quote:
"beter" is niet het juiste woord...quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:50 schreef MakkieR het volgende:
Wie is er beter bij Uruguay tegen Italie?
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:50 schreef Bosbeetle het volgende:
Mijn italiaanse collega had al zoiets... ze hebben al genoeg aan gelijkspel dat wordt een kutwedstrijd.
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:15 schreef Pleun2011 het volgende:
Italië heeft genoeg aan een gelijkspel dus zou wel eens een tegenvallend kijkspel kunnen worden
Italiëquote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:50 schreef MakkieR het volgende:
Wie is er beter bij Uruguay tegen Italie?
deze man weetquote:
Goed verdedigen niet kunnen waarderenquote:
Als Italie wk wordt is dat ook een beetje Louis zijn verdienste.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:52 schreef Confetti het volgende:
Bah, Italië speelt de nieuwe Hollandse school.
Ik zie Italie liever niet 1e wordenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:52 schreef Brecht35 het volgende:
[..]
Ik vind ze beide gewoon zwak. Niks aan. Amper gevaar.
kom dan vechtenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jij aanbidt meer goden dan de oude grieken
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
ik heb het gevondenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |