quote:
"beter" is niet het juiste woord...quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:50 schreef MakkieR het volgende:
Wie is er beter bij Uruguay tegen Italie?
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:50 schreef Bosbeetle het volgende:
Mijn italiaanse collega had al zoiets... ze hebben al genoeg aan gelijkspel dat wordt een kutwedstrijd.
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:15 schreef Pleun2011 het volgende:
Italië heeft genoeg aan een gelijkspel dus zou wel eens een tegenvallend kijkspel kunnen worden
Italiëquote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:50 schreef MakkieR het volgende:
Wie is er beter bij Uruguay tegen Italie?
deze man weetquote:
Goed verdedigen niet kunnen waarderenquote:
Als Italie wk wordt is dat ook een beetje Louis zijn verdienste.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:52 schreef Confetti het volgende:
Bah, Italië speelt de nieuwe Hollandse school.
Ik zie Italie liever niet 1e wordenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:52 schreef Brecht35 het volgende:
[..]
Ik vind ze beide gewoon zwak. Niks aan. Amper gevaar.
kom dan vechtenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jij aanbidt meer goden dan de oude grieken
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
ik heb het gevondenquote:
quote:
yupquote:
ik heb een LED tvquote:
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:54 schreef Shreyas het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:56 schreef hafcfan het volgende:
Hoe verder het niveau zakt hoe beter het is.
neequote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:56 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Haha daar zitten geen knoppen op de tv?
2-1quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:56 schreef Geo4kant het volgende:
Ik kijk nu dus nu gaat het losbarsten2-0 uruguay
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:54 schreef Shreyas het volgende:
[..]Daarom zeg ik het ook. Een vrouw zou het lekker vinden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor een man gedraag je je wel erg a-technischquote:
ik ben geen manquote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:57 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Voor een man gedraag je je wel erg a-technisch
Ja kap nou maar gewoon met die act, ik trap daar niet in. Sowieso zijn mannen die zich op een forum voordoen als vrouw vrij triestquote:
ik heb wel knoppen achter het glasplaatquote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:57 schreef MakkieR het volgende:
[..]
ook geen tiptoets achter het glasplaat rechts onder
Ik kwam er ook later achter lolquote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:59 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ik heb wel knoppen achter het glasplaat
ik kan je wel een toetje geven als je wiltquote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:59 schreef Kopsterk het volgende:
Ik heb geen toetje in huis. Alleen twee van die kutperenijsjes.
ik gedraag als een vrouw want ik weet niks over voetbalquote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:58 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja kap nou maar gewoon met die act, ik trap daar niet in. Sowieso zijn mannen die zich op een forum voordoen als vrouw vrij triest
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:00 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ik gedraag als een vrouw want ik weet niks over voetbal
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:00 schreef The_Avatar het volgende:
vagina reclame bij het voetbal top doelgroep![]()
Gast doe gewoon normaalquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:00 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ik gedraag als een vrouw want ik weet niks over voetbal
als je niks had gezegd was ik er nooit achter gekomenquote:
GGMMquote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:59 schreef Kopsterk het volgende:
Ik heb geen toetje in huis. Alleen twee van die kutperenijsjes.
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:02 schreef roos94 het volgende:
Als uruguay verliest, verlies ik 50eur dus beter scoren ze godverdomme
wat nouquote:
meisje van 18 die gokkenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:02 schreef roos94 het volgende:
Als uruguay verliest, verlies ik 50eur dus beter scoren ze godverdomme
Dat golddig je bij je vriend wel weer terug.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:02 schreef roos94 het volgende:
Als uruguay verliest, verlies ik 50eur dus beter scoren ze godverdomme
Beter winnen ze godverdomme.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:02 schreef roos94 het volgende:
Als uruguay verliest, verlies ik 50eur dus beter scoren ze godverdomme
Boeiend.quote:
Dat heb je soms met gokken, geen zekerheidjequote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:02 schreef roos94 het volgende:
Als uruguay verliest, verlies ik 50eur dus beter scoren ze godverdomme
hoeveelquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Beter winnen ze godverdomme.
Anders verlies ik geld
Uruguay wintquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als je op deze wedstrijd voor de winnaar gaat wedden ben je sowieso dom, maar dat terzijde
testquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:03 schreef []wolfrolf[/url] het volgende:
Oh zuig hij krijgt zeker die notificatie op die link naar de bewuste post toe.
Oh well
gaat gaat?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:05 schreef MakkieR het volgende:
Costa Rica gaat gaat na trappen, geen geel
Ja, in de laatste fucking secondequote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:06 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Nog steeds boos dat je 100e verloren hebt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |