abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_141498543
maar is italie al door soms?
  dinsdag 24 juni 2014 @ 18:49:43 #177
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_141498544
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 18:48 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Jamaar?
ik bedoel neymar
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_141498557
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 18:49 schreef Untermenschlich het volgende:
maar is italie al door soms?
Gelijkspel is voldoende.
★★★
pi_141498563
Wie is er beter bij Uruguay tegen Italie?
  dinsdag 24 juni 2014 @ 18:50:09 #180
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_141498564
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 18:49 schreef roos94 het volgende:
Kut uruguay, scoor nou eens joh.
Is het veel te warm voor
RED ONS HENNIEGOD
pi_141498565
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 18:47 schreef opperkleurder het volgende:
Deze 45 minuten krijg ik nooit meer terug.
Ik heb een dutje gedaan.. af en toe kreeg ik met moeite een oog open bij stemverheffing van de commentator
  dinsdag 24 juni 2014 @ 18:50:17 #182
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_141498570
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 18:49 schreef Untermenschlich het volgende:
maar is italie al door soms?
genoeg aan een gelijkspel
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
  dinsdag 24 juni 2014 @ 18:50:18 #183
380998 DarkAccountant
Dark numbers, full daylight
pi_141498572
Ruststand bij de theaterwedstrijd met als deelnemers Italië en Uruguay: 0-0. Het publiek was laaiend enthousiast, Balotelli kreeg geel.

De kinderen moeten zo meteen naar bed. Ze zullen zich dit nog lange tijd herinneren.
pi_141498578
Goedeavond, net thuis, hoe was de eerste helft?
  dinsdag 24 juni 2014 @ 18:50:24 #185
311944 Tito_Otis
Respect my Foot
pi_141498580
Heeft BBC helemaal geen MotD meer nu met grastennis?
pi_141498588
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 18:49 schreef roos94 het volgende:
Kut uruguay, scoor nou eens joh.
Let eens op je taalgebruik anders moet je terug naar de keuken
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
  dinsdag 24 juni 2014 @ 18:50:35 #187
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_141498591
quote:
9s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 18:50 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Is het veel te warm voor
warmgod
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_141498594
quote:
9s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 18:50 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Is het veel te warm voor
Ned - Mex wordt dan ook 0-0
  Moderator dinsdag 24 juni 2014 @ 18:50:45 #189
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_141498599
Mijn italiaanse collega had al zoiets... ze hebben al genoeg aan gelijkspel dat wordt een kutwedstrijd.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  dinsdag 24 juni 2014 @ 18:50:55 #191
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_141498607
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 18:50 schreef Anonymousz het volgende:

[..]

warmgod
aanstellerijgod
RED ONS HENNIEGOD
pi_141498617
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 18:50 schreef Geo4kant het volgende:
Goedeavond, net thuis, hoe was de eerste helft?
Indrukwekkend, je hebt echt iets gemist.
  dinsdag 24 juni 2014 @ 18:51:13 #193
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_141498622
quote:
9s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 18:50 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

aanstellerijgod
eensgod
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
  dinsdag 24 juni 2014 @ 18:51:22 #194
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_141498628
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 18:50 schreef Geo4kant het volgende:
Goedeavond, net thuis, hoe was de eerste helft?
Zaadpotje met het nodige theater.
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
pi_141498630
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 18:46 schreef Shreyas het volgende:
Heerlijk hoe Italië dat spelverziekende Uruguay met dezelfde middelen terugpakt :D
Al die mensen die dachten dat dit genieten werd. Dan ken je Italië echt niet.
  dinsdag 24 juni 2014 @ 18:51:22 #196
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_141498631
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 18:50 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Ned - Mex wordt dan ook 0-0
ook na strafschoppen
RED ONS HENNIEGOD
pi_141498641
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 18:50 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Gelijkspel is voldoende.
ah dat verklaart alles. altijd zo laf die lui
  dinsdag 24 juni 2014 @ 18:51:35 #198
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_141498642
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 18:50 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Albagodin
johannes _O_ *;
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_141498644
Catenaccioaids :r.
pi_141498649
http://www.telegraaf.nl/t(...)ij_Liverpool___.html

quote:
Kuyt: 'Suarez blijft bij Liverpool'
Van onze speciale verslaggever

De geruchtenmolen rond Luis Suarez draait tijdens het WK voetbal weer op volle toeren. Zo zou hij na het mondiale eindtoernooi Liverpool verruilen voor Barcelona. Al denkt Oranje-international en zijn ploeggenoot in Engeland daar anders over.

Bondscoach Louis van Gaal (r) bedankt Dirk Kuyt. Bondscoach Louis van Gaal (r) bedankt Dirk Kuyt. Foto: Matty van Wijnbergen

"Luis heeft het fantastisch gedaan. Ook afgelopen jaar bij Liverpool. Nu bij het WK kan iedereen het weer zien”, zei Kuyt in Rio de Janeiro na de training van het Nederlands elftal. "Ik zie Luis niet vertrekken. Ik denk dat hij met ons in de Champions League gaat spelen."

Luis Suarez bezorgde Engeland tijdens het WK een fikse kater. De spits van Uruguay scoorde twee keer en zorgde daarmee hoogstpersoonlijk voor de 2-1 nederlaag en uitschakeling van het Engelse nationale team.
telegraaf :')

Oh ja, Suarez gaat straks de 1-0 maken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')