Toen Neymar dat in de eerste wedstrijd deed was iedereen verontwaardigd dat hij geen rood kreeg.quote:
Wat niet?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:46 schreef MakkieR het volgende:
Costa Rica heeft het vrij moeilijk tegen Engeland trouwens. Is nog geen gedane zaak
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:47 schreef Zorro het volgende:
[..]
Toen Neymar dat in de eerste wedstrijd deed was iedereen verontwaardigd dat hij geen rood kreeg.
toch gewoon 0-0?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:46 schreef MakkieR het volgende:
Costa Rica heeft het vrij moeilijk tegen Engeland trouwens. Is nog geen gedane zaak
Jamaar?quote:
Jawel en Costa Rica blijft vrij gemakkelijk overeind hoorquote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:46 schreef MakkieR het volgende:
Costa Rica heeft het vrij moeilijk tegen Engeland trouwens. Is nog geen gedane zaak
Tenzij je in de hel komt dat is nonstop deze helft....quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:47 schreef opperkleurder het volgende:
Deze 45 minuten krijg ik nooit meer terug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |