Ik neem aan vanaf het moment dat je een film start; anders zou het openen van de Netflix-website al als ‘kijken’ gezien worden.quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:45 schreef Amarantha het volgende:
Misschien een rare vraag maar wanneer ziet Netflix je als iemand die aan het kijken is? (als in ik heb soms dat ik niet kan kijken omdat er teveel mensen via mijn account kijken, wat ik verder geen probleem vind hoor). Is dat vanaf dat je iets aanklikt? Of al vanaf het moment dat je je naam aanklikt in het begin?
Jup, vanaf het moment dat een x aantal mensen aan het kijken zijn. Laatst had ik een film even op pauze gezet en toen ik weerkwam was het netflix account in gebruikquote:Op donderdag 10 juli 2014 17:27 schreef Aether het volgende:
[..]
Ik neem aan vanaf het moment dat je een film start; anders zou het openen van de Netflix-website al als ‘kijken’ gezien worden.
Hmmm nergens last van hier...quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:12 schreef Etcetera het volgende:
Fuuuhuuuhuuu. Netflix lijkt niet mee te willen werken vanavond, ik kijk een paar minuten, het beeld bevriest en wordt dan zwart
Zag op allestoringen.nl dat er wel wat issues zijn, maar ik probeerde via Hola naar Netflix US te kijken. Nu heb ik een film op Netflix NL opgezet en dat gaat wel goed.quote:Op donderdag 10 juli 2014 22:05 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Hmmm nergens last van hier...
Tja, als ze dat zeggen moet je het toch vertalenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:40 schreef Rijst het volgende:
Die ondertitels![]()
Blijkbaar niemand die ze controleert voordat het online worden gegooit
[ afbeelding ]
Ze zei: What the hell?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:42 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Tja, als ze dat zeggen moet je het toch vertalen
Had ik ook al last van. Ik heb de mediaspeler maar aangezet.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:43 schreef MacorgaZ het volgende:
Ik heb nu de hele tijd dat de serie/film na 2 minuten stopt met afspelen en dan foutmelding dat de Silverlight-plugin niet meer reageert....
Ook precies nu op vrijdagavond
Jep, daarom lekker via usenet de mkv binnenhalen, streaming is toch altijd weer een risico op falen.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:49 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Had ik ook al last van. Ik heb de mediaspeler maar aangezet.
Jup.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:48 schreef NoCigar het volgende:
Kort vraagje: ik heb unblockus en Netflix: is het dan mogelijk om in mijn komende vakantie in Italië Netflix te bekijken via wifi op mijn Ipad met aangepast dns?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Deze shot, Kevin Spacey is echt een keiharde baas.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |