SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.________________________________________________________________________________
VI Oranje meet
Wanneer: woensdag 25 juni.
Waar: Kurhaus, Scheveningen.
Hoe laat begint het: je moet om 17:00 uur aanwezig zijn, dan begint de BBQ
Tot hoe laat duurt het: de uitzending van VI Oranje duurt tot 22:00 uur, daarna kun je nog een wedstrijd bekijken, maar je kunt ook erna naar huis natuurlijk.
Wie komen er:
Johannes_Vermeer
Karina
Littlerabbit
Mexicanobakker
Mortaxx
Paxcon
sp3c
mrstylo - ovb
Wil je mee, laat het even weten in dit topic.
Reserveringsformulier:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
wat denk je zelfquote:Op woensdag 25 juni 2014 21:51 schreef schoolstudent het volgende:
Die chick achter Genee is intens lekker. Zal ze ook een Fokker zijn?
Lijkt wel een beetje op Alba, die wordt zo besprongen door Johannes.quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:51 schreef schoolstudent het volgende:
Die chick achter Genee is intens lekker. Zal ze ook een Fokker zijn?
quote:
nu hotter dam my dochtertquote:
Blegh, zapt door naar notting hillquote:
zap em naar nederland 1 !quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Blegh, zapt door naar notting hill
nee joh la gaan, Frankrijk - AquaDor op kanaal 1quote:
ik ken fokkers ( ja echtquote:Op woensdag 25 juni 2014 21:53 schreef RensAjacied het volgende:
FOKKERS HEBBEN MEEGEKLAPT
Zouden ze aan de wave hebben meegedaan?
me dora aquaquote:Op woensdag 25 juni 2014 21:53 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
nee joh la gaan, Frankrijk - AquaDor op kanaal 1
even kanaal 701, hoppa hd ?quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:53 schreef OverRated het volgende:
Wat een heerlijke vooruitgang in beeldkwaliteit van VI Oranje naar Ned 1
quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:53 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik ken fokkers ( ja echt![]()
) die massaal met de wave meedoen
jij niet hequote:
Ik ookquote:Op woensdag 25 juni 2014 21:57 schreef Ties02 het volgende:
Ik kijk nu al uit naar het verslag van johannes en de rest
Dat was staticquote:Op woensdag 25 juni 2014 22:12 schreef OverRated het volgende:
[..]
Was de man met snor naast/achter Johan een FOK!ker?
Happel, Onlogisch, SjaakBauerquote:Op woensdag 25 juni 2014 21:53 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik ken fokkers ( ja echt![]()
) die massaal met de wave meedoen
Ik kijk nog liever darts.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:09 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Op zich vind ik de Tour de France wel leuk om naar te kijken. Uiteindelijk. Leuk evenement, noem het allemaal maar op. Maar ik word alleen altijd zo moe van die hele administratieve rompslomp achteraf. Dat de hele einduitslag door elkaar gehusseld wordt omdat de helft van de deelnemers aan de verboden middelen hebben gezeten. Dan denk ik bij mezelf van waar heb ik nou eigenlijk drie weken naar zitten kijken of zo. Begrijp je wat ik bedoel. Of niet.
Pics?quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:14 schreef tralalala het volgende:
[..]
Was dat meisje achter Genee in het echt ook zo lekker?
Ik ook.quote:
Denk dat iedereen door gaat feesten daar en dat we pas morgenmiddag de eerste wakkere FOkker vanuit het Kurhaus zullen zien acteren hier....quote:
Ik snap je volkomen ouwe reus.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:09 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Op zich vind ik de Tour de France wel leuk om naar te kijken. Uiteindelijk. Leuk evenement, noem het allemaal maar op. Maar ik word alleen altijd zo moe van die hele administratieve rompslomp achteraf. Dat de hele einduitslag door elkaar gehusseld wordt omdat de helft van de deelnemers aan de verboden middelen hebben gezeten. Dan denk ik bij mezelf van waar heb ik nou eigenlijk drie weken naar zitten kijken of zo. Begrijp je wat ik bedoel. Of niet.
Dat vind ik nou niks die Leontine Ruiters, die barbiepop.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:17 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Dit is misschien wel leuk om even te vertellen, ik heb een keer meegedaan aan het Rad van Fortuin.
Nee joh dat was echt een wereldwijf.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:19 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dat vind ik nou niks die Leontine Ruiters, die barbiepop.
Die is wel leuk opgedroogd voor dr leeftijd hoor.. Zag dr een paar maanden terug op een VIP party ..quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:19 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dat vind ik nou niks die Leontine Ruiters, die barbiepop.
Ik zeg jou eerlijk he Grifte ik heb zeven jaar, ZEVEN JAAR, iedere schoolvakantie naar die Lance Armstrong zitten gluren. Met een schaaltje nootjes op schoot. Dattie iedereen het snot voor de ogen reed. Heuveltje op, heuveltje af. En dan blijkt hij gewoon een valsspeler te zijn. Ik dacht dat ik niet goed werd, toen ik dat hoorde. Dat gaat toch helemaal nergens meer over man. Schei uit.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:18 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ik snap je volkomen ouwe reus.
Als kind keek ik drie weken lang elke seconde van de Tour die op TV werd uitgezonden, mooi bijhouden hoe goed helden als Beloki en Mayo het deden. Had zelfs zo'n Tour de France - bordspel, uren mee vermaakt.
Maar dan hoor je later dat gewoon elke favoriet uit je jeugd op doping is betrapt, ja dan heb je inderdaad iets van godverdomme stelletje teringlijers. Kijk nog wel eens de bergetappes, hopend op wat spektakel, maar verder denk ik laat gaan joh.
Er zullen wel schermen over en weer staan ... Wie weet krijgen we gauw een uitlegquote:Op woensdag 25 juni 2014 22:27 schreef Grifte het volgende:
Maar dan heeft Karina (of een andere vrouw), dus het hele showtje alleen maar Wilfried kunnen zien, aangezien ze zover achter het schermpje verscholen zat. Ben je mooi klaar mee.
Neequote:Op woensdag 25 juni 2014 22:34 schreef alors het volgende:
Die jongen naast haar lijkt wel wat op Kooijemans
ja klein beetjequote:Op woensdag 25 juni 2014 22:34 schreef alors het volgende:
Dat is toch Paxcon?quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Karina.gif
Is dat dr toyboy ernaast?
quote:
Ik dacht eerst Littlerabbit maar nu denk ik Johannes.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:38 schreef Specularium het volgende:
Ik vraag me toch af wie die Kooijermans is.
60 euro uitgeven en uiteindelijk plaats (moeten) nemen achter een TV-scherm. Ja, dom.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Karina.gif
Is dat dr toyboy ernaast?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
LR heeft Daley Blind haarquote:Op woensdag 25 juni 2014 22:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik dacht eerst Littlerabbit maar nu denk ik Johannes.
quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:39 schreef Zipportal het volgende:
[..]
60 euro uitgeven en uiteindelijk plaats (moeten) nemen achter een TV-scherm. Ja, dom.Vertel eens wie iedereen is op die gif?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
LR zat meer in een hoekje en heeft een donkere bos krullenquote:Op woensdag 25 juni 2014 22:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:39 schreef Zipportal het volgende:
[..]
60 euro uitgeven en uiteindelijk plaats (moeten) nemen achter een TV-scherm. Ja, dom.Echt teveel geld. Ik ga zo een review schrijvenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja en? Die heb jij ook.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:39 schreef alors het volgende:
[..]
LR zat meer in een hoekje en heeft een donkere bos krullen
Geen CP achteraf?quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Echt teveel geld. Ik ga zo een review schrijven
Dank.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:39 schreef Divje het volgende:
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)ec2-9836625c0590.mp4
Laat maar, je snapt hem nietquote:
Jij weet toch sowieso hoe de moderators eruit zien?quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dank.
* GGMM downloadt.
Zodra ik enig idee heb wie de fokkers zijn volgen er gifjes.
Hoe moet ik als boerenlul achter een computer iedereen kennen op FOK?quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:39 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Vertel eens wie iedereen is op die gif?
Hoe zou ik dat moeten weten?quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:41 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Jij weet toch sowieso hoe de moderators eruit zien?
Oh ik dacht dat er ook live moderatormeetings bestondenquote:
quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:42 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat er ook live moderatormeetings bestonden
Ok sorryquote:Op woensdag 25 juni 2014 22:41 schreef alors het volgende:
[..]
Ja, maar ik verlaag me niet tot dat niveau.
Dat zou toch kunnen manquote:
Ik zag geen reet, weinig eten, muntjes waren na tienen meteen niet meer geldig, het voetbal was niet fatsoenlijk te zien, enz enzquote:
Hoezo denk jij dat? Wat zou zo'n meeting volgens jou inhouden?quote:
Sterkte met het verwerken van de flopavond.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zag geen reet, weinig eten, muntjes waren na tienen meteen niet meer geldig, het voetbal was niet fatsoenlijk te zien, enz enz
Prima voer voor een KLB topicquote:Op woensdag 25 juni 2014 22:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zag geen reet, weinig eten, muntjes waren na tienen meteen niet meer geldig, het voetbal was niet fatsoenlijk te zien, enz enz
Eh, het forum bespreken bijvoorbeeld?quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoezo denk jij dat? Wat zou zo'n meeting volgens jou inhouden?
Het is niet Johannes en ook niet Paxgod.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nog wel lekker veel salade gegeten?quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Had jij er meer van verwacht?quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tientje minder was het prima geweest.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sterkte met het verwerken van de flopavond.
Ik zie het al voor me, ja.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:44 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Eh, het forum bespreken bijvoorbeeld?
Je zat achter het scherm?quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Doe nou niet alsof dat niet bestaat. Laatste mod meeting was jij er ook gewoon bij, of weet je het niet meer?quote:
Jij doet dit forum nu tekort.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me, ja.
In het openbaar doodserieus praten over een internetforum, alle schaamte voorbij.
ik noem geen namenquote:
Viel het mee of tegen om eindelijk eens buiten in de echte wereld te vertoeven, na zoveel weken onafgebroken op de zolderkamer?quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh ja, vertel dan maar eens waarom.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:46 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Jij doet dit forum nu tekort.
Was het ook lekker koel in de tent, of vies warm? Omdat Gijp in het begin zo zat te zweten.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ik zit met je klote te spelequote:Op woensdag 25 juni 2014 22:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oh ja, vertel dan maar eens waarom.
Ah dus toch!quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:46 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Doe nou niet alsof dat niet bestaat. Laatste mod meeting was jij er ook gewoon bij, of weet je het niet meer?
lr is leuk hequote:Op woensdag 25 juni 2014 22:41 schreef sp3c het volgende:
dit was wel echt exact wat ik ervan verwacht had, das ook gewoon netjes
Ik dacht dat jij die blije neger was.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:41 schreef sp3c het volgende:
"Heb jij nog notes uitgedeeld?"quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me, ja.
In het openbaar doodserieus praten over een internetforum, alle schaamte voorbij.
maar waarom was jij er vandaag eigenlijk niet bij eikel scheveningen leg toch bij jou om de hoekquote:Op woensdag 25 juni 2014 22:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij die blije neger was.
Voel je je nu beledigd?
Goede UI ouwe reus, rip Tucoquote:Op woensdag 25 juni 2014 22:41 schreef sp3c het volgende:
Je moet 18 of ouder zijn om erbij te mogen zijn.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:49 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
maar waarom was jij er vandaag eigenlijk niet bij eikel scheveningen leg toch bij jou om de hoek
quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:50 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Je moet 18 of ouder zijn om erbij te mogen zijn.
Ik ben een kijkcijferhit.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:50 schreef Pascalus het volgende:
[..]
ik ben DE blije negerquote:Op woensdag 25 juni 2014 22:49 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
maar waarom was jij er vandaag eigenlijk niet bij eikel scheveningen leg toch bij jou om de hoek
Waarom? Is er een gangbang met Escha backstage ofzo?quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:50 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Tenzij je Demen Boelboel heet natuurlijk.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:50 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ja.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:52 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Waarom? Is er een gangbang met Escha backstage ofzo?
Wie?quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:53 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Tenzij je Demen Boelboel heet natuurlijk.
quote:
Hij zit toch niet in de uitzending?quote:
Zeg ik ook niet. Hij is overigens wel eens in de uitzending geweest.quote:
Wie is die mooie jongen?quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:33 schreef charmed_angel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die neger is ook en fokker?
ha, gayquote:
quote:
quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:34 schreef alors het volgende:
nee volgens mij mocht je uberhaupt niet opstaan, overal norse bouncers de grootste waz een dame en 1 had het uniform van Karel Doorman aangetrokken, dat was de chef denk ikquote:Op woensdag 25 juni 2014 22:50 schreef Grifte het volgende:
[..]
Goede UI ouwe reus, rip Tuco![]()
Nog een biertje besteld bij Escha?
als je als blanke een zwart shirt draagt ben je uber wit.quote:
even de oogjes uitpuilen O_Oquote:Op woensdag 25 juni 2014 23:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hij had eigenlijk een BMI'tje moeten doen
uuhhhhquote:Op woensdag 25 juni 2014 23:06 schreef Jimbo het volgende:
[..]
even de oogjes uitpuilen O_O
(trouwens C_A, stuur me je psn naam eens in de DM)
dan kun je hem zien in het donker das superhandigquote:
stommertquote:Op woensdag 25 juni 2014 23:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
uuhhhh![]()
Ik speel nooit PS![]()
Heb alleen xbox
ehm, hoi bier. mijn naam is michel.quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:13 schreef Karina het volgende:
Ik faal in mobiel pozten dus komt morgen wel 1 ding KUT binnemkort mark tuitert las ik net godverdomme
quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:13 schreef Karina het volgende:
Ik faal in mobiel pozten dus komt morgen wel 1 ding KUT binnemkort mark tuitert las ik net godverdomme
xdquote:Op woensdag 25 juni 2014 23:16 schreef Lokale_Notabele het volgende:
ze kunne beter Antonie Kamerling aan die tafel zetten
ja tog niet dan
Tuurlijk wel Wimpie, niks aan de hand toch pik?quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:16 schreef Lokale_Notabele het volgende:
ja tog niet dan
dat ze dat overgebleven vlees weggooien: belachelijk, maak dan minder klaar als je van plan bent gierig te doenquote:Op woensdag 25 juni 2014 23:10 schreef Mortaxx het volgende:
Verslagje dan
55 euro voor een arrangement: toegang tot de uitzending, 2 drankjes en een onbeperkt braziliaans grill buffet. Dat laatste was de grootste tegenvaller. Per persoon kreeg je een kleine hamburger, een spies garnalen en een met wat stukjes kip. Het saladebuffet was onbeperkt maar niet erg lekker. Toen ik later terugging mocht ik nog een kipspiesje, maar verder niets anders moest ik de kip weer terugleggen. Ze gooien wat over blijft blijkbaar liever weg.
We waren wat laat in de studio waardoor we redelijk achteraan kwamen te zitten. Derksen, Been en Gijp waren buiten beeld waardoor het merendeel van de show via een scherm gevolgd moest worden. De floormanager deed een repetitie JUICHEN, de heren kwamen aan tafel en showtje begon. Vond het een erg matige show. Na afloop waren de heren op Gijp na snel er vandoor. Het was zijn beurt om met het publiek op de foto te gaan. Danny bleef ook nog even tot grote vreugde van Karina. Johannes en ik kwamen later in het toilet Dijkstra tegen die ook nog de tijd nam voor een foto.
Losse puntjes:
Escha staat er alleen voor de sier. Ze regelt alleen de drankjes voor de heren.
Jaimy van Mora was ergJohannes probeerde haar nog te hosselen.
Het Kurhauspersoneel snapt er weinig van. Terecht dat ze worden uitgebuit.
die is doodquote:Op woensdag 25 juni 2014 23:16 schreef Lokale_Notabele het volgende:
ja tog niet dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |