Onkruid vergaat niet eh. Haha. Ha. Ha.quote:
quote:
Doe jy ramadan?quote:Op zondag 29 juni 2014 11:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Onkruid vergaat niet eh. Haha. Ha. Ha.
Nee, ben toch geen moslim.quote:
jij doet ook niet aan ramadan he ;p hahahaquote:
Ja!quote:
Nee dit jaar ff de boel de boel.quote:Op zondag 29 juni 2014 12:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
jij doet ook niet aan ramadan he ;p hahaha
wow, een 'normaal' antwoordquote:
Uit respect voor de islam ga ik een dag meedoenquote:Op zondag 29 juni 2014 12:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
jij doet ook niet aan ramadan he ;p hahaha
Dat zal de islam leuk vinden.quote:Op zondag 29 juni 2014 12:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Uit respect voor de islam ga ik een dag meedoen
quote:Op zondag 29 juni 2014 12:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Uit respect voor de islam ga ik een dag meedoen
Je gaat niet echt toch? Die fluoride adolescent heeft twee fokkers naar een club laten komen en kwam toen zelf niet opdagen. Dat wil k niet op mijn geweten hebbenquote:Op zondag 29 juni 2014 13:13 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik ben volledig in het zwart, skinny jeans en oogmakeup.
Neuh, ik zou gaan, maar mijn gezelschap had andere plannen en ik heb vandaag geen zin om in m'n eentje te gaan.quote:Op zondag 29 juni 2014 13:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je gaat niet echt toch? Die fluoride adolescent heeft twee fokkers naar een club laten komen en kwam toen zelf niet opdagen. Dat wil k niet op mijn geweten hebben
Waren die twee fokkers jij en BT trouwens?quote:Op zondag 29 juni 2014 13:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je gaat niet echt toch? Die fluoride adolescent heeft twee fokkers naar een club laten komen en kwam toen zelf niet opdagen. Dat wil k niet op mijn geweten hebben
Je gezelschap zijn tardis en hoth?quote:Op zondag 29 juni 2014 13:17 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Neuh, ik zou gaan, maar mijn gezelschap had andere plannen en ik heb vandaag geen zin om in m'n eentje te gaan.
Nee ik heb gister leuke avond gehad in clubbaquote:Op zondag 29 juni 2014 13:17 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Waren die twee fokkers jij en BT trouwens?
Nee, ik had gehoopt met vogeltjesdans te kunnen gaan, maar hij mag me niet of zo.quote:
quote:Op zondag 29 juni 2014 13:20 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Nee, ik had gehoopt met vogeltjesdans te kunnen gaan, maar hij mag me niet of zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |