Ik ookquote:Op woensdag 25 juni 2014 21:57 schreef Ties02 het volgende:
Ik kijk nu al uit naar het verslag van johannes en de rest

Dat was staticquote:Op woensdag 25 juni 2014 22:12 schreef OverRated het volgende:
[..]
Was de man met snor naast/achter Johan een FOK!ker?

Happel, Onlogisch, SjaakBauerquote:Op woensdag 25 juni 2014 21:53 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik ken fokkers ( ja echt![]()
) die massaal met de wave meedoen

Ik kijk nog liever darts.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:09 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Op zich vind ik de Tour de France wel leuk om naar te kijken. Uiteindelijk. Leuk evenement, noem het allemaal maar op. Maar ik word alleen altijd zo moe van die hele administratieve rompslomp achteraf. Dat de hele einduitslag door elkaar gehusseld wordt omdat de helft van de deelnemers aan de verboden middelen hebben gezeten. Dan denk ik bij mezelf van waar heb ik nou eigenlijk drie weken naar zitten kijken of zo. Begrijp je wat ik bedoel. Of niet.

Pics?quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:14 schreef tralalala het volgende:
[..]
Was dat meisje achter Genee in het echt ook zo lekker?

Ik ook.quote:

Denk dat iedereen door gaat feesten daar en dat we pas morgenmiddag de eerste wakkere FOkker vanuit het Kurhaus zullen zien acteren hier....quote:

Ik snap je volkomen ouwe reus.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:09 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Op zich vind ik de Tour de France wel leuk om naar te kijken. Uiteindelijk. Leuk evenement, noem het allemaal maar op. Maar ik word alleen altijd zo moe van die hele administratieve rompslomp achteraf. Dat de hele einduitslag door elkaar gehusseld wordt omdat de helft van de deelnemers aan de verboden middelen hebben gezeten. Dan denk ik bij mezelf van waar heb ik nou eigenlijk drie weken naar zitten kijken of zo. Begrijp je wat ik bedoel. Of niet.

Dat vind ik nou niks die Leontine Ruiters, die barbiepop.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:17 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Dit is misschien wel leuk om even te vertellen, ik heb een keer meegedaan aan het Rad van Fortuin.

Nee joh dat was echt een wereldwijf.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:19 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dat vind ik nou niks die Leontine Ruiters, die barbiepop.

Die is wel leuk opgedroogd voor dr leeftijd hoor.. Zag dr een paar maanden terug op een VIP party ..quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:19 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dat vind ik nou niks die Leontine Ruiters, die barbiepop.

Ik zeg jou eerlijk he Grifte ik heb zeven jaar, ZEVEN JAAR, iedere schoolvakantie naar die Lance Armstrong zitten gluren. Met een schaaltje nootjes op schoot. Dattie iedereen het snot voor de ogen reed. Heuveltje op, heuveltje af. En dan blijkt hij gewoon een valsspeler te zijn. Ik dacht dat ik niet goed werd, toen ik dat hoorde. Dat gaat toch helemaal nergens meer over man. Schei uit.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:18 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ik snap je volkomen ouwe reus.
Als kind keek ik drie weken lang elke seconde van de Tour die op TV werd uitgezonden, mooi bijhouden hoe goed helden als Beloki en Mayo het deden. Had zelfs zo'n Tour de France - bordspel, uren mee vermaakt.
Maar dan hoor je later dat gewoon elke favoriet uit je jeugd op doping is betrapt, ja dan heb je inderdaad iets van godverdomme stelletje teringlijers. Kijk nog wel eens de bergetappes, hopend op wat spektakel, maar verder denk ik laat gaan joh.

Er zullen wel schermen over en weer staan ... Wie weet krijgen we gauw een uitlegquote:Op woensdag 25 juni 2014 22:27 schreef Grifte het volgende:
Maar dan heeft Karina (of een andere vrouw), dus het hele showtje alleen maar Wilfried kunnen zien, aangezien ze zover achter het schermpje verscholen zat. Ben je mooi klaar mee.

Neequote:Op woensdag 25 juni 2014 22:34 schreef alors het volgende:
Die jongen naast haar lijkt wel wat op Kooijemans

ja klein beetjequote:Op woensdag 25 juni 2014 22:34 schreef alors het volgende:
Die jongen naast haar lijkt wel wat op Kooijemans
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |