abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 24 juni 2014 @ 18:32:37 #51
324455 S0nic
the Hedgehog
pi_141497854
Buffongod
Snelle Egel
  dinsdag 24 juni 2014 @ 18:32:38 #52
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_141497856
er gebeurd wat *O*
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
  dinsdag 24 juni 2014 @ 18:32:41 #53
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_141497860
Oei, goeie kans en goed keeperswerk.
Hallon!
  FOK!Fotograaf dinsdag 24 juni 2014 @ 18:32:42 #54
842 Zorro
Z
pi_141497861
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 18:32 schreef S0nic het volgende:
90+3 doelpunt van Suarez graag.
In eigen doel *O*
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_141497864
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 18:32 schreef superniger het volgende:

[..]

Bij CRC heeft Ruiz ook spelers om zich heen die kunnen voetballen.
Depay is veertien klassen beter.
pi_141497878
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 18:32 schreef wdn het volgende:
er gebeurd wat *O*
*gebeurt
pi_141497881
En wat is er met Balotelli gebeurt dan?
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_141497883
Doei Mario :W
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_141497894
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 18:32 schreef Cavaliers het volgende:

[..]

Depay is veertien klassen beter.
Strootman kijkt boos.
pi_141497896
|:(
"the greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge." -Stephen W. Hawking
pi_141497898
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 18:33 schreef Kopsterk het volgende:

[..]

*gebeurt
Je kan weer aan de slag.
pi_141497902
Caceres en Godin naaien Balo wel een rode kaart aan vandaag.
★★★
  dinsdag 24 juni 2014 @ 18:33:40 #63
199566 Dr_g0nz0
Gonzo Journalism
pi_141497905
Wat een mongool die balloteli
"You Took Too Much Man, You Took Too Much, Too Much."
pi_141497906
Schattig die Italiaantjes, ze gebruiken een kleurcode om te onthouden wat links en rechts is... Dat had ik ook met mijn wantjes toen ik 4 was
Weg met de riooljournalistiek. Klik er niet op. Ze vergiftigen de maatschappij.
  dinsdag 24 juni 2014 @ 18:33:45 #65
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_141497907
het is maar een tikje toch
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroīd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
  dinsdag 24 juni 2014 @ 18:33:46 #66
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_141497908
Die Ballotelli is echt zo'n ontzettende mongool.
Niet normaal.
#FreeHat
pi_141497912
Het tijdrekken is al begonnen bij Italië
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
  dinsdag 24 juni 2014 @ 18:33:50 #68
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_141497914
Weinig aan de hand.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 24 juni 2014 @ 18:33:57 #69
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_141497917
Dat was overigens ook vrij smerig van die van Uruguayaan.
Hallon!
  dinsdag 24 juni 2014 @ 18:34:07 #70
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_141497921
Gewoon helemaal niks aan de hand :')
#FreeHat
  dinsdag 24 juni 2014 @ 18:34:09 #71
311944 Tito_Otis
Respect my Foot
pi_141497922
Balotelli _O_ Fixed even drankpauze. Ultieme teamspeler.
pi_141497923
Costa Rica poulewinnaar, als je dat van tevoren had durven te voorspellen...

:D _O_ _O_
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_141497928
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 18:33 schreef essnhills het volgende:
En wat is er met Balotelli gebeurt dan?
*gebeurd
pi_141497929
Mag je niet meer terug de wedstrijd in als je op de brancard het veld bent afgedragen?
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  dinsdag 24 juni 2014 @ 18:34:14 #75
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_141497930
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 18:33 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
Wat een mongool die balloteli
:Y
een heel naar mannetje :Y
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  dinsdag 24 juni 2014 @ 18:34:15 #76
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_141497931
godingod
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroīd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
  dinsdag 24 juni 2014 @ 18:34:24 #77
429333 GlennQuagmire
giggity giggity
pi_141497938
In de 33 minuut al tijdrekken :')
  dinsdag 24 juni 2014 @ 18:34:29 #78
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_141497940
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 18:33 schreef Anonymousz het volgende:
het is maar een tikje toch
stelde geen zak voor :N
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  dinsdag 24 juni 2014 @ 18:34:35 #79
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_141497943
Het gaat gelukkig weer met m :')
#FreeHat
pi_141497947
Wat enorm saai
pi_141497951
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 18:33 schreef DuvelDuvel het volgende:
Die Ballotelli is echt zo'n ontzettende mongool.
Niet normaal.
Hij heeft in zijn eentje Duitsland gevloerd in 2012
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_141497956
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 18:34 schreef essnhills het volgende:
Mag je niet meer terug de wedstrijd in als je op de brancard het veld bent afgedragen?
Jawel.
sig verwijderd door FA
  dinsdag 24 juni 2014 @ 18:34:52 #83
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_141497958
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 18:34 schreef TLC het volgende:
Costa Rica poulewinnaar, als je dat van tevoren had durven te voorspellen...

:D _O_ _O_
Dan zat je nu in een of andere villa aan de spaanse kust te exorbiteren
  dinsdag 24 juni 2014 @ 18:35:11 #84
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_141497964
Tot nu toe speelt alleen Buffon goed. :')
Hallon!
  dinsdag 24 juni 2014 @ 18:35:11 #85
199566 Dr_g0nz0
Gonzo Journalism
pi_141497965
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 18:34 schreef Symphonic het volgende:

[..]

:Y
een heel naar mannetje :Y
ja echt wat een idioot
"You Took Too Much Man, You Took Too Much, Too Much."
pi_141497976
Saaie kutmatch. Bijna even saai als Nederland - Chili.
pi_141497977
Saaie pot
pi_141497978
quote:
13s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 18:35 schreef BlueMage het volgende:
Tot nu toe speelt alleen Buffon goed. :')
Speelt Pirlo slecht?
★★★
pi_141497982
Aanstellerij weer.

Terecht dat ze gewoon doorspelen
  dinsdag 24 juni 2014 @ 18:35:52 #90
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_141497989
quote:
13s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 18:35 schreef BlueMage het volgende:
Tot nu toe speelt alleen Buffon goed. :')
buffon of buffoff xD
pi_141497998
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 18:34 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Jawel.
Oh, oke :)
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  dinsdag 24 juni 2014 @ 18:36:41 #92
429333 GlennQuagmire
giggity giggity
pi_141498021
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 18:35 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

buffon of buffoff xD
Musleraan of Musleruit
:')
  dinsdag 24 juni 2014 @ 18:37:00 #93
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_141498035
Als je nu al moet gaan tijdrekken, dan spoor ke ook niet helemaal
pi_141498052
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 18:36 schreef GlennQuagmire het volgende:

[..]

Musleraan of Musleruit
:')
Godin of Goduit. Hahahaha
★★★
  dinsdag 24 juni 2014 @ 18:37:32 #95
104871 remlof
Europees federalist
pi_141498056
Die Godin mag ook wel een keer geel krijgen.
Yankee go home!
  dinsdag 24 juni 2014 @ 18:37:44 #96
324455 S0nic
the Hedgehog
pi_141498067
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 18:36 schreef GlennQuagmire het volgende:

[..]

Musleraan of Musleruit
:')
Cavanin of Cavanuit
:')
Snelle Egel
  dinsdag 24 juni 2014 @ 18:37:46 #97
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_141498071
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 18:35 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Speelt Pirlo slecht?
Best veel passes van 'm komen niet aan. ;(
Hallon!
  dinsdag 24 juni 2014 @ 18:38:00 #98
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_141498084
quote:
8s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 18:37 schreef remlof het volgende:
Die Godin mag ook wel een keer geel krijgen.
Dat gaat vanzelf gebeuren.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_141498090
Uruguay heeft een te matig middenveld om echt een rol van betekenis te spelen, hoewel ik die Arevalo Rios wel een grappig spelertje vind.
pi_141498092
Bijna
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')