Dat kan gewoon.quote:Op zondag 22 juni 2014 19:13 schreef Seamonkey- het volgende:
Kan ik nou eigenlijk gewoon bij vrienden thuis inloggen op mijn Netflix en dan iets kijken of is dat gekoppeld aan je ip adres ofzo?
quote:Op zondag 22 juni 2014 19:35 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
4k films? WTF moet ik met zoveel films.
hoe bedoel je? een 1920x1080 tv upgraden naar 3840x2160?quote:Op zondag 22 juni 2014 22:38 schreef Droopie het volgende:
Hopelijk gaan ze nog een paar type tv's upgraden voor ultrahd, ik heb een sony w815 en ben best teleurgesteld en verbaasd dat dit nog niet kan
quote:Op zondag 22 juni 2014 22:38 schreef Droopie het volgende:
Hopelijk gaan ze nog een paar type tv's upgraden voor ultrahd, ik heb een sony w815 en ben best teleurgesteld en verbaasd dat dit nog niet kan
Ja, dat ga je merken.quote:Op maandag 23 juni 2014 12:52 schreef kawa4 het volgende:
zou je dat verschil dan echt goed merken? zoals het verschil tussen beeldbuis en HD?
ik heb ook een HD tv en dat is al scherp,
dus heel dat ultra geneuzel zal voor mij wel niet hoeven
Alleen bij 40 inch en groter lijkt mij.quote:
kut zo langquote:
Suits, Prison break gezien?quote:Op maandag 23 juni 2014 16:34 schreef redboyke het volgende:
[..]
kut zo langweet nu niet wat kijken heb fargo,dexter, breaking bad al gezien
in ieder geval beter dan breaking bad die tijdens een season een jaar was gestopt.
heb ik ook vol verdriet en frustratie zitten wachten op de rest van de afleveringen.
prison break gezien toen ik nog tv keekquote:
Dat is hardware slimmerd, waarom denk je dat ze 5x zo duur zijn. Zit een ander paneel in.quote:Op zondag 22 juni 2014 22:38 schreef Droopie het volgende:
The Shield is misschien iets voor je?quote:Op maandag 23 juni 2014 16:50 schreef redboyke het volgende:
prison break gezien toen ik nog tv keek. en suits is dat wel spannend zo corporate gebabbel enzo?
the office vond ik wel goed eigenlijk da's toch ook beetje corporatemaar geen idee of ik suits leuk ga vinden de trailer kon me niet echt boeien.
the shield heb ik wel stukjes van gezien want had het gedownload voor mijn moeder.quote:Op maandag 23 juni 2014 16:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
The Shield is misschien iets voor je?
Ja, dat staat in zijn geheel op Netflix.quote:Op maandag 23 juni 2014 16:54 schreef redboyke het volgende:
the shield heb ik wel stukjes van gezien want had het gedownload voor mijn moeder.
staat dat op netflix want ik heb het ook op externe hardeschijf staan maar ben die thuis vergeten en ga pas vrijdag terug naar huis.
ok dan ga ik dat wel kijken samen met af en toe een bobs burger ertussen doorquote:Op maandag 23 juni 2014 16:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, dat staat in zijn geheel op Netflix.
normaal kijk ik zonder altijd maar voor orange is the new black had ik het nodig voor die russische zinnen en spaans kon ik toevallig.quote:Op maandag 23 juni 2014 20:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik kijk nu ook weleens op de PS3 naar Netflix en ik vind het altijd erg storend dat ik met Nederlandse ondertitels moet kijken, terwijl ik op mijn laptop altijd met Engelse ondertitels kijk.
Ik vind het altijd fijn om het aan te hebben zodat je onverstaanbaar dingen niet mist idd.quote:Op maandag 23 juni 2014 20:52 schreef redboyke het volgende:
[..]
normaal kijk ik zonder altijd maar voor orange is the new black had ik het nodig voor die russische zinnen en spaans kon ik toevallig.
heb geen ps3 maar werkt dit niet:
http://www.ehow.com/how_8391580_do-subtitles-netflix-ps3.html
ik heb deel 2 wel al ooit eensch gezien, en die beviel erg goed.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:25 schreef Aether het volgende:
Human Centipede: First Sequence The
Nadat twee vrouwen panne hebben in Duitsland komen ze terecht in een afgelegen dorp waar ze zich al snel in een nachtmerrie bevinden
Veel beter imo.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:35 schreef kawa4 het volgende:
[..]
ik heb deel 2 wel al ooit eensch gezien, en die beviel erg goed.![]()
zal vanavond ff kijken of deel 1 beter is
Welk land?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:41 schreef Rijst het volgende:
Death Note staat er ook opLijkt me toch wel vet om deze weer te bekijken maar dan in HD
hoe moet je anime kijken op netflix NL?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:41 schreef Rijst het volgende:
Death Note staat er ook opLijkt me toch wel vet om deze weer te bekijken maar dan in HD
volgens mij heeft NL netflix amper of geen anime.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:43 schreef redboyke het volgende:
[..]
hoe moet je anime kijken op netflix NL?
heb een vpn maar de amerikaanse geeft slechte verbinding.
en hola werkt niet op internet van ziekenhuis.
death note heb ik al gezien goeie anime.
ben kill a kill aan het kijken op US maar die ondertitels staan echt in midden van scherm bij mij op tabletquote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:44 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
volgens mij heeft NL netflix amper of geen anime.
en de amerikaanse doorgaans alleen de gedubte versies, daar word ik ook niet echt vrolijk van.
Ik heb hier op de US Netflix Darker Than Black (staat helaas niet meer op Netflix), Attack on Titan, en Sword Art Online gekeken, en die waren allemaal gewoon in het Japans. En was begonnen met Ghost Hunt en Princess Jellyfish, en die waren ook in het Japans. Of ik moet nou precies al het niet gedubde eruit pikken.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:44 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
volgens mij heeft NL netflix amper of geen anime.
en de amerikaanse doorgaans alleen de gedubte versies, daar word ik ook niet echt vrolijk van.
Geen HD, heb alles al gezien deze week.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:41 schreef Rijst het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Darker than black en AOT had ik al gezien dus die niet geprobeerdquote:Op dinsdag 24 juni 2014 17:28 schreef OMG het volgende:
[..]
Ik heb hier op de US Netflix Darker Than Black (staat helaas niet meer op Netflix), Attack on Titan, en Sword Art Online gekeken, en die waren allemaal gewoon in het Japans. En was begonnen met Ghost Hunt en Princess Jellyfish, en die waren ook in het Japans. Of ik moet nou precies al het niet gedubde eruit pikken.
Ben die nu aan het kijken. Toffe seriequote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:41 schreef Rijst het volgende:
Kan Fullmetal Alchemist: Brotherhood ook aanbevelen (als je die nog niet hebt gezien)quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:31 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ben die nu aan het kijken. Toffe serie
black butler was dubbed.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 17:28 schreef OMG het volgende:
[..]
Ik heb hier op de US Netflix Darker Than Black (staat helaas niet meer op Netflix), Attack on Titan, en Sword Art Online gekeken, en die waren allemaal gewoon in het Japans. En was begonnen met Ghost Hunt en Princess Jellyfish, en die waren ook in het Japans. Of ik moet nou precies al het niet gedubde eruit pikken.
brotherhood is deel 2 eerst de gewone kijken en dan brotherhood.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:32 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Kan Fullmetal Alchemist: Brotherhood ook aanbevelen (als je die nog niet hebt gezien)
ik weiger, anime in het engels is gewoon heiligschennisquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:24 schreef redboyke het volgende:
[..]
black butler was dubbed.
maar vind ik niet zo erg af en toe wil ik wel eens iets in het engels zodat ik me zo niet hard moet concentreren. en gewoon als 2de scherm iets heb opstaan op de tablet terwijl ik doelloos rondsurf op het internet
Niet helemaal waar, Brotherhood is de serie n.a.v. de manga. ten tijde van de eerste serie was de manga nog niet af. vandaar dat deze in het eerste stuk redelijk gelijk lopen maar na 10 eps ongeveer een behoorlijk andere weg in slaan.quote:brotherhood is deel 2 eerst de gewone kijken en dan brotherhood.
Nee, nog niet gezien. Zet hem op het lijstjequote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:32 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Kan Fullmetal Alchemist: Brotherhood ook aanbevelen (als je die nog niet hebt gezien)
Er zijn nog een paar aanpassingen en uitbreidingen.quote:Op woensdag 25 juni 2014 10:34 schreef HerbalMart het volgende:
Er staat nog steeds in de OP dat voor de Xboxes geld "Gold LIVE noodzakelijk"
Dat is dus niet meer zo. Gold Silver volstaat nu ook...
Kan helaas niet. Zo'n functie als bij Spotify zou wel ideaal zijn.quote:Op woensdag 25 juni 2014 11:45 schreef houdjemond het volgende:
binnekort eens aan OitnB 2 beginnen.. weet iemand of het mogelijk is om ze op te slaan, en in het vliegtuig te kijken? Of is het puur online streamen? Sorry voor de domme vraag
Met welke vliegmaatschappij vlieg je? Een aantal maatschappijen heeft OITNB in hun in flight catalogus.quote:Op woensdag 25 juni 2014 11:45 schreef houdjemond het volgende:
binnekort eens aan OitnB 2 beginnen.. weet iemand of het mogelijk is om ze op te slaan, en in het vliegtuig te kijken? Of is het puur online streamen? Sorry voor de domme vraag
Hehe ik vlieg alleen maar naar Londen, maar heb een pleurishekel aan vliegen dus vandaar leek het me een mooie afleiding..quote:Op woensdag 25 juni 2014 11:55 schreef Roberto_BOZ het volgende:
[..]
Met welke vliegmaatschappij vlieg je? Een aantal maatschappijen heeft OITNB in hun in flight catalogus.
Hm, helaas. Dankjewelquote:Op woensdag 25 juni 2014 11:52 schreef Rijst het volgende:
[..]
Kan helaas niet. Zo'n functie als bij Spotify zou wel ideaal zijn.
Vast niet binnen nu en 3 weken.quote:Op woensdag 25 juni 2014 11:57 schreef Roberto_BOZ het volgende:
Helaas. Het zal niet lang duren voor we overal WiFi aan boord hebben, dan komt het wel goed
Het schijnt wel te kunnen maar is erg omslachtig.quote:Op woensdag 25 juni 2014 11:45 schreef houdjemond het volgende:
Nja er zijn meer wegen naar Romequote:Op woensdag 25 juni 2014 11:58 schreef Aether het volgende:
[..]
Het schijnt wel te kunnen maar is erg omslachtig.
met die wifi prijzen wil je sowiezo niet streamenquote:Op woensdag 25 juni 2014 11:57 schreef Roberto_BOZ het volgende:
Helaas. Het zal niet lang duren voor we overal WiFi aan boord hebben, dan komt het wel goed
Nja as said tis maar een uurtje maar vind vliegen gewoon vreselijk..quote:Op woensdag 25 juni 2014 12:07 schreef redboyke het volgende:
[..]
met die wifi prijzen wil je sowiezo niet streamen
en korte vluchten hebben niet zo'n dvd ding denk ik.
dus enige optie is serie te downloaden en op je tablet/laptop te zetten.
Je kunt je kind blijmakenquote:Op zaterdag 21 juni 2014 15:32 schreef E.T. het volgende:
Nou heb ik toch echt vanmorgen op Facebook iets voorbij zien komen van Netflix dat Planes nu beschikbaar zou zijn... Nu kan ik én het bericht niet meer vonden en ook op Netflix niet
Kind voor niks bijgemaakt
Vandaag toegevoegd:quote:Op zaterdag 21 juni 2014 15:32 schreef E.T. het volgende:
Nou heb ik toch echt vanmorgen op Facebook iets voorbij zien komen van Netflix dat Planes nu beschikbaar zou zijn... Nu kan ik én het bericht niet meer vonden en ook op Netflix niet
Kind voor niks bijgemaakt
quote:Op woensdag 25 juni 2014 12:51 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Je kunt je kind blijmakenZag net een Tweet dat Planes op NL Netflix beschikbaar is
quote:Op woensdag 25 juni 2014 13:57 schreef Aether het volgende:
[..]
Vandaag toegevoegd:
http://www2.netflix.com/WiMovie/70270409
Bij mij staat er bij Audio ook gewoon Nederlandsquote:Op woensdag 25 juni 2014 16:46 schreef reddevil1408 het volgende:
[..]
Alleen engelstalig, hebben de kleinste kids nog nix aan.
Ik gisteren.... was ineens een aflevering (of twee?) van Royal Pains verder. Was echt even zoeken om terug te vinden waar ik gebleven was. Verder nog nooit eerder gebeurd.quote:Op donderdag 26 juni 2014 11:15 schreef planethugo het volgende:
Vreemd, gisteren Orange is the New Black verder gaan kijken en bleek de kijkgeschiedenis hiervan weg. Begon ie bij S2 afl 10 terwijl ik pas bij 8 ben en bij die andere afleveringen herkende hij ook niet dat ik die gezien had (dmv het rode streepje). Iemand dit al eens gehad?
dan lag het niet aan mij, we hadden hetzelfde probleem. Was ergens rond half 10. Hij ging verder op 5 minuten van het einde van 2 afleveringen verder. Paar flinke spoilers gezien dus, wat een wereldproblemenquote:Op donderdag 26 juni 2014 14:58 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Ik gisteren.... was ineens een aflevering (of twee?) van Royal Pains verder. Was echt even zoeken om terug te vinden waar ik gebleven was. Verder nog nooit eerder gebeurd.
Gone Baby Gonequote:Op donderdag 26 juni 2014 15:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
Iemand nog tips voor goeie films op Netflix?
Ben met Breaking Bad nu klaar en meer zin om even een goeie film te zien.
Ik dacht eerlijk gezegd dat ik op een verkeerd knopje gedrukt had.... Maar verder nog nooit eerder gehad, dus vind het niet zo erg.quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:15 schreef planethugo het volgende:
[..]
dan lag het niet aan mij, we hadden hetzelfde probleem. Was ergens rond half 10. Hij ging verder op 5 minuten van het einde van 2 afleveringen verder. Paar flinke spoilers gezien dus, wat een wereldproblemen
Mee eens ik had ook meer een prison break achtig iets verwacht.quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:22 schreef Rijst het volgende:
Gisteren eerste seizoen van Orange is the new black afgekeken. Ik weet niet wat ik van deze serie moet vinden. Het heeft een geweldige cast en leuke orginele personages (Lorna![]()
Nicky
![]()
) maar op 1 of andere manier heb ik nooit zin om gelijk de volgende aflevering te kijken.
Heeft ook wel misschien mee te maken met het liefdesdrama dat afspeelt tussen Piper en Alex.![]()
die 2 vond ik ook de knapste.quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:22 schreef Rijst het volgende:
Gisteren eerste seizoen van Orange is the new black afgekeken. Ik weet niet wat ik van deze serie moet vinden. Het heeft een geweldige cast en leuke orginele personages (Lorna![]()
Nicky
![]()
) maar op 1 of andere manier heb ik nooit zin om gelijk de volgende aflevering te kijken.
Heeft ook wel misschien mee te maken met het liefdesdrama dat afspeelt tussen Piper en Alex.![]()
het haar ziet er ni uit maar ze heeft wel iets wild dat leuk isquote:Op donderdag 26 juni 2014 23:07 schreef Rijst het volgende:
[..]
Opzich vind ik Nicky niet zo heel mooi maar ze heeft charisma.
hola doet het bij mij nietmeer.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:17 schreef penny-wise het volgende:
Iemand hier die weet waarom ik al een week geen verbinding kan krijgen met Netflix? Internetverbinding is goed, abonnement loopt gewoon door?
Geweldige intelligente serie.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 09:37 schreef Copycat het volgende:
Iemand de serie Hannibal al gezien? Is het wat? Zie hem op Canada staan.
Mooi!quote:
Piper is dan ook vreselijk irritant..quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:22 schreef Rijst het volgende:
Nicky
![]()
Moet bekennen dat ik er slecht doorheen kom hoor... Nooit zin een tweede aflevering te kijken en doe er vaak 2-3x over om uberhaupt een aflevering af te krijgen. Het boeit niet echt lekker in mijn beleving.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:15 schreef roos85 het volgende:
[..]
Piper is dan ook vreselijk irritant..
De eerste aflevering van het tweede seizoen vond ik persoonlijk wat matig, maar zitten genoeg leuke ontwikkelingen in het tweede seizoen
Als je er zo slecht doorheen komt, zou ik stoppen met kijkenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:22 schreef jackson het volgende:
[..]
Moet bekennen dat ik er slecht doorheen kom hoor... Nooit zin een tweede aflevering te kijken en doe er vaak 2-3x over om uberhaupt een aflevering af te krijgen. Het boeit niet echt lekker in mijn beleving.
Zitten geen subs bij iirc, zul jij vast niet missen maar toch.quote:
Ja, dat zou ik ook eigenlijk moeten doen maar het is wel vermakelijk. Ging met SoA en White Collar een stuk sneller, die ik hiervoor keek. Nu helpt momenteel het WK ook niet mee natuurlijk. Kijk dit seizoen wel uit vermoed ik. Dan weer verder met laatste seizoen (op Netflix) van White Collar.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:44 schreef roos85 het volgende:
[..]
Als je er zo slecht doorheen komt, zou ik stoppen met kijken
We gaan het ondervinden.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:45 schreef PBateman1978 het volgende:
Zitten geen subs bij iirc, zul jij vast niet missen maar toch.
Is prachtig, traag, Kubrickiaans soms. Het had zó slecht kunnen zijn...quote:Op vrijdag 27 juni 2014 09:37 schreef Copycat het volgende:
Dan ga ik daar nu eens even voor zitten. Terwijl het buiten triest en nat is.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:32 schreef NoCigar het volgende:
Is prachtig, traag, Kubrickiaans soms. Het had zó slecht kunnen zijn...
En ook tamelijk expliciet gruwelijk overigens.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan ga ik daar nu eens even voor zitten. Terwijl het buiten triest en nat is.
Prachtige serie inderdaadquote:Op vrijdag 27 juni 2014 09:37 schreef Copycat het volgende:
Jup. Werkt als een trein.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 10:53 schreef Buitendam het volgende:
Kun je met de Hola plug-in nog altijd Netflix uit andere landen bekijken?
Luther en Sherlock zijn tof!quote:Op zaterdag 28 juni 2014 13:47 schreef Deezertje het volgende:
En dat was breaking bad. Volgens mij in een kleine drie weken gekeken.. Na seizoen 3 kakte het wel erg in hoor. Had van mij dus twee seizoenen eerder mogen kappen..
Nieuwe serie? Heb HoC en Derek al gezien, naast alle series die sowieso niet op netflix staan als big bang, himym etc.
S4 en S5 zijn juist de beste seizoenenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 13:47 schreef Deezertje het volgende:
En dat was breaking bad. Volgens mij in een kleine drie weken gekeken.. Na seizoen 3 kakte het wel erg in hoor. Had van mij dus twee seizoenen eerder mogen kappen..
Nieuwe serie? Heb HoC en Derek al gezien, naast alle series die sowieso niet op netflix staan als big bang, himym etc.
Dat! Toen werden de karakters juist alsmaar voller en de verhaallijnen grimmiger.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 13:53 schreef PBateman1978 het volgende:
S4 en S5 zijn juist de beste seizoenen
Wat een onzin...seizoen 3 en 4 zijn meesterlijkquote:Op zaterdag 28 juni 2014 13:47 schreef Deezertje het volgende:
Fantastische serie hequote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:59 schreef Amarantha het volgende:
Inmiddels al een stuk of 30 afleveringen van Gossip Girl gekeken in een week. Zo slecht maar ik vind het leuk
Dacht toen die tijd (toen het zo populair was) dat het niks voor mij was maar ik vind het super! Zelfs mijn vriend kijkt mee (niet altijd maar veel), maar wilt niet toegeven dat die 't leuk vindquote:Op zaterdag 28 juni 2014 16:29 schreef MissJ het volgende:
[..]
Fantastische serie he![]()
![]()
Heb de hele serie ook onlangs gezien.
The Shieldquote:Op zaterdag 28 juni 2014 16:31 schreef MissJ het volgende:
Vandaag laatste aflevering van Breaking Bad gezien, wat een serie zeg, echt geniaal![]()
Heb de hele serie in 1 maand tijd gezien![]()
Wat zal ik nu gaan kijken, iemand tips? Heb weinig gezien, dus veel keuze. Hou ook van veel (zie ook mijn vorige reactie).
fargo gezien?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 16:31 schreef MissJ het volgende:
Vandaag laatste aflevering van Breaking Bad gezien, wat een serie zeg, echt geniaal![]()
Wat zal ik nu gaan kijken, iemand tips? Heb weinig gezien, dus veel keuze. Hou ook van veel (zie ook mijn vorige reactie).
quote:
Beiden nog niet gezien. Dank voor de tips, ik ga het gelijk even checken.quote:
Behalve het laatste seizoen, inderdaad een topseriequote:Op zaterdag 28 juni 2014 16:29 schreef MissJ het volgende:
[..]
Fantastische serie he![]()
![]()
Heb de hele serie ook onlangs gezien.
Laatste seizoen valt tegen?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 16:57 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Behalve het laatste seizoen, inderdaad een topserie
Beetje vreemde wendingen... Niet een erg hoog GG gehalte naar mijn idee.. En natuurlijk de onthulling van wie Gossip Girl isquote:
Ah toch welquote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:02 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Beetje vreemde wendingen... Niet een erg hoog GG gehalte naar mijn idee.. En natuurlijk de onthulling van wie Gossip Girl is
Fargo, Dexter, Spartacus, Stargate... Echt vanalles is er de moeite waardquote:Op zaterdag 28 juni 2014 16:31 schreef MissJ het volgende:
Matig?? Really????quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
Breaking bad was cool. Maar wat
een matig einde.
Veel te abrupt hoe nu verder met Skylar. Walter j.r Jesse enz..quote:
Toevallig vanavond laatste paar afleveringen gezien. Vond het een prima einde, beetje in lijn der verwachting, maar ach. Overall geweldige serie.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
Breaking bad was cool. Maar wat
een matig einde.
voor de chicks kijken..niks mis mee. Emily (L)quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:45 schreef Deezertje het volgende:
Ik kijk Pretty Little Liars nu..als man!en het is stiekem nog prima brainless TV..
Hoe dan? Scheelt toch weer wat euro op jaarbasis.quote:Op zondag 29 juni 2014 00:19 schreef Max-Westerman het volgende:
Net 1 jaar Netflix voor 40 euro kunnen scoren![]()
Kan ik tenminste eens veder gaan met Fargo
Via marktplaats.quote:Op zondag 29 juni 2014 00:57 schreef MAHL het volgende:
[..]
Hoe dan? Scheelt toch weer wat euro op jaarbasis.
Goeie tip, ga ook even kijken!quote:Op zondag 29 juni 2014 09:43 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Via marktplaats.
Genoeg mensen die hun vouchers verkopen voor 1 jaar netflix die ze bij hun nieuwe TV krijgen
Er staat er maar 1 op idd.quote:Op zondag 29 juni 2014 10:58 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Goeie tip, ga ook even kijken!
Edit: aanbod valt toch een beetje tegenZie wel die ad waar jij op hebt gereageerd
Ditquote:Op zondag 29 juni 2014 10:04 schreef Rijst het volgende:
Het 2e seizoen van Orange is iig veel boeiender
Nou ja, ik weet niet of je OITNB hebt gezien? Genoeg tettenquote:Op zondag 29 juni 2014 21:09 schreef redboyke het volgende:
uit nieuwsgierigheid eens sex ingetyped als zoekopdracht.
kom ik op een film uit hooking up. zag er nog slechter uit dan een B film
ik heb de film niet bekeken want beeld kwaliteit zei al dat ik er niet veel van moest verwachten
en idd niks sex of blote tetten. geen sex op netflix
heb ik een volwassen account voor niks kan ik hem beter op 13zetten terug
Voor die van Sosoquote:Op zondag 29 juni 2014 21:15 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Nou ja, ik weet niet of je OITNB hebt gezien? Genoeg tetten
ja heb ik vorige week gekeken beide seizoenen vond ik echt goed. veel beter als fargoquote:Op zondag 29 juni 2014 21:15 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Nou ja, ik weet niet of je OITNB hebt gezien? Genoeg tetten
gadverdamme.quote:
bij mij duurde het ook 9 afleveringen voor ik er trek in begon te krijgen. dus nog effe doorbijten.quote:Op zondag 29 juni 2014 21:53 schreef _Dido_ het volgende:
Ik heb nu vijf eps BB gezien maar het grijpt me nog niet echt. Bij OITNB wilde ik maar blijven kijken.
Heeft bij BB wel even nodig ja. Wordt echter alsmaar beterquote:Op zondag 29 juni 2014 21:53 schreef _Dido_ het volgende:
Ik heb nu vijf eps BB gezien maar het grijpt me nog niet echt. Bij OITNB wilde ik maar blijven kijken.
dat jaquote:Op zondag 29 juni 2014 22:09 schreef Reemi het volgende:
[..]
Heeft bij BB wel even nodig ja. Wordt echter alsmaar beter
Je moet even 1,5 á 2 seizoen doorzetten, maar danquote:Op zondag 29 juni 2014 21:53 schreef _Dido_ het volgende:
En dan: "En geef me drugs!"quote:Op maandag 30 juni 2014 09:34 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Je moet even 1,5 á 2 seizoen doorzetten, maar dan
quote:
Echt totaal niet mee eens, vanaf aflevering 1 pakte de serie me al en bij de 2e aflevering wist ik dat dit heel speciaal zou worden.quote:Op maandag 30 juni 2014 09:34 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Je moet even 1,5 á 2 seizoen doorzetten, maar dan
Idem.quote:Op maandag 30 juni 2014 09:55 schreef PBateman1978 het volgende:
Echt totaal niet mee eens, vanaf aflevering 1 pakte de serie me al en bij de 2e aflevering wist ik dat dit heel speciaal zou worden.
Mwah, de talloze hoest- en tafelscènes vond ik anders tergend in de eerste twee seizoenen. Wetende dat het beter zou worden, ben ik dus ook blijven kijken. Daar heb ik zeker geen spijt van.quote:Op maandag 30 juni 2014 09:55 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Echt totaal niet mee eens, vanaf aflevering 1 pakte de serie me al en bij de 2e aflevering wist ik dat dit heel speciaal zou worden.
Ieder zijn meug.quote:Op maandag 30 juni 2014 10:08 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Mwah, de talloze hoest- en tafelscènes vond ik anders tergend in de eerste twee seizoenen. Wetende dat het beter zou worden, ben ik dus ook blijven kijken. Daar heb ik zeker geen spijt van.
quote:The mangled body of a teenage girl is discovered outside a rusted Pennsylvania steel town, where every resident harbors a dark secret. Suspicions and accusations mount as a manhunt for the killer intensifies, even as evidence mounts that the suspect is not a man at all. Famke Janssen and Dougray Scott star in this terrifying series from horror director Eli Roth ("Hostel") and novelist Brian McGreevy, nominated for two 2013 Emmy Awards.
Las slechte reviews, maar ik vind de serie heel goed te pruimen. Geen absolute top, maar je blijft kijken, al is het alleen maar om te kijken of je theorieën kloppen over wat er allemaal gaande is in dat stadje.quote:Op maandag 30 juni 2014 14:20 schreef Amarantha het volgende:
Ik zie net Hemlock Grove staan. Is dat wat?
[..]
Ik vind 'm wel aardig. Wat traag qua verhaallijn, maar ik vond de sfeer erg apart, waarschijnlijk ook wel daardoor.quote:Op maandag 30 juni 2014 14:20 schreef Amarantha het volgende:
Ik zie net Hemlock Grove staan. Is dat wat?
[..]
Dubbel eens. De ondertitels vind ik sowieso wel een puntje bij Netflix.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:58 schreef Vlindur het volgende:
Abduction is echt vreselijk slecht![]()
De ondertiteling al even beroerd trouwens. Vol vouten en Vekerde zinsopbouwen
Vaak vertaald door Belgen. Heel storend. Dat is echter universeel, ik had dat bij Film 1 ook.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:20 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Dubbel eens. De ondertitels vind ik sowieso wel een puntje bij Netflix.
Iedereen is daar anders in. Ik vond de eerste 3 afleveringen afschuwelijk, daarna werd het pas voor mij leuk.quote:Op maandag 30 juni 2014 09:55 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat snap ik.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:37 schreef Blik het volgende:
[..]
Iedereen is daar anders in. Ik vond de eerste 3 afleveringen afschuwelijk, daarna werd het pas voor mij leuk.
Instant HD-streaming waardoor je met de interface het pure gemak hebt van een serie aanklikken omzo alles te kunnen kijken.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:13 schreef AjaxS het volgende:
Behalve dat het legaal is, wat is het nut van Netflix? Ben je onethisch bezig, wanneer je volgende dag een serie downloadt in HD kwaliteit.
Hier wilde ik ook net naar vragen.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:03 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Las slechte reviews, maar ik vind de serie heel goed te pruimen. Geen absolute top, maar je blijft kijken, al is het alleen maar om te kijken of je theorieën kloppen over wat er allemaal gaande is in dat stadje.
Ja, ik vond hem erg goed. Het einde was niet helemaal wat ik hoopte maar er komt een vervolg.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:19 schreef Rijst het volgende:
Zijn er mensen hier die deze serie hebben gekeken? Hoor er niks over
The Fall (TV Series 2013– ) - IMDb
Twijfelde tussen deze serie en The Killing,quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:56 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ja, ik vond hem erg goed. Het einde was niet helemaal wat ik hoopte maar er komt een vervolg.
Het zijn maar vind delen, dus het kan altijd nog eens tussendoor. Kijk je de Amerikaanse Killing? De Zweedse heb ik allemaal gezien, de Amerikaanse ben ik mee opgehouden na seizoen één. Niet dat het echt slecht was, maar ik zat ook niet echt te springen om nog meer. Bij the Fall daarentegen kijk ik er reikhalzend (nou ja, misschien wat overdreven, maar goed) naar uit.quote:Op donderdag 3 juli 2014 15:08 schreef Rijst het volgende:
[..]
Twijfelde tussen deze serie en The Killing,
Toch maar voor The Killing gekozen omdat ik hier al eerders iets positiefs over las.
Het kijkt wel lekker weg ik ben nu halverwege het eerste seizoen.
Het is gewoon handig. Werkt op praktisch ieder apparaat in huis, groot aanbod, prima kwaliteit en het kost geen drol.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:13 schreef AjaxS het volgende:
Behalve dat het legaal is, wat is het nut van Netflix? Ben je onethisch bezig, wanneer je volgende dag een serie downloadt in HD kwaliteit.
Dat dus! En ik heb zoveel nieuwe series ontdekt via Netflix. Dat was mij met downloaden nooit gelukt.quote:Op donderdag 3 juli 2014 15:19 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Het is gewoon handig. Werkt op praktisch ieder apparaat in huis, groot aanbod, prima kwaliteit en het kost geen drol.
Ik vind het ideaal, maar ben evengoed grootverbruiker van m'n internetverbinding dus het doet me weinig als anderen downloaden.
wat bedoel je met de eerste zin?quote:Op donderdag 3 juli 2014 15:17 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Het zijn maar vind delen, dus het kan altijd nog eens tussendoor. Kijk je de Amerikaanse Killing? De Zweedse heb ik allemaal gezien, de Amerikaanse ben ik mee opgehouden na seizoen één. Niet dat het echt slecht was, maar ik zat ook niet echt te springen om nog meer. Bij the Fall daarentegen kijk ik er reikhalzend (nou ja, misschien wat overdreven, maar goed) naar uit.
Augustus komt laatste seizoen. Was eerst gecanceld maar Netflix heeft hem toen overgekocht . Redelijke wachttijd want de cliffhanger van seizoen 3 is heel spannend.quote:Op donderdag 3 juli 2014 15:08 schreef Rijst het volgende:
[..]
Twijfelde tussen deze serie en The Killing,
Toch maar voor The Killing gekozen omdat ik hier al eerders iets positiefs over las.
Het kijkt wel lekker weg ik ben nu halverwege het eerste seizoen.
Mooi, binnenkort ook maar eens verder kijken danquote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:14 schreef Copycat het volgende:
Hannibal (Canada) wordt voortaan ondertiteld. Toch prettig, want het titelpersonage vind ik niet altijd even goed te verstaan.
Heb ook een soortgelijk iets ja...quote:Op zaterdag 5 juli 2014 12:52 schreef MacorgaZ het volgende:
Hebben jullie de laatste dagen ook dat Netflix niet gewoon de hele tijd de maximale kwaliteit kan blijven streamen? Of kan dit aan Hola liggen?
Ik zet hem altijd manual op de hoogste (3Mbit) kwaliteit maar heb nu voor de 3e keer deze week dat hij dan moet bufferen, als ik hem gewoon met hun eigen kwaliteit-keuze-systeem laat kiezen takelt die soms terug naar de laagste kwaliteit en gaat dan langzaam omhoog.
Ik heb voor de rest niks aan programma's die internet gebruiken, dus of het is Netflix of Hola.
Komt waarschijnlijk door de manier waarop Hola een verbinding opzet. Je zou een VPN kunnen proberen of dit een beter resultaat geeft.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 12:52 schreef MacorgaZ het volgende:
Hebben jullie de laatste dagen ook dat Netflix niet gewoon de hele tijd de maximale kwaliteit kan blijven streamen? Of kan dit aan Hola liggen?
Ik zet hem altijd manual op de hoogste (3Mbit) kwaliteit maar heb nu voor de 3e keer deze week dat hij dan moet bufferen, als ik hem gewoon met hun eigen kwaliteit-keuze-systeem laat kiezen takelt die soms terug naar de laagste kwaliteit en gaat dan langzaam omhoog.
Ik heb voor de rest niks aan programma's die internet gebruiken, dus of het is Netflix of Hola.
quote:Netflix Is Looking To Pay Someone To Watch Netflix All Day
Ploughing through your new favourite series on Netflix is something you probably enjoy doing after a working day, but what if it was your working day? You see, Netflix has a fancy recommendation engine that suggests movies and shows you might like based on your prior viewing habits.
To do that successfully, it needs information from a special group of humans that goes beyond the basics like genre and user rating. "Taggers," as they're known, analyse Netflix content and feed the recommendation engine with more specific descriptors if, for example, a film is set in space or a cult classic. In short, these people get paid to watch TV all day, and Netflix is currently hiring a new tagger in the UK.
Ik vind van wel, genoeg aanbod.quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als je OB en BB gezien heeft is Netflix dan nog nuttig ?.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:48 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik vind van wel, genoeg aanbod.
Dat heb ik ook UK bevalt me beter vanwege de marvel cartoons uit de jaren 90.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
op de Amerikaanse heb je interessante documentaires.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
Je TV. Gelijk een nieuwe kopen vanmiddag!quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:01 schreef loezzzje het volgende:
netflix blijft hangen op rood beginscherm. is er een storing of ligt dit aan onze eigen tv?
heb het al een paar x geprobeerd. ook de tv aan & uitgezet maar geen resultaat. hij blijft de hele tijd laden maar start niet op, ontzettend irritant.quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:02 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Je TV. Gelijk een nieuwe kopen vanmiddag!
Nee. Gewoon de app op je tv nog een keer starten.
Blijft hier helaas ook wel eens hangen..
Heb je een Samsung Smart TV?quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:04 schreef loezzzje het volgende:
[..]
heb het al een paar x geprobeerd. ook de tv aan & uitgezet maar geen resultaat. hij blijft de hele tijd laden maar start niet op, ontzettend irritant.
samsung smart tv ja. wat raar is, is dat ie het net nog deed en toen zei die; verbinding verbroken, probeer opnieuw. ik heb dus het idee dat ik het gesloopt heb ofzoquote:Op woensdag 9 juli 2014 14:07 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Heb je een Samsung Smart TV?
Hier doet ie het wel.
Kan gewoon aanbod kiezen.
Hm oké, dat is ook waarom ik het wat irritant zou vinden, heb liever een extension dan DNS voor alles aanpassen. Gebruik je de Windows 8-app met een proxy, zo ja, welke?quote:Op donderdag 10 juli 2014 11:53 schreef Ceased2Be het volgende:
Als je vraagt of DNS aanpassing goed werkt is het antwoord 'Ja', nadeel is alleen dat sommige location-based websites (zoals Google) wat irritant kunnen gaan reageren.
Heb de app 1 keer geprobeerd met de dns-aanpassingen gewoon om te kijken hoe die werkt, maar heb 3 devices aan mijn tv hangen waar ik netflix op kan kijken dus de pc gebruik ik amper daarvoor dus kan je ook niet helpen qua proxyquote:Op donderdag 10 juli 2014 12:49 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Hm oké, dat is ook waarom ik het wat irritant zou vinden, heb liever een extension dan DNS voor alles aanpassen. Gebruik je de Windows 8-app met een proxy, zo ja, welke?
Ik neem aan vanaf het moment dat je een film start; anders zou het openen van de Netflix-website al als ‘kijken’ gezien worden.quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:45 schreef Amarantha het volgende:
Misschien een rare vraag maar wanneer ziet Netflix je als iemand die aan het kijken is? (als in ik heb soms dat ik niet kan kijken omdat er teveel mensen via mijn account kijken, wat ik verder geen probleem vind hoor). Is dat vanaf dat je iets aanklikt? Of al vanaf het moment dat je je naam aanklikt in het begin?
Jup, vanaf het moment dat een x aantal mensen aan het kijken zijn. Laatst had ik een film even op pauze gezet en toen ik weerkwam was het netflix account in gebruikquote:Op donderdag 10 juli 2014 17:27 schreef Aether het volgende:
[..]
Ik neem aan vanaf het moment dat je een film start; anders zou het openen van de Netflix-website al als ‘kijken’ gezien worden.
Hmmm nergens last van hier...quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:12 schreef Etcetera het volgende:
Fuuuhuuuhuuu. Netflix lijkt niet mee te willen werken vanavond, ik kijk een paar minuten, het beeld bevriest en wordt dan zwart
Zag op allestoringen.nl dat er wel wat issues zijn, maar ik probeerde via Hola naar Netflix US te kijken. Nu heb ik een film op Netflix NL opgezet en dat gaat wel goed.quote:Op donderdag 10 juli 2014 22:05 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Hmmm nergens last van hier...
Tja, als ze dat zeggen moet je het toch vertalenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:40 schreef Rijst het volgende:
Die ondertitels![]()
Blijkbaar niemand die ze controleert voordat het online worden gegooit
[ afbeelding ]
Ze zei: What the hell?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:42 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Tja, als ze dat zeggen moet je het toch vertalen
Had ik ook al last van. Ik heb de mediaspeler maar aangezet.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:43 schreef MacorgaZ het volgende:
Ik heb nu de hele tijd dat de serie/film na 2 minuten stopt met afspelen en dan foutmelding dat de Silverlight-plugin niet meer reageert....
Ook precies nu op vrijdagavond
Jep, daarom lekker via usenet de mkv binnenhalen, streaming is toch altijd weer een risico op falen.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:49 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Had ik ook al last van. Ik heb de mediaspeler maar aangezet.
Jup.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:48 schreef NoCigar het volgende:
Kort vraagje: ik heb unblockus en Netflix: is het dan mogelijk om in mijn komende vakantie in Italië Netflix te bekijken via wifi op mijn Ipad met aangepast dns?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Deze shot, Kevin Spacey is echt een keiharde baas.![]()
Thor 2 al snel erop, nu nog films van andere studio's behalve Disney die er zo snel op komen...quote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:40 schreef Aether het volgende:
Battered Bastards of Baseball The
Het kleurrijke waargebeurde verhaal van de Portland Mavericks, een vechtlustig honkbalteam van underdogs dat in de jaren 70 werd opgestart door acteur Bing Russell.
Hemlock Grove (Seizoen 2)
Geheimen zijn dagelijkse kost in het rustige stadje Hemlock Grove waar het donkerste kwaad zich schuilhoudt.
Marvel’s Iron Man & Hulk: Heroes United
Als wetenschappers met de Arc Reactor van Tony Stark de gamma-energie van de Hulk verergeren, resulteert dat in een vijand die alleen de Marvel-helden aankunnen
Mr Selfridge
De onbezonnen Amerikaan Harry Selfridge opent in 1909 een prachtig warenhuis in London en probeert zijn gezinsleven te combineren met deze nieuwe onderneming.
Thor: The Dark World
De God van de Donder laat weer van zich horen als hij de negen rijken tracht te behoeden van de mysterieuze schurk Malekith die het hele heelal wil verduisteren.
Wij wilden na OITNB seizoen 1 even een andere serie kijken, we proberen een beetje af te wisselen, maar het einde was te tof en nu zitten we dus alweer in seizoen 2quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:46 schreef UnicornFarts het volgende:
Omdat ik al heel snel door Fargo heen was ben ik na een tip toch aan Orange is the new Black begonnen. Ge-wel-dig
Dat dus! Volgens mij staat er veel meer op dan ik kan vindenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:19 schreef Deezertje het volgende:
Op zich staat er best een hoop op Netflix, maar de navigatie is zo beroerd. Vooral als je niet op de naam van een serie of film kan komen ben je de sjaak..
Yep, staat er al een poos. Maandje terug gekeken.quote:Op zondag 13 juli 2014 09:27 schreef Cee het volgende:
Ik zie net dat The Wolf of Wall Street op Netflix Brazilië staat. Was dat hier al bekend?
Ja, met UnblockUs bijvoorbeeld:quote:
Daarna 5 dollar pm dus 4 euro ofzo?quote:Op zondag 13 juli 2014 10:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, met UnblockUs bijvoorbeeld:
http://support.unblock-us(...)letv-with-unblock-us
Je kunt het een week gratis proberen.
Ja, en het werkt echt super. Heb een app van ze op mijn tablet staan dus ik kan gelijk switchen van regio op mijn Apple TV.quote:
Canadese dollars. Komt op zo'n 3,40. Imo het geld meer dan waard.quote:
Zo doe ik het ook. Apple tv staat gewoon en via iPad stream ik de hele wereld over.quote:Op zondag 13 juli 2014 10:15 schreef Maraca het volgende:
Ja, en het werkt echt super. Heb een app van ze op mijn tablet staan dus ik kan gelijk switchen van regio op mijn Apple TV.
Alleen dan krijg je max 720p toch en geen 1080p?quote:Op zondag 13 juli 2014 10:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zo doe ik het ook. Apple tv staat gewoon en via iPad stream ik de hele wereld over.
Het werkt ook met Androidquote:Op zondag 13 juli 2014 10:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zo doe ik het ook. Apple tv staat gewoon en via iPad stream ik de hele wereld over.
Ik heb Orange Is The New Black gezien voor Fargo. En Orange is wel nice, maar Fargo heb ik toch wel veel hoger op mijn lijstje staan.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:46 schreef UnicornFarts het volgende:
Omdat ik al heel snel door Fargo heen was ben ik na een tip toch aan Orange is the new Black begonnen. Ge-wel-dig
Ik vind Fargo ook echt goedquote:Op zondag 13 juli 2014 20:39 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ik heb Orange Is The New Black gezien voor Fargo. En Orange is wel nice, maar Fargo heb ik toch wel veel hoger op mijn lijstje staan.
Ik zat er zo diep in dat ik op een gegeven moment niet door had dat ik al door seizoen 1 was, ik ging gewoon aan één stuk doorquote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:57 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Wij wilden na OITNB seizoen 1 even een andere serie kijken, we proberen een beetje af te wisselen, maar het einde was te tof en nu zitten we dus alweer in seizoen 2
Omgquote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:40 schreef Rijst het volgende:
Die ondertitels![]()
Blijkbaar niemand die ze controleert voordat het online worden gegooit
[ afbeelding ]
Ik ook nietquote:Op zondag 13 juli 2014 20:42 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik vind Fargo ook echt goedIk ga echt veel te hard door die series heen joh
Weet ook echt niet meer wat ik na OITNB moet gaan kijken. Iemand trouwens al Homefront gespot met Jason Statham?
Breaking Bad, OITNB, Fargo, Orphan black en verder heb ik natuurlijk nog veeeeel meer series gekeken, niet alleen op Netflixquote:Op zondag 13 juli 2014 21:28 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ik ook niet. Wat zijn je favoriete series op Netflix?
Lost, Prison Break etc zijn ook erg goed. Maar die heb ik ook niet op Netflix gekeken idd. Verder heb ik nog niet veel op Netflix gezien. Ik zal Orphan Black eens gaan kijkenquote:Op zondag 13 juli 2014 21:38 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Breaking Bad, OITNB, Fargo, Orphan black en verder heb ik natuurlijk nog veeeeel meer series gekeken, niet alleen op NetflixEn die van jou?
hoe is Mads Mikkelsen?quote:Op zondag 13 juli 2014 22:03 schreef Copycat het volgende:
Net de laatste afl. van Hannibal seizoen 2 gekeken. Pfff ... Ik wil weten hoe het verder gaat!
Sinister.quote:
quote:Op zondag 13 juli 2014 20:42 schreef UnicornFarts het volgende:
Ik zat er zo diep in dat ik op een gegeven moment niet door had dat ik al door seizoen 1 was, ik ging gewoon aan één stuk doorProbeer mezelf afentoe te "dwingen" om een film te kijken maar kan niet stoppen met OITNB
Wars?quote:Op maandag 14 juli 2014 08:16 schreef Odaiba het volgende:
Star Wars - The Next Generation aan het volgen op Netflix.
quote:Op maandag 14 juli 2014 09:23 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Lol, haal ze door elkaar. Bedoel natuurlijk Star Trek....
Ik heb het even gecheckt op mijn iPad, en kan gewoon kijken.quote:Op maandag 14 juli 2014 10:21 schreef quirina het volgende:
Heel vreemd ik kan geen netflix kijken op iPhone,ipad,en appletv . Straks ff kijken of t op de playstation wel kan anders is t puur Apple gerelateerd.
Ik weet al wat t probleem is -> UPCquote:Op maandag 14 juli 2014 10:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb het even gecheckt op mijn iPad, en kan gewoon kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |