welke godin?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:37 schreef remlof het volgende:
Die Godin mag ook wel een keer geel krijgen.
Hij speelt wel weer heerlijk. Haalt altijd wel een 7.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:37 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Best veel passes van 'm komen niet aan.
COS-ENG is niet veel beterquote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:38 schreef BlueMage het volgende:
Maar dit is best 'n zaadwedstrijd tot nog toe.
Ze zijn in Brazilië, niet in Engeland.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:38 schreef Cara het volgende:
Kom net binnen, hoe zat dat ook alweer met of je costa rica misschien in de kwart finale tegenkomt? moet CR dan minimaal gelijkspelen in Engeland of is een ander resultaat gunstig?
Hoop je, maar kan best dat de hele wedstrijd dodelijk saai is.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:39 schreef IsaacCuenca het volgende:
Dit is echt typisch zon wedstrijd waar 1e helft saai is, en de 2e helft spectaculair is
Ja leuk, en wat is het antwoord op de rest van mn vraag?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:39 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ze zijn in Brazilië, niet in Engeland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |