Dat is toch Paxcon?quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Karina.gif
Is dat dr toyboy ernaast?

quote:

Ik dacht eerst Littlerabbit maar nu denk ik Johannes.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:38 schreef Specularium het volgende:
Ik vraag me toch af wie die Kooijermans is.

60 euro uitgeven en uiteindelijk plaats (moeten) nemen achter een TV-scherm. Ja, dom.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Karina.gif
Is dat dr toyboy ernaast?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

LR heeft Daley Blind haarquote:Op woensdag 25 juni 2014 22:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik dacht eerst Littlerabbit maar nu denk ik Johannes.

quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:39 schreef Zipportal het volgende:
[..]
60 euro uitgeven en uiteindelijk plaats (moeten) nemen achter een TV-scherm. Ja, dom.Vertel eens wie iedereen is op die gif?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.

LR zat meer in een hoekje en heeft een donkere bos krullenquote:Op woensdag 25 juni 2014 22:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]

quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:39 schreef Zipportal het volgende:
[..]
60 euro uitgeven en uiteindelijk plaats (moeten) nemen achter een TV-scherm. Ja, dom.Echt teveel geld. Ik ga zo een review schrijvenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Ja en? Die heb jij ook.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:39 schreef alors het volgende:
[..]
LR zat meer in een hoekje en heeft een donkere bos krullen

Geen CP achteraf?quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Echt teveel geld. Ik ga zo een review schrijven

Dank.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:39 schreef Divje het volgende:
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)ec2-9836625c0590.mp4

Laat maar, je snapt hem nietquote:

Jij weet toch sowieso hoe de moderators eruit zien?quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dank.
* GGMM downloadt.
Zodra ik enig idee heb wie de fokkers zijn volgen er gifjes.

Hoe moet ik als boerenlul achter een computer iedereen kennen op FOK?quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:39 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Vertel eens wie iedereen is op die gif?

Hoe zou ik dat moeten weten?quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:41 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Jij weet toch sowieso hoe de moderators eruit zien?

Oh ik dacht dat er ook live moderatormeetings bestondenquote:

quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:42 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat er ook live moderatormeetings bestonden

Ok sorryquote:Op woensdag 25 juni 2014 22:41 schreef alors het volgende:
[..]
Ja, maar ik verlaag me niet tot dat niveau.

Dat zou toch kunnen manquote:

Ik zag geen reet, weinig eten, muntjes waren na tienen meteen niet meer geldig, het voetbal was niet fatsoenlijk te zien, enz enzquote:

Hoezo denk jij dat? Wat zou zo'n meeting volgens jou inhouden?quote:

Sterkte met het verwerken van de flopavond.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zag geen reet, weinig eten, muntjes waren na tienen meteen niet meer geldig, het voetbal was niet fatsoenlijk te zien, enz enz

Prima voer voor een KLB topicquote:Op woensdag 25 juni 2014 22:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zag geen reet, weinig eten, muntjes waren na tienen meteen niet meer geldig, het voetbal was niet fatsoenlijk te zien, enz enz

Eh, het forum bespreken bijvoorbeeld?quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoezo denk jij dat? Wat zou zo'n meeting volgens jou inhouden?

Het is niet Johannes en ook niet Paxgod.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]

Nog wel lekker veel salade gegeten?quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]

Had jij er meer van verwacht?quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]

Tientje minder was het prima geweest.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sterkte met het verwerken van de flopavond.

Ik zie het al voor me, ja.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:44 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Eh, het forum bespreken bijvoorbeeld?

Je zat achter het scherm?quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]

Doe nou niet alsof dat niet bestaat. Laatste mod meeting was jij er ook gewoon bij, of weet je het niet meer?quote:

Jij doet dit forum nu tekort.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me, ja.
In het openbaar doodserieus praten over een internetforum, alle schaamte voorbij.

ik noem geen namenquote:

Viel het mee of tegen om eindelijk eens buiten in de echte wereld te vertoeven, na zoveel weken onafgebroken op de zolderkamer?quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]

Oh ja, vertel dan maar eens waarom.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:46 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Jij doet dit forum nu tekort.

Was het ook lekker koel in de tent, of vies warm? Omdat Gijp in het begin zo zat te zweten.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]

ik zit met je klote te spelequote:Op woensdag 25 juni 2014 22:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oh ja, vertel dan maar eens waarom.

Ah dus toch!quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:46 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Doe nou niet alsof dat niet bestaat. Laatste mod meeting was jij er ook gewoon bij, of weet je het niet meer?

lr is leuk hequote:Op woensdag 25 juni 2014 22:41 schreef sp3c het volgende:
dit was wel echt exact wat ik ervan verwacht had, das ook gewoon netjes

Ik dacht dat jij die blije neger was.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:41 schreef sp3c het volgende:

"Heb jij nog notes uitgedeeld?"quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me, ja.
In het openbaar doodserieus praten over een internetforum, alle schaamte voorbij.

maar waarom was jij er vandaag eigenlijk niet bij eikel scheveningen leg toch bij jou om de hoekquote:Op woensdag 25 juni 2014 22:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij die blije neger was.
Voel je je nu beledigd?

Goede UI ouwe reus, rip Tucoquote:Op woensdag 25 juni 2014 22:41 schreef sp3c het volgende:

Je moet 18 of ouder zijn om erbij te mogen zijn.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:49 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
maar waarom was jij er vandaag eigenlijk niet bij eikel scheveningen leg toch bij jou om de hoek

quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:50 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Je moet 18 of ouder zijn om erbij te mogen zijn.

Ik ben een kijkcijferhit.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:50 schreef Pascalus het volgende:
[..]

ik ben DE blije negerquote:Op woensdag 25 juni 2014 22:49 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
maar waarom was jij er vandaag eigenlijk niet bij eikel scheveningen leg toch bij jou om de hoek

Waarom? Is er een gangbang met Escha backstage ofzo?quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:50 schreef Pascalus het volgende:
[..]

Tenzij je Demen Boelboel heet natuurlijk.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:50 schreef Pascalus het volgende:
[..]

Ja.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:52 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Waarom? Is er een gangbang met Escha backstage ofzo?

Wie?quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:53 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Tenzij je Demen Boelboel heet natuurlijk.

quote:

Hij zit toch niet in de uitzending?quote:

Zeg ik ook niet. Hij is overigens wel eens in de uitzending geweest.quote:

Wie is die mooie jongen?quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:33 schreef charmed_angel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die neger is ook en fokker?

ha, gayquote:

quote:
quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:34 schreef alors het volgende:
Die jongen naast haar lijkt wel wat op Kooijemans

nee volgens mij mocht je uberhaupt niet opstaan, overal norse bouncers de grootste waz een dame en 1 had het uniform van Karel Doorman aangetrokken, dat was de chef denk ikquote:Op woensdag 25 juni 2014 22:50 schreef Grifte het volgende:
[..]
Goede UI ouwe reus, rip Tuco![]()
Nog een biertje besteld bij Escha?

als je als blanke een zwart shirt draagt ben je uber wit.quote:

even de oogjes uitpuilen O_Oquote:Op woensdag 25 juni 2014 23:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hij had eigenlijk een BMI'tje moeten doen

uuhhhhquote:Op woensdag 25 juni 2014 23:06 schreef Jimbo het volgende:
[..]
even de oogjes uitpuilen O_O
(trouwens C_A, stuur me je psn naam eens in de DM)

dan kun je hem zien in het donker das superhandigquote:

stommertquote:Op woensdag 25 juni 2014 23:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
uuhhhh![]()
Ik speel nooit PS![]()
Heb alleen xbox

ehm, hoi bier. mijn naam is michel.quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:13 schreef Karina het volgende:
Ik faal in mobiel pozten dus komt morgen wel 1 ding KUT binnemkort mark tuitert las ik net godverdomme

quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:13 schreef Karina het volgende:
Ik faal in mobiel pozten dus komt morgen wel 1 ding KUT binnemkort mark tuitert las ik net godverdomme

xdquote:Op woensdag 25 juni 2014 23:16 schreef Lokale_Notabele het volgende:
ze kunne beter Antonie Kamerling aan die tafel zetten
ja tog niet dan

Tuurlijk wel Wimpie, niks aan de hand toch pik?quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:16 schreef Lokale_Notabele het volgende:
ja tog niet dan

dat ze dat overgebleven vlees weggooien: belachelijk, maak dan minder klaar als je van plan bent gierig te doenquote:Op woensdag 25 juni 2014 23:10 schreef Mortaxx het volgende:
Verslagje dan
55 euro voor een arrangement: toegang tot de uitzending, 2 drankjes en een onbeperkt braziliaans grill buffet. Dat laatste was de grootste tegenvaller. Per persoon kreeg je een kleine hamburger, een spies garnalen en een met wat stukjes kip. Het saladebuffet was onbeperkt maar niet erg lekker. Toen ik later terugging mocht ik nog een kipspiesje, maar verder niets anders moest ik de kip weer terugleggen. Ze gooien wat over blijft blijkbaar liever weg.
We waren wat laat in de studio waardoor we redelijk achteraan kwamen te zitten. Derksen, Been en Gijp waren buiten beeld waardoor het merendeel van de show via een scherm gevolgd moest worden. De floormanager deed een repetitie JUICHEN, de heren kwamen aan tafel en showtje begon. Vond het een erg matige show. Na afloop waren de heren op Gijp na snel er vandoor. Het was zijn beurt om met het publiek op de foto te gaan. Danny bleef ook nog even tot grote vreugde van Karina. Johannes en ik kwamen later in het toilet Dijkstra tegen die ook nog de tijd nam voor een foto.
Losse puntjes:
Escha staat er alleen voor de sier. Ze regelt alleen de drankjes voor de heren.
Jaimy van Mora was ergJohannes probeerde haar nog te hosselen.
Het Kurhauspersoneel snapt er weinig van. Terecht dat ze worden uitgebuit.

die is doodquote:Op woensdag 25 juni 2014 23:16 schreef Lokale_Notabele het volgende:
ja tog niet dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |