Ik zal even nadenken over nieuwe dingen voor in de OPquote:
negers ;9quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:40 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Beetje die negers gek maken net als Bogarde vroeger
okquote:
Kom gewoon weer eens gezellig postenquote:Op woensdag 25 juni 2014 21:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zal even nadenken over nieuwe dingen voor in de OP![]()
Suggesties zijn welkom naturlijk
Welke afkomstquote:Op woensdag 25 juni 2014 21:41 schreef Geo4kant het volgende:
Nieuwe poetsvrouw ingehuurd, nu kan ik mijn portemonnee niet vinden.. t zal toch niet waar zijn..
verdacht...quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:41 schreef Geo4kant het volgende:
Nieuwe poetsvrouw ingehuurd, nu kan ik mijn portemonnee niet vinden.. t zal toch niet waar zijn..
kunnen we hier op de een of andere manier een rassenrelletje mee beginnen ?quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:41 schreef Geo4kant het volgende:
Dat zekerquote:Op woensdag 25 juni 2014 21:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kom gewoon weer eens gezellig posten
Linkerbroekzak! Linkerbroekzak!quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:41 schreef Geo4kant het volgende:
Als ie maar glimtquote:Op woensdag 25 juni 2014 21:41 schreef Geo4kant het volgende:
nee jij bent zwartquote:
SHIT IS AANquote:Op woensdag 25 juni 2014 21:41 schreef Geo4kant het volgende:
heb je niks aan man, die maken niet goed schoon.quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nederlands en blank, ja discrimimeneer?
Dan is hij gestolenquote:Op woensdag 25 juni 2014 21:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hij mag niet praten omdat er zulke idioten achter hem zitten.quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:42 schreef RensAjacied het volgende:
Diekstra was de vorige uitzending meer spraakzaam.
Kan ie evengoed nog wel in je linkerbroekzak zitten, welke broek had je vanmiddag aan?quote:
dat kan niet, als ie open staatquote:
jaahaaquote:
Neequote:
Nederlands en blank is trouwens een pleonasmequote:Op woensdag 25 juni 2014 21:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Das waarquote:Op woensdag 25 juni 2014 21:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kan ie evengoed nog wel in je linkerbroekzak zitten, welke broek had je vanmiddag aan?
Dit is niet waar.. Fer en Depay zijn ook Nederlandersquote:Op woensdag 25 juni 2014 21:43 schreef Drolflap het volgende:
[..]
Nederlands en blank is trouwens een pleonasme
Is dat LR?quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:43 schreef Jimbo het volgende:
hahaha die gast met die snor
kijk em gaan dan
zijn ze al gespot?quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:20 schreef Saind het volgende:
Jezus wat een triest programma is dit.
Beter nooit meer fokkers in het publiek, kan ik de tv gewoon uit laten
Jaaaa hij zit er weerquote:Op woensdag 25 juni 2014 21:43 schreef Jimbo het volgende:
hahaha die gast met die snor
kijk em gaan dan
nee die is mooierquote:
Geen idee, maar de naked man werkte blijkbaar niet zo goed.quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:45 schreef Adames het volgende:
[..]
wat is de taakomschrijving voor de poetsvrouw?
dat doet de gemiddelde fokker maak je geen zorgenquote:Op woensdag 25 juni 2014 21:45 schreef Mani89 het volgende:
Toen Johan rullevant zei rende ik naar mijn computer om hier "rullevant" te posten, hoe triest is dat?
Een goede poetsvrouw zuigt ook onder de dekensquote:Op woensdag 25 juni 2014 21:45 schreef Adames het volgende:
[..]
wat is de taakomschrijving voor de poetsvrouw?
Je bent één van ons.quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:45 schreef Mani89 het volgende:
Toen Johan rullevant zei rende ik naar mijn computer om hier "rullevant" te posten, hoe triest is dat?
allemaal DM'en!quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:45 schreef ReplaR het volgende:
Kan iemand niet een berichtje naar ze sturen dat de FOK!kers ff hun hand opsteken?
ligt eraan wat er nog in zijn beurs zitquote:Op woensdag 25 juni 2014 21:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Geen idee, maar de naked man werkte blijkbaar niet zo goed.
Of johannesquote:Op woensdag 25 juni 2014 21:45 schreef OverRated het volgende:
[..]
Mexicano denk ik. Die was toch half Spaans?
Ga weg met die hypequote:Op woensdag 25 juni 2014 21:46 schreef Zaktabak het volgende:
Is hèt Belgische meisje al langs geweest?
Daarom. Mijn vraag is ook of het al langs geweest is, want dan weet ik gelijk het niveau van VI...quote:
Nee op de pookquote:Op woensdag 25 juni 2014 21:47 schreef Geo4kant het volgende:
Moest Ballotelli achter in de bus zitten?
Kijken naar een Dirk Kuyt in het publiek dan.quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:47 schreef OverRated het volgende:
[..]
Nee die ziet er vast wat Hollandser uitDenk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |