Viel het mee of tegen om eindelijk eens buiten in de echte wereld te vertoeven, na zoveel weken onafgebroken op de zolderkamer?quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zag geen reet, weinig eten, muntjes waren na tienen meteen niet meer geldig, het voetbal was niet fatsoenlijk te zien, enz enz
Oh ja, vertel dan maar eens waarom.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:46 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Jij doet dit forum nu tekort.
Was het ook lekker koel in de tent, of vies warm? Omdat Gijp in het begin zo zat te zweten.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zag geen reet, weinig eten, muntjes waren na tienen meteen niet meer geldig, het voetbal was niet fatsoenlijk te zien, enz enz
ik zit met je klote te spelequote:Op woensdag 25 juni 2014 22:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oh ja, vertel dan maar eens waarom.
Ah dus toch!quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:46 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Doe nou niet alsof dat niet bestaat. Laatste mod meeting was jij er ook gewoon bij, of weet je het niet meer?
lr is leuk hequote:Op woensdag 25 juni 2014 22:41 schreef sp3c het volgende:
dit was wel echt exact wat ik ervan verwacht had, das ook gewoon netjes
Ik dacht dat jij die blije neger was.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:41 schreef sp3c het volgende:
"Heb jij nog notes uitgedeeld?"quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me, ja.
In het openbaar doodserieus praten over een internetforum, alle schaamte voorbij.
maar waarom was jij er vandaag eigenlijk niet bij eikel scheveningen leg toch bij jou om de hoekquote:Op woensdag 25 juni 2014 22:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij die blije neger was.
Voel je je nu beledigd?
Goede UI ouwe reus, rip Tucoquote:Op woensdag 25 juni 2014 22:41 schreef sp3c het volgende:
Je moet 18 of ouder zijn om erbij te mogen zijn.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:49 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
maar waarom was jij er vandaag eigenlijk niet bij eikel scheveningen leg toch bij jou om de hoek
quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:50 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Je moet 18 of ouder zijn om erbij te mogen zijn.
Ik ben een kijkcijferhit.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:50 schreef Pascalus het volgende:
[..]
ik ben DE blije negerquote:Op woensdag 25 juni 2014 22:49 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
maar waarom was jij er vandaag eigenlijk niet bij eikel scheveningen leg toch bij jou om de hoek
Waarom? Is er een gangbang met Escha backstage ofzo?quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:50 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Tenzij je Demen Boelboel heet natuurlijk.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:50 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ja.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:52 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Waarom? Is er een gangbang met Escha backstage ofzo?
Wie?quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:53 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Tenzij je Demen Boelboel heet natuurlijk.
quote:
Hij zit toch niet in de uitzending?quote:
Zeg ik ook niet. Hij is overigens wel eens in de uitzending geweest.quote:
Wie is die mooie jongen?quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:33 schreef charmed_angel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die neger is ook en fokker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |