abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 24 juni 2014 @ 18:46:29 #151
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_141498410
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 18:46 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Laten we negergrappen maken
Voor 1 banaantje ben ik overal voor in
RED ONS HENNIEGOD
  dinsdag 24 juni 2014 @ 18:46:35 #152
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_141498415
wat een aansteller

het is maar duwtje

:')
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_141498426
Costa Rica heeft het vrij moeilijk tegen Engeland trouwens. Is nog geen gedane zaak
  dinsdag 24 juni 2014 @ 18:46:55 #154
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_141498427
wat nu weer :D
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
  dinsdag 24 juni 2014 @ 18:47:05 #155
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_141498435
Dit is anders ook maar een zaadpot zeg :r
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
  FOK!Fotograaf dinsdag 24 juni 2014 @ 18:47:08 #156
842 Zorro
Z
pi_141498436
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 18:46 schreef Anonymousz het volgende:
wat een aansteller

het is maar duwtje

:')
Toen Neymar dat in de eerste wedstrijd deed was iedereen verontwaardigd dat hij geen rood kreeg.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  dinsdag 24 juni 2014 @ 18:47:13 #157
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_141498439
al die italianen liggen op de grond _O-
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_141498445
Kijken hoe iemand in het zwembad duikt is nog leuker dan deze wedstrijd...
pi_141498448
Wat een slaapverwekkend potje zeg
pi_141498455
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 18:46 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Laten we negergrappen maken
Clini-hooligan%20FCH.jpg
  dinsdag 24 juni 2014 @ 18:47:34 #161
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_141498457
Dit lijkt meer op theater dan voetbal
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_141498459
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 18:46 schreef MakkieR het volgende:
Costa Rica heeft het vrij moeilijk tegen Engeland trouwens. Is nog geen gedane zaak
Wat niet?
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
  Moderator dinsdag 24 juni 2014 @ 18:47:35 #163
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_141498460
tempozuigen :9~
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_141498461
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 18:47 schreef Anonymousz het volgende:
al die italianen liggen op de grond _O-
homos zijn t
pi_141498462
De tweede helft wordt ouderwets Italiaans voetbal. Zuigen en zuigen
  dinsdag 24 juni 2014 @ 18:47:48 #166
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_141498467
quote:
6s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 18:47 schreef Zorro het volgende:

[..]

Toen Neymar dat in de eerste wedstrijd deed was iedereen verontwaardigd dat hij geen rood kreeg.
:D

sowieso neemaar :')
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
  dinsdag 24 juni 2014 @ 18:47:54 #167
324455 S0nic
the Hedgehog
pi_141498475
italie :r :r :r :r
Snelle Egel
pi_141498476
Deze 45 minuten krijg ik nooit meer terug.
  Redactie Sport dinsdag 24 juni 2014 @ 18:47:57 #169
274204 crew  Mexicanobakker
pi_141498477
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 18:46 schreef MakkieR het volgende:
Costa Rica heeft het vrij moeilijk tegen Engeland trouwens. Is nog geen gedane zaak
toch gewoon 0-0?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator dinsdag 24 juni 2014 @ 18:48:15 #170
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_141498488
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 18:47 schreef Anonymousz het volgende:

[..]

:D

sowieso neemaar :')
Jamaar?
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_141498499
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 18:47 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

toch gewoon 0-0?
Ja nog wel maar had ook 2-0 voor Engeland kunnen zijn
pi_141498510
Cavani is er snel bij, shirtwissel met Pirlo. _O_
★★★
pi_141498511
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 18:46 schreef MakkieR het volgende:
Costa Rica heeft het vrij moeilijk tegen Engeland trouwens. Is nog geen gedane zaak
Jawel en Costa Rica blijft vrij gemakkelijk overeind hoor
"You can call me Susan if it makes you happy"
  Moderator dinsdag 24 juni 2014 @ 18:49:06 #174
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_141498518
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 18:47 schreef opperkleurder het volgende:
Deze 45 minuten krijg ik nooit meer terug.
Tenzij je in de hel komt dat is nonstop deze helft....
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  Miss 200.000.000! dinsdag 24 juni 2014 @ 18:49:16 #175
367000 roos94
pi_141498524
Kut uruguay, scoor nou eens joh.
pi_141498543
maar is italie al door soms?
  dinsdag 24 juni 2014 @ 18:49:43 #177
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_141498544
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 18:48 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Jamaar?
ik bedoel neymar
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_141498557
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 18:49 schreef Untermenschlich het volgende:
maar is italie al door soms?
Gelijkspel is voldoende.
★★★
pi_141498563
Wie is er beter bij Uruguay tegen Italie?
  dinsdag 24 juni 2014 @ 18:50:09 #180
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_141498564
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 18:49 schreef roos94 het volgende:
Kut uruguay, scoor nou eens joh.
Is het veel te warm voor
RED ONS HENNIEGOD
pi_141498565
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 18:47 schreef opperkleurder het volgende:
Deze 45 minuten krijg ik nooit meer terug.
Ik heb een dutje gedaan.. af en toe kreeg ik met moeite een oog open bij stemverheffing van de commentator
  dinsdag 24 juni 2014 @ 18:50:17 #182
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_141498570
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 18:49 schreef Untermenschlich het volgende:
maar is italie al door soms?
genoeg aan een gelijkspel
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
  dinsdag 24 juni 2014 @ 18:50:18 #183
380998 DarkAccountant
Dark numbers, full daylight
pi_141498572
Ruststand bij de theaterwedstrijd met als deelnemers Italië en Uruguay: 0-0. Het publiek was laaiend enthousiast, Balotelli kreeg geel.

De kinderen moeten zo meteen naar bed. Ze zullen zich dit nog lange tijd herinneren.
pi_141498578
Goedeavond, net thuis, hoe was de eerste helft?
  dinsdag 24 juni 2014 @ 18:50:24 #185
311944 Tito_Otis
Respect my Foot
pi_141498580
Heeft BBC helemaal geen MotD meer nu met grastennis?
pi_141498588
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 18:49 schreef roos94 het volgende:
Kut uruguay, scoor nou eens joh.
Let eens op je taalgebruik anders moet je terug naar de keuken
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
  dinsdag 24 juni 2014 @ 18:50:35 #187
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_141498591
quote:
9s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 18:50 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Is het veel te warm voor
warmgod
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_141498594
quote:
9s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 18:50 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Is het veel te warm voor
Ned - Mex wordt dan ook 0-0
  Moderator dinsdag 24 juni 2014 @ 18:50:45 #189
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_141498599
Mijn italiaanse collega had al zoiets... ze hebben al genoeg aan gelijkspel dat wordt een kutwedstrijd.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  dinsdag 24 juni 2014 @ 18:50:55 #191
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_141498607
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 18:50 schreef Anonymousz het volgende:

[..]

warmgod
aanstellerijgod
RED ONS HENNIEGOD
pi_141498617
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 18:50 schreef Geo4kant het volgende:
Goedeavond, net thuis, hoe was de eerste helft?
Indrukwekkend, je hebt echt iets gemist.
  dinsdag 24 juni 2014 @ 18:51:13 #193
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_141498622
quote:
9s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 18:50 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

aanstellerijgod
eensgod
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
  dinsdag 24 juni 2014 @ 18:51:22 #194
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_141498628
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 18:50 schreef Geo4kant het volgende:
Goedeavond, net thuis, hoe was de eerste helft?
Zaadpotje met het nodige theater.
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
pi_141498630
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 18:46 schreef Shreyas het volgende:
Heerlijk hoe Italië dat spelverziekende Uruguay met dezelfde middelen terugpakt :D
Al die mensen die dachten dat dit genieten werd. Dan ken je Italië echt niet.
  dinsdag 24 juni 2014 @ 18:51:22 #196
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_141498631
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 18:50 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Ned - Mex wordt dan ook 0-0
ook na strafschoppen
RED ONS HENNIEGOD
pi_141498641
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 18:50 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Gelijkspel is voldoende.
ah dat verklaart alles. altijd zo laf die lui
  dinsdag 24 juni 2014 @ 18:51:35 #198
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_141498642
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 18:50 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Albagodin
johannes _O_ *;
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_141498644
Catenaccioaids :r.
pi_141498649
http://www.telegraaf.nl/t(...)ij_Liverpool___.html

quote:
Kuyt: 'Suarez blijft bij Liverpool'
Van onze speciale verslaggever

De geruchtenmolen rond Luis Suarez draait tijdens het WK voetbal weer op volle toeren. Zo zou hij na het mondiale eindtoernooi Liverpool verruilen voor Barcelona. Al denkt Oranje-international en zijn ploeggenoot in Engeland daar anders over.

Bondscoach Louis van Gaal (r) bedankt Dirk Kuyt. Bondscoach Louis van Gaal (r) bedankt Dirk Kuyt. Foto: Matty van Wijnbergen

"Luis heeft het fantastisch gedaan. Ook afgelopen jaar bij Liverpool. Nu bij het WK kan iedereen het weer zien”, zei Kuyt in Rio de Janeiro na de training van het Nederlands elftal. "Ik zie Luis niet vertrekken. Ik denk dat hij met ons in de Champions League gaat spelen."

Luis Suarez bezorgde Engeland tijdens het WK een fikse kater. De spits van Uruguay scoorde twee keer en zorgde daarmee hoogstpersoonlijk voor de 2-1 nederlaag en uitschakeling van het Engelse nationale team.
telegraaf :')

Oh ja, Suarez gaat straks de 1-0 maken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')