gadverdamme.quote:
bij mij duurde het ook 9 afleveringen voor ik er trek in begon te krijgen. dus nog effe doorbijten.quote:Op zondag 29 juni 2014 21:53 schreef _Dido_ het volgende:
Ik heb nu vijf eps BB gezien maar het grijpt me nog niet echt. Bij OITNB wilde ik maar blijven kijken.
Heeft bij BB wel even nodig ja. Wordt echter alsmaar beterquote:Op zondag 29 juni 2014 21:53 schreef _Dido_ het volgende:
Ik heb nu vijf eps BB gezien maar het grijpt me nog niet echt. Bij OITNB wilde ik maar blijven kijken.
dat jaquote:Op zondag 29 juni 2014 22:09 schreef Reemi het volgende:
[..]
Heeft bij BB wel even nodig ja. Wordt echter alsmaar beter
Je moet even 1,5 á 2 seizoen doorzetten, maar danquote:Op zondag 29 juni 2014 21:53 schreef _Dido_ het volgende:
En dan: "En geef me drugs!"quote:Op maandag 30 juni 2014 09:34 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Je moet even 1,5 á 2 seizoen doorzetten, maar dan
quote:
Echt totaal niet mee eens, vanaf aflevering 1 pakte de serie me al en bij de 2e aflevering wist ik dat dit heel speciaal zou worden.quote:Op maandag 30 juni 2014 09:34 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Je moet even 1,5 á 2 seizoen doorzetten, maar dan
Idem.quote:Op maandag 30 juni 2014 09:55 schreef PBateman1978 het volgende:
Echt totaal niet mee eens, vanaf aflevering 1 pakte de serie me al en bij de 2e aflevering wist ik dat dit heel speciaal zou worden.
Mwah, de talloze hoest- en tafelscènes vond ik anders tergend in de eerste twee seizoenen. Wetende dat het beter zou worden, ben ik dus ook blijven kijken. Daar heb ik zeker geen spijt van.quote:Op maandag 30 juni 2014 09:55 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Echt totaal niet mee eens, vanaf aflevering 1 pakte de serie me al en bij de 2e aflevering wist ik dat dit heel speciaal zou worden.
Ieder zijn meug.quote:Op maandag 30 juni 2014 10:08 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Mwah, de talloze hoest- en tafelscènes vond ik anders tergend in de eerste twee seizoenen. Wetende dat het beter zou worden, ben ik dus ook blijven kijken. Daar heb ik zeker geen spijt van.
quote:The mangled body of a teenage girl is discovered outside a rusted Pennsylvania steel town, where every resident harbors a dark secret. Suspicions and accusations mount as a manhunt for the killer intensifies, even as evidence mounts that the suspect is not a man at all. Famke Janssen and Dougray Scott star in this terrifying series from horror director Eli Roth ("Hostel") and novelist Brian McGreevy, nominated for two 2013 Emmy Awards.
Las slechte reviews, maar ik vind de serie heel goed te pruimen. Geen absolute top, maar je blijft kijken, al is het alleen maar om te kijken of je theorieën kloppen over wat er allemaal gaande is in dat stadje.quote:Op maandag 30 juni 2014 14:20 schreef Amarantha het volgende:
Ik zie net Hemlock Grove staan. Is dat wat?
[..]
Ik vind 'm wel aardig. Wat traag qua verhaallijn, maar ik vond de sfeer erg apart, waarschijnlijk ook wel daardoor.quote:Op maandag 30 juni 2014 14:20 schreef Amarantha het volgende:
Ik zie net Hemlock Grove staan. Is dat wat?
[..]
Dubbel eens. De ondertitels vind ik sowieso wel een puntje bij Netflix.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:58 schreef Vlindur het volgende:
Abduction is echt vreselijk slecht![]()
De ondertiteling al even beroerd trouwens. Vol vouten en Vekerde zinsopbouwen
Vaak vertaald door Belgen. Heel storend. Dat is echter universeel, ik had dat bij Film 1 ook.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:20 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Dubbel eens. De ondertitels vind ik sowieso wel een puntje bij Netflix.
Iedereen is daar anders in. Ik vond de eerste 3 afleveringen afschuwelijk, daarna werd het pas voor mij leuk.quote:Op maandag 30 juni 2014 09:55 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat snap ik.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:37 schreef Blik het volgende:
[..]
Iedereen is daar anders in. Ik vond de eerste 3 afleveringen afschuwelijk, daarna werd het pas voor mij leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |