abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 24 juni 2014 @ 18:59:34 #251
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_141498961
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 18:57 schreef MakkieR het volgende:

[..]

ook geen tiptoets achter het glasplaat rechts onder :)
ik heb wel knoppen achter het glasplaat _O-
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_141498970
We gaan weer beginnen :)
pi_141498993
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 18:59 schreef Anonymousz het volgende:

[..]

ik heb wel knoppen achter het glasplaat _O-
Ik kwam er ook later achter lol
pi_141499004
vagina reclame bij het voetbal top doelgroep ^O^
  dinsdag 24 juni 2014 @ 19:00:36 #255
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_141499009
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 18:59 schreef Kopsterk het volgende:
Ik heb geen toetje in huis :{ . Alleen twee van die kutperenijsjes.
ik kan je wel een toetje geven als je wilt
  dinsdag 24 juni 2014 @ 19:00:36 #256
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_141499010
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 18:58 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Ja kap nou maar gewoon met die act, ik trap daar niet in. Sowieso zijn mannen die zich op een forum voordoen als vrouw vrij triest :{w
ik gedraag als een vrouw want ik weet niks over voetbal :'(
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
  dinsdag 24 juni 2014 @ 19:00:51 #257
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_141499021
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 19:00 schreef Anonymousz het volgende:

[..]

ik gedraag als een vrouw want ik weet niks over voetbal :'(
:')
RED ONS HENNIEGOD
pi_141499038
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 19:00 schreef The_Avatar het volgende:
vagina reclame bij het voetbal top doelgroep ^O^
:|W
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_141499043
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 19:00 schreef Anonymousz het volgende:

[..]

ik gedraag als een vrouw want ik weet niks over voetbal :'(
Gast doe gewoon normaal
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
  Redactie Sport dinsdag 24 juni 2014 @ 19:01:26 #260
274204 crew  Mexicanobakker
pi_141499049
Ik heb perisicijs
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_141499077
2x de brilstand
  dinsdag 24 juni 2014 @ 19:02:00 #262
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_141499080
Ik ga een maiskolfje eten
pi_141499087
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 19:01 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Gast doe gewoon normaal
Man of vrouw, is dat interessant?
  dinsdag 24 juni 2014 @ 19:02:29 #264
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_141499109
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 19:00 schreef MakkieR het volgende:

[..]

Ik kwam er ook later achter lol
als je niks had gezegd was ik er nooit achter gekomen :D
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
  dinsdag 24 juni 2014 @ 19:02:30 #265
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_141499110
Ze mogen wel meer scoren allemaal ander dan heb ik geen doekoe meer straks
  Redactie Sport dinsdag 24 juni 2014 @ 19:02:30 #266
274204 crew  Mexicanobakker
pi_141499112
Hij wil een hartig woordje spreken met Parolo
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_141499120
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 18:59 schreef Kopsterk het volgende:
Ik heb geen toetje in huis :{ . Alleen twee van die kutperenijsjes.
GGMM :o hoor wat hij zegt
  dinsdag 24 juni 2014 @ 19:02:42 #268
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_141499122
hup uru-hup
laat f eleeuw niet in zijn UPPIE STAAn< HUP HIOLLAND HUP!
  Miss 200.000.000! dinsdag 24 juni 2014 @ 19:02:44 #269
367000 roos94
pi_141499124
Als uruguay verliest, verlies ik 50eur dus beter scoren ze godverdomme
  dinsdag 24 juni 2014 @ 19:02:57 #270
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_141499129
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 19:02 schreef roos94 het volgende:
Als uruguay verliest, verlies ik 50eur dus beter scoren ze godverdomme
  dinsdag 24 juni 2014 @ 19:02:57 #271
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_141499131
quote:
9s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 19:00 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

:')
wat nou -O-
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_141499142
CAUSE I'M HAPPY

(kank.. eh kutnummer)
  dinsdag 24 juni 2014 @ 19:03:11 #273
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_141499143
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 19:02 schreef roos94 het volgende:
Als uruguay verliest, verlies ik 50eur dus beter scoren ze godverdomme
meisje van 18 die gokken :') :')
  dinsdag 24 juni 2014 @ 19:03:17 #274
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_141499149
quote:
9s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 19:02 schreef Anonymousz het volgende:

[..]

wat nou -O-
jij weet meer dan wij denken
RED ONS HENNIEGOD
pi_141499153
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 19:02 schreef roos94 het volgende:
Als uruguay verliest, verlies ik 50eur dus beter scoren ze godverdomme
Dat golddig je bij je vriend wel weer terug.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')