Dank je voor de us onbluck tip, helemaal top van t aanbod, zelfs met mijn patje ublimited Card is dat tofquote:Op zondag 13 juli 2014 10:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zo doe ik het ook. Apple tv staat gewoon en via iPad stream ik de hele wereld over.
Mooi. Ik vind Unblock echt een enorme toegevoegde waarde hebben. Letterlijk. Alles binnen handbereik, een enorme contenuitbreiding en de klantenservice is daarbij ook nog eens razendsnel, oplossingsgericht en vriendelijk.quote:Op maandag 14 juli 2014 10:57 schreef SunChaser het volgende:
Dank je voor de us onbluck tip, helemaal top van t aanbod, zelfs met mijn patje ublimited Card is dat tof
Alleen n vraag, waarom stream je netflix vanaf je ipad en niet gewoon via t kastje?
Ja, maar ik gebruik de ipad als remote en je kan zoekopdrachten intypen. Maar ik las al dat de ipad 1080 HD streamt dus moet niet uitmaken . Al heb ik een netwerkabel in t kastje . Maar blij met m'n Apple tv en netflix en inblock us.quote:Op maandag 14 juli 2014 11:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mooi. Ik vind Unblock echt een enorme toegevoegde waarde hebben. Letterlijk. Alles binnen handbereik, een enorme contenuitbreiding en de klantenservice is daarbij ook nog eens razendsnel, oplossingsgericht en vriendelijk.
Ik stream via mijn iPad omdat ik ook veel op mijn iPad kijk, buiten of in bed, bijvoorbeeld. En streamen vanaf iPad (of iPhone) naar tv is dan ook enkel een kwestie van Airplay aanzetten.
Je kunt je iPad gewoon voor andere dingen gebruiken terwijl je streamt. Zoeken vind ik ook prettiger in iPad.quote:Op maandag 14 juli 2014 11:19 schreef SunChaser het volgende:
Ja, maar ik gebruik de ipad als remote en je kan zoekopdrachten intypen. Maar ik las al dat de ipad 1080 HD streamt dus moet niet uitmaken . Al heb ik een netwerkabel in t kastje . Maar blij met m'n Apple tv en netflix en inblock us.
Glee 4 seizoenen op NF US, cool.quote:Op maandag 14 juli 2014 11:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je kunt je iPad gewoon voor andere dingen gebruiken terwijl je streamt. Zoeken vind ik ook prettiger in iPad.
Ach, maakt het uit hoe je het gebruikt, als je er maar grenzenloos plezier van hebt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |