Komt waarschijnlijk door de manier waarop Hola een verbinding opzet. Je zou een VPN kunnen proberen of dit een beter resultaat geeft.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 12:52 schreef MacorgaZ het volgende:
Hebben jullie de laatste dagen ook dat Netflix niet gewoon de hele tijd de maximale kwaliteit kan blijven streamen? Of kan dit aan Hola liggen?
Ik zet hem altijd manual op de hoogste (3Mbit) kwaliteit maar heb nu voor de 3e keer deze week dat hij dan moet bufferen, als ik hem gewoon met hun eigen kwaliteit-keuze-systeem laat kiezen takelt die soms terug naar de laagste kwaliteit en gaat dan langzaam omhoog.
Ik heb voor de rest niks aan programma's die internet gebruiken, dus of het is Netflix of Hola.
quote:Netflix Is Looking To Pay Someone To Watch Netflix All Day
Ploughing through your new favourite series on Netflix is something you probably enjoy doing after a working day, but what if it was your working day? You see, Netflix has a fancy recommendation engine that suggests movies and shows you might like based on your prior viewing habits.
To do that successfully, it needs information from a special group of humans that goes beyond the basics like genre and user rating. "Taggers," as they're known, analyse Netflix content and feed the recommendation engine with more specific descriptors if, for example, a film is set in space or a cult classic. In short, these people get paid to watch TV all day, and Netflix is currently hiring a new tagger in the UK.
Ik vind van wel, genoeg aanbod.quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als je OB en BB gezien heeft is Netflix dan nog nuttig ?.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:48 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik vind van wel, genoeg aanbod.
Dat heb ik ook UK bevalt me beter vanwege de marvel cartoons uit de jaren 90.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
op de Amerikaanse heb je interessante documentaires.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
Je TV. Gelijk een nieuwe kopen vanmiddag!quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:01 schreef loezzzje het volgende:
netflix blijft hangen op rood beginscherm. is er een storing of ligt dit aan onze eigen tv?
heb het al een paar x geprobeerd. ook de tv aan & uitgezet maar geen resultaat. hij blijft de hele tijd laden maar start niet op, ontzettend irritant.quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:02 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Je TV. Gelijk een nieuwe kopen vanmiddag!
Nee. Gewoon de app op je tv nog een keer starten.
Blijft hier helaas ook wel eens hangen..
Heb je een Samsung Smart TV?quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:04 schreef loezzzje het volgende:
[..]
heb het al een paar x geprobeerd. ook de tv aan & uitgezet maar geen resultaat. hij blijft de hele tijd laden maar start niet op, ontzettend irritant.
samsung smart tv ja. wat raar is, is dat ie het net nog deed en toen zei die; verbinding verbroken, probeer opnieuw. ik heb dus het idee dat ik het gesloopt heb ofzoquote:Op woensdag 9 juli 2014 14:07 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Heb je een Samsung Smart TV?
Hier doet ie het wel.
Kan gewoon aanbod kiezen.
Hm oké, dat is ook waarom ik het wat irritant zou vinden, heb liever een extension dan DNS voor alles aanpassen. Gebruik je de Windows 8-app met een proxy, zo ja, welke?quote:Op donderdag 10 juli 2014 11:53 schreef Ceased2Be het volgende:
Als je vraagt of DNS aanpassing goed werkt is het antwoord 'Ja', nadeel is alleen dat sommige location-based websites (zoals Google) wat irritant kunnen gaan reageren.
Heb de app 1 keer geprobeerd met de dns-aanpassingen gewoon om te kijken hoe die werkt, maar heb 3 devices aan mijn tv hangen waar ik netflix op kan kijken dus de pc gebruik ik amper daarvoor dus kan je ook niet helpen qua proxyquote:Op donderdag 10 juli 2014 12:49 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Hm oké, dat is ook waarom ik het wat irritant zou vinden, heb liever een extension dan DNS voor alles aanpassen. Gebruik je de Windows 8-app met een proxy, zo ja, welke?
Ik neem aan vanaf het moment dat je een film start; anders zou het openen van de Netflix-website al als ‘kijken’ gezien worden.quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:45 schreef Amarantha het volgende:
Misschien een rare vraag maar wanneer ziet Netflix je als iemand die aan het kijken is? (als in ik heb soms dat ik niet kan kijken omdat er teveel mensen via mijn account kijken, wat ik verder geen probleem vind hoor). Is dat vanaf dat je iets aanklikt? Of al vanaf het moment dat je je naam aanklikt in het begin?
Jup, vanaf het moment dat een x aantal mensen aan het kijken zijn. Laatst had ik een film even op pauze gezet en toen ik weerkwam was het netflix account in gebruikquote:Op donderdag 10 juli 2014 17:27 schreef Aether het volgende:
[..]
Ik neem aan vanaf het moment dat je een film start; anders zou het openen van de Netflix-website al als ‘kijken’ gezien worden.
Hmmm nergens last van hier...quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:12 schreef Etcetera het volgende:
Fuuuhuuuhuuu. Netflix lijkt niet mee te willen werken vanavond, ik kijk een paar minuten, het beeld bevriest en wordt dan zwart
Zag op allestoringen.nl dat er wel wat issues zijn, maar ik probeerde via Hola naar Netflix US te kijken. Nu heb ik een film op Netflix NL opgezet en dat gaat wel goed.quote:Op donderdag 10 juli 2014 22:05 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Hmmm nergens last van hier...
Tja, als ze dat zeggen moet je het toch vertalenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:40 schreef Rijst het volgende:
Die ondertitels![]()
Blijkbaar niemand die ze controleert voordat het online worden gegooit
[ afbeelding ]
Ze zei: What the hell?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:42 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Tja, als ze dat zeggen moet je het toch vertalen
Had ik ook al last van. Ik heb de mediaspeler maar aangezet.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:43 schreef MacorgaZ het volgende:
Ik heb nu de hele tijd dat de serie/film na 2 minuten stopt met afspelen en dan foutmelding dat de Silverlight-plugin niet meer reageert....
Ook precies nu op vrijdagavond
Jep, daarom lekker via usenet de mkv binnenhalen, streaming is toch altijd weer een risico op falen.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:49 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Had ik ook al last van. Ik heb de mediaspeler maar aangezet.
Jup.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:48 schreef NoCigar het volgende:
Kort vraagje: ik heb unblockus en Netflix: is het dan mogelijk om in mijn komende vakantie in Italië Netflix te bekijken via wifi op mijn Ipad met aangepast dns?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Deze shot, Kevin Spacey is echt een keiharde baas.![]()
Thor 2 al snel erop, nu nog films van andere studio's behalve Disney die er zo snel op komen...quote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:40 schreef Aether het volgende:
Battered Bastards of Baseball The
Het kleurrijke waargebeurde verhaal van de Portland Mavericks, een vechtlustig honkbalteam van underdogs dat in de jaren 70 werd opgestart door acteur Bing Russell.
Hemlock Grove (Seizoen 2)
Geheimen zijn dagelijkse kost in het rustige stadje Hemlock Grove waar het donkerste kwaad zich schuilhoudt.
Marvel’s Iron Man & Hulk: Heroes United
Als wetenschappers met de Arc Reactor van Tony Stark de gamma-energie van de Hulk verergeren, resulteert dat in een vijand die alleen de Marvel-helden aankunnen
Mr Selfridge
De onbezonnen Amerikaan Harry Selfridge opent in 1909 een prachtig warenhuis in London en probeert zijn gezinsleven te combineren met deze nieuwe onderneming.
Thor: The Dark World
De God van de Donder laat weer van zich horen als hij de negen rijken tracht te behoeden van de mysterieuze schurk Malekith die het hele heelal wil verduisteren.
Wij wilden na OITNB seizoen 1 even een andere serie kijken, we proberen een beetje af te wisselen, maar het einde was te tof en nu zitten we dus alweer in seizoen 2quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:46 schreef UnicornFarts het volgende:
Omdat ik al heel snel door Fargo heen was ben ik na een tip toch aan Orange is the new Black begonnen. Ge-wel-dig
Dat dus! Volgens mij staat er veel meer op dan ik kan vindenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:19 schreef Deezertje het volgende:
Op zich staat er best een hoop op Netflix, maar de navigatie is zo beroerd. Vooral als je niet op de naam van een serie of film kan komen ben je de sjaak..
Yep, staat er al een poos. Maandje terug gekeken.quote:Op zondag 13 juli 2014 09:27 schreef Cee het volgende:
Ik zie net dat The Wolf of Wall Street op Netflix Brazilië staat. Was dat hier al bekend?
Ja, met UnblockUs bijvoorbeeld:quote:
Daarna 5 dollar pm dus 4 euro ofzo?quote:Op zondag 13 juli 2014 10:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, met UnblockUs bijvoorbeeld:
http://support.unblock-us(...)letv-with-unblock-us
Je kunt het een week gratis proberen.
Ja, en het werkt echt super. Heb een app van ze op mijn tablet staan dus ik kan gelijk switchen van regio op mijn Apple TV.quote:
Canadese dollars. Komt op zo'n 3,40. Imo het geld meer dan waard.quote:
Zo doe ik het ook. Apple tv staat gewoon en via iPad stream ik de hele wereld over.quote:Op zondag 13 juli 2014 10:15 schreef Maraca het volgende:
Ja, en het werkt echt super. Heb een app van ze op mijn tablet staan dus ik kan gelijk switchen van regio op mijn Apple TV.
Alleen dan krijg je max 720p toch en geen 1080p?quote:Op zondag 13 juli 2014 10:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zo doe ik het ook. Apple tv staat gewoon en via iPad stream ik de hele wereld over.
Het werkt ook met Androidquote:Op zondag 13 juli 2014 10:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zo doe ik het ook. Apple tv staat gewoon en via iPad stream ik de hele wereld over.
Ik heb Orange Is The New Black gezien voor Fargo. En Orange is wel nice, maar Fargo heb ik toch wel veel hoger op mijn lijstje staan.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:46 schreef UnicornFarts het volgende:
Omdat ik al heel snel door Fargo heen was ben ik na een tip toch aan Orange is the new Black begonnen. Ge-wel-dig
Ik vind Fargo ook echt goedquote:Op zondag 13 juli 2014 20:39 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ik heb Orange Is The New Black gezien voor Fargo. En Orange is wel nice, maar Fargo heb ik toch wel veel hoger op mijn lijstje staan.
Ik zat er zo diep in dat ik op een gegeven moment niet door had dat ik al door seizoen 1 was, ik ging gewoon aan één stuk doorquote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:57 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Wij wilden na OITNB seizoen 1 even een andere serie kijken, we proberen een beetje af te wisselen, maar het einde was te tof en nu zitten we dus alweer in seizoen 2
Omgquote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:40 schreef Rijst het volgende:
Die ondertitels![]()
Blijkbaar niemand die ze controleert voordat het online worden gegooit
[ afbeelding ]
Ik ook nietquote:Op zondag 13 juli 2014 20:42 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik vind Fargo ook echt goedIk ga echt veel te hard door die series heen joh
Weet ook echt niet meer wat ik na OITNB moet gaan kijken. Iemand trouwens al Homefront gespot met Jason Statham?
Breaking Bad, OITNB, Fargo, Orphan black en verder heb ik natuurlijk nog veeeeel meer series gekeken, niet alleen op Netflixquote:Op zondag 13 juli 2014 21:28 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ik ook niet. Wat zijn je favoriete series op Netflix?
Lost, Prison Break etc zijn ook erg goed. Maar die heb ik ook niet op Netflix gekeken idd. Verder heb ik nog niet veel op Netflix gezien. Ik zal Orphan Black eens gaan kijkenquote:Op zondag 13 juli 2014 21:38 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Breaking Bad, OITNB, Fargo, Orphan black en verder heb ik natuurlijk nog veeeeel meer series gekeken, niet alleen op NetflixEn die van jou?
hoe is Mads Mikkelsen?quote:Op zondag 13 juli 2014 22:03 schreef Copycat het volgende:
Net de laatste afl. van Hannibal seizoen 2 gekeken. Pfff ... Ik wil weten hoe het verder gaat!
Sinister.quote:
quote:Op zondag 13 juli 2014 20:42 schreef UnicornFarts het volgende:
Ik zat er zo diep in dat ik op een gegeven moment niet door had dat ik al door seizoen 1 was, ik ging gewoon aan één stuk doorProbeer mezelf afentoe te "dwingen" om een film te kijken maar kan niet stoppen met OITNB
Wars?quote:Op maandag 14 juli 2014 08:16 schreef Odaiba het volgende:
Star Wars - The Next Generation aan het volgen op Netflix.
quote:Op maandag 14 juli 2014 09:23 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Lol, haal ze door elkaar. Bedoel natuurlijk Star Trek....
Ik heb het even gecheckt op mijn iPad, en kan gewoon kijken.quote:Op maandag 14 juli 2014 10:21 schreef quirina het volgende:
Heel vreemd ik kan geen netflix kijken op iPhone,ipad,en appletv . Straks ff kijken of t op de playstation wel kan anders is t puur Apple gerelateerd.
Ik weet al wat t probleem is -> UPCquote:Op maandag 14 juli 2014 10:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb het even gecheckt op mijn iPad, en kan gewoon kijken.
Dank je voor de us onbluck tip, helemaal top van t aanbod, zelfs met mijn patje ublimited Card is dat tofquote:Op zondag 13 juli 2014 10:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mooi. Ik vind Unblock echt een enorme toegevoegde waarde hebben. Letterlijk. Alles binnen handbereik, een enorme contenuitbreiding en de klantenservice is daarbij ook nog eens razendsnel, oplossingsgericht en vriendelijk.quote:Op maandag 14 juli 2014 10:57 schreef SunChaser het volgende:
Dank je voor de us onbluck tip, helemaal top van t aanbod, zelfs met mijn patje ublimited Card is dat tof
Alleen n vraag, waarom stream je netflix vanaf je ipad en niet gewoon via t kastje?
Ja, maar ik gebruik de ipad als remote en je kan zoekopdrachten intypen. Maar ik las al dat de ipad 1080 HD streamt dus moet niet uitmaken . Al heb ik een netwerkabel in t kastje . Maar blij met m'n Apple tv en netflix en inblock us.quote:Op maandag 14 juli 2014 11:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mooi. Ik vind Unblock echt een enorme toegevoegde waarde hebben. Letterlijk. Alles binnen handbereik, een enorme contenuitbreiding en de klantenservice is daarbij ook nog eens razendsnel, oplossingsgericht en vriendelijk.
Ik stream via mijn iPad omdat ik ook veel op mijn iPad kijk, buiten of in bed, bijvoorbeeld. En streamen vanaf iPad (of iPhone) naar tv is dan ook enkel een kwestie van Airplay aanzetten.
Je kunt je iPad gewoon voor andere dingen gebruiken terwijl je streamt. Zoeken vind ik ook prettiger in iPad.quote:Op maandag 14 juli 2014 11:19 schreef SunChaser het volgende:
Ja, maar ik gebruik de ipad als remote en je kan zoekopdrachten intypen. Maar ik las al dat de ipad 1080 HD streamt dus moet niet uitmaken . Al heb ik een netwerkabel in t kastje . Maar blij met m'n Apple tv en netflix en inblock us.
Glee 4 seizoenen op NF US, cool.quote:Op maandag 14 juli 2014 11:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je kunt je iPad gewoon voor andere dingen gebruiken terwijl je streamt. Zoeken vind ik ook prettiger in iPad.
Ach, maakt het uit hoe je het gebruikt, als je er maar grenzenloos plezier van hebt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |