quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:27 schreef Tito_Otis het volgende:
BalotelliTe achterlijk voor deze wereld.
allemaal in het voordeel van Italiequote:
Nee!! Pirlo vind dat de andere persoon niet anticipeert op Pirloquote:
*vindtquote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:29 schreef wdn het volgende:
[..]
Nee!! Pirlo vind dat de andere persoon niet anticipeert op Pirlo
Iedereen zit bij Engeland - Costa Ricaquote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:29 schreef IsaacCuenca het volgende:
Grappig hoe rustig het in dit topic is
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:30 schreef BlueMage het volgende:
Balotelli valt ook snel voor zo'n grote baby
Voetballers gaan in de tram uit voorzorg altijd gewoon alvast op de grond liggen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:30 schreef BlueMage het volgende:
Balotelli valt ook snel voor zo'n grote jongen.
Die heeft zich gespaard voor het WK.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:31 schreef Cavaliers het volgende:
Vreemdgenoeg kan Ruiz bij CRC wel voetballen.
Bij CRC heeft Ruiz ook spelers om zich heen die kunnen voetballen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:31 schreef Cavaliers het volgende:
Vreemdgenoeg kan Ruiz bij CRC wel voetballen.
In eigen doelquote:
Depay is veertien klassen beter.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:32 schreef superniger het volgende:
[..]
Bij CRC heeft Ruiz ook spelers om zich heen die kunnen voetballen.
*gebeurdquote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:33 schreef essnhills het volgende:
En wat is er met Balotelli gebeurt dan?
Hij heeft in zijn eentje Duitsland gevloerd in 2012quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:33 schreef DuvelDuvel het volgende:
Die Ballotelli is echt zo'n ontzettende mongool.
Niet normaal.
Jawel.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:34 schreef essnhills het volgende:
Mag je niet meer terug de wedstrijd in als je op de brancard het veld bent afgedragen?
Dan zat je nu in een of andere villa aan de spaanse kust te exorbiterenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:34 schreef TLC het volgende:
Costa Rica poulewinnaar, als je dat van tevoren had durven te voorspellen...
![]()
![]()
Oh, okequote:
Dat gaat vanzelf gebeuren.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:37 schreef remlof het volgende:
Die Godin mag ook wel een keer geel krijgen.
welke godin?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:37 schreef remlof het volgende:
Die Godin mag ook wel een keer geel krijgen.
Hij speelt wel weer heerlijk. Haalt altijd wel een 7.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:37 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Best veel passes van 'm komen niet aan.
COS-ENG is niet veel beterquote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:38 schreef BlueMage het volgende:
Maar dit is best 'n zaadwedstrijd tot nog toe.
Ze zijn in Brazilië, niet in Engeland.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:38 schreef Cara het volgende:
Kom net binnen, hoe zat dat ook alweer met of je costa rica misschien in de kwart finale tegenkomt? moet CR dan minimaal gelijkspelen in Engeland of is een ander resultaat gunstig?
Hoop je, maar kan best dat de hele wedstrijd dodelijk saai is.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:39 schreef IsaacCuenca het volgende:
Dit is echt typisch zon wedstrijd waar 1e helft saai is, en de 2e helft spectaculair is
Ja leuk, en wat is het antwoord op de rest van mn vraag?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:39 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ze zijn in Brazilië, niet in Engeland.
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
Hoe bevalt de wedstrijd?
quote:
Saai.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
Hoe bevalt de wedstrijd?
Laten we negergrappen makenquote:
Toen Neymar dat in de eerste wedstrijd deed was iedereen verontwaardigd dat hij geen rood kreeg.quote:
Wat niet?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:46 schreef MakkieR het volgende:
Costa Rica heeft het vrij moeilijk tegen Engeland trouwens. Is nog geen gedane zaak
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:47 schreef Zorro het volgende:
[..]
Toen Neymar dat in de eerste wedstrijd deed was iedereen verontwaardigd dat hij geen rood kreeg.
toch gewoon 0-0?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:46 schreef MakkieR het volgende:
Costa Rica heeft het vrij moeilijk tegen Engeland trouwens. Is nog geen gedane zaak
Jamaar?quote:
Jawel en Costa Rica blijft vrij gemakkelijk overeind hoorquote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:46 schreef MakkieR het volgende:
Tenzij je in de hel komt dat is nonstop deze helft....quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:47 schreef opperkleurder het volgende:
Deze 45 minuten krijg ik nooit meer terug.
ik bedoel neymarquote:
Ik heb een dutje gedaan.. af en toe kreeg ik met moeite een oog open bij stemverheffing van de commentatorquote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:47 schreef opperkleurder het volgende:
Deze 45 minuten krijg ik nooit meer terug.
genoeg aan een gelijkspelquote:
Let eens op je taalgebruik anders moet je terug naar de keukenquote:
warmgodquote:
Indrukwekkend, je hebt echt iets gemist.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:50 schreef Geo4kant het volgende:
Goedeavond, net thuis, hoe was de eerste helft?
eensgodquote:
Zaadpotje met het nodige theater.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:50 schreef Geo4kant het volgende:
Goedeavond, net thuis, hoe was de eerste helft?
Al die mensen die dachten dat dit genieten werd. Dan ken je Italië echt niet.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:46 schreef Shreyas het volgende:
Heerlijk hoe Italië dat spelverziekende Uruguay met dezelfde middelen terugpakt
telegraafquote:Kuyt: 'Suarez blijft bij Liverpool'
Van onze speciale verslaggever
De geruchtenmolen rond Luis Suarez draait tijdens het WK voetbal weer op volle toeren. Zo zou hij na het mondiale eindtoernooi Liverpool verruilen voor Barcelona. Al denkt Oranje-international en zijn ploeggenoot in Engeland daar anders over.
Bondscoach Louis van Gaal (r) bedankt Dirk Kuyt. Bondscoach Louis van Gaal (r) bedankt Dirk Kuyt. Foto: Matty van Wijnbergen
"Luis heeft het fantastisch gedaan. Ook afgelopen jaar bij Liverpool. Nu bij het WK kan iedereen het weer zien”, zei Kuyt in Rio de Janeiro na de training van het Nederlands elftal. "Ik zie Luis niet vertrekken. Ik denk dat hij met ons in de Champions League gaat spelen."
Luis Suarez bezorgde Engeland tijdens het WK een fikse kater. De spits van Uruguay scoorde twee keer en zorgde daarmee hoogstpersoonlijk voor de 2-1 nederlaag en uitschakeling van het Engelse nationale team.
quote:
"beter" is niet het juiste woord...quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:50 schreef MakkieR het volgende:
Wie is er beter bij Uruguay tegen Italie?
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:50 schreef Bosbeetle het volgende:
Mijn italiaanse collega had al zoiets... ze hebben al genoeg aan gelijkspel dat wordt een kutwedstrijd.
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:15 schreef Pleun2011 het volgende:
Italië heeft genoeg aan een gelijkspel dus zou wel eens een tegenvallend kijkspel kunnen worden
Italiëquote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:50 schreef MakkieR het volgende:
Wie is er beter bij Uruguay tegen Italie?
deze man weetquote:
Goed verdedigen niet kunnen waarderenquote:
Als Italie wk wordt is dat ook een beetje Louis zijn verdienste.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:52 schreef Confetti het volgende:
Bah, Italië speelt de nieuwe Hollandse school.
Ik zie Italie liever niet 1e wordenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:52 schreef Brecht35 het volgende:
[..]
Ik vind ze beide gewoon zwak. Niks aan. Amper gevaar.
kom dan vechtenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jij aanbidt meer goden dan de oude grieken
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
ik heb het gevondenquote:
quote:
yupquote:
ik heb een LED tvquote:
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:54 schreef Shreyas het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:56 schreef hafcfan het volgende:
Hoe verder het niveau zakt hoe beter het is.
neequote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:56 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Haha daar zitten geen knoppen op de tv?
2-1quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:56 schreef Geo4kant het volgende:
Ik kijk nu dus nu gaat het losbarsten2-0 uruguay
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:54 schreef Shreyas het volgende:
[..]Daarom zeg ik het ook. Een vrouw zou het lekker vinden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor een man gedraag je je wel erg a-technischquote:
ik ben geen manquote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:57 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Voor een man gedraag je je wel erg a-technisch
Ja kap nou maar gewoon met die act, ik trap daar niet in. Sowieso zijn mannen die zich op een forum voordoen als vrouw vrij triestquote:
ik heb wel knoppen achter het glasplaatquote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:57 schreef MakkieR het volgende:
[..]
ook geen tiptoets achter het glasplaat rechts onder
Ik kwam er ook later achter lolquote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:59 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ik heb wel knoppen achter het glasplaat
ik kan je wel een toetje geven als je wiltquote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:59 schreef Kopsterk het volgende:
Ik heb geen toetje in huis. Alleen twee van die kutperenijsjes.
ik gedraag als een vrouw want ik weet niks over voetbalquote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:58 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja kap nou maar gewoon met die act, ik trap daar niet in. Sowieso zijn mannen die zich op een forum voordoen als vrouw vrij triest
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:00 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ik gedraag als een vrouw want ik weet niks over voetbal
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:00 schreef The_Avatar het volgende:
vagina reclame bij het voetbal top doelgroep![]()
Gast doe gewoon normaalquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:00 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ik gedraag als een vrouw want ik weet niks over voetbal
als je niks had gezegd was ik er nooit achter gekomenquote:
GGMMquote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:59 schreef Kopsterk het volgende:
Ik heb geen toetje in huis. Alleen twee van die kutperenijsjes.
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:02 schreef roos94 het volgende:
Als uruguay verliest, verlies ik 50eur dus beter scoren ze godverdomme
wat nouquote:
meisje van 18 die gokkenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:02 schreef roos94 het volgende:
Dat golddig je bij je vriend wel weer terug.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:02 schreef roos94 het volgende:
Beter winnen ze godverdomme.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:02 schreef roos94 het volgende:
Boeiend.quote:
Dat heb je soms met gokken, geen zekerheidjequote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:02 schreef roos94 het volgende:
hoeveelquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Beter winnen ze godverdomme.
Anders verlies ik geld
Uruguay wintquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als je op deze wedstrijd voor de winnaar gaat wedden ben je sowieso dom, maar dat terzijde
testquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:03 schreef []wolfrolf[/url] het volgende:
Oh zuig hij krijgt zeker die notificatie op die link naar de bewuste post toe.
Oh well
gaat gaat?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:05 schreef MakkieR het volgende:
Costa Rica gaat gaat na trappen, geen geel
Ja, in de laatste fucking secondequote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:06 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Nog steeds boos dat je 100e verloren hebt?
Ik voel de pijnquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja, in de laatste fucking secondeen dat hoeren portugal schiet er toch niks mee op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |