abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_141498093
:')
  dinsdag 24 juni 2014 @ 18:38:22 #102
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_141498094
quote:
8s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 18:37 schreef remlof het volgende:
Die Godin mag ook wel een keer geel krijgen.
welke godin?
pi_141498098
Hahahaha, wat een slecht afstandsschot :D _O-
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_141498099
Kom net binnen, hoe zat dat ook alweer met of je costa rica misschien in de kwart finale tegenkomt? moet CR dan minimaal gelijkspelen in Engeland of is een ander resultaat gunstig?
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
  dinsdag 24 juni 2014 @ 18:38:31 #105
311944 Tito_Otis
Respect my Foot
pi_141498104
:')
  dinsdag 24 juni 2014 @ 18:38:32 #106
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_141498106
Maar dit is best 'n zaadwedstrijd tot nog toe.
Hallon!
  Redactie Frontpage dinsdag 24 juni 2014 @ 18:38:35 #107
145738 superworm
is erbij
pi_141498108
Joerakwee.
Steun Stichting Bijen Zonder Zorgen!
op FOK!
op Facebook
op de website
  FOK!Fotograaf dinsdag 24 juni 2014 @ 18:38:35 #108
842 Zorro
Z
pi_141498109
Bijna :')
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  dinsdag 24 juni 2014 @ 18:38:40 #109
324455 S0nic
the Hedgehog
pi_141498116
Die andere wedstrijd ziet er uit echt als een 0-0 tje
Snelle Egel
pi_141498118
Pacman?
pi_141498127
quote:
15s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 18:37 schreef BlueMage het volgende:

[..]

Best veel passes van 'm komen niet aan. ;(
Hij speelt wel weer heerlijk. Haalt altijd wel een 7.
★★★
  dinsdag 24 juni 2014 @ 18:39:05 #112
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_141498129
quote:
9s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 18:38 schreef BlueMage het volgende:
Maar dit is best 'n zaadwedstrijd tot nog toe.
COS-ENG is niet veel beter
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
  dinsdag 24 juni 2014 @ 18:39:11 #113
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_141498136
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 18:38 schreef Cara het volgende:
Kom net binnen, hoe zat dat ook alweer met of je costa rica misschien in de kwart finale tegenkomt? moet CR dan minimaal gelijkspelen in Engeland of is een ander resultaat gunstig?
Ze zijn in Brazilië, niet in Engeland.
sig verwijderd door FA
  dinsdag 24 juni 2014 @ 18:39:36 #114
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_141498153
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 18:39 schreef wdn het volgende:

[..]

COS-ENG is niet veel beter
Dat idee had ik ook al toen ik ff snel zapte. ;(
Hallon!
  dinsdag 24 juni 2014 @ 18:39:46 #115
123170 alors
zlata1234
pi_141498159
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 18:38 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

welke godin?
Ik werd geroepen?
know'm sayin?
×
word? word.
  dinsdag 24 juni 2014 @ 18:39:57 #116
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_141498167
Dit is echt typisch zon wedstrijd waar 1e helft saai is, en de 2e helft spectaculair is
  dinsdag 24 juni 2014 @ 18:40:28 #117
324455 S0nic
the Hedgehog
pi_141498185
heerlijk gedaan
Snelle Egel
  dinsdag 24 juni 2014 @ 18:40:33 #118
104871 remlof
Europees federalist
pi_141498187
Immobile :N
Yankee go home!
  dinsdag 24 juni 2014 @ 18:40:49 #119
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_141498202
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 18:39 schreef IsaacCuenca het volgende:
Dit is echt typisch zon wedstrijd waar 1e helft saai is, en de 2e helft spectaculair is
Hoop je, maar kan best dat de hele wedstrijd dodelijk saai is. :')
Hallon!
pi_141498203
Opvallend dat Uruguay zo defensief speelt. Ruimte tussen de verdedigers en de aanvallers is enorm. Het afjagen zoals tegen Engeland gebeurt ook niet.
★★★
  Moderator dinsdag 24 juni 2014 @ 18:41:44 #122
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_141498236
de italianen spelen een soort nederlands voetbal... oh wacht :P
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_141498247
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 18:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hallo allemaal.
Hoi.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_141498250
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 18:39 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Ze zijn in Brazilië, niet in Engeland.
Ja leuk, en wat is het antwoord op de rest van mn vraag?
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_141498271
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 18:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hallo allemaal.
Hallo Alba.
★★★
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')