Ik zal even nadenken over nieuwe dingen voor in de OPquote:
negers ;9quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:40 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Beetje die negers gek maken net als Bogarde vroeger
okquote:
Kom gewoon weer eens gezellig postenquote:Op woensdag 25 juni 2014 21:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zal even nadenken over nieuwe dingen voor in de OP![]()
Suggesties zijn welkom naturlijk
Welke afkomstquote:Op woensdag 25 juni 2014 21:41 schreef Geo4kant het volgende:
Nieuwe poetsvrouw ingehuurd, nu kan ik mijn portemonnee niet vinden.. t zal toch niet waar zijn..
verdacht...quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:41 schreef Geo4kant het volgende:
Nieuwe poetsvrouw ingehuurd, nu kan ik mijn portemonnee niet vinden.. t zal toch niet waar zijn..
kunnen we hier op de een of andere manier een rassenrelletje mee beginnen ?quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:41 schreef Geo4kant het volgende:
Dat zekerquote:Op woensdag 25 juni 2014 21:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kom gewoon weer eens gezellig posten
Linkerbroekzak! Linkerbroekzak!quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:41 schreef Geo4kant het volgende:
Als ie maar glimtquote:Op woensdag 25 juni 2014 21:41 schreef Geo4kant het volgende:
nee jij bent zwartquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |