Ik zeg jou eerlijk he Grifte ik heb zeven jaar, ZEVEN JAAR, iedere schoolvakantie naar die Lance Armstrong zitten gluren. Met een schaaltje nootjes op schoot. Dattie iedereen het snot voor de ogen reed. Heuveltje op, heuveltje af. En dan blijkt hij gewoon een valsspeler te zijn. Ik dacht dat ik niet goed werd, toen ik dat hoorde. Dat gaat toch helemaal nergens meer over man. Schei uit.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:18 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ik snap je volkomen ouwe reus.
Als kind keek ik drie weken lang elke seconde van de Tour die op TV werd uitgezonden, mooi bijhouden hoe goed helden als Beloki en Mayo het deden. Had zelfs zo'n Tour de France - bordspel, uren mee vermaakt.
Maar dan hoor je later dat gewoon elke favoriet uit je jeugd op doping is betrapt, ja dan heb je inderdaad iets van godverdomme stelletje teringlijers. Kijk nog wel eens de bergetappes, hopend op wat spektakel, maar verder denk ik laat gaan joh.

Er zullen wel schermen over en weer staan ... Wie weet krijgen we gauw een uitlegquote:Op woensdag 25 juni 2014 22:27 schreef Grifte het volgende:
Maar dan heeft Karina (of een andere vrouw), dus het hele showtje alleen maar Wilfried kunnen zien, aangezien ze zover achter het schermpje verscholen zat. Ben je mooi klaar mee.

Neequote:Op woensdag 25 juni 2014 22:34 schreef alors het volgende:
Die jongen naast haar lijkt wel wat op Kooijemans

ja klein beetjequote:Op woensdag 25 juni 2014 22:34 schreef alors het volgende:
Die jongen naast haar lijkt wel wat op Kooijemans

Dat is toch Paxcon?quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Karina.gif
Is dat dr toyboy ernaast?

quote:

Ik dacht eerst Littlerabbit maar nu denk ik Johannes.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:38 schreef Specularium het volgende:
Ik vraag me toch af wie die Kooijermans is.

60 euro uitgeven en uiteindelijk plaats (moeten) nemen achter een TV-scherm. Ja, dom.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Karina.gif
Is dat dr toyboy ernaast?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

LR heeft Daley Blind haarquote:Op woensdag 25 juni 2014 22:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik dacht eerst Littlerabbit maar nu denk ik Johannes.

quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:39 schreef Zipportal het volgende:
[..]
60 euro uitgeven en uiteindelijk plaats (moeten) nemen achter een TV-scherm. Ja, dom.Vertel eens wie iedereen is op die gif?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.

LR zat meer in een hoekje en heeft een donkere bos krullenquote:Op woensdag 25 juni 2014 22:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]

quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:39 schreef Zipportal het volgende:
[..]
60 euro uitgeven en uiteindelijk plaats (moeten) nemen achter een TV-scherm. Ja, dom.Echt teveel geld. Ik ga zo een review schrijvenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Ja en? Die heb jij ook.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:39 schreef alors het volgende:
[..]
LR zat meer in een hoekje en heeft een donkere bos krullen

Geen CP achteraf?quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Echt teveel geld. Ik ga zo een review schrijven

Dank.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:39 schreef Divje het volgende:
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)ec2-9836625c0590.mp4

Laat maar, je snapt hem nietquote:

Jij weet toch sowieso hoe de moderators eruit zien?quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dank.
* GGMM downloadt.
Zodra ik enig idee heb wie de fokkers zijn volgen er gifjes.

Hoe moet ik als boerenlul achter een computer iedereen kennen op FOK?quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:39 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Vertel eens wie iedereen is op die gif?

Hoe zou ik dat moeten weten?quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:41 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Jij weet toch sowieso hoe de moderators eruit zien?

Oh ik dacht dat er ook live moderatormeetings bestondenquote:

quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:42 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat er ook live moderatormeetings bestonden

Ok sorryquote:Op woensdag 25 juni 2014 22:41 schreef alors het volgende:
[..]
Ja, maar ik verlaag me niet tot dat niveau.

Dat zou toch kunnen manquote:

Ik zag geen reet, weinig eten, muntjes waren na tienen meteen niet meer geldig, het voetbal was niet fatsoenlijk te zien, enz enzquote:

Hoezo denk jij dat? Wat zou zo'n meeting volgens jou inhouden?quote:

Sterkte met het verwerken van de flopavond.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zag geen reet, weinig eten, muntjes waren na tienen meteen niet meer geldig, het voetbal was niet fatsoenlijk te zien, enz enz

Prima voer voor een KLB topicquote:Op woensdag 25 juni 2014 22:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zag geen reet, weinig eten, muntjes waren na tienen meteen niet meer geldig, het voetbal was niet fatsoenlijk te zien, enz enz

Eh, het forum bespreken bijvoorbeeld?quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoezo denk jij dat? Wat zou zo'n meeting volgens jou inhouden?

Het is niet Johannes en ook niet Paxgod.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]

Nog wel lekker veel salade gegeten?quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]

Had jij er meer van verwacht?quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]

Tientje minder was het prima geweest.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sterkte met het verwerken van de flopavond.

Ik zie het al voor me, ja.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:44 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Eh, het forum bespreken bijvoorbeeld?

Je zat achter het scherm?quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]

Doe nou niet alsof dat niet bestaat. Laatste mod meeting was jij er ook gewoon bij, of weet je het niet meer?quote:

Jij doet dit forum nu tekort.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me, ja.
In het openbaar doodserieus praten over een internetforum, alle schaamte voorbij.

ik noem geen namenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |