilen en de bizar lelijke.
Je hebt tegenwoordig ook een middenmoot aangezien het tegenwoordig ook echt kkr tof is om drugs te gebruiken.quote:Op zondag 29 juni 2014 14:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Cute nog wel?
Plein, Den Haagquote:Op zondag 29 juni 2014 14:21 schreef TARDIS. het volgende:
waar gaat iedereen voetbal kijken vanavond?
Parkpop met voederbietelquote:Op zondag 29 juni 2014 14:21 schreef TARDIS. het volgende:
waar gaat iedereen voetbal kijken vanavond?
Tegenwoordig?quote:Op zondag 29 juni 2014 14:21 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Je hebt tegenwoordig ook een middenmoot aangezien het tegenwoordig ook echt kkr tof is om drugs te gebruiken.
Oh, ik meende altijd dat er vroeger ook wel eens drugs gebruikt werden.quote:Op zondag 29 juni 2014 14:22 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja, het is echt een hype op dit moment.
Zelf weer niks gebruikt?quote:Op zondag 29 juni 2014 14:22 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja, het is echt een hype op dit moment.
Drugs zijn pas rond 2004 uitgevonden.quote:Op zondag 29 juni 2014 14:23 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Oh, ik meende altijd dat er vroeger ook wel eens drugs gebruikt werden.
Snap echt niet hoe je dat vol kan houden.quote:Op zondag 29 juni 2014 14:24 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nope, op karakter alles eruit gestampt. Ben kapot
Omdat ik een KK BUFFEL BEN!!!!quote:Op zondag 29 juni 2014 14:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
Snap echt niet hoe je dat vol kan houden.
zag je ninja edit wel.quote:Op zondag 29 juni 2014 14:24 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dat verklaart wel waarom dp toen pas begon.
hahahquote:
zag het !quote:Op zondag 29 juni 2014 14:24 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dat verklaart wel waarom dp toen pas begon.
Voorbeeld?quote:Op zondag 29 juni 2014 14:25 schreef housesoftheholy het volgende:
Ik snap die users die in Userfoto's posten echt niet.
De een hecht meer aan verbale uiting, de andere meer aan fysieke uiting, zo ingewikkeld is dat toch niet?quote:Op zondag 29 juni 2014 14:25 schreef housesoftheholy het volgende:
Ik snap die users die in Userfoto's posten echt niet.
Ik ga dat niet opzetten nu, kan die muziek niet hendelen met een godse kkkater.quote:Op zondag 29 juni 2014 14:26 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik post hem nog 1x voor de zekerheidDit is toch evenallesvergetenenbeukenmaar?: )
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |