Komt waarschijnlijk door de manier waarop Hola een verbinding opzet. Je zou een VPN kunnen proberen of dit een beter resultaat geeft.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 12:52 schreef MacorgaZ het volgende:
Hebben jullie de laatste dagen ook dat Netflix niet gewoon de hele tijd de maximale kwaliteit kan blijven streamen? Of kan dit aan Hola liggen?
Ik zet hem altijd manual op de hoogste (3Mbit) kwaliteit maar heb nu voor de 3e keer deze week dat hij dan moet bufferen, als ik hem gewoon met hun eigen kwaliteit-keuze-systeem laat kiezen takelt die soms terug naar de laagste kwaliteit en gaat dan langzaam omhoog.
Ik heb voor de rest niks aan programma's die internet gebruiken, dus of het is Netflix of Hola.
quote:Netflix Is Looking To Pay Someone To Watch Netflix All Day
Ploughing through your new favourite series on Netflix is something you probably enjoy doing after a working day, but what if it was your working day? You see, Netflix has a fancy recommendation engine that suggests movies and shows you might like based on your prior viewing habits.
To do that successfully, it needs information from a special group of humans that goes beyond the basics like genre and user rating. "Taggers," as they're known, analyse Netflix content and feed the recommendation engine with more specific descriptors if, for example, a film is set in space or a cult classic. In short, these people get paid to watch TV all day, and Netflix is currently hiring a new tagger in the UK.
Ik vind van wel, genoeg aanbod.quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als je OB en BB gezien heeft is Netflix dan nog nuttig ?.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:48 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik vind van wel, genoeg aanbod.
Dat heb ik ook UK bevalt me beter vanwege de marvel cartoons uit de jaren 90.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
op de Amerikaanse heb je interessante documentaires.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
Je TV. Gelijk een nieuwe kopen vanmiddag!quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:01 schreef loezzzje het volgende:
netflix blijft hangen op rood beginscherm. is er een storing of ligt dit aan onze eigen tv?
heb het al een paar x geprobeerd. ook de tv aan & uitgezet maar geen resultaat. hij blijft de hele tijd laden maar start niet op, ontzettend irritant.quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:02 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Je TV. Gelijk een nieuwe kopen vanmiddag!
Nee. Gewoon de app op je tv nog een keer starten.
Blijft hier helaas ook wel eens hangen..
Heb je een Samsung Smart TV?quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:04 schreef loezzzje het volgende:
[..]
heb het al een paar x geprobeerd. ook de tv aan & uitgezet maar geen resultaat. hij blijft de hele tijd laden maar start niet op, ontzettend irritant.
samsung smart tv ja. wat raar is, is dat ie het net nog deed en toen zei die; verbinding verbroken, probeer opnieuw. ik heb dus het idee dat ik het gesloopt heb ofzoquote:Op woensdag 9 juli 2014 14:07 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Heb je een Samsung Smart TV?
Hier doet ie het wel.
Kan gewoon aanbod kiezen.
Hm oké, dat is ook waarom ik het wat irritant zou vinden, heb liever een extension dan DNS voor alles aanpassen. Gebruik je de Windows 8-app met een proxy, zo ja, welke?quote:Op donderdag 10 juli 2014 11:53 schreef Ceased2Be het volgende:
Als je vraagt of DNS aanpassing goed werkt is het antwoord 'Ja', nadeel is alleen dat sommige location-based websites (zoals Google) wat irritant kunnen gaan reageren.
Heb de app 1 keer geprobeerd met de dns-aanpassingen gewoon om te kijken hoe die werkt, maar heb 3 devices aan mijn tv hangen waar ik netflix op kan kijken dus de pc gebruik ik amper daarvoor dus kan je ook niet helpen qua proxyquote:Op donderdag 10 juli 2014 12:49 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Hm oké, dat is ook waarom ik het wat irritant zou vinden, heb liever een extension dan DNS voor alles aanpassen. Gebruik je de Windows 8-app met een proxy, zo ja, welke?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |